כתב נושא: טענות מוסלמיות מתחכמות על האסלאם והמערב.  (נקרא 2078 פעמים)

0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.

מנותק למדיהו

  • חבר(ה) מוכר(ת)
  • *
  • הודעות: 240
השמאלן מגיב למאמרו של מר אריה אלדד "תקדים קוסובו". הנה לינק למאמר:
http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/Viewmsg.asp?forum=299&msgid=113302731

ולהלן תגובתו של השמאלן:
"טעות חמורה - אבל מצידך. בן דוד שני שלי, פול גודמן, הוא גם חבר פרלמנט. רק באנגליה. הוא יהודי. יודעים שהוא יהודי. הוא מייצג מחוז בחירה מוסלמי. מאזור הבחירה שלו יצאו המחבלים שתפסו בזמנו שלטונות בריטניה.

הוא בקשר עם הבוחרים שלו. המוסלמים. קשר ישיר. כי הוא יודע בדיוק מי הם. אני למשל לא בוחר שלך, וגם לא בוחר פוטנציאלי. אבל כתבת בפורום הזה. והנה עניתי לך. האם גם אתה תתחיל להשיב פה ולהתוכח? לא יודע.

בכל מקרה, פול עונה כשפונים אליו. כשהתקשרתי אליו מהארץ, כשיזמנו תביעה נגד הגרדיאן, בגלל סילוף עובדות ונטיה פרו-ערבית ואנטי-ישראלית, הוא ארגן לי גם עו"ד אנגלי מתאים. אני רק בן דוד שני שלו, אבל הוא עוזר וזה לא מפריע לו, כי הוא יודע שזה גם לא יפריע לבוחריו המוסלמים.

המוסלמים אינם קיצונים בגלל שהם מוסלמים. זה לא נכון. הם גם לא שונאים יהודים. העולם המערבי שונא יהודים יותר. כשמוחמד הרג את היהודים בערב הסעודית הוא עשה את זה בגלל שלא הכירו בו כנביא - היתה לו סיבה שאני יכול להבין. זאת היתה מלחמה שבטית.
כשהיטלר הרג את היהודים הוא עשה את זה בגלל שזה היה טבעי בשבילו - היתה לו סיבה שאני לא יכול להבין. זאת היתה סתם שנאה עיוורת.

המלחמה של היהודים והערבים, זה לא "סכסוך" זאת מלחמה, היא מלחמה הנובעת מסיבות פרקטיות, שניתן לפתור פרקטית. אכן, זו לא מלחמה על שטח. זאת מלחמה על כבוד. למד והפנם - הערבים מתלוננים שלקחו להם שטחים, אבל באמת זה לא מזיז להם כהוא זה. זה אינטרס שלהם לצעוק על זה. אבל מה שכואב לערבים זה הפגיעה היומיומית בכבודם. ההשפלה. הכפיה לנהוג לפי ערכי מסורת, חינוך, תרבות שזרים להם.
הערבים יכולים לכתוב מניפסטים על ג'יהאד ועל אדמת וואקף, והם מהר מאד יפסיקו עם זה לו רק תתן להם את מה שהם רוצים - כבוד.

יש לי חבר ערבי אתאיסט. איש מחשבים. ממשפחה קומוניסטית. לא מאמין באיסלם ולא בשום דת. כשהגיע חבר ערבי אחר ונתן נשיקה ידידותית על הלחי לחברה שלו, זה כאב לו. כי הוא ערבי. זה לא מקובל אצלנו הוא אמר. אם הבנת את זה, אז הבנת הכל. אם לא, אז לא הבנת כלום.

כשאתה כותב על ה-"מוסלמים" אתה מנשק את הלחי של הנשים שלהם. זה מה שאתה עושה. אתה מכליל, אתה מעוות, אתה משמיט מידע. אתה משפיל.

כשאתה בא ואומר שאירופה המערבית הנוצרית, זאת שהמציאה את היטלר, את האינקוויזיציה ואת הפוגרמים, היא בת בריתנו כנגד ה-"מוסלמים" אתה פשוט מצחיק. המוסלמים שהתנדבו ל-SS עשו זאת לא כי שנאו את היהודים אלא כי רצו לחבור לצד החזק. אבל האירופאים שהסגירו יהודים ל-SS עשו זאת כי התחשק להם, סתם ככה.

והמוסלמים שמצביעים עבור פול גודמן, יודעים שהוא יהודי, וזה לא מפריע להם. מוסלמים אין להם שום דבר נגד יהודים חוץ מזה שאם יהיה סכסוך בין יהודים למוסלמים, אז היהודים יהיו לטובת היהודים, והמוסלמים לטובת המוסלמים.

אבל אירופה המערבית שאתה "מת" עליה, גם היא רוצה שאתה תמות, זה הדדי. ולא יעזור לך כלום. זאת שינאה תהומית, קדומה ועיוורת וכמו שהיא התפרצה בעבר, היא תתפרץ גם בעתיד."
"לא ארץ נכריה לקחנו ולא ברכוש נכרים משלנו, כי אם נחלת אבותינו אשר בידי אויבנו בעת מן העתים בלא משפט נכבשה. ואנחנו כאשר היתה לנו עת השיבנו את נחלת אבותינו".
תשובת שמעון החשמונאי לאנטיוכוס השביעי (סידיטס)

מנותק נץ וגאה בזה

  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 6815
  • Hierosolyma Victor
אלוף מיל. בני פלד ז"ל
"צאו החוצה וצלצלו בפעמון שנתן לי מפקד חיל הים. כשישאלו אתכם למה אתם מצלצלים, ענו שכאן מת יהודי משוגע, שחשב שהיהודים מסוגלים להקים מדינה-וטעה" מילותיו האחרונות לילדיו.

מנותק דוקא_כך

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 3620
  • ופדויי ה' ישובון ובאו ציון ברינה
טענות מוסלמיות מתחכמות על האסלאם והמערב.
« להגיב #2 ב- : פברואר 27, 2008, 02:41:17 »
אשכרה חרטטת.

ציטוט
המוסלמים אינם קיצונים בגלל שהם מוסלמים. זה לא נכון. הם גם לא שונאים יהודים. העולם המערבי שונא יהודים יותר. כשמוחמד הרג את היהודים בערב הסעודית הוא עשה את זה בגלל שלא הכירו בו כנביא - היתה לו סיבה שאני יכול להבין. זאת היתה מלחמה שבטית.
כשהיטלר הרג את היהודים הוא עשה את זה בגלל שזה היה טבעי בשבילו - היתה לו סיבה שאני לא יכול להבין. זאת היתה סתם שנאה עיוורת.

"המוסלמים לא שונאים יהודים"...  :idiot2:  הוא ממשיך וכותב, "כשמוחמד הרג את היהודים בערב הסעודית הוא עשה את זה בגלל שלא הכירו בו כנביא - היתה לו סיבה שאני יכול להבין."  (דגש שלי)  הוא יכול להבין למה מוחמד יש"ו הרג יהודים חפים מפשע ובלתי חמושים משבט כורייש...  הוא רק שכח לציין שאחרי שמוחמד יש"ו ערף את ראשיהם של מאות הגברים, הוא וכנופייתו אנסו את הנשים, לקחו מהן לשפחות מין פרטיות, ואת השאר, כולל הילדים, מכרו לעבדות.  הוא הזכיר את היטלר, יש"ו.  הוא שכח לציין שהיטלר יש"ו הושפע מהקור'אן ומהביוגרפיה של מוחמד יש"ו, וניסה לחקות את סגנונו של מוחמד יש"ו, למשל בכך שהעדיף לנאום בלילה, מכיוון שמוחמד יש"ו אמר שבלילה היתה לדבריו השפעה גדולה יותר על שומעיו.

הוא ממשיך לכתוב, "כשאתה בא ואומר שאירופה המערבית הנוצרית, זאת שהמציאה את היטלר..."  הוא לא יודע שהיטלר יש"ו היה אתאיסט וסוציאליסט קיצוני שרצה להחליף את הדת בגרמניה באידאולוגיה הנאצית (נאציונל סוציאליסטית) שלו?  הוא שכח להזכיר את שיתוף הפעולה בין המוסלמים יש"ו לבין הנאצים יש"ו במלחמת העולם השניה.

הוא צודק בקשר לדבר אחד:

ציטוט
אבל אירופה המערבית שאתה "מת" עליה, גם היא רוצה שאתה תמות, זה הדדי. ולא יעזור לך כלום. זאת שינאה תהומית, קדומה ועיוורת וכמו שהיא התפרצה בעבר, היא תתפרץ גם בעתיד."

בקיצור, זה מאוד עצוב שיש יהודים עם עברית כל כך רהוטה, אבל בורים ללא כל ידע ממשי, וכל מה שהם מסוגלים לעשות זה לכתוב גיבובי שטויות בעברית צחה.  כל הכבוד למערכת החינוך הממלכתית של מדינת ישראל!
« עריכה אחרונה: פברואר 27, 2008, 02:43:34 על ידי דוקא_כך »
יהונתן פולארד
ראובן מנינג
יגאל עמיר
חגי עמיר
עופר גמליאל
שלמה דביר
ירדן מורג
דוד אמויאל
חזקיהו עמי פופר
גור המל
ישי שליסל
דני טיקמן
ג'וליאן סופיר
ארנולד ישראלוב
רחמים לוטטי
חברי מחתרת בת-עין
יונה אברושמי
יבגני גרוסמן
אלכסנדר רבינוביץ'
מורדי הראל
אליצור הראל