מצטער לאכזב אותך, אך גם הרוויזיוניסטים היו אנטי דתיים.
ז'בוטינסקי בעצמו תמך בשלילת זכויות מיהודים שינהלו אורח חיים דתי (אזרחים סוג ב').
"בוא יבוא היום ועמי גדול יהא ובן-חורין, וארץ-ישראל תזהר בכל צבעי הקשת של נופה הנהדר – בכוח זיעת אפיהם של בני-עמי. מלאכתי – מלאכת אחד הבנאים, השוקדים על הקמת מקדש חדש לאל יחיד ששמו – עם ישראל"
"מלאכתי מלאכת אחד הבנאים השוקדים על הקמת מקדש חדש לאל יחיד ששמו – עם ישראל."
"היחיד הוא היצירה העילאית של הטבע. היחיד הרי נוצר 'בצלם וכדמות אלוהים'."
והוא היה מושפע מאוד מהראי"ה קוק שהיה דתי כמדומני.
ובקשר להרצל:
"ציונות היא שיבה ליהדות עוד לפני השיבה לארץ ישראל." (מתוך הנאום בקונגרס הציוני הראשון)
"מתוך כבוד לדת הלכתי לבית הכנסת בשבת לפני הקונגרס ... וכאשר עמדתי על הבימה, הייתי נרגש יותר משהייתי בכל ימי הקונגרס. הברכה הקצרה שנשאתי בעברית חנקה את גרוני ברגש רב."
"האם ניתן את כוהני דתנו למשול בנו? לא! האמונה היא אמנם הקשר המאחד אותנו; אולם חופשים אנחנו בכח החכמות והמדעים. ועל כן נפר כל תחבולות כוהנינו אשר יאמרו למשול עלינו, כי נדע לכלוא אותם בבתי מקדשי אל, כאשר נדע לאצור גם חיל צבאנו בבתי החילות. חיל הצבא וכוהני הדת שניהם כאחד נכבדים יהיו בעינינו, ככל הכבוד הגדול אשר ירחש לבנו אל משרות כהונתם, אשר עלינו לכבדן. אך בהנהגת ענייני המדינה, אשר בכבודה יתימרו, אין להם כל עסק, לבל יביאו בה מבוכה מבית ומחוץ."
הוא לא אמר שהוא לא רוצה דתיים במדינה, ושצריך לכבד אותם, רק שהם לא ינהיגו את המדינה.
"הקשר הלאומי יהיה מבוסס על "אמונת אבותינו" שנועדה לאחד את השורות"(הרצל, כתביו עמוד 130)
"אין הציונות מתכוונת לשם דבר העלול לפגוע בהכרה הדתית של איזה כיוון שהוא בתוך היהדות"(פרוטוקול הקונגרס הראשון עמוד 162)