כתב נושא: צה"ל פועל בקבטיה; 2 פלססטינים נהרגו  (נקרא 3461 פעמים)

0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.

מנותק Berk0

  • חבר(ה) מוכר(ת)
  • *
  • הודעות: 198
  • אין לא יכול - יש לא רוצה
צה"ל פועל בקבטיה; 2 פלססטינים נהרגו
« ב- : אוקטובר 17, 2006, 17:43:11 »
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3315916,00.html

צה"ל פועל בקבטיה; 2 פלססטינים נהרגו

כוחות גדולים פשטו הלילה על העיירה במטרה לעצור מבוקשים והותקפו על ידי חמושים. הכוחות השיבו באש ממנה נפגעו מספר חמושים ואחד מהם נהרג. בצהריים נורה למוות פלסטיני נוסף. בג'יהאד האסלאמי מאיימים בנקמה

אפרת וייס ועלי ואקד
עדכון אחרון:    17.10.06, 13:24

שני הרוגים פלסטינים בפעולת צה"ל בג'נין: פעיל ג'יהאד חמוש נהרג ולפחות שניים אחרים נפצעו במהלך פעילות כוחות צה"ל הלילה והבוקר (יום ג') בעיירה קבטייה, ליד ג'נין. מקורות בעיר אומרים כי ההרוג הוא עומר זכארנה, בן 19. בצהריים דווח כי עלה לשניים מספר ההרוגים הפלסטינים בפעולה. אין נפגעים בקרב החיילים.

 

על פי הפלסטינים, כ-20 ג'יפים וכלים של צה"ל, וביניהם דחפור, פשטו על העיירה לפנות בוקר במטרה לעצור מבוקשים. מייד עם כניסת הכוחות לעיירה, פתחו חמושים פלסטינים באש לעבר הכוחות. הכוחות השיבו באש שממנה נפגעו מספר חמושים. הפלסטינים דיווחו כי חיילי צה"ל ביצעו סריקות במספר בתים וכי לפחות פעיל אחד נעצר. לדבריהם, חיילים השתלטו על גגות מספר בתים והפעולה נמשכת גם הבוקר.

 

פעילי פלוגות "אל קודס", הזרוע הצבאית של ארגון הג'יהאד האיסלאמי, מאיימים לנקום בישראל על מותו של פעיל הארגון מאש צה"ל הבוקר. בהודעת הארגון נכתב בנוסף כי "פעילות ישראל נגד הארגונים הפלסטינים לא תמנע את המשך ההתנגדות לכיבוש".

 

במהלך פעילות כוחות צה"ל הלילה במחנה הפליטים בלאטה בשכם, נפתחה אש לעבר הכוחות. החיילים זיהו פלסטיני חמוש, ביצעו לעברו ירי וזיהו פגיעה.

 
כוחות צה"ל עצרו הלילה ברחבי יהודה ושומרון שבעה מבוקשים נוספים: במחנה הפליטים אל עמרי ברמאללה נעצרה מבוקשת פעילת חמאס, בזעתרה, מזרחית לבית לחם נעצר מבוקש. דרומית מערבית לחברון נעצרו שני מבוקשים פעילי ג'יהאד איסלאמי. בדורא מערבית לחברון נעצר מבוקש פעיל ג'יהאד איסלמי ובחברון נעצרו שני מבוקשים, אחד מהם פעיל חמאס. הם הועברו לחקירה.

 

בזמן פעילות כוחות צה"ל סמוך לפרעה, צפונית מזרחית לשכם הושלך מטען צינור לעבר הכוחות. גם במקרה הזה לא היו נפגעים ולא נגרם כל נזק.

ככול המרבה הרי זה משובח!
שהגלים מתחזקים, החזקים מתגלים
שהגלים מתחזקים, החברים מתגלים

מנותק liorso

  • חבר(ה) מקצועי(ת)
  • *
  • הודעות: 721
בעניין: צה"ל פועל בקבטיה; 2 פלססטינים נהרגו
« להגיב #1 ב- : אוקטובר 17, 2006, 18:06:11 »
פעולות כאלו קטנות רק מלכלכות את השם של ישראל וזהו, אומנם כל ערבי זה טוב אבל הם המונים! יש לרסס!
הרב כהנא צדק!

מנותק דוקא_כך

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 3620
  • ופדויי ה' ישובון ובאו ציון ברינה
בעניין: צה"ל פועל בקבטיה; 2 פלססטינים נהרגו
« להגיב #2 ב- : אוקטובר 17, 2006, 20:24:19 »
מה שהכי מעצבן אותי זה שהם לא שמים "פלסטיני" או "פלסטינים" במרכאות.  כאילו באמת יש כזו אומה נפרדת עם שפה, דת ומטבע נפרדים.  הכל שקר.  הרי עם תחילת עלייתם לארץ ישראל של הציונים הראשונים, הרי אותם "פלסטינים" עדיין החשיבו את עצמם כסורים!  ואחרי שירדן כבשה את יו"ש ומזרח ירושלים ב-1948, הערבים שישבו שם החשיבו את עצמם לערבים ירדנים.  אבל כשישראל כבשה בחזרה את אדמותיה---אותם ערבים שהחשיבו את עצמם סורים וירדנים, הם פתאום "פלסטינים".
יהונתן פולארד
ראובן מנינג
יגאל עמיר
חגי עמיר
עופר גמליאל
שלמה דביר
ירדן מורג
דוד אמויאל
חזקיהו עמי פופר
גור המל
ישי שליסל
דני טיקמן
ג'וליאן סופיר
ארנולד ישראלוב
רחמים לוטטי
חברי מחתרת בת-עין
יונה אברושמי
יבגני גרוסמן
אלכסנדר רבינוביץ'
מורדי הראל
אליצור הראל