עמלק ואויבי ישראל > האמת מאחורי דת האיסלם

מיהו אללה?

<< < (4/10) > >>

stami:

--- ציטוט של: Juda-Yoda על יולי 01, 2008, 23:33:25 ---אתם שואלים את השאלה הלא נכונה.
השאלה היא לא במי הם מאמינים כי הם מאמינים באל אחד.

--- סוף ציטוט ---
אל אחד או אליל אחד?
כי ר אלילים דורשים קורבנות בני אדם ובטח לא אלוקים.

נץ וגאה בזה:

--- ציטוט של: eran על יולי 01, 2008, 20:28:03 ---נץ כהרגלו "מגלה פנים בתורה שלא כהלכה", תוך כדי הסתמכות על  איזשהו מזרחן במקום לפנות לצור מחצבת ישראל התורה הקדושה אשר ממנה ישקו את העדרים:
הרמב"ם כותב: "אלו הישמעאלים אינם עובדי עבודה זרה כלל, וכבר נכרתה מפיהם ומלבם. והם מייחדים לאל יתעלה ייחוד כראוי..." (תשובות הרמב"ם, פריימן, הוצאת "מקיצי נרדמים", התרצ"ד, סימן שסט).
בעקבות דברי הרמב"ם והמאירי [בית הבחירה, למסכת עבודה זרה] פסקו הרב חיים דוד הלוי [שו"ת עשה לך רב חלק א' שאלה נ"ט], והרב עובדיה יוסף[שו"ת יביע אומר חלק ג', יו"ד סימן טו ] שמותר ליהודי להיכנס למסגד, ואף מותר לו להתפלל שם תפילה יהודית.

כל טוב!!


--- סוף ציטוט ---
איפה אמרתי שהם עובדי עבודה זרה? תפסיק בפעם ה-10000000000000000 לסלף את דבריי ולהוציאם מהקשרם, גם המזרחן היהודי ברנארד לואיס לא אומר שהם עובדי עבודה זרה, הם הרי לא סוגדים למסגד כשלעצמו, ולא לשום חלק שבו, אני רק הטעמתי שלא כדאי להכנס למסגד בלי שום קשר לעניין ע"ז והטעמתי שהם השאילו מוטיבים מדתות קודמות מבלי שזה בעצמו יהיה הע"ז, כמו מבנה המסגד.
הבנת את זה ערן?

eran:

--- ציטוט של: נץ וגאה בזה על מרץ 18, 2008, 13:50:06 ---עדיף לא להכנס לאף אחד מהם.
וחוץ מזה, הצריח של כל מסגד נתון עם הסהרון למעלה, הוא סמל עבודה זרה מובהק!!!
המזרחן ברנארד לואיס כבר עומד על כך, שזה מסמל את מה שקרוי בתנ"ך "צלמי זכר" עם סמל עבודה זרה עליו ("אל" הירח שנעבד בחצי האי ערב לפני מוחמד).

--- סוף ציטוט ---

אלה הם דבריך, ובלי שום סילוף, ונתוח של הדברים:

1) אתה אומר שעדיף שלא להיכנס לשם, על סמך מה אתה אומר את זה? פשט ההלכה שמותר להכנס לשם ולהתפלל שחרית עם תפילין כמו בביהכנ"ס...
2) אם יש במסגד סמלים של ע"ז כדבריך, ממילא אביזרייהו דע"ז זה בכלל יהרג ואל יעבור, גם אם ישמעאלים אינם משתמשים בזה בתור ע"ז, אחרי הכל זהו סמל של ע"ז, ומסתמא להיכנס למסגד יהיה איסור של ייהרג ואל יעבור. כיוון שלמיטב ידעתי אין זה קשור אם הישמעאלים לקחו אותו בתור ע"ז או לא, עצם העובדה שאותו פסל משמש או שימש לע"ז הופך אותו לאסור...
3) בבקשה תספיק להטעים עניניים תורניים נטו ע"י הבאת ראיות ממקורות חיצוניים. ע"ז זה עניין תורני נטו וממילא אם אתה רוצה לחלוק או להביא סתירה אנא השתמש בתורת ישראל, ברוך ה' יש לנו מספיק מקורות בתורה על מנת לכסות את כל הנושאים בעולם: "הפוך בה והפוך בה דכולא בה"...

הבנת את זה נץ?

נץ וגאה בזה:

--- ציטוט של: eran על יולי 04, 2008, 01:43:22 ---אלה הם דבריך, ובלי שום סילוף, ונתוח של הדברים:

1) אתה אומר שעדיף שלא להיכנס לשם, על סמך מה אתה אומר את זה? פשט ההלכה שמותר להכנס לשם ולהתפלל שחרית עם תפילין כמו בביהכנ"ס...
2) אם יש במסגד סמלים של ע"ז כדבריך, ממילא אביזרייהו דע"ז זה בכלל יהרג ואל יעבור, גם אם ישמעאלים אינם משתמשים בזה בתור ע"ז, אחרי הכל זהו סמל של ע"ז, ומסתמא להיכנס למסגד יהיה איסור של ייהרג ואל יעבור. כיוון שלמיטב ידעתי אין זה קשור אם הישמעאלים לקחו אותו בתור ע"ז או לא, עצם העובדה שאותו פסל משמש או שימש לע"ז הופך אותו לאסור...
3) בבקשה תספיק להטעים עניניים תורניים נטו ע"י הבאת ראיות ממקורות חיצוניים. ע"ז זה עניין תורני נטו וממילא אם אתה רוצה לחלוק או להביא סתירה אנא השתמש בתורת ישראל, ברוך ה' יש לנו מספיק מקורות בתורה על מנת לכסות את כל הנושאים בעולם: "הפוך בה והפוך בה דכולא בה"...

הבנת את זה נץ?

--- סוף ציטוט ---
1.) אני אומר שעדיף שלא להכנס מחשש שיעשו בך לינץ', ולהתפלל במקום של פיקוח נפש מי התיר?

2.) זה לא אביזריהו דעבודה זרה כי זה לא נעבד באיסלם ולא משמש כאביזריהו לצורך סגידה באיסלם, מה גם שזה לא האביזריהו המקורי אלא רק תזכורת בהגדלה פי כמה אלפים לזמן ה"ג'אהיליה" של האיסלם (האביזר המקורי היה בגודל של משהו שאדם מסוגל להחזיק ביד אחת, ולא בתור צריח של מבנה).

3.) אני לא הטעמתי עיניינים תורניים, אתה שוב מסלף את דבריי, אתה ממציא דברים ממוחך הקודח ומספר סיפורי אלך לילה ולילה ואני מבקש שכבר תפסיק עם זה.
אני לא חולק על מילה מן הנאמר על ידי גדולי העולם על האיסלם, אז מה בדיוק אתה רוצה ממני, אני מדבר על נושא אחר לגמרי, תפסיק לערבב לי את דבריי עם דברים שלא ממין העניין.
אני לא מנהל כאן דיון הלכתי.

Juda-Yoda:

--- ציטוט של: stami על יולי 02, 2008, 10:43:09 ---אל אחד או אליל אחד?
כי ר אלילים דורשים קורבנות בני אדם ובטח לא אלוקים.

--- סוף ציטוט ---

טעות!
א. ברגע שאתה מאמין באליל אתה מאמין שיש עוד אלילים....גם כן תיראה על איזה חארטות אתה גורם לי לדבר.
ב.גם הקב"ה דורש קורבנות וגם של בני אדם אבל את החוטאים, אבל מאחר שאין בית המקדש לצערנו אנחנו אומרים שחרית מנחה וערבית במקום.

תפריט

[0] אינדקס הודעות

[#] עמוד הבא

[*] עמוד הקודם

עבור לתצוגת גירסה מלאה