כתב נושא: לגולה  (נקרא 1073 פעמים)

0 משתמשים ו- 2 אורחים נמצאים בנושא זה.

מנותק אבי 1

  • משתמש(ת)
  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 3773
  • הבוחר החליט ממשלת ימין
לגולה
« ב- : אוקטובר 05, 2008, 11:46:49 »
מדוע אתה מתנגד לגיוס בני ישיבות לצבא?מדוע שלא יהיה גיוס שיוויוני?
הבא להורגך השכם להורגו

מנותק הגולה בארץ

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 3661
  • '' וייכחשו אוייבך לך ואתה על במותמו תדרוך ''
לגולה
« להגיב #1 ב- : אוקטובר 06, 2008, 04:09:12 »
מדוע אתה מתנגד לגיוס בני ישיבות לצבא?מדוע שלא יהיה גיוס שיוויוני?
ftp://
בס"ד

בהנהגתם של אנשי ערב-רב מושחתים, שמנהלים את השלטון בעזרת בצע שוחד ושלמונים, ו"שערוריות החצר" שמתפרסמות שעה-שעה, שאינן אלא "חיסולי-חשבונות" פנימיים ?? ולא זו בלבד !! אלא שישנה הכרה באוייב ערבי נאצי יש"ו שמצהיר בריש-גלי שהוא תומך ללא שום סייג בהשמדת היישוב היהודי כולו ח"ו ר"ל, והפיכת ארץ-הקודש כולה ל"מדינת אוייב ערבי נאצי יש'"" !! ו"הסכמי השלו-ם" שעשה עם אותם מנהיגי-שלטון העוולה המשסים את פורעי האוייב הערבי הנאצי יש"ו ביישובים היהודיים שסביב המקומות-הקדושים כגון חברון עיר האבות תובב"א, וירושלים עיר-הקודש תובב"א, בית-לחם יהודה, עיר-הולדתו של דוד מלכנו משיחנו ע"ה  זיע"א !! שכם =מקום ציון קבורתו של יוסף הצדיק ע"ה זיע"א שבה שוסה האוייב הערבי הנאצי יש"ו תוך גרימת רצח של חייל מג"ב בתוך מתחם ציון קבר יוסף הצדיק ע"ה זיע"א !! וכל זאת במסגרת כריתת ברית של אותו גרעין שלטון שמאלני ציוני-ממלכתי בולשביקי שר"י עם אותו אוייב ערבי נאצי יש"ו, עוד מטרם קבל מנד"ט על ארץ-הקודש תובב"א !!

אלא שברית זו לא הייתה רשמית, ולכן לא הוכרה על-ידי הציבור היהודי היושב בארץ-הקודש תובב"א מחד, ועל מדינות העולם מאידך, וכך הולך הציבור המסכן שולל אחר אותם מנהיגים שמובילים אותו כצאן לטבח ר"ל ח"ו !! ולא זו בלבד, אלא כאשר האוייב הערבי הנאצי יש"ו מסרב לבצע פרעות ביישובים היהודיים בתיאום עם שלטון הערב-רב הנלוז והנתעב בכדי לגרום ל"גירוש מרצון" של יהודים מבתיהם ומנחלתם ח"ו ר"ל, וזאת מכיוון שאיננו רוצה לפגוע בתדמית התשקורתית העולמית שלו שבה מושקע הרבה מאד כסף שלא חסר לו יש"ו, אלא שהוא חס על ממונו ועל תוארו העולמי שניתן לו בעזרת השקרים ששלטון העוולה השמאלני הציוני-ממלכתי בולשביקי שר"י עוזר לו לפרסם ומעודד זאת בפנאטיות פתאטית, וזאת בכדי למנוע ציביון יהודי אמוני ימני אמיתי על אדמת ארץ-הקודש השלמה תובב"א, ובידעו ששלטון העוולה הציוני-ממלכתי בולשביקי שר"י כבר גמר אומר לגרש את אחיו היהודים האמוניים הימנים האמיתיים מגוש-קטיף, חבל עזה והשומרון, ועוד "תכניות" שטניות רבות כאלה באמתחתו ר"ל – עליהן אנו אומרים כל יום "הקב"ה יפר עצתם ויקלקל מחשבותם אכי"ר !!", פעל האוייב הערבי הנאצי יש"ו לפי "תכנית השלבים" אותה פרסם בגלוי, כאשר הוא מנצל את הטימטום ההתאבדותי של שלטון הערב-רב הנלוז והנתעב דלעיל שר"י שבנה גייסות מיוחדים לביצוע מעשה הנבלה של גירוש יהודים מבתיהם ומנחלתם, שעולה לנו כיום בקרבנות רבים כתוצאה מטילי קסאם, רקטות ומרגמות, ופרעות שונות של אוייב ערבי נאצי יש"ו עם "תעודות זהות כחולות" שמוכרים כ"אזרחים" ומשמשים כגיס-חמישי שמשתמש בנערים מתחת לגיל 18 בכדי לבצע מעשי רצח, אונס, שוד וביזה, וכל זאת מסווה שלטון הערב-רב הנלוז תחת הכותרת "רקע פלילי" !!

וכך הוא האוייב הערבי הנאצי יש"ו גם עומד מהצד ובוהה באותם שטופי-מוח יהודונים מסכנים שנפלו קרבן להטעיות ושטיפות-מוח במסגרת מערכת הליכלוך (חינוך) והתשקורת לסוגיה השבויות בידי אותו שלטון שמאלני ציוני-ממלכתי בולשביקי על תחפושותיו השונות שר"י, כאשר הם מגיעים לערים וליישובים היהודיים הנמצאים במקומות דלעיל ובעוד מקומות שלא פירטנו כאן את כולם מפאת הקיצור, ומכים ומתעללים באחינו היהודים המתגוררים שם, ואף מפריעים לצבא לעשות את העבודה המינימאלית של בידוד האוייב הערבי הנאצי יש"ו מהאוכלוסי'ה היהודית, ומניעת פרעות ומעשי נבלה רצחניים של אוייב ערבי נאצי יש"ו המשוסה ביישובים היהודיים כחיות-רעות המשחרות לטרף !

וכל זאת בידי אותן נשות הבליעל המכונות "נשות וואטצ'", שאף מדריכות את האוייב הערבי הנאצי יש"ו כיצד להשתמש בתשקורת העולמית והמקומית בכדי לכבול את חיילי אותו צבא מסכן ומדוכא שפקודיו "פוחדים להסתבך עם החוק" ולכן עומדים ואינם עושים דבר וחצי דבר עד שיקבלו "פקודה" מפורשת !!

זהו הצבא המסכן הכורע תחת שלטון העוולה השחיתות, בצע-הכסף והשלמונים, הזימה והתועבה שרק טפח מהם נחשף במסגרת "חיסולי החשבונות הפוליטיים", ואלו הם המפעילים המושחתים  של הצבא המסכן הזה המכונה "צה"ל" ! וכל זאת בכדי להפוך את חיי אותם יהודים המתגוררים שם לגהינום עלי אדמות ר"ל, בכדי ללחוץ עליהם לעזוב את ביתם ונחלתם ח"ו ר"ל !! וכל זאת בכדי להתיידד עם האוייב הערבי הנאצי יש"ו, שבו משתמש שלטון השמאל הציוני-ממלכתי בולשביקי שר"י על תחפושותיו השונות, בכדי למנוע ציביון יהודי אמוני ימני-אמיתי על אדמת ארץ-הקודש תובב"א !! וכן מפעיל אותו שלטון ערב-רב נלוז את סוכניו, הם אנשי מפלגות הימין-המזוייף, שמטרתם ללכוד את הנפשות המסכנות המבולבלות ואינן מודעות למתרחש סביבן והן נתונות בקושי כלכלי ומנטאלי, כאשר כל זאת נעשה במכוון על-מנת לנטרל כל התארגנות כנגד אותו שלטון-עוולה פורה ראש ולענה דלעיל שר"י !!!

ולא נאריך כאן עוד אודות קופת-השרצים הגדולה שעומדת מאחורי אותם אישים שמנהלים את מה שמתקרא בלשונם "מדינה" מחד, ומה שמתקרא "צבא" מאידך !! לכן אנו תמהים מאד על השאלה הטפשית הזו שנשאלה כאן בפורום שתכליתה ככל הנראה להתחקות אחר משתמשי הפורום הזה !! ולכן מכאן נזהיר את כולם שלא להיסחף יתר על המידה ולא להתייחס לשטויות של אותם "מדובבים" מקצועיים !!! ולאור האמור לעיל אנו שואלים אתכם, האם יהודי שיודע את כלל העובדות שהצגנו כאן על בוריין יסכים לשלוח את בניו ובנותיו לצבא הזה, על-מנת להתאבד בשביל אותם בני-עוולה השולטים כמיעוט על הרוב בעזרת מעשי עוולה של בצע-שוחד ושלמונים, זנות זימה ותועבה ר"ל ?? .. ולא זו בלבד, אלא שבאותו זמן שהם משרתים באותו צבא  האוייב הערבי הנאצי יש"ו מנצל עד תום את מערכות ההשכלה הגבוהה ומשתלט עליהן והופך בהן את בנות העם היהודי להפקר ר"ל, כאשר הן חושבות שמדובר ב"ופש הפרט", את עפ"י הערכים המזוייפים שהקנו להן בכל מסכת חייהן, והאוייב הערבי הנאצי יש"ו רואה בכך אמצעי לביזוי העם היהודי והשפלתו ר"ל ??

לאור האמור לעיל !! וללא שום קשר ליהודים שומרי תורה ומצוות שתורתם אומנותם ה' עליהם יחיו, שלגביהם אין מקום בכלל לדיון על גיוסם ח"ו ר"ל ל"צבא" שמשרת את שלטון הערב-רב האנטי-יהודי !!  אנו מדברים כאן על כל יהודי שמעט היגיון ושכל בקדקדו !! ואומרים לאותם בני עוולה שימצאו להם "עובדים זרים" בשביל לשרת ב"צבא" שלהם !! בדיוק כפי שעשו במהלך ה"הפרטה", שבו השליטו את האויב הערבי הנאצי יש"ו על כלל הענפים במשק, והותירו יהודים רבים ששירתו באותו "צבא" ללא פת-לחם ר"ל !!!

די לשיתוף הפעולה עם שלטון הערב-רב הציוני-ממלכתי בולשביקי על תחפושותיו השונות שר"י, סוכניו אנשי הימין-המזוייף, ובני-בריתם בני האוייב הערבי הנאצי !!!

                                                                                     הגולה בארץ  :)
« עריכה אחרונה: אוקטובר 06, 2008, 04:40:40 על ידי גַּם בָּשָׁן וְגַם גִּלְעָד »
בס''ד
 '' חשף ה' את זרוע קדשו לעיני כל הגויים ,וראו כל אפסי ארץ את ישועת א'לוקנו ''
 '' קול צופיך נשאו קול יחדיו ירננו כי עין בעין יראו בשוב ה' ציון ''

מנותק הגולה בארץ

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 3661
  • '' וייכחשו אוייבך לך ואתה על במותמו תדרוך ''
לגולה
« להגיב #2 ב- : אוקטובר 06, 2008, 20:44:17 »
בס''ד

מאמר חשוב לכל יהודי באשר הוא !! מא לקרוא את המאמר של '' הגולה בארץ '' באשכול זה !!

                                                                  הגולה בארץ  :)
בס''ד
 '' חשף ה' את זרוע קדשו לעיני כל הגויים ,וראו כל אפסי ארץ את ישועת א'לוקנו ''
 '' קול צופיך נשאו קול יחדיו ירננו כי עין בעין יראו בשוב ה' ציון ''