כתב נושא: אני מתנצל מראש שאני שוב פותח את האשכול שנעלם אבל אני חייב תשובה לציפורה.  (נקרא 2831 פעמים)

0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.

בייקר

  • אורח
המכונית שלך ציפורה אמורה להיות קרבן השלום.מה שקרה הוא דבר כזה:הקימו כאן ישות ערבית שאין לה קיום כלכלי עצמאי.הערבים אינם מסוגלים לכלכל עצמם ולכן כשיטה מדינת ישראל מאפשרת לערבים לגנוב את המכוניות שלנו.
האזרח הישראלי יקבל חזרה את דמי הביטוח מחברת הביטוח שלו וכך לערבי שמוכר את המכונית יהיה קצת כסף.המכונית יכולה אחר כך לשמש כמכונית תופת או לחטיפת מתנחלים או לפיגוע סתם.
הבעיה שאזרחים מסוימים קשורים למכונית שלהם כאילו שהיתה האישה שלהם,הם רוחצים אותה,מלטפים אותה,קונים לה דברים ולא מוכנים שערבי יפלוש אליה ויגנוב אותה ואז גנב הרכב יורה בבעלי הרכב.
בעיה נוספת שלפעמים האישה נוהגת ברכב ואז היא יכולה להיות קרבן אונס או שיש תינוק ברכב ואי אפשר לקבל החזר על תינוק חדש מחברת הביטוח.
בקיצור ציפורה הערבים מהוים בעיה:הם לא רק "פרטנר לשלום"אלא גם שותף לחיים כלומר רכשת דירה ושילמת משכנתא ערבי פורץ אליה,גונב לך את מפתחות האוטו וגונב לך גם את האוטו.
לי קיימת בעיה אחרת אני לא מחזיק מכונית אבל הערבים נוהגים להתפוצץ באוטובוסים.אני הבנתי שזה בגלל "הכיבוש" וכי אנו אנשים רעים שלא מתנהגים יפה לערבים,לכן הם עצובים ומתאבדים לכן עלינו לאפשר להם לגנוב את המכוניות שלנו כדי שהם יהיו מרוצים ואז הם לא יתאבדו עלינו.
הבנתי גם שהשמאלניות הנאורות חפצות השלום מוכנות גם לתרום את גופן לערבים למען השלום:ראי "פעילת השלום" טלי פחימה שאף יהודי במדינה לא רצה אותה עד שערבי אחד "פעיל שלום" גם הוא עשה לה טובה.