כתב נושא: לבקשת עוץ לי..סרטון הלינץ' ברמאללה .  (נקרא 2551 פעמים)

0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.

מנותק הגולה בארץ

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 3661
  • '' וייכחשו אוייבך לך ואתה על במותמו תדרוך ''
לבקשת עוץ לי..סרטון הלינץ' ברמאללה .
« ב- : ינואר 15, 2008, 15:52:34 »
בס''ד

עוץ לי...
מכיוון שדברי הטימטום שלך הגדישו את הסאה ,אני חייב לענות לך כאדם שחווה את ההתקוממות (אינתיפאדה) כחייל צה''ל ,וכחייל ששירת בלבנון ,וכאדם שחי תקופה ארוכה בחייו תחת שלטון של אויב ערבי נאצי יש''ו ,ומכיר הרבה יותר ממך את דרכיו המבחילות והשפלות ,שפתו הטמאה ,וכן את דתותיו השונות כשבראשן האיסלאם השפל שהוא נחלת רובו .
צה''ל ה''תמים'' --קבל הוראות ממפקדיו שהם  אנשי שמאל ( המינוי בצמרת צה''ל הוא פוליטי) מטונף שטוף -מוח כמוך בדיוק ,''שלא לפגוע באזרחים של אויב ערבי נאצי יש''ו '' וזאת כאשר נכנס לאזורים הזרועים באויב ערבי נאצי יש''ו ,האויב הערבי הנאצי יש''ו ניצל זאת בצורה ששפלה ביותר ,כאשר השתמש בילדים כפי שאתה רואה בתמונה ,שעל גופם או בקרבתם הונח מטען-נפץ, וכאשר אותו ''ילד'' נע ממקומו ,המטען הנז' מופעל ורוצח את הילד וגם את החיילים שלצידו, חיילים רבים ,ובניהם חברי ז''ל הי''ד נרצחו בצורה כזו  .
מכיוון שנשים בהריון עברו בדיקה פחות קפדנית מפאת ''כבודן '' ,בהוראת הפיקוד השמאלני הבולשביקי העליון של צה''ל כאמור ,ניצל זאת האויב הערבי הנאצי יש''ו ,והעביר על גופן חגורות-נפץ ששימשו לפיגועים באוטובוסים ומקומות הומי אדם בתוך הערים היהודיות, כאשר חשדו באשה כזו והיא חשה בכך , היא קבלה הוראה מראש להפעיל את המטען ולהתפוצץ ביחד עם התינוק שברחמה , ואם החגורה תיתפס ע''י כוחות-הביטחון , הרי שהיא תוצא להורג עם מסע השפלה  וביחד עם התינוק שברחמה ,דברים אלו נודעו מתיחקור של מחבלות ערביות נאציות יש''ו שנתפסו בכל-זאת, וסיפרו מה שעבר עליהן כאשר האויב הערבי הנאצי יש''ו שיכנע אותן במצוות דת האיסלאם ,לשמש כ ''שהידאת'' או '' קדושות המוכנות להתאבד'' .
לעיתים גוייסו ילדים קטנים מאד של האויב הערבי הנאצי יש''ו ,על-מנת לשמש ''פיתיון '' בכדי לעצור כלי-רכב צבאי ממוגן או משוריין , וכאשר נעצר כלי-הרכב בכדי להסיט את הילד מהדרך הצרה ולא לדרוס אותו, כוון אליו מטול חודר שריון שהספיק מפעילו לכוונו היטב מפני שהרכב עומד ,ודעתם של החיילים נתונה לילד שמשמש להסיח את דעתם ,ואז נורה המטול שרוצח את החיילים וגם את הילד ע''י האויב  הערבי הנאצי יש''ו .
הפעלת ''פצצות אנושיות '' בשם הצורר 'מוחמד' ימח שמו וזכרו--ושם רשעים ירקב !!--מתאבדים שנושאים מטעני חומר-נפץ על גופם ומפוצצים אותו בתוך אוטובוסים ,ר/או מקומות הומים ,בתוך הערים היהודיות ,זו תופעה המוכרת גם לך עוץ לי...., ואני מאחל לך שלא תאבד קרובים וידידים מפיגועים מחרידים כאלה , ולא תראה חברים וידידים נכים לכל חייהם ,ומרותקים לכיסא-גלגלים אם בכלל. אני כבר חוויתי זאת עם חברים קרובים ,אלה שנרצחו הי''ד ,ואלה שנפגעו הקב''ה יקום נקמתם מידי האויב הערבי הנאצי יש''ו , ומידי אנשי ערב-רב שכמותך שכבלו את ידי כוחות-הביטחון ולא איפשרו מניעת הפיגועים הרצחניים הנ''ל ,בעזרת החוקים שייסדתם ,אותם מנצל האויב הערבי הנאצי השפל יש''ו --עד תום, והעיתונאים שאתם משסים במי שמוסר את נפשו להגן על משפחותיכם ,חבריכם , ועליכם עצמכם --מאויב ערבי נאצי שפל יש''ו שרואה מצווה  בלרצוח יהודים בכלל ,ומצהיר זאת שוב ושוב בפרסומות שלו. --את זה איכם מסוגלים לצלם !!!-מכיוון שאם תגיעו למעוזי האויב הערבי הנאצי יש''ו שבהם הוא מכשיר את מתאבדיו , ישלחו אתכם הביתה מבותרים לחתיכות בשקיות של זבל  ,כפי שעשו לשני יהודים שהעזו לטייל ב'''ואדי-קלט'' הסמוך ליריחו .
עוץ לי..... על מה אתה מדבר ?? , האינך מבין באיזה אויב שפל יש''ו מדובר?? , הם לא בוחלים מלהשתמש בנשים בהריון, וילדים רכים ,על-מנת לגייסם ל '' שוהדא ''  =='' קדושים מתאבדים '' !!!!--לכן יש לראות בכל ילד שמסתובב לבדו באזור ,מטרה לשם פיגוע ו/או היסח דעת על-מנת לבצע פיגוע של האויב הערבי הנאצי יש''ו מהעבר האחר .
אתם אנשי השמאל הציוני-ממלכתי בולשביקי --יכריתהו הקב''ה במהרה ויקים סוכת דוד הנופלת אכי''ר  ,אתם מהווים נשק בידי האויב הערבי הנאצי השפל יש''ו כנגד עצמכם ,וכנגד קרוביכם ,ידידיכם ועמכם , בשסותכם את התשקורת שלכם  בצבא האנושי היחידי  שמטרתו להגן עליכם מהאויב הערבי הנאצי השפל יש''ו, שמעשה הנינץ' המזוויע שביצע בזוג חייל י מילואים שנקלעו בטעות לרמאללה ונעצרו שם בתחנת-משטרה של האויב הערבי הנאצי יש''ו --הוא רק  דהדגמת תכלית לטבח שאותו אויב ערבי נאצי יש''ו מתכנן לכלל היהודים היושבים בארץ-הקודש ,ואתה עוץ לי....כלול בהם !!!. להלן סרטון שתיעד את אותו לינץ '  :

http://www.metacafe.co.il/watch/666615/ever_heard_of_the_ramallah_lynching/

   ---אוי לנו על  אחינו החיילים המופקרים על-ידי הערב-רב המשתף-פעולה עם האויב הערבי הנאצי השפל יש''ו --ידיהם מגואלות בדם ישראל נקי שנשפך ---אנשי שמאל צריך לקבור מחוץ לגדר !!--אין להם חלק באלוקי-ישראל !! --אתה מדבר על נשק שמכוון לילד שסיכוי רב הוא שמשמש כמטען עם חגורת-נפץ ??--האמן לי שהאצבע איננה קלה על ההדק !!, אני חוויתי זאת !!--ואם המחסנית לא תהי'ה במצב '' הכנס '' אין לך סיכוי להרוג את אותו ילד לפני שיפעיל את מתג המטען וירצח אותך ואת חבריך הסמוכים לו , וכמובן שגם את עצמו !! הבנת את זה עוץ לי.......מטומטם !!!( אתה נהנה שקוראים לך עוץ לי...., מהיום נקרא לך'' קפוץ  לי.....'') .
הקב''ה יגאלנו במהרה ,ויפיץ דעה בעמנו השבוי בקליפת הערב-רב -יכריתהו הקב''ה במהרה ויכקים סוכת-דוד הנופלת ,ויזכנו בביאת גואל-צדק בב''א .
                                                                             הגולה בארץ :smil037: 
בס''ד
 '' חשף ה' את זרוע קדשו לעיני כל הגויים ,וראו כל אפסי ארץ את ישועת א'לוקנו ''
 '' קול צופיך נשאו קול יחדיו ירננו כי עין בעין יראו בשוב ה' ציון ''

מנותק עוץ לי גוץ לי

  • חבר(ה) מוכר(ת)
  • *
  • הודעות: 198
לבקשת עוץ לי..סרטון הלינץ' ברמאללה .
« להגיב #1 ב- : ינואר 15, 2008, 17:47:39 »
מתי ביקשתי שתביא את הסירטון הזה? אתה סכיזופרן או מה?

ואני מגנה את הטרור בשני הצדדים, מתי כבר תקלוט?!

אני יכול להביא לך אינספור תמונות של גופות של ילדים פלסטינאים, אבל אני אחסוך ממך את זה.

אתה בעד הרג, רצב וברבריות, כל עוד הוא לא מכון נגד יהודים, יש אצלך כמה סוגים של בני אדם, חלקם "נחותים" לדעתך...

זה מה שדפוק אצלך, ותפסיק לייחס לי בקשות, דעות ושאלות, טפל בסכיזופרניה שלך בבקשה.

מנותק הגולה בארץ

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 3661
  • '' וייכחשו אוייבך לך ואתה על במותמו תדרוך ''
לבקשת עוץ לי..סרטון הלינץ' ברמאללה .
« להגיב #2 ב- : ינואר 15, 2008, 19:09:31 »
מתי ביקשתי שתביא את הסירטון הזה? אתה סכיזופרן או מה?

ואני מגנה את הטרור בשני הצדדים, מתי כבר תקלוט?!

אני יכול להביא לך אינספור תמונות של גופות של ילדים פלסטינאים, אבל אני אחסוך ממך את זה.

אתה בעד הרג, רצב וברבריות, כל עוד הוא לא מכון נגד יהודים, יש אצלך כמה סוגים של בני אדם, חלקם "נחותים" לדעתך...

זה מה שדפוק אצלך, ותפסיק לייחס לי בקשות, דעות ושאלות, טפל בסכיזופרניה שלך בבקשה.
בס''ד

אתה מתכוון לילדים של האויב הערבי הנאצי יש''ו שהופיעו בסרטונים שלו כ '' פצצות אנושיות'' המוכנים להתאבד על-מנת לרצוח יהודים ?? או שמא לאלה ששימשו ''פיתיון '' על מנת להוריד את החיילים מרכבם ממוגן הירי בכדי שהאויב הערבי הנאצי יש''ו ירצח אותם ביריות ??, או אולי לילדים של האויב הערבי הנאצי יש''ו  שמוצאים על-ידו לנקודות העימות עם חיילי צה''ל , בכדי ששונאי-ישראל שכמותך ,מערוצי טמבלביזי'ה ועיתונאים יצלמו את החיילים היורדים מהרכבים מולם כשהם דרוכים ל '' הפתעה '' רצחנית של האויב הערבי הנאצי יש''ו , אולם בחלק מהמקרים מדובר בילדי אויב ערבי נאצי יש''ו שמגוייסים למלחמה תשקורתית ,על -מנת לפגוע בשמו של העם היהודי בעולם , וחבריך  שמהווים '' הצלם  שבהיכל '' ר''ל ( החזירים המתקראים '' בצלם '') עוזרים לאויב הערבי הנאצי יש''ו רבות בכך !! האם לזאת התכוונת ??? כסיל חסר -לב שכמותך !!
--דמם של אותם חיילים שנרצחו בעקבות מלכודות כאלה , ובעזרת סנקציות שהוטלו על צה''ל שבעטיין נאלץ להפיל קרבנות של חיילים , ודמם של כל היהודים שנרצחו בעקבות חדירות של מחבלי אויב ערבי נאצי יש''ו למקומות יישוב של יהודים ,על ראשך ועל ראש חבריך !!!--כיצד אתם יכולים לישון בלילה עם כל כך הרבה דם יהודי שנשפך בעקבות החקיקה הנאצית שלכם???--אלא שהנחש הערבי הנאצי יש''ו הטיל בכם את זוהמתו , בעזרת שטיפות-המוח הרבות שביצע בכם ביחד עם הערב-רב הוא גרעין השמאל הציוני-ממלכתי בולשביקי השולט במה שאתם קוראים לו  ''מערכת-החינוך'' וכן בכלי התשקורת הרתומים  לרשותו של האויב הערבי הנאצי יש''ו , ולהסוואה משדרים את ההלוויות של חברינו החיילים שנרצחו בעקבות כך  הי''ד , ומסכמים זאת ב '' צפירה '' של יום-הזיכרון .--הקב''ה יקום דם עבדיו השפוך וישלח במהרה גואל-צדק בב''א
                                                                הגולה בארץ  :smil037:   
בס''ד
 '' חשף ה' את זרוע קדשו לעיני כל הגויים ,וראו כל אפסי ארץ את ישועת א'לוקנו ''
 '' קול צופיך נשאו קול יחדיו ירננו כי עין בעין יראו בשוב ה' ציון ''