כתב נושא: איך אני עונה למאנייק הזה?  (נקרא 3398 פעמים)

0 משתמשים ו- 2 אורחים נמצאים בנושא זה.

מנותק אושרי

  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 1783
  • מוות לנצרות, יחי אודין והמטאל :)
איך אני עונה למאנייק הזה?
« ב- : פברואר 12, 2008, 16:50:33 »
פתחתי בפורום אחד שנקרא אימפריה לייב סקר אם לעשות טרנספר או לא
הנה לינק
http://imperialive.com/index.php?showtopic=52732&st=0

עכשיו יש שמה איזה שמאלני קיצוני שאמר שהוא נמנע אבל לפי ההודעה שלו זה נראה כאילו שהוא נגד טרנספר.
הנה מה שהוא כתב
--
"אני? אני נמנע!
אני שמאלני וכמובן שאתם לא מבינים בגרוש
אתם יודעים שהפלסטינים שם בעזה החפים מפשע הם פליטים הם מרגישים בדיוק כמו האנשים בשדרות זאת גם מולדתם עם שחכתם מה שאלוקים אמר להגר ששמואל ישלוט שטחים נרחבים בארץ ועזה זה אחד המקומות!
חוץ מזה הפלסטינים החפים מפשע האזרחים הרגילים לא עשו כלום רק אירגוני הטרור שלהם הפתח והחמאס הם אלה שעושים את הבעיות!
אך עם אתם חושבים שנשמיד אותם זה ממש לא יהיה טוב! עם נשמיד אותם עם פצצות או נגרש כל מדינות ערב יעלו עלינו ואנחנו ניהיה בצרה כי אין לנו מדינה אין לנו צבא[מי שקורא למדינה כמו שהיא נראה עם ההממשל המזדיין הזה ככה? אני לא יודע מה היה פה לפני המדינה] והצבא עוד לא תוקן עוד מהמלחמה הקודמת...
אז תשמעו אולי אתם הוגי דעות אבל דעות טפשיות כי סוריה לבנון ירדן אירן עירק שחוזרת לעצמה פקיסטן הודו ערב הסעודית וכל שאר מדינות ערב יעלו עלינו ומי יהיה איתו במלחמה??אף אחד אולי רק ארצות הברית שהיא גם לא תעזור כלכך..
אז בבקשה תשימו את הדעות הטפשיות האלה בצד.
ודרך אגב סטס צודק הערבים היו פה הרבה לפנינו אולם ע"פ התורה אברהם הגיע לכאן אבל שחכתם שהיו פה פלישתים יבוסים וכל אלה[אלה הם הערבים]!!. כי אחרי שהלכנו לגלות הם השתקמו ואנחנו היינו בערך 1000 שנה בגלות באירופה בפרס בתימן עירק וכל שאר המדינות עד 1948 שדוד בן גוריון הכריז על הקמת מדינת ישראל ואז החלו כל העליות[כמובן שהיו פה יהודים שגדלו בארץ כי הם שרדו את מי ששלח לגלות הרומאים ו\או היוונים והצליחו המעטים להשאר ולהקים משפחה וזהו!!!![גם דוד בן גוריון עלה מהגלות מפולין]"
---
בקיצור איך אני עונה לו?

אם אפשר תכתבו אם התגובה שלכם פה כאילו זה אני עונה לו ;)
בתודה מראש: אושרי שׂשׂונוב



מנותק IRON_MAN

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 12823
  • L.F בשטח הערבים במתח
איך אני עונה למאנייק הזה?
« להגיב #1 ב- : פברואר 12, 2008, 23:39:01 »
בס"ד

תגיד לו שאותם ערבים "חפים-מפשע" כלשונו בחרו בחמאס.
וזה כמו שגרמני בגרמניה-הנאצית הצביע בשביל המפלגה של היטלר יש"ו כי אותו ערבוש מודה למטרות-החמאס,אז הוא לא "חף-מפשע" אם הוא תומך בנאצים הוא נאצי!!!!!!!!
ארץ ישראל לעם ישראל על פי תורת ישראל.

ערבים לערב,סודנים לסודן,שמאלנים לאירופה!

Aaron

  • אורח
איך אני עונה למאנייק הזה?
« להגיב #2 ב- : פברואר 13, 2008, 11:31:43 »
קודם כל, כל המוסלמים, ללא יוצא מן הכלל אינם חפים מפשע. דת האיסלאם מבוססת על כיבוש העולם, ורציחתם של כל הכופרים באכזריות נאצית.

דבר שני, האזרחים הערבים "החפים משפע" האלה, תמיד מחלקים סוכריות וחוגגים על כל יהודי שנרצח. פת"ח המתונים בעצמם יורים קסאמים ורוצחים יהודים. איזה אזרחים חפים מפשע?
שיקרא קצת היסטוריה, כל הנצחונות על הרשע היו בזכות הפצצה מסיבית של אוכלוסיית האויב. גרמניה הובסה בגלל שבריטניה ומדינות הברית הפציצו מטרות אזרחיות בגרמניה. יפן הפסידה כי ארה"ב הטילה עליה אטום והרגה מאתיים ומשהו אלף אזרחים.

האזרחים "החפים מפשע" האלה מורכבים מחמאס, פת"ח, גיהאד איסלאמי, גדודי קסאם, תנזים וכו'..

וההומו הזה חושב שאם נתקוף את עזה כמו שצריך אז מדינות ערב יעלו עלינו, איזה טמבל. מדינות ערב יעלו עלינו אם נשדר חולשה, כמו שאנחנו עושים עכשיו.

מנותק גור-אריה

  • "אריה ישאג מי לא ירא"
  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 3034
  • לָמוּת אוֹ לִכְבּוֹש אֶת הָהָר
איך אני עונה למאנייק הזה?
« להגיב #3 ב- : פברואר 13, 2008, 11:54:45 »
קודם כל בשום מקום בתורה לא נאמר שימעל יגור בארץ ישראל ובמיוחד לא בעזה!
נאמר שישמעל ישלוט במדבר במזרחי (חצי האי ערב) זה קודם כל!

דבר נוסף:האוייב הוא אוייב הוא אוייב נקודה! בכל מלחמה הצבא הוא זה שנלחם והאזרחים לא, ככה זה גם בעז
הצבא שלהם(חמאס,פת"ח)והם תומכים בו,ז שלא יבכו!

עוד דבר,הסיבה שלא ניצחנו במלחמה היא משום שלא יצאנו אליה בכלל.אם היו יוצאים למחמה במובן הרחב של המילה
היום הליטני היה הגבול הצפוני של מדינת ישראל.

תָּגָר- עַל כָּל מַעֲצוֹר וּמֵצָר אִם תַּעַל אוֹ תֵרֶד
בְּלַהַב הַמֶּרֶד שָׂא אֵש לְהַצִּית - אֵין דָּבָר !
כִּי שֶקֶט הוּא רֶפֶש הַפְקֵר דָּם וָנֶפֶש
לְמַעַן הַהוֹד הַנִּסְתָּר.

מנותק אושרי

  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 1783
  • מוות לנצרות, יחי אודין והמטאל :)
איך אני עונה למאנייק הזה?
« להגיב #4 ב- : פברואר 13, 2008, 15:33:59 »
תודה אחים שלי על התשובה;)



מנותק רק כך!1

  • חבר(ה) מוסמך(ת)
  • *
  • הודעות: 376
  • "בדם ואש יהודה נפלה, בדם ואש יהודה תקום!"
איך אני עונה למאנייק הזה?
« להגיב #5 ב- : פברואר 13, 2008, 19:05:47 »
רק שתדע להומו הזה שלך יש אי-דיוקים חמורים! השמאלני המושתן הזה לא יודע להבחין בין שמואל הנביא לבין ישמעאל, מובן כמובן שהוא יתכוון לישמעאל אבל לא לדעת להבדיל בין ישמעאל לשמואל זו פשוט בושה.
תענה לו שהפלשתים, היבוסים, הפרוזים, האמוראים ושאר עממי כנען אינם עוד... כולם הלכו עם האימפריות כל אחד בתורו, כמה עם פרס, כמה עם בבל, כמה עם האימפריה ההלנית של אלכסנדר מוקדון, האימפריה התלמית, האימפריה הסלווקית ולאחר מכן האימפריה הרומית שהביא את הסוף של הסוף לכל עממי הארץ(אם בכלל נשארו כמה אחרי כל הגירושים של האימפריות שקדמו לרומי), ושהערבים היושבים בארצנו אינם צאציהם - הערבים הם ערב-רב שחלקם אף היו יהודים שהתאסלמו בתקופת השלטון העות'מאני, כל שאר המוסלמים בעולם לא רואים אותם כמוסלמים טהורים - מבחינתם זה מקוצע, כדברי ישיעהו לישראל:"כַּסְפֵּךְ הָיָה לְסִיגִים סָבְאֵךְ מָהוּל בַּמָּיִם."(ישיעהו, פרק א', פס' כב'(22)) - כך גם הערב-רב שבארצנו, הוא כמים המהולים ביין, הוא כשאר מתכות זולות המוטבעות יחדיו למטבע חסר ערך.
כך שכשהוא טוען שבני פלשת הם אבות אבותיהם של הפלסטינים הוא שוגה - שגיאה היסטורית כזו, השם של המחבלים והמרצחים הערבים-נאצים יש"ו המכונה בפיהם "פלסטין"(כמובן שאין כזו יישות בכלל, אין על מה לדבר) נגזרת מהמילה פלשת וזאת מדוע? כדי להאדיר את תחושת הלחימה והבוז כלפי ישראל, כי הרי פלשת הייתה אויבתה הגדולה של ממלכת ישראל עד לפילוג הממלכה המאוחדת(אפילו קצת לפני כי שלמה המלך ודוד גם דיכאו את הפלשתים עד לכדי השמדתם,אך אלה חיו נדמה לי עד לתקופה הפרסית) ולכן הם הערבונאצים החליטו שהם הפלשתים של ימינו.

אני לא סובל את היהירות השמאלנית המבזה את ספרנו הקדוש.


קום עברי, שא הנס!
הנף את הדגל בגאון
הראה לכל קלגס רומס
שעמנו הוא עם האדון.

מנותק אושרי

  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 1783
  • מוות לנצרות, יחי אודין והמטאל :)
איך אני עונה למאנייק הזה?
« להגיב #6 ב- : פברואר 13, 2008, 19:25:25 »
זה מה שעניתי לו(העתקה של כל הדברים)
----
קודם כל, כל המוסלמים, ללא יוצא מן הכלל אינם חפים מפשע. דת האיסלאם מבוססת על כיבוש העולם, ורציחתם של כל הכופרים באכזריות נאצית.

דבר שני, האזרחים הערבים "החפים משפע" האלה, תמיד מחלקים סוכריות וחוגגים על כל יהודי שנרצח. פת"ח המתונים בעצמם יורים קסאמים ורוצחים יהודים. איזה אזרחים חפים מפשע?
תקרא קצת היסטוריה, כל הנצחונות על הרשע היו בזכות הפצצה מסיבית של אוכלוסיית האויב. גרמניה הובסה בגלל שבריטניה ומדינות הברית הפציצו מטרות אזרחיות בגרמניה. יפן הפסידה כי ארה"ב הטילה עליה אטום והרגה מאתיים ומשהו אלף אזרחים.

האזרחים "החפים מפשע" האלה מורכבים מחמאס, פת"ח, גיהאד איסלאמי, גדודי קסאם, תנזים וכו'..

ובשום מקום בתורה לא נאמר שישמעל יגור בארץ ישראל ובמיוחד לא בעזה!
נאמר שישמעל ישלוט במדבר במזרחי (חצי האי ערב) זה קודם כל!

דבר נוסף:האוייב הוא אוייב נקודה! בכל מלחמה הצבא הוא זה שנלחם והאזרחים לא, ככה זה גם בעזה.
הצבא שלהם(חמאס,פת"ח)והם תומכים בו,אז שלא יבכו!

עוד דבר,הסיבה שלא ניצחנו במלחמה היא משום שלא יצאנו אליה בכלל.אם היו יוצאים למלחמה במובן הרחב של המילה היום הליטני היה הגבול הצפוני של מדינת ישראל.

ואם אתה חושב שאם נתקוף את עזה כמו שצריך אז מדינות ערב יעלו עלינו, איזה טמבל. מדינות ערב יעלו עלינו אם נשדר חולשה, כמו שאנחנו עושים עכשיו.
------------


המאנייק ענה לי ככה
----------
תגיד אתה בטוח שאתה יהודי? עם איך שאתה מדבר אני חושב שאתה נאחזת ב"דיבוק" מהיטלר שמע גבר הדעה שלך איננה נכונה נקודה! יש כזה דבר שנקרא זכויות האדם והאזר ודרך אגב פחות מחצי מהאנשים שגרים בעזה הם מהחמאס והפת"ח בכלל לא נמצא שם הפתח ברך ליהודה ושומרון בגלל עלייתו של החמאס ואתה יודע מה? תקרא אתה היסטוריה בינתיים מי שמבין פה בהיסטוריה זה אני לא נראה לי שאתה[ אני הולך לתחרות של היסטורייה בבית יד לבנים בראשון חח] אוקי חזרה לנושא אתה ממש רוצה השמדת עם ומה שאתה אומר הם חתיכת זיון שכל ענק!!!!!!! זה כאילו עם רבין ז"ל היה חיי היית הורג אותו בעצמך על זה שכמעט הגענו לשלום!
ומדינת ישראל היא מדינה דמוקרטית לא דיקטטורית והיא חייבת לשמור על כללי זכויות האדם והאזרח כל אדם הוא אדם לא משנה מה הוא אוהב עם הוא מוסלמי יהודי נוצרי הודי וכו'.... כל זמן שהוא אדם שהוא נברא בצלם אלוקים הוא זכאי לזכויות אלה!
תחפש בגוגל את זכויות האדם והאזרח!
ואתה כזה לא מבין בכלום שאתה מדבר שטויות המוסלמים הם לא רוצחים אתם רואים איך ירדן ומצריים בשלום איתנו ואתם יודעים מה אתם גם לא מבינים מבחינה אסטרטגית וטקטית!
למדינת ישראל עד כמה שאתם חושבים שהיא חזקה היא מדינה חלשה! למה? בגלל שאין לנו ממשלה! הממשלה שלנו הרוסה עם כל השחטויות וכל הזין הזה וזה משפיע על הצבא שעוד לא התעושש![סליחה עם יש לי בזה שגיאת כתיב חח]
לצבא ישראל [צה"ל צבא הגנה לישראל וזה לא צבא שנועד לחסל אנשים חפים מפשע וסתם אזרחים] הוא מעדיף להילחם נגד כמה מדינות ביחד מאשר נגד אירגוני גרילה כמו החמאס אתם יודעים למה? כי בואו אני אדגים לכם בפשטות כדי שהילדים הכי פלגמטים בעולם יבינו נגיד ישראל היא נמר והחמאס זה קבוצת יתושים היתושים עוקצים ועוקצים ועוקצים את הנמר והוא לאט ולאט ולאט נחלש וזה בדיוק מה שקורה במדינת ישראל כאשר אנחנו נילחם נגדם יהיו לנו מלא מלא מלא הרוגים כי אנחנו לא משיגים כלום והם כן נגיד במערכה אחת נפסיד הם יגדילו את טוח הקסאמים לעד אשדוד ואז בעוד מערכה אחת נפסיד זה יהיה כבר ראשון ואז ת"א!!!!! ואז כשהם הגיעו לת"א אנחנו הפסדנו! אבל זה לא הכל ממרכז הארץ שזה ת"א אזור טקטי חשוב ומסוכן! הם מגיעים לכל הארץ לירושלים אח"כ לצפון וכו' וכו'! וגם עם נזרוק פצצת אטום מזה ייתן? שדרות תלך איתם? כל ישובי עוטף עזה ילכו איתם? ואז!!!!!!! השטח הזה יהיה חסר שימוש כי באוויר ובאדמה מתרכזים חומרים רעילים ואז גם מדינת ישראל לא תעשה בזה שימוש ומי שיהיה שם יהפוך למוטציה כמו שקרה בצ'רנוביל וביפן! ולמצב דיפלומטי שאף מדינה לא רוצה ואז כל מדינות ערב יחסלו אותנו ביחד ואני לא מדבר על לבנון עירק סוריה ואירן אני דבר גם על מצרים ירדן לוב מרוקו סודאן מדינות אפריקה שהם מוסלמים הודו ומדינות אסיה התיכונה בקיצור בלגן! אז בבקשה אל תנסו לשכנע אנשים עם אתם רוצים להגיע למצב כזה שבסופו של דבר אנחנו אלו שניפגע ונושמד!
------------------



ואני עניתי לו ככה

-----------
יא מטומטם אני אמרתי לזרוק פצצת אטום?
אני אמרתי דבר כזה?
יא דפוק אני לא מבין אותך.
יש פיתרון פשוט מאוד וזה נקרא הפצצת עזה מהאוויר.
כמה פצצות נאפלאם,נאפלאם שחור,ודלק אוויר ידאגו לבעיה הזאת.
ואתה אומר שיש שלום עם ירדן ומיצריים?
על מה לעזעזאל אתה מדבר,מאיפה נראה לך בא הנשק לערבים בעזה?זה לא נופל להם מהשמיים?
אתה יודע שבירדן יש חוק שליהודי אסור לקנות שמה אדמה?
אתה יודע שברשימת הספרים הכי מפורסמים שמה הספר השני הכי נפוץ אצלהם זה הספר של צורר היהודים אדולף היטלר יימח שמו וזיכרו(יש'''ו) שם רשעים ירקב(שר''י) "מיי קאמפ" ?.
אתה מעז לקרוא לי נאצי?אתם(השמאלנים) הם אלה הנאצים,אתם תומכים באוייב הערבי המוסלמי הנאצי.ואתם שונאים את המיזרחיים,החרידים,הדתיים,המתנחלים,כמעט90% מהיהודים בארץ.
אם אתה שמאלני דם יהודי על ראשך.
בוגדים כמוכם צריך לגרש יחד אם הערבים הארורים יש''ו.
ישראל היא לא מדינה דמוקרטית,איך אתה מסביר את זה שהמפלגה של הרב כהנא כ''ך עם אידיאלוגיה של אהבת ישראל יצאה מחוץ לחוק בו בזמן שמפלגות של ערבים שמטיפים בכנסת את השמדתה של המדינה היהודית וקוראים ליהדות דת גיזענית הן חוקיות?
לזה קוראים דמוקרטיה?
הערבים ואנשי שמאל יכולים לדבר כמה שהם רוצים ואין להם משהו שישתיק אותם.
אבל ברגע שאיש בעל דעות ימיונות פותח ת'פה ישר קוראים לו גזען,בוגד,נאצי.
זה לא נקרא דמוקרטיה וזה לא נקרא חופש הביטוי והדעה.

וברוב המקרים שערבי עשה פשע אז הוא יוצא זאכי אבל היהודי יושב בכלא להרבה שנים או לכל חייו.

ואם רעבין יש''ו שר''י היה חי אז לא הייתי הורג אותו,כבר הוא היה מת אחרי המשפט שהיו אמורים לעשות לו.הוא היה נשפט והיה יוצא אשם כבוגד בעם היהודי ובמדינת ישראל.
אתה בכלל ידעת ש80% מהעם בתקופת אוסלו המקוללת שנא את רעבין?
לא היה יום אחד שלא עשו הפגנה נגד הסכמי הטרור של אוסלו.
ואתה קורא להסכמים האלה שלום,חחחחחחחחח    הצחקת אותי.
אתה קורא לחימוש האוייב והזמנה של 80 אלף מחבלים ואת ערפאת יש''ו שר''י לארץ ישראל שלום?
אתה יודע שבזמן שרעבין היה רה''מ אז היה כל שבוע וחצי פיגוע אוטובוס?
בגלל שהוא חימש אותם אז נרצחו בגללו 1800 יהודים חפים מפשע
והוא קרא להם קורבנות השלום.ולמשפחות השכולות שלהם הוא קרא "פלופלורים"=רעש של מטוסים ומסוקים.
זה ממש לא שלום.
אתה חי בבועה של של השמאל הבולשביקי בישראל..
והערבים בארץ ישראל לא חפים מפשע.
בזמן מלחמת לבנון השנייה עשו סקר ערבי שהראה ש97% מערביי ישראל ביו''ש ובעזה תומכים באירגון הטרור חיזבאאלה שקורא להשמת העם היהודי,שהצהיר שהוא רוצה לעשות עוד שואה לעם היהודי.
ממש אזרחים חפים מפשע.
ובנוגע לכל המדינות המוסלמיות זה באמת יקרה,אבל לא אם אנחנו ניפתח במלחמה,אלא אם לא ניפתח במלחה אז כל המדינות המוסלמיות יכנסו בנו בכל הכח.
ואז זה יהיה סופינו הגמור חס וחלילה.זה יהיה חלק ממלחמת גוג ומגוג העתידה לקרות.
אז ראו הוזהרתה!אם לא תתעורר עכשיו אז אני לא יודע מה יהיה איתך בסוף.
הזמן להתעורר הגיע כבר.
כי זה או הם או אנחנו!!!
חפשו בגוגל הימין האמיתי



« עריכה אחרונה: פברואר 13, 2008, 19:26:00 על ידי אושרי »



מנותק רק כך!1

  • חבר(ה) מוסמך(ת)
  • *
  • הודעות: 376
  • "בדם ואש יהודה נפלה, בדם ואש יהודה תקום!"
איך אני עונה למאנייק הזה?
« להגיב #7 ב- : פברואר 13, 2008, 19:49:29 »
הרג אותי, שהוא הולך להתחרות בחידון היסטורי - היסטוריה הוא לא יודע, ואם הוא יזכה אוי לנו.
כל הכבוד על התשובה שנתת לו - מי יתן אותו שמאלני שר"י יש"ו(כן כן מגיע לו לקבל את הכינויים האלה) ילמד לקח.

קום עברי, שא הנס!
הנף את הדגל בגאון
הראה לכל קלגס רומס
שעמנו הוא עם האדון.

מנותק כעין ה-צדק

  • משתמש(ת) חדש(ה)
  • *
  • הודעות: 19
איך אני עונה למאנייק הזה?
« להגיב #8 ב- : פברואר 14, 2008, 13:28:07 »
אושרי,לקלל את השמאלני הזה אתה לא יכול,כי אתה סובל מאתה בורות שלו,עובדה שאתה נזקק לאידיוטים שיכתיבו לך מה להגיד.אז טול קורה.

לאהרן,להגיד שהקוראן מצווה על רצח המוני והשתלטות על העולם,שווה לעובדה שהתנך מצווה על רצח המוני והשתלטות על העולם.
הכל תלוי לפי מי מפרש את זה.
יש שיעים וסונים,יש תורה שבעל פה גם להם,ועל פי פרשנים אצלהם ,כמו אצלנו אפשר למצוא אנשים ממגוון דעות.

דוגמא,גם ברוך מרזל וגם אני מגדירים את עצמו דתיים אורתודוכסים.
לעומתו,אני אדם שמחזיק בדעות מתונות כלפי הדת והמדינה,והוא דוגל בעמדה פאשיסטית נאציו סוציאליסטית מובהקת.

תנסה לעשות סיאנס לרבך כהנא,אולי הוא ישיב יותר טוב.עד אז,השתיקה יפה.

Aaron

  • אורח
איך אני עונה למאנייק הזה?
« להגיב #9 ב- : פברואר 14, 2008, 15:28:07 »
אושרי,לקלל את השמאלני הזה אתה לא יכול,כי אתה סובל מאתה בורות שלו,עובדה שאתה נזקק לאידיוטים שיכתיבו לך מה להגיד.אז טול קורה.

לאהרן,להגיד שהקוראן מצווה על רצח המוני והשתלטות על העולם,שווה לעובדה שהתנך מצווה על רצח המוני והשתלטות על העולם.
הכל תלוי לפי מי מפרש את זה.
יש שיעים וסונים,יש תורה שבעל פה גם להם,ועל פי פרשנים אצלהם ,כמו אצלנו אפשר למצוא אנשים ממגוון דעות.

דוגמא,גם ברוך מרזל וגם אני מגדירים את עצמו דתיים אורתודוכסים.
לעומתו,אני אדם שמחזיק בדעות מתונות כלפי הדת והמדינה,והוא דוגל בעמדה פאשיסטית נאציו סוציאליסטית מובהקת.

תנסה לעשות סיאנס לרבך כהנא,אולי הוא ישיב יותר טוב.עד אז,השתיקה יפה.
אתה משקר, מה ששיך לנו זה גבולות ארץ ישראל השלמה (שזה כלום לעומת מה שיש למוסלמים כרגע). לפי דת האיסלאם כל העולם שייך למוסלמים, וחוק השריעה צריך לחול על כולם, ולא, יוצאו להורג בעריפת ראש (ראה מקרים בצ'צ'ניה, עיראק, קוסובו, סודן, קשמיר ועוד ועוד...). תעשה שיעור קצר באיסלאם ובהיסטוריה של הדת הזאת ותחזור לפה עם קצת ידע בסיסי.

תעשה לי טובה, אתה יש לך דיעות מתונות? אתה צוחק תגיד לי? אתה שמאלני קיצוני עם דיעות כמו של היהודים שעזרו לנאצים להשמיד יהודים אחרים במלחמת העולם השנייה. או כמו של רבין שרצח 19 יהודים ניצולי שואה באלטלנה רק כי היו ימניים מהאצ"ל.

לך תעשה סיאנס לרבין החזיר, אולי תשמע אותו שר את שיר השלום, כשתקוע לו שיפוד מאחורה בגיהנום.

מנותק נץ וגאה בזה

  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 6815
  • Hierosolyma Victor
איך אני עונה למאנייק הזה?
« להגיב #10 ב- : פברואר 14, 2008, 15:53:16 »
אושרי,לקלל את השמאלני הזה אתה לא יכול,כי אתה סובל מאתה בורות שלו,עובדה שאתה נזקק לאידיוטים שיכתיבו לך מה להגיד.אז טול קורה.
לאהרן,להגיד שהקוראן מצווה על רצח המוני והשתלטות על העולם,שווה לעובדה שהתנך מצווה על רצח המוני והשתלטות על העולם.
הכל תלוי לפי מי מפרש את זה.
יש שיעים וסונים,יש תורה שבעל פה גם להם,ועל פי פרשנים אצלהם ,כמו אצלנו אפשר למצוא אנשים ממגוון דעות.
דוגמא,גם ברוך מרזל וגם אני מגדירים את עצמו דתיים אורתודוכסים.
לעומתו,אני אדם שמחזיק בדעות מתונות כלפי הדת והמדינה,והוא דוגל בעמדה פאשיסטית נאציו סוציאליסטית מובהקת.
תנסה לעשות סיאנס לרבך כהנא,אולי הוא ישיב יותר טוב.עד אז,השתיקה יפה.
"נזקק לאידיוטים שיכתיבו לך מה להגיד"?
אני רואה זאת כשליחות אדירה לעזור לאנשים להעשיר את הידע שלהם ושידעו מה להשיב ולא יפלו לשטיפות מוח, אני ואחרים עוזרים לאנשים להפעיל את המוח ולגרום להם לחשוב קצת מחוץ לקופסא עם ידע היסטורי והבנה לוגית, אני ואחרים עושים מאמץ סיזיפי לנקות את הפורום מקללות ולהעלות את רמת הדיון, אז במקום זאת אתה זה שמחמם את האווירה, יוצר אנטגוניזם לשווא, ומחבל במישרין במאמצנו הכבירים.

ולאושרי ידידי, מאוד אשמח אם תשתדל להמעיט במילות גנאי, נכון, גם אני נופל בהם לעיתים (וצריך גם לשים לב היטב מה לאמר גם כשזועמים ומגדפים).
אושרי, אשמח מאוד אם תמשיך לשאול שאלות בפורום זה, אל תתבייש, תרגיש חופשי לשאול הכל, לפעמים אני אענה בעצמי, ולעיתים אשאיר את הבמה לאחרים על פי שיקול דעתי, שכן אני מעוניין שאנשים ילמדו, יחכימו, יתפלפלו, יקנו דעה וידע, וגם ילמדו מה להשיב, בדיוק לשם כך הפורום הזה קיים, שכן אם לא כן, אחטא לסיבה שלשמה אני מנהל את הפורום הזה.

כעין-הצדק, התנ"ך, בשום מקום איננו מצווה על העם היהודי לכבוש את העולם, אז חדל קשקשת.
וכן ישנו הבדל כביר בין הרצח ההמוני שמצווה הקוראן למול זה של התנ"ך.
ואין כאן שום עניין של פרשנות אלא של שכל ישר.
ולא יודע מה איתך, אבל אם אתה מאמין בסיאנסים אז אני מאחל לך רפואה שלמה.
וטוב לדעת שכהניזם וסואיאליזם צועדים יד ביד, זה בבחינת חידוש מרעיש.
ואם הייתה בודק קצת מעבר לרמת הדמגוגיה וה"צהוב" העיתונאי, הייתה גם מגלה להפתעתך שאין גם שום קשר בין כהניזם לבין פאשיזם (שאם הייתה באמת חוקר ובאמת אם היה לך יושר אינטלקטואלי הייתה מבין שישנה תהום בלתי נתנת לגישור בין פאשיזם לבין תורת הרב כהנא), ולהפך, בעיון מדוקדק בדברייך מתגלה שהפאשיסט האמיתי כאן הוא אתה, שכן אתה זה שקידשת את דת המדינה ולא אני.


אלוף מיל. בני פלד ז"ל
"צאו החוצה וצלצלו בפעמון שנתן לי מפקד חיל הים. כשישאלו אתכם למה אתם מצלצלים, ענו שכאן מת יהודי משוגע, שחשב שהיהודים מסוגלים להקים מדינה-וטעה" מילותיו האחרונות לילדיו.

מנותק כעין ה-צדק

  • משתמש(ת) חדש(ה)
  • *
  • הודעות: 19
איך אני עונה למאנייק הזה?
« להגיב #11 ב- : פברואר 14, 2008, 18:13:22 »
וואו אהרן,אתה ממש מעליב אותי

אני אתקע שיפוד גם בילדים החמודים של מרזל,או בגולדשטיין המתוק.

אל תעז להגיד שאני פה זה שמחמם את האווירה,אתם שמשווים אנשים לנאצים כאילו זה איזה משחק ילדים ,משווים את יוסי ביילין לחייל אסאס שחצה ילדים ל2 ושפך מלח לבפנים,לאנשים מטורפים משנאה,אתה עוד מסוגל לנהל דיון עם אנשים כאלה,ולתמוך בהם.
משתמשים בתיאורים קיצוניים כדי להלהיט נערים תמימים שדעתם אינה מיושבת עדיין,ונסחפים אחרי נאומים דמגוגים ,פשוט חולני.

נץ וגאה בזה,
יושר אינטלקטואלי אתה רוצה?,חדל קשקשת? ,בוא תראה לי היכן בקוראן נכתב על השמדת שאר העמים(ציטוט ומקור מדויק) ואני אנסה לענות לך.

בקשר לנאציו סוציאליסטי,התכוונתי לצורת ההתנהגות של המפלגה ולאו דווקא להשקפת העולם הסוציאליסטית.

בנוסף
אני אניח שיש בינכם אינטילגנטים(בטח שלא חיים בן פסח הליצן שאני לא מבין איך אתם לוקחים את הטיעונים שלו ברצינות,חוץ מאוהדי ביתר),
אז למה אתם פוחדים להלחם בשמאל האמיתי,לא הקיצוני,השמאל והמרכז הרגיל,השפוי,בדתיים המתונים,אתם עד כדי כך מאמינים שהאמת היא רק אצלכם?.
« עריכה אחרונה: פברואר 14, 2008, 18:16:18 על ידי כעין ה-צדק »

מנותק נץ וגאה בזה

  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 6815
  • Hierosolyma Victor
איך אני עונה למאנייק הזה?
« להגיב #12 ב- : פברואר 14, 2008, 23:06:43 »
נץ וגאה בזה,
יושר אינטלקטואלי אתה רוצה?,חדל קשקשת? ,בוא תראה לי היכן בקוראן נכתב על השמדת שאר העמים(ציטוט ומקור מדויק) ואני אנסה לענות לך.
בקשר לנאציו סוציאליסטי,התכוונתי לצורת ההתנהגות של המפלגה ולאו דווקא להשקפת העולם הסוציאליסטית.
בנוסף אני אניח שיש בינכם אינטילגנטים
אז למה אתם פוחדים להלחם בשמאל האמיתי,לא הקיצוני,השמאל והמרכז הרגיל,השפוי,בדתיים המתונים,אתם עד כדי כך מאמינים שהאמת היא רק אצלכם?.
אתה רוצה לראות איפה זה כתוב:
טוב, קודם כל אני מציע לכבודו שאין הבנה בגרוש על האיסלם שיראה את הסרט:
"איסלם, מה שהמערב צריך לדעת" או באנגלית "Islam what the west needs to know" תקיש בגוגל, תמצא.
אני גם חושב שיש לזה לינק פה באתר, אם תעשה עבודת נבירה בפורום הדיום הכללי.

אחרי שתראה את הסרט, יש לי שני אתרים בשבילך בדיוק על הנדון:
(ואחרי שתחכים, אז תדבר איתי על יושר אינטלקטואלי, כי בנתיים, אתה לא בדיוק ניחן ולו בפרומיל מזה).
http://www.thereligionofpeace.com/Quran/quran.htm

והשני:
http://www.prophetofdoom.net/Islamic_Quotes.Islam

במיוחד הקטע החזק באתר השני זה הדף עם ההשוואות המצמררות למיין קאמפף:
http://www.prophetofdoom.net/Mein_Kampf_Islams_World_War_Test_Case.Islam


אלוף מיל. בני פלד ז"ל
"צאו החוצה וצלצלו בפעמון שנתן לי מפקד חיל הים. כשישאלו אתכם למה אתם מצלצלים, ענו שכאן מת יהודי משוגע, שחשב שהיהודים מסוגלים להקים מדינה-וטעה" מילותיו האחרונות לילדיו.