כתב נושא: נץ איך תענה למאמר הזה של אורי אבנרי הבוגד  (נקרא 1781 פעמים)

0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.

מנותק IRON_MAN

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 12823
  • L.F בשטח הערבים במתח
בס"ד

ודרך-אגב:מתי הוא יתפחלץ כבר?

http://zope.gush-shalom.org/home/he/channels/avnery/1204411077/
ארץ ישראל לעם ישראל על פי תורת ישראל.

ערבים לערב,סודנים לסודן,שמאלנים לאירופה!

מנותק נץ וגאה בזה

  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 6815
  • Hierosolyma Victor
נץ איך תענה למאמר הזה של אורי אבנרי הבוגד
« להגיב #1 ב- : מרץ 07, 2008, 00:34:03 »
א.) הוא מעמיד אותנו ואת ה-SS של מוחמד על אותו רמה ואומר שזה אותו הדבר ושאפשר וכאילו שזה שני צדדים שווים של אותו מטבע, נו, צריך באמת לענות על זה מחדש אחרי שכבר דברנו על מה זה האיסלם ומה באמת שווה הפרופאגנדה שלהם?!

ב.) אורי אבנרי מגדיר את עצמו אדם חילוני מה שלא מפריע לו להתארח אצל כולם ולהדבר איתם, אבנרי גם היה בטח הראשון להדבר עם הנאצים מול שערי תאי הגז כדי להרגיע קצת את תאוות הרצח שלהם בעד נזיד עדשים אין צורך להוסיף.

ג.) ישראל הייתה גם מעורבת ביצירת החמאס (בין שאר הגורמים) מי שיצר אותה היה בין השאר יצחק רבין (מה שלא נוח לאבנרי להודות בו), ולא, אין שום דבר אירוני בעלייתם לשלטון בעזה (למרות ההבלים של אבנרי בהם הוא מנסה להראות שיש בזה דבר מה אירוני).

ד.) הוא משווה את האיסלמיזציה להתחרדות, מה כבר יש להוסיף... ;D ;D ;D

ה.) הוא מתכחש לעובדה שזה מלחמת דת, עוד אווילות לשמה, הבנאדם זה עתה נחת מכוכב צדק, אין לזה הסבר ראציונלי אחר.

ו.) גורמים איסלמיים עולים לשלטון בכל מדינה מוסלמית בה נותנים דמוקרטיזציה מלאה, מה הוא מתפלא, ההסטוריה מוכיחה זאת חזור והוכח, אין לזה קשר לשום "כיבוש" ושום חירטוט, מה הקשר בין ה"כיבוש" לבין עליית האיסלם בטורקיה? אלג'יריה? סודן? ההתחזקות במצרים? מה הקשר?!

ז.) בפעם החמש מאות אבנרי, חמאס הוא לא תלוי "כיבוש", להפך, אם להיות הוגנים, מה שמונע עליית גייסות מוחמד לשלטון ביו"ש זה המצאות כוחות "צה"ל" בזירה.

ח.) הוא משווה בין ויאטנאם למצבנו, עלבון לאינטלגנציה כבר אמרנו?

ט.) הבוגד הנאלח הזה בונה על מערכות הגנה והתבנקרות, מה כבר יש לומר..., מצד אחד הוא אומר שצריך הפסקת אש (וכולנו יודעים היטב מה זה "הודנה") ומצד שני הוא מכיר בזה שזה חסר כל יעילות מינימלית, יחי האווילות!!!

י.) הבנאדם אדיוט גמור, כל מה שיש לו בין האוזניים זה חוט בודד, שאם יגזרו אותו שני האוזניים שלו יפלו.
אין הסבר ראציונלי לגיבוב השטויות ולשלשת הלשונית שאבנרי הפיק מפיו.

נ.ב. רן, עשה לי טובה, אין לי בעיה להתמודד עם טענות שמאלניות, אבל העיקר שאלה יהיו טענות כבדות משקל, טענות עם בשר, לא חירטוטים ונפיחות מוחיות סטייל אבנרי, אל תביא לי את אבנרי יותר, סתם בזבוז זמן, את הבא בתור אני פשוט יעביר לדיון הכללי ומי שמוצא בזה עניין יענה להבל האבנריסטי.
אלוף מיל. בני פלד ז"ל
"צאו החוצה וצלצלו בפעמון שנתן לי מפקד חיל הים. כשישאלו אתכם למה אתם מצלצלים, ענו שכאן מת יהודי משוגע, שחשב שהיהודים מסוגלים להקים מדינה-וטעה" מילותיו האחרונות לילדיו.