כתב נושא: מאמר של שמאלן-בוגד בשם יצחק לאור כנסו  (נקרא 1702 פעמים)

0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.

מנותק IRON_MAN

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 12823
  • L.F בשטח הערבים במתח
בס"ד

איך תגיבו למאמר של הבוגד הזה?

http://www.kibush.co.il/show_file.asp?num=1002
ארץ ישראל לעם ישראל על פי תורת ישראל.

ערבים לערב,סודנים לסודן,שמאלנים לאירופה!

מנותק נץ וגאה בזה

  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 6815
  • Hierosolyma Victor
מאמר של שמאלן-בוגד בשם יצחק לאור כנסו
« להגיב #1 ב- : ינואר 20, 2008, 11:56:14 »
להלן כמה תשובות מהמותן למר לאור:

1.) במה הדבר הזה שאתה מכנה "הבל מיתי" יותר גרוע מחזון אמא רוסיה ואבא סטאלין שלך? לאיזה רמות עיוות מוחי מוכן הראדיקל היהודי (זה שהשטן השתין בדמו כדברי וינסטון צ'רצ'יל) בהעדפת שאיפות המלחמה של האויב (a.k.a ג'יהאד) על פני חזון אבותיו וערגת הדורות משך אלפי שנים.

2.) ההיסטוריה מוכיחה באופן מאוד ברור, שהיחידים שביצעו פה טיהור אתני בכל המרחב שבין אינדונזיה ומרוקו היו המוסלמים, אז חדל קשקשת.
מדבריו של לאור משתמע הציות העיוור לחוק המדינה (לא יודע מה איתכם אבל זה מסריח כמו נירנברג) וכן לאיזה חוק בין לאומי (שכנראה מר לאור צריך לאוורר את ארובות מוחו החלול, כי אין הסבר אחר לעובדה שמר לאור ממציא כאן חוק בינלאומי שאיננו קיים מתוככי מוחו הקודח, עקורונות כמו: "קאזוס בלי" או "אין התוקפן יכול להנות מפירות תוקפנותו" או מעמד חבר הלאומים והחלטותיו בחוקת האו"ם שנכתבה באופן מאוד ברור בשנת 1945, כך שמר לאור עושה פלסתר מהחוק הבינלאומי בעצמו כשהוא קובע שקביעת ועידת סן רמו איננה רלוונטית, הכיצד מר לאור?).

3.) אפרופו פשיטת מיליציות, ומעמדם במדינה, כנראה שצריך לאוורר שוב את מוחו של לאור, שכן חלק נרחב מארה"ב הושג על ידי כל מיני מתנחלים Pioneers ומילציות, או לדוגמה מה שמתחולל בדארפור, או כמעט בכל מדינה אפריקאית ממוצעת לצורך העניין.
המשטר של פול פוט בקמבודיה, הוייטקונג, ומה באשר לרוב המוחץ של תנועות וארגוני הטרור עד שנת 1979 שהיו מבית היוצר של רוסיה הסובייטית אבל פעלו בשם ובתוך מדינות שונות מדרום אמריקה ועד המזרח הרחוק.
כנראה שלהם יש קצת קו מחשבה אחר באשר לאלה שפעלו בשם עמם.

4.) ושוב מר לאור, אליבא דהחוק הבינלאומי והסטורית הפליטים העולמית, מוכיחים כי מהלכי טרנספר אילולא היו מתרחשים במלחמת ששת הימים לדוגמא, ו/או בעוד כמה היזדמנויות, הרי שזה היה בצמוד לחוק הבינלאומי, ולא בגרסא שמר לאור וחבר מרעיו המציאו.
דבר זה מצטייר מדבריהם של משפטנים דגולים בארה"ב בעיקר ומומחים ולחוק הבינלאומי שקבעו כבר מזמן שהשמאל והשמאלנות הישראלית המציאה חוק בינלאומי שאיננו קיים, ומפיצה גיבוב מוחלט של שקרים ודיסטרטציות מוחיות באשר לתוכנם, דבר שלא עולה בקנה אחד, לא עם אמנות ז'נבה השונות, חוקת האו"ם או ההיסטוריה.
ועוד מילה קטנה על ועידות בינלאומיות, מבחינתי אחרי ועידת ואנזה, מבחינתי זה מעניין אותי כשלג דאשתקד מה יש לכל מיני החלטות בינלאומיות לומר בעינייני, מה גם אחרי שהאו"ם כבר הפך להיות במה בלעדית להצגה קפקאית גרוטסקית ומיטב הלוליינות הדמגוגית של כל דספוט מוסלמי ממוצע שרוצה להטיל את הרפש שלו בפומבי.

5.) הפארסה היחידה בתולדות המדינה, מר לאור לצורך העניין, היא הקיבוצים ולא המאחזים.

6.) לא יודע מה איתך, אבל מימד הזכרון שנותנת המדינה לשר ולגנרל דגול הוא עלבון לאינטלגנציה, אבל כנראה שאתה מעדיף את מרכז פרס לשלום מרכז, שמבחינה ממונית קובר בהליכה את זו של רחבעם זאבי, וזה עוד שהמרכז פועל כשהאיש שהיא קוריה על שמו עודנו בין החיים, בחיי, אם הייתי חייזר שזה עתה נחת מהמאדים, הייתי בטוח שהגעתי ליפן הקיסרית שם פולחן האישיות לאדם חי (הקיסר הירוהיטו) עוד לא משתווה לזו של פרס וקל וחומר בן בנו של קל וחומר, של יצחק רבין, מה שגם גורם לי להרהר קלות על פאקטור הנקרופיליה המוטה פוליטית של לאור ושות'.

7.) אה, ואי אפשר בלי השורש ג.ז.ע. בכל מאמר שכזה מר לאור, שהרי היאך נקום לבוקר חדש אם לא נשמע באוזנינו את שתי דקות השנאה (אם להשתמש בלשונו האלמותית של ג'ורג' אורוול) והתיעוב לכל מי שאיננו חושב כמוך, בחיי מר לאור, כנראה שישנו צורך להגיע למסקנה שמבקום ז'אדאנוב, או כל פוליטרוק אחר בקומיסארט לחינוך מחדש, סטאלין היה צריך למנות אותך Comarad Laor.
שכן אתה משתמש במיטב הפנינים של עיתון פראבדה וסוכנות TAAS שהיטיבו עם האקרובטיקה הלשונית בעיקר לשורש ג.ז.ע. על הטיותיו השונות.

8.) ועדיין לא הוכחת, לא אתה ולא אף אחד מחבריך, מה הקשר בין טרנספר של אויב בזמן מלחמה, לבין גזענות  בעוד כל מי שעיניו בראשו יודע שלא האלמנט האתני הוא הבעיה, אלא הדתי.
ואפרופו פרוורטיות, לאור, מילות הסיכום שלך על רבין, מוכיחות, מי כאן הסוטה, הנקרופיל, המרייר על גופות, ומבצע פולחן אישיות למנהיג מת/חי ומי רק רוצה לזכור פועלו של פטריוט.
לאור, נדמה כי לא תרגע עד אשר יכריזו על רבין כחלק אינטגרלי ממסדר קדושי הכנסיה הקתולית, איזה מרטיר, קדוש מעונה, נקרא לו: "סנטה רבין".
או הייתי אומר אפילו יותר מזה, הייתי פשוט לוחץ על הכנסיה להחליף את ראשי התיבות של יש"ו INRI באלו של רבין RNRI (Rabinus Nazaranus Rex Iudeoum).
מקווה שהבנת לאיזה מחוזות גלשת.
אלוף מיל. בני פלד ז"ל
"צאו החוצה וצלצלו בפעמון שנתן לי מפקד חיל הים. כשישאלו אתכם למה אתם מצלצלים, ענו שכאן מת יהודי משוגע, שחשב שהיהודים מסוגלים להקים מדינה-וטעה" מילותיו האחרונות לילדיו.