HAYAMIN.ORG
חדשות ודיונים => דיון כללי => נושא נשלח על ידי: zelhar על ספטמבר 30, 2013, 11:18:31
-
עם שמות כמו שקע ותקע כנראה שהיינו צריכים להבין כבר קודם במה מדובר, אבל כעת נוסף רמז נוסף לבובות המאוסות שמככבות בפרסומות מיותרות של מונופול חברת החשמל הצטרף בוב חדש - תינוק.
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4434665,00.html
(http://images1.ynet.co.il/PicServer3/2013/09/30/4884363/4884334099993640360no.jpg)
-
אם אתה לא נטחן אתה לא נחשב.
זו יכולה להיות סיסמא לא רעה בכלל עבור הקהילה הסוטה, לא? :old_azn:
-
האמת שמה שמפריע לי במיוחד הוא שלחברת חשמל יש אחד מתקציבי הפרסום הגדולים בארץ למרות שאין בו צורך. ועל זה הם מוסיפים חטא על פשע כי הפרסום שלהם בטעם רע ומציק.
-
האמת שמה שמפריע לי במיוחד הוא שלחברת חשמל יש אחד מתקציבי הפרסום הגדולים בארץ למרות שאין בו צורך. ועל זה הם מוסיפים חטא על פשע כי הפרסום שלהם בטעם רע ומציק.
דילמה באמת מעניינת.
מצד אחד הם לא צריכים תקציב פירסום כי אין להם מתחרים (ובעיקרון מי שמתנתק מהם יישאר בחושך), אך מצד שני אם תקציב הפירסום שלהם לא יבוזבז על פירסום הוא ייכנס לכיסים של הבכירים.
מה עדיף? :old_sad:
-
עדיף לבטל את תקציב הפרסום שלהם כדי להוריד מחירים, כדי לכסות את החובות השערורייתיים שחברת החשמל נכנסה אליהם על הגב של הצרכן הישראלי וכו'...