כתב נושא: דוגמא לתגובה שמלאנית, ותגובה שלי אליה בפורום כיפה  (נקרא 2618 פעמים)

0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.

מנותק נץ וגאה בזה

  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 6815
  • Hierosolyma Victor
הנושא היה: החוברת שהופצה על היחס למדינה בקרב הציבור הדתי בין השאר גם בישיבה בה אני לומד.
אני התחלתי:
הרב סדן מתעלם משני פונקציות יסודיות
1.) מדינת ישראל איננה דמוקרטיה, אחד ההבלים הכי נטחנים פה, אלא סוג של סימביוזה בין חונטה/אוליגרכיה ל-דמוקרטיה עממית.

2.) מדינת ישראל איננה מדינה עצמאית כי אם מדינת וואסל, וכל ליצן תורן המתקרא בשם "ראש ממשלה" איננו יותר מאשר גבאי ועד קהילה (כפי שהיטיב להגדיר אלוף מיל. בני פלד ז"ל) + ארגון מיליציוני המתקרא בטעות "צבא" כי הוא מתנהל במקצועיות ועם ראיה אסטרטגית של מיליציה מקומית של ברון סמים קולומביאני.

3.) החונטה השלטת דורשת יס-מנים (YES MAN) במעמד הבינוני והגבוהה של המערכות אשר בשליטתה, כך שגם עם חובש כיפה סרוגה מגיע למעמד גבוהה, הוא בסך הכל מריונטה, ולא מקדם סדר יום שונה.

הוא ענה:
ציטוט
.
1. דווקא המדינה די דמוקרטית,יש בחירות חופשיות,יש בית משפט שדואג לזכויות הפרט,יש חופש דיבור ועיתונות(וזה שלא מרשים לקרוא בתקשורת "מוות ל.." זה הגבלה הכרחית ומוכרת של חופש זה)
יש לך זכות לבחור ולהבחר.
לא החוק ולא הקצאת תקציבים מיועדים לשימור של קבוצה מסוימת במעמדה הנוכחי(לא כולל חרדים שקיבלו בחקיקה זכויות יתר וערבים שנמנעו מהם חובות מסוימות).
אז כן,אנחנו דמוקרטיה,זה שהקבוצה שלך(ימנים קיצונים) לא ממש מצליחה אולי נובע מכך שהציבור פשוט לא תומך בכם.

2.מדינת ישראל היא מדינה קטנה,שצריכה את הגיבוי של ארה"ב,אנחנו לא מדינת חסות אבל כן צריכים להתנהל בזהירות מול האמריקאים,סה"כ קשה לנהל מלחמה מוצלחת בלי תחמושת.
צה"ל הוא אולי לא שיא השלמות אבל הוא ממלא את המטירה שלו,להגן על מדינת ישראל ושאר המשימות המוטלות עליו.
האפשרות שלנו לשבת בשלווה יחסית ולדסקס עליו מוכיחה שהוא די מוצלח.

3.באופן עקרוני מוסדות המדינה לא אמורים לפתח דעה משלהם אלא לבצע את החלטות הדרג הפוליטי.
בפועל זה לא כך.
מן הסתם במינויים הדרג הפוליטי ישתדל לאייש באנשים שיעזרו לקדם את דרכו,עד כאן במבוא לדמוקרטיה.
עדיין מי שיהיה מספיק טוב וידע לקדם את עצמו יצליח להתקדם לעמדת השפעה.
עלה על דעתך שיכול להיות אדם דתי,מאמין,חובש כיפה סרוגה, בוגר הסדר, שלא חושב דווקא כמוך או אפילו כמו הזרם המרכזי של הציונות הדתית?
אני מכיר אחד כזה והוא מחזיק בדעות שנוטול לשמאל, והוא לא יס-מן,לא הוט-מן והרבה יותר חכם משנינו.

אני עניתי בחזרה: עשה לי טובה :P
1.) בחירות חופשיות שכל נבחר לראשות ממשלה מיישם אותה המדיניות, דבר זה יותר קרוב ל"דמוקרטיה עממית" נוסח גרמניה המזרחית של אריך הונקר.
בית משפט שלא עומד לבחירה, בית משפט שעובד בשיטת חבר מביא חבר, בית משפט שהפך את ה"דמוקרטיה הפרלמנטרית" שישראל מתהדרת בו להיכוכא והיטלולא.
בית משפט שהמציא חוקה שלא קיימת, קבע את עיקרון ה"סבירות" וקבע גם שזה נובע מהתנהגותו וקו מחשבתו של ה"אדם הנאור" אליבא דאהרן ברק.
לזה קוראים ידידי-חונטה משפטית (אין קשר לדמוקרטיה בנתיים), התקשרות קובעת מתי לאיזה צד מותר סרבנות פוליטית ואיזה לא, לאיזה צד מותר לנקוט באמצעים אלימים ובאיזה לא, את איזה צד מכנים: פאשיסט, קיצוני, הזוי, משיחיסט, מטורלל, מתלהם וכו´ ואילו לאיזה קוראים פעילי שלום או במקרה הכי גרוע "ראדיקלים".
יש לי את הזכות לבחור או להיבחר כל עוד אני רוקד לפי החליל של האליטה השלטת (כזכור זאת שלא עמדה אי פעם לבחירת הציבור וקובעת את כל המהלכים בפועל).
אולי לא משמרים קבוצה מסוימת במעמדה (וגם זה לא בטוח, תסתכל על ההנחות שנותנים לתנועה הקיבוצית, על שוד הקרקעות הגדול במחיר בדיחה, תסתכל על הערבים שהפכו את שלטון החוק לפארטץ´ ואת כספי ביטוח הלאומי לתחליף ה"ג´יזיה" קרי מס הגולגולת של האהיל אל כיתאב, קרי היאהוד), דמוקרטיה (כן, כן כמו בארה"ב, עובדת על פי המשפט המפורסם של הפילוסוף רובספייר "אני לא מסכים עם מה שאתה אומר אך אלחם עד מוות כדי שתוכל לומר את זה")
הציבור לא תומך? אולי כי הציבור (ותמהני את מי בדיוק אתה כולל ב"ציבור" הזה?) מנוע מלבחור במפלגות בעלת סדר יום שאינו מוכתב מראש על ידי החלילנים מבג"ץ ורחובות: מוזס, שוקן וקרליבך.

2.) מדינת ישראל עם התנהלות כלכלית נכונה, תוך מספר מועט מאוד של שנים (על פי מיטב מומחי הכלכלה), יכולה להתנער מכל פטרון שהוא, רק העניין הוא שישנם אנשים שתוקעים מקלות בגלגלים שמטרתם היא שישראל אף פעם לא תוכל להיות עצמאית.
אם צה"ל היה מוצלח ולא היינו מדינת וואסל, אזי מדינות כמו ירדן, סוריה, לבנון, כווית ועיראק היו הסטוריה רחוקה ומוצגים במוזיאון.
ואגב, לא כל אחד יכול לשבת ולדסקס בנחת, תשאל את תושבי שדרות, תשאל את תושבי גוש דן בזמן מלחמת המפרץ, תשאל תושבי הצפון מקיץ 06´, וכל זה "הודות" לצה"ל.
אם תקרא דברים שד"ר אורי מילשטיין מדבר וכותב על כך מאז מלחמת יום כיפור, תבין בדיוק מאיפוא נובעת הביקורת שלי על צה"ל.
חוץ מעצם העובדה שיש לצבא מוסר נוצרי של הגשת הלחי השניה ברמה הלאומית.

3.) אם הדרג הפוליטי היו באמת ראשי מדינה ולא ראשי קהילה+ איזה מיליציה עם נשק הייטק, אולי אז היה לדבר הזה השפעה.
וכן לגבי החלונות הגבוהים בצבא ובשאר מוסדות המדינה, צר לי לאכזב אותך, אבל אני, בתור אחד שיש לו קשרים משפחתיים לאנשים שהיו גבוה בחלק מהמערכות האלה, יודע את האמת, והיא אפילו לא קרובה לאשליה שאתה מנסה לתאר.
עד כאן המבוא לרפובליקת הבננות "ישראלבלוף"!
אלוף מיל. בני פלד ז"ל
"צאו החוצה וצלצלו בפעמון שנתן לי מפקד חיל הים. כשישאלו אתכם למה אתם מצלצלים, ענו שכאן מת יהודי משוגע, שחשב שהיהודים מסוגלים להקים מדינה-וטעה" מילותיו האחרונות לילדיו.

מנותק הַיְּמָנִי הָאֲמִתִּי

  • חבר(ה) מקצועי(ת)
  • *
  • הודעות: 646
  • כהנא צדק,מוות למחבלים המוסלמים!!!!!
דוגמא לתגובה שמלאנית, ותגובה שלי אליה בפורום כיפה
« להגיב #1 ב- : נובמבר 15, 2007, 02:39:29 »
פשש נץ אתה תותח כמו תמיד...
את האמת,בחיי היומיום שלי אני נתקל רק באנשים טיפשים ועילגים,שברגע שהם אומרים משהו ואתה חולק ומוכיח אותם על טעותם,הדבר הכי טוב שיש להם לומר זה:"וואי,כל דבר אתה אוהב להתווכח..."
כיף לך שאתה יכול לגרות את המוח שלך מבחינה אינטלקטואלית...
"אין דו קיום איתם!!! אין דו קיום עם סרטן!!!"
]

מנותק נץ וגאה בזה

  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 6815
  • Hierosolyma Victor
דוגמא לתגובה שמלאנית, ותגובה שלי אליה בפורום כיפה
« להגיב #2 ב- : נובמבר 15, 2007, 11:03:33 »
פשש נץ אתה תותח כמו תמיד...
את האמת,בחיי היומיום שלי אני נתקל רק באנשים טיפשים ועילגים,שברגע שהם אומרים משהו ואתה חולק ומוכיח אותם על טעותם,הדבר הכי טוב שיש להם לומר זה:"וואי,כל דבר אתה אוהב להתווכח..."
כיף לך שאתה יכול לגרות את המוח שלך מבחינה אינטלקטואלית...
לצערי הרוב המוחלט של האנשים חסר את הידע, ולכן גם כל דיון פוליטי הוא עקר, כי גם המקומות בהם ההמונים צריכים להיות חשופים אליו לדיבייט פוליטי רק שבישראל זה פשוט לא קורה.
רוב האנשים לצערי הם בורים, על פי כל הגדרה, וכשהמידע היחיד המגיע אליהם הוא מסולף וחסר מעיקרו, ממילא הם נשארים שטופי מוח וזומבים של החונטה השלטת, זה מעין לופ בלתי נגמר, שהדרך היחידה לצאת ממנו היא ללמוד ולהשכיל.
אלוף מיל. בני פלד ז"ל
"צאו החוצה וצלצלו בפעמון שנתן לי מפקד חיל הים. כשישאלו אתכם למה אתם מצלצלים, ענו שכאן מת יהודי משוגע, שחשב שהיהודים מסוגלים להקים מדינה-וטעה" מילותיו האחרונות לילדיו.