HAYAMIN.ORG
חדשות ודיונים => דיון כללי => נושא נשלח על ידי: עז77 על ינואר 10, 2007, 08:41:04
-
בעקבות השאלה לחיים על הסמל הכהניסטי וחוקיותו בארץ,
ניסיתי להכין סמל חדש מבלי לאבד את הציביון של הסמל הישן,
תגידו מה דעתכם..
האגרוף הוזז מזוית של תקיפה לזוית של הצבעת כח,
הצבעים שונו לצבעים פחות עזים ומאיימים, והחלק התחתון של המגן דויד עוצב כמו חוד החנית שזה הכהניסטים,
אולי מישהו מכיר עו"ד שיכול לברר את חוקיות הסמל הזה, לדעתי אין אפשרות לאסור אותו כי הוא ממש שונה מהמקורי,
ויש לו חיים משל עצמו - לדעתי אם עו"ד יכול לוודא את חוקיותו הייתי אומר שיש לנו סמל חדש וחוקי לכהניסטים, כמובן בתנאי שכולם יקבלו אותו.
עז77.
-
חזק עוז, אהבתי
אתה צריך אבל לשמור את זה בפורמט EPS לצורך הדפסות של חולצות ופלייארים,
אם תצטרך עזרה אני אשמח להסביר לך - אני הייתי גרפיקאי בדפוס הרבה שנים
-
אהבתי!
אבל אולי עדיף שנעשה תחרות?, כל מי שרוצה יכין לוגו ובסוף נעשה הצבעה...
-
סמל מצוין אבל מפריע לי הכיתוב באנגלית עליו. לפי דעתי עלינו להמציא גם שם בעברית אבל משהוא יותר מושך ממה שהיה פעם ולעשות לו גם ראשי תיבות. (הערה בלי קשר: לפי מה שהבנתי כ"ך זה "כהנא לכנסת")
-
כמה הערות:
א. אחסוך לך את המאמץ שבבירור. כל סמל שהוא קונסטלציה כלשהי של אגרוף ומגן דוד יהיה בלתי חוקי במדינה הבולשויקית יסראל.
היו אנשים שהורשעו בתמיכה בארגון טרור אפילו בעוון הגדול של הנפת דגל עם תמונת הרב כהנא.
ב. כדאי לחשוב על סמל חדש לגמרי, ולדעתי זה שווה את המאמץ.
ג. הזוית החדשה של האגרוף גם היא לא מקורית, כבר השתמשו בסמל זהה ב-hatikva center בברוקלין והודפסו מאות חולצות עם סמל זה.
-
עז77,
אוליי אתה לא יודע אבל הלוגו שעשית (האגרוף הקמוץ על רקע הכוכב), הוא אחד מהסמלים של האינטרנציונל הקומוניסטי העולמי, רק הכוכב שלהם הוא על רקע צהוב.
-
אני אוהב את הצבע הכחול אבל הגופן בפנים גדול מדי.
-
את האמת לציורי גרפיטי ואפילו סתם ככה הוא דיי קשה לציור כי יש כתב בתוכו והאגרוף קצת שונה לפי דעתי צריכים להמשיך עם הסמל הישן והמוכר של כ"ך.
-
את האמת לציורי גרפיטי ואפילו סתם ככה הוא דיי קשה לציור כי יש כתב בתוכו והאגרוף קצת שונה לפי דעתי צריכים להמשיך עם הסמל הישן והמוכר של כ"ך.
אין כמו הסמל הישן והאהוב... גם אני מעדיף להמשיך עם הסמל הישן. אבל הוא הוצא מחוץ לחוק.
-
את האמת לציורי גרפיטי ואפילו סתם ככה הוא דיי קשה לציור כי יש כתב בתוכו והאגרוף קצת שונה לפי דעתי צריכים להמשיך עם הסמל הישן והמוכר של כ"ך.
אין כמו הסמל הישן והאהוב... גם אני מעדיף להמשיך עם הסמל הישן. אבל הוא הוצא מחוץ לחוק.
ברור שאין על הסמל הזה לפי דעתי הוא אמור להישאר ולהזכיר לך מי הוציא אותו מחוץ לחוק? חבורה של שמלאנים נאצים עלובים ימ"ש.
מי בכלל מתייחס למה שהם אמרו או למה שהם יעשו אם ונלך איתו מה יקחו אותנו למעצר? שיקחו!
נישב קצת בכלא? אז נישב!
אבל לא נוותר על העקרונות שלנו והדברים הבסיסים הללו.
-
למה לשבת בכלא על קטנות? ולהרחיק אנשים טובים מאיתנו?
בהתחלה היה סמל אחר לכ"ך אבל אז זקני אצ"ל טבעו את כ"ך והסמל הוחלף עליינו להיות חכמים ולא סתם צודקים עם הראש בקיר.
-
למה לשבת בכלא על קטנות? ולהרחיק אנשים טובים מאיתנו?
בהתחלה היה סמל אחר לכ"ך אבל אז זקני אצ"ל טבעו את כ"ך והסמל הוחלף עליינו להיות חכמים ולא סתם צודקים עם הראש בקיר.
אתם רוצים תחליפו לפי דעתי לא צריך לשנות את הסמל.
אני תמיד ילך איתו ולא משנה מה יהיה.
-
סמל מצוין אבל מפריע לי הכיתוב באנגלית עליו. לפי דעתי עלינו להמציא גם שם בעברית אבל משהוא יותר מושך ממה שהיה פעם ולעשות לו גם ראשי תיבות. (הערה בלי קשר: לפי מה שהבנתי כ"ך זה "כהנא לכנסת")
הכיתוב הוא לא חלק מהסמל,
זה סתם משהו נגד העתקות בנתיים ככה..
-
טוב מבחינתי האשכול הזה פתוח לכל מי שרוצה לעצב אלטרנטיבות שונות,
אני אנסה לשחק עם זה עוד טיפה - אני אשמח לרעיונות נוספים לקונצפטים..
-
סמל מצוין אבל מפריע לי הכיתוב באנגלית עליו. לפי דעתי עלינו להמציא גם שם בעברית אבל משהוא יותר מושך ממה שהיה פעם ולעשות לו גם ראשי תיבות. (הערה בלי קשר: לפי מה שהבנתי כ"ך זה "כהנא לכנסת")
הכיתוב הוא לא חלק מהסמל,
זה סתם משהו נגד העתקות בנתיים ככה..
אז אם הכתב הוא נגד העתקה אין ממש שינוי בסמל רק באגרוף
-
כמה הערות:
א. אחסוך לך את המאמץ שבבירור. כל סמל שהוא קונסטלציה כלשהי של אגרוף ומגן דוד יהיה בלתי חוקי במדינה הבולשויקית יסראל.
היו אנשים שהורשעו בתמיכה בארגון טרור אפילו בעוון הגדול של הנפת דגל עם תמונת הרב כהנא.
ב. כדאי לחשוב על סמל חדש לגמרי, ולדעתי זה שווה את המאמץ.
ג. הזוית החדשה של האגרוף גם היא לא מקורית, כבר השתמשו בסמל זהה ב-hatikva center בברוקלין והודפסו מאות חולצות עם סמל זה.
נכון שהבולשוויקים לא יבחינו בין סמל חדש עם אגרוף כלשהו לבין הסמל הישן. כל עוד שיש מגן דוד עם אגרוף, משפטית זה ייחשב כמו הסמל הישן.
-
תסלחו לי שאני מתבטא כמו בני אלון, אבל לדעתי סמל שיבטא פחות כח ויותר תקווה יהיה עדיף.
משהו כמו מגן דוד שתחתיתו מגואלת בדם וקצהו העליון נושק לשמיים המוארים.
צבעו של המגן דוד יתחלף בהדרגה מאדום לכחול בהיר.
במרכז המגן דוד, תהיה חקוקה האות "כ". (בלבן)
אגב אני רוצה לחזק את ידיו של כהנא צדק. אני בהחלט מבין לרחשי ליבו התוססים. בצער רב אני כותב את הצעתי החדשה לסמל.
אבל אין מה לעשות, דרוש שינוי קוסמטי מסויים. זו דעתי. (שינוי קוסמטי בלבד).
-
תסלחו לי שאני מתבטא כמו בני אלון, אבל לדעתי סמל שיבטא פחות כח ויותר תקווה יהיה עדיף.
משהו כמו מגן דוד שתחתיתו מגואלת בדם וקצהו העליון נושק לשמיים המוארים.
צבעו של המגן דוד יתחלף בהדרגה מאדום לכחול בהיר.
במרכז המגן דוד, תהיה חקוקה האות "כ". (בלבן)
אגב אני רוצה לחזק את ידיו של כהנא צדק. אני בהחלט מבין לרחשי ליבו התוססים. בצער רב אני כותב את הצעתי החדשה לסמל.
אבל אין מה לעשות, דרוש שינוי קוסמטי מסויים. זו דעתי. (שינוי קוסמטי בלבד).
ברוך מרזל עשה הרבה שינויים קוסמטיים וגם מיתן את התבטאויותיו בתקשורת. האם זה עזר לתנועתו?
-
כמה הערות:
א. אחסוך לך את המאמץ שבבירור. כל סמל שהוא קונסטלציה כלשהי של אגרוף ומגן דוד יהיה בלתי חוקי במדינה הבולשויקית יסראל.
היו אנשים שהורשעו בתמיכה בארגון טרור אפילו בעוון הגדול של הנפת דגל עם תמונת הרב כהנא.
ב. כדאי לחשוב על סמל חדש לגמרי, ולדעתי זה שווה את המאמץ.
ג. הזוית החדשה של האגרוף גם היא לא מקורית, כבר השתמשו בסמל זהה ב-hatikva center בברוקלין והודפסו מאות חולצות עם סמל זה.
נכון שהבולשוויקים לא יבחינו בין סמל חדש עם אגרוף כלשהו לבין הסמל הישן. כל עוד שיש מגן דוד עם אגרוף, משפטית זה ייחשב כמו הסמל הישן.
בדיוק תמיד הם ימצאו סיבות מתחת לאדמה עדיף להישאר עם הסמל הישן ולהילחם על העקרונות שלנו ולא לוותר לחבורה של שמלאנים עלובים ימ"ש.
-
תסלחו לי שאני מתבטא כמו בני אלון, אבל לדעתי סמל שיבטא פחות כח ויותר תקווה יהיה עדיף.
משהו כמו מגן דוד שתחתיתו מגואלת בדם וקצהו העליון נושק לשמיים המוארים.
צבעו של המגן דוד יתחלף בהדרגה מאדום לכחול בהיר.
במרכז המגן דוד, תהיה חקוקה האות "כ". (בלבן)
אגב אני רוצה לחזק את ידיו של כהנא צדק. אני בהחלט מבין לרחשי ליבו התוססים. בצער רב אני כותב את הצעתי החדשה לסמל.
אבל אין מה לעשות, דרוש שינוי קוסמטי מסויים. זו דעתי. (שינוי קוסמטי בלבד).
ברוך מרזל עשה הרבה שינויים קוסמטיים וגם מיתן את התבטאויותיו בתקשורת. האם זה עזר לתנועתו?
אנשים אמרו לי בזמנו שהם לא יצביעו לברוך מרזל למרות שהם מאמינים בדרכו, כי הם טענו שהוא מתלהם מידי.
אני לא מצדיק אותם ואני חושב שהם אידיוטים ושָכָלִים, אבל מה לעשות זו דעתו של הרוב.
התשקורת הציגה את ברוך מרזל כמתלהם, ולא הציגה את דעותיו המתונות.
בנוסף אם אתה שואל את דעתי, אז ברוך מרזל הוא יהודי טוב, אבל לדעתי חסרה לו מעט קריזמה של מנהיג. הוא יודע לדבר הוא יודע להתבטא בתקשורת, אבל הוא לא סוחף כמו הרב כהנא, או (אפילו) כמו חיים בן פסח.
האגרוף עם המגן דוד מסמל בעיני רבים את תנועת כ"ך המתלהמת שצעקו "מוות לערבים" בסוף שנות ה80. את הסטיגמה הזו אנחנו צריכים לשנות, אם אנחנו רוצים לסחוף את הציבור בישראל. זו דעתי בלבד.
-
כמה הערות:
א. אחסוך לך את המאמץ שבבירור. כל סמל שהוא קונסטלציה כלשהי של אגרוף ומגן דוד יהיה בלתי חוקי במדינה הבולשויקית יסראל.
היו אנשים שהורשעו בתמיכה בארגון טרור אפילו בעוון הגדול של הנפת דגל עם תמונת הרב כהנא.
ב. כדאי לחשוב על סמל חדש לגמרי, ולדעתי זה שווה את המאמץ.
ג. הזוית החדשה של האגרוף גם היא לא מקורית, כבר השתמשו בסמל זהה ב-hatikva center בברוקלין והודפסו מאות חולצות עם סמל זה.
נכון שהבולשוויקים לא יבחינו בין סמל חדש עם אגרוף כלשהו לבין הסמל הישן. כל עוד שיש מגן דוד עם אגרוף, משפטית זה ייחשב כמו הסמל הישן.
חיים איזה כיף לראות אותך יותר פעיל בפורום, יישר כח.
-
סמל מצוין אבל מפריע לי הכיתוב באנגלית עליו. לפי דעתי עלינו להמציא גם שם בעברית אבל משהוא יותר מושך ממה שהיה פעם ולעשות לו גם ראשי תיבות. (הערה בלי קשר: לפי מה שהבנתי כ"ך זה "כהנא לכנסת")
הכיתוב הוא לא חלק מהסמל,
זה סתם משהו נגד העתקות בנתיים ככה..
אז אם הכתב הוא נגד העתקה אין ממש שינוי בסמל רק באגרוף
יש, התחתית של המגן דויד מעוצבת כמו שפיץ כמו חוד של חנית,
אולי עדיף לעשות באמת אגרוף שונה מעט?.
-
הוא ממש לא כריזמטי. למה רשמת אפילו ליד חיים בן פסח?
-
הוא ממש לא כריזמטי. למה רשמת אפילו ליד חיים בן פסח?
רשמתי "אפילו", כי כתבתי את הרב כהנא. אז בשביל לא לפגוע בחיים בן פסח (שיחשוב שאני משווה בינו לבין הרב כהנא זצ"ל), כתבתי "אפילו" ליד שמו.
אבל לא התכוונתי להמעיט מערכו של חיים בן פסח, ואם עשיתי זאת אני מצטער.
-
האגרוף עם המגן דוד מסמל בעיני רבים את תנועת כ"ך המתלהמת שצעקו "מוות לערבים" בסוף שנות ה80. את הסטיגמה הזו אנחנו צריכים לשנות, אם אנחנו רוצים לסחוף את הציבור בישראל. זו דעתי בלבד.
אני לא מסכים איתך. אם הבנתי נכון, אתה אומר שאנחנו צריכים להתמתן כדי לסחוף יותר אנשים לתנועה שלנו. לדעתי אסור לנו לשנות את עמדותינו על האוייב הערבי. ולמי שיש בעיה עם "מוות לערבים" שלא יצטרף לתנועה שלנו. אנחנו לא צריכים להתאים את עצמינו לקהל השמאלני בישראל.
-
האגרוף עם המגן דוד מסמל בעיני רבים את תנועת כ"ך המתלהמת שצעקו "מוות לערבים" בסוף שנות ה80. את הסטיגמה הזו אנחנו צריכים לשנות, אם אנחנו רוצים לסחוף את הציבור בישראל. זו דעתי בלבד.
אני לא מסכים איתך. אם הבנתי נכון, אתה אומר שאנחנו צריכים להתמתן כדי לסחוף יותר אנשים לתנועה שלנו. לדעתי אסור לנו לשנות את עמדותינו על האוייב הערבי. ולמי שיש בעיה עם "מוות לערבים" שלא יצטרף לתנועה שלנו. אנחנו לא צריכים להתאים את עצמינו לקהל השמאלני בישראל.
להתמתן? לא אמרתי זאת. רק אמרתי שצריך לומר את האמת. והאמת היא שאנחנו לא מתכוונים להרוג את כל הערבים, אלא רק את אלה עם דם על הידיים שלהם. ואת השאר צריך לגרש.
גם חיים בן פסח אמר זאת אין ספור פעמים. מוות למרצחים - וגירוש לערבים. הסיסמא "מוות לערבים" רק מרחיקה אותנו מהעם.
האם אתה באמת בעד מוות לכל הערבים? האם זוהי סיסמתך?
-
האגרוף עם המגן דוד מסמל בעיני רבים את תנועת כ"ך המתלהמת שצעקו "מוות לערבים" בסוף שנות ה80. את הסטיגמה הזו אנחנו צריכים לשנות, אם אנחנו רוצים לסחוף את הציבור בישראל. זו דעתי בלבד.
אני לא מסכים איתך. אם הבנתי נכון, אתה אומר שאנחנו צריכים להתמתן כדי לסחוף יותר אנשים לתנועה שלנו. לדעתי אסור לנו לשנות את עמדותינו על האוייב הערבי. ולמי שיש בעיה עם "מוות לערבים" שלא יצטרף לתנועה שלנו. אנחנו לא צריכים להתאים את עצמינו לקהל השמאלני בישראל.
להתמתן? לא אמרתי זאת. רק אמרתי שצריך לומר את האמת. והאמת היא שאנחנו לא מתכוונים להרוג את כל הערבים, אלא רק את אלה עם דם על הידיים שלהם. ואת השאר צריך לגרש.
גם חיים בן פסח אמר זאת אין ספור פעמים. מוות למרצחים - וגירוש לערבים. הסיסמא "מוות לערבים" רק מרחיקה אותנו מהעם.
האם אתה באמת בעד מוות לכל הערבים? האם זוהי סיסמתך?
מצטער, כנראה לא הבנתי אותך כל כך נכון.
הסיסמה "מוות לערבים" מרחיקה אותנו מהשמאלנים ושאר הבוגדים ומקרבת אלינו יהודים ימיניים אמיתיים.
חיים בן פסח אמר שנעודד הגירה ערבית. אבל ברור שחלקם לא ירצו לעזוב ויתחילו להתנגד - ואז בטח שנתחיל להרוג אותם במיוחד את "הפלסטינים".
-
לדעתי האגרוף הוא סמל כוחני מדי, הוא מזכיר סמלים של הפנתרים השחורים וכנראה גם של ארגונים אלימים ובריוניים אחרים.
-
לדעתי האגרוף הוא סמל כוחני מדי, הוא מזכיר סמלים של הפנתרים השחורים וכנראה גם של ארגונים אלימים ובריוניים אחרים.
ומה אתה רוצה שיהיה לנו סמל נשנשי כוסי כזה? מה רע בכוחניות ובריוניות?
-
לדעתי האגרוף הוא סמל כוחני מדי, הוא מזכיר סמלים של הפנתרים השחורים וכנראה גם של ארגונים אלימים ובריוניים אחרים.
מצטרף לדעתו של zelhar.
וחיים בן פסח אמר שאת אלה שיסרבו לצאת - אותם נגרש בכוח.
חיים לא אמר להרוג ערבים שאין דם על הידיים שלהם - אף פעם לא, הוא אמר בתור ענישה קולקטיבית, הוא אמר שצריך להרתיע, הוא אמר שהם עמלק, -
אבל מעולם הוא לא אומר כפתרון סופי להורגם!
-
לדעתי האגרוף הוא סמל כוחני מדי, הוא מזכיר סמלים של הפנתרים השחורים וכנראה גם של ארגונים אלימים ובריוניים אחרים.
ומה אתה רוצה שיהיה לנו סמל נשנשי כוסי כזה? מה רע בכוחניות ובריוניות?
בדיוק!
זו הייתה הדרך של כ"ך לא סתם הסמל שלהם היה ככה...
-
לדעתי האגרוף הוא סמל כוחני מדי, הוא מזכיר סמלים של הפנתרים השחורים וכנראה גם של ארגונים אלימים ובריוניים אחרים.
מצטרף לדעתו של zelhar.
וחיים בן פסח אמר שאת אלה שיסרבו לצאת - אותם נגרש בכוח.
חיים לא אמר להרוג ערבים שאין דם על הידיים שלהם - אף פעם לא, הוא אמר בתור ענישה קולקטיבית, הוא אמר שצריך להרתיע, הוא אמר שהם עמלק, -
אבל מעולם הוא לא אומר כפתרון סופי להורגם!
חיים בפרוש אמר שהאסלאם היא דת נאצית רצחנית שפתחה במלחמה כוללת נגד כל מי שלא מוסלמי. אתם רוצים להגיד לי שאם ניהיה בשלטון רק נגרש את ה"פלסטינים"/ערבים? איפה הנקמה על הטבח שהם ביצעו בעם שלנו? ???
-
לדעתי האגרוף הוא סמל כוחני מדי, הוא מזכיר סמלים של הפנתרים השחורים וכנראה גם של ארגונים אלימים ובריוניים אחרים.
מצטרף לדעתו של zelhar.
וחיים בן פסח אמר שאת אלה שיסרבו לצאת - אותם נגרש בכוח.
חיים לא אמר להרוג ערבים שאין דם על הידיים שלהם - אף פעם לא, הוא אמר בתור ענישה קולקטיבית, הוא אמר שצריך להרתיע, הוא אמר שהם עמלק, -
אבל מעולם הוא לא אומר כפתרון סופי להורגם!
חיים בפרוש אמר שהאסלאם היא דת נאצית רצחנית שפתחה במלחמה כוללת נגד כל מי שלא מוסלמי. אתם רוצים להגיד לי שאם ניהיה בשלטון רק נגרש את ה"פלסטינים"/ערבים? איפה הנקמה על הטבח שהם ביצעו בעם שלנו? ???
הנקמה והשחיטה זה הדבר הראשון שנצטרך לעשות על כל עשרות אלפי ההרוגים, אלפי הפצועים החטופים למען כולם!
-
לדעתי האגרוף הוא סמל כוחני מדי, הוא מזכיר סמלים של הפנתרים השחורים וכנראה גם של ארגונים אלימים ובריוניים אחרים.
ומה אתה רוצה שיהיה לנו סמל נשנשי כוסי כזה? מה רע בכוחניות ובריוניות?
בדיוק!
זו הייתה הדרך של כ"ך לא סתם הסמל שלהם היה ככה...
אני למדתי כי הרמב"ם אמר שבכל המידות צריך לחפש איזון (למשל להיות חסכן, לא קמצן ולא פזרן), פרט למידת הגאווה שצריך להפחית ככל שניתן (וההפך מגאווה הוא ענווה ולא שפלות). ארץ ישראל היא מסמלת העקרון הזה, מבחינה גאוגרפית ואקלימית- היא סמל של מתינות, והקיצוניות היחידה שבולטת בה היא ים המלך שהוא המקום הנמוך ביותר בעולם. גובה הוא מימד שמסמל גאווה.
ועל פי רעיון זה- לא בריונות ולא נשנשיות, צריך להיות קשוחים במדה.