HAYAMIN.ORG
שונות => מה שבראש => נושא נשלח על ידי: חחחח על יוני 09, 2010, 20:28:44
-
בס"ד
תגידו מה זה השטות הזאת תיבת נוח? מכל חיה באו זוג חיות שהיו הרבה זמן בספינה אחת ולזה קוראים תיבת נוח?????
-
לא נראה לי שנכון להבין את סיפור התיבה באופן מילולי כל כך. נראה לך שכל אחד מממליון זני הפשפשים עלו שניים שנים לתיבה ? תנסה להפעיל קצת הגיון בריא. נראה לי יותר סביר שנאספו חיות משק וגם כמה חיות פרא כדי שיוכלו למלא את שרשרת המזון.
-
אבל זה לא נח!!!
ולטוס במחלקת תיירים זה נוח ?
-
בס''ד
אי אפשר להבין את התנ''כ בלי המשנה (התורה שבעל פה) והתלמוד. יש רובד עמוק מאוד בכל סיפור. יש הרבה רבדים עמוקים מאוד בכל סיפור.
-
איזה אשכול מוזר(באנדרסטייטמנט) שאל שאלות לעניין (כמו m4a1).
-
נו באמת זה פשוט ביותר.
הוא ראה שהבל ללא רוח חיים ע"פ תסמינים של אי תזוזה ופציעות נפילה וכו'
והבין ש'אין יותר הבל'.
-
ואם הוא הרג אותו במכה אחת?
נו..ואז..
-
מאיפה אמור לדעת קין שהבל ימות? אף אחד לא הרג מישהו אחר לפני
-
אמרתי לך.
-
טוב,
לילית הייתה קיימת או שחווה היא האישה הראשונה?
-
ליל-ית הראשונה.
http://www.hidabroot.org/MediaDetail.asp?MediaID=10019
-
בס''ד
אי אפשר להבין את התנ''כ בלי המשנה (התורה שבעל פה) והתלמוד. יש רובד עמוק מאוד בכל סיפור. יש הרבה רבדים עמוקים מאוד בכל סיפור.
אז תספר לנו.אגב אם יש לך את התשובה לשאלת קין והבל אני אשמח לשמוע.אני לא חושב שלקין הייתה את האפשרות לדעת מה הוא עושה כי סך הכל אף אחד לא מת לפני זה.יכול להיות שקין הוא זה שהמציא את האיסלאם?
-
אז תספר לנו.אגב אם יש לך את התשובה לשאלת קין והבל אני אשמח לשמוע.אני לא חושב שלקין הייתה את האפשרות לדעת מה הוא עושה כי סך הכל אף אחד לא מת לפני זה.יכול להיות שקין הוא זה שהמציא את האיסלאם?
לעזאזל איך הגעת לאיסלאם בכלל, ולגבי קין הסברתי לעיל.
-
לעזאזל איך הגעת לאיסלאם בכלל, ולגבי קין הסברתי לעיל.
הקטע על האיסלאם היה בדיחה למקרה שלא הבנתה.
-
ראיתי בסרט שהבאת שיש לילד שנולד את ההשפעות הרעות והטובות של הוריו,
ויש את זה בעם נכון?
יש לי שאלה,
התחלנו מאברהם,
ישמעל הוא הזרע הרע ויצחק הטוב,
מיצחק יצא עשו הרע יעקוב הטוב,
מיעקוב כל השבטים יצאו קדושים נכון?
אז למה העם נחלק ל6 שבטי ברכה ו 6 שבטי קללה?
רבינו בחיי:
אלה יעמדו לברך - דרשו רז"ל הברכה היתה ברוך האיש אשר לא יעשה פסל ומסכה, הקללה כמו שכתוב, והיו על הברכה ששה מבני הגבירות ועל הקללה היו בני השפחות, ולפי שלא היו אלא דן ונפתלי גד ואשר הוצרך ליטול מבני לאה שתים, ראובן הבכור וזבולן הקטן כדי שישלימו לששה. ומה שמונה שמעון על הברכה, מפני שנכתבו בכאן י"א ארורים ולא רצה לקללו ולומר כנגדו ארור, ומשה שקבע ברכה בפרשת וזאת הברכה לכל השבטים ולא קבע לשמעון לפי שלא היה ראוי לברכה מפני חטא זמרי, וכיון שלא היה בלבו לברכו כי לא היה ראוי לברכה לקלא רצה ללו בכאן לומר ארור כנגדו, שאם כן לא היתה לו תקנה. וכבר דרשו רז"ל שאע"פ שלא ברכו בפירוש רמזו בברכת יהודה, שנאמר (דברים לג) שמע ה' קול יהודה, שכן היתה נחלת בני שמעון בתוך נחלת בני יהודה. ומה שנמנה ראובן על הקללה אין זה לחיובו, אלא נראה לי שהוא התנצלות גמור במעשה בלהה ולומר שלא חטא באשת אב, שהרי הוא קורא ארור שוכב עם אשת אביו, ומזה אמרו במדרש (בראשית מט) יצועי עלה, אמר לו יעקב אביו, בני אין לך תקנה עד שיבא אותו שכתוב בו (שמות יט) עלה, כיון שבא משה והעמיד לכהנים הלוים בהר גרזים ובהר עיבל והעמיד ראובן על הקללה ידעו כל ישראל שהיה ראובן זכאי. וכן אמרו רז"ל כל האומר ראובן חטא אינו אלא טועה. וכיצד היו עומדין אלו על הברכה ואלו על הקללה, כך שנו רז"ל במסכת סוטה, ששה שבטים עלו לראש הר גרזים וששה שבטים עלו לראש הר עיבל, והכהנים והלוים עומדים למטה באמצע, הכהנים מקיפין את הארון והלוים את הכהנים וישראלים מזה ומזה, שנאמר (יהושע ח) וכל ישראל וזקניו ושוטרים ושופטיו עומדים מזה ומזה לארון נגד הכהנים הלוים, הפכו פניהם כלפי הר גרזים ופתחו בברכה, ברוך האיש אשר לא יעשה פסל ומסכה, אלו ואלו עונין אמן, הפכו פניהם כלפי הר עיבל ופתחו בקללה, ארור האיש אשר יעשה וגו', אלו ואלו עונין אמן עד שגומרין ברכות וקללות,
ואחר כך הביאו את האבנים ובנו את המזבח ושדוהו בשיד וכתבו עליהן את כל דברי התורה הזאת בשבעים לשון, שנאמר באר היטב, ונטלו האבנים ובאו ולנו במקומן, עד כאן במשנה:
-
רבינו בחיי:
אלה יעמדו לברך - דרשו רז"ל הברכה היתה ברוך האיש אשר לא יעשה פסל ומסכה, הקללה כמו שכתוב, והיו על הברכה ששה מבני הגבירות ועל הקללה היו בני השפחות, ולפי שלא היו אלא דן ונפתלי גד ואשר הוצרך ליטול מבני לאה שתים, ראובן הבכור וזבולן הקטן כדי שישלימו לששה. ומה שמונה שמעון על הברכה, מפני שנכתבו בכאן י"א ארורים ולא רצה לקללו ולומר כנגדו ארור, ומשה שקבע ברכה בפרשת וזאת הברכה לכל השבטים ולא קבע לשמעון לפי שלא היה ראוי לברכה מפני חטא זמרי, וכיון שלא היה בלבו לברכו כי לא היה ראוי לברכה לקלא רצה ללו בכאן לומר ארור כנגדו, שאם כן לא היתה לו תקנה. וכבר דרשו רז"ל שאע"פ שלא ברכו בפירוש רמזו בברכת יהודה, שנאמר (דברים לג) שמע ה' קול יהודה, שכן היתה נחלת בני שמעון בתוך נחלת בני יהודה. ומה שנמנה ראובן על הקללה אין זה לחיובו, אלא נראה לי שהוא התנצלות גמור במעשה בלהה ולומר שלא חטא באשת אב, שהרי הוא קורא ארור שוכב עם אשת אביו, ומזה אמרו במדרש (בראשית מט) יצועי עלה, אמר לו יעקב אביו, בני אין לך תקנה עד שיבא אותו שכתוב בו (שמות יט) עלה, כיון שבא משה והעמיד לכהנים הלוים בהר גרזים ובהר עיבל והעמיד ראובן על הקללה ידעו כל ישראל שהיה ראובן זכאי. וכן אמרו רז"ל כל האומר ראובן חטא אינו אלא טועה. וכיצד היו עומדין אלו על הברכה ואלו על הקללה, כך שנו רז"ל במסכת סוטה, ששה שבטים עלו לראש הר גרזים וששה שבטים עלו לראש הר עיבל, והכהנים והלוים עומדים למטה באמצע, הכהנים מקיפין את הארון והלוים את הכהנים וישראלים מזה ומזה, שנאמר (יהושע ח) וכל ישראל וזקניו ושוטרים ושופטיו עומדים מזה ומזה לארון נגד הכהנים הלוים, הפכו פניהם כלפי הר גרזים ופתחו בברכה, ברוך האיש אשר לא יעשה פסל ומסכה, אלו ואלו עונין אמן, הפכו פניהם כלפי הר עיבל ופתחו בקללה, ארור האיש אשר יעשה וגו', אלו ואלו עונין אמן עד שגומרין ברכות וקללות,
ואחר כך הביאו את האבנים ובנו את המזבח ושדוהו בשיד וכתבו עליהן את כל דברי התורה הזאת בשבעים לשון, שנאמר באר היטב, ונטלו האבנים ובאו ולנו במקומן, עד כאן במשנה:
ומה ההבדל בין השבטים המקוללים לשבטים המברוכים? הרי ידוע שיהודה היה השבט "המנצח" ושכל עם ישראל נקרא היום על שם שבט זה,
אפשר להעביר את הנושא הזה לפורום שולחן ערוך?
-
ומה ההבדל בין השבטים המקוללים לשבטים המברוכים? הרי ידוע שיהודה היה השבט "המנצח" ושכל עם ישראל נקרא היום על שם שבט זה,
אפשר להעביר את הנושא הזה לפורום שולחן ערוך?
יש לשבטים המבורכים מעמד יותר גבוה אך ברמת הפרט כל בני יעקב שווים ובוודאי שלשבט יהודה המעמד הגבוה ביותר.
ואיני Israelipatriot או מנהל גלובאלי לכן אין לי אפשרות להעביר את הנושא.
-
אבל זה לא נח!!!
טרול
-
מאיפה אמור לדעת קין שהבל ימות? אף אחד לא הרג מישהו אחר לפני
למה פתחת את האשכול הזה אף אחד לא פתח אותו לפני
תהיה רציני
-
מה יש פה משהו לא מובן, קוראים לתיבה תיבת נוח אבל יש בה מכל חיה זוג , וחיות (כולל בני אדם בתקופה זאת) היו צריכים לעשות את צרכיהם היכן שהוא,
זה נוח זה?
-
מה יש פה משהו לא מובן, קוראים לתיבה תיבת נוח אבל יש בה מכל חיה זוג , וחיות (כולל בני אדם בתקופה זאת) היו צריכים לעשות את צרכיהם היכן שהוא,
זה נוח זה?
אתה תהיה חייב לקבל את זה שמצחיק אתה לא
-
אתה תהיה חייב לקבל את זה שמצחיק אתה לא
דווקא אותי הוא מאד הצחיק.
-
דווקא מוזר בעיניי שקראו לתיבה הזאת תיבת נוח,
מה אני אגיד לך...
גם הסופר הסופר שכותב ספרי תורה קוראים לו סופר סת"ם ובעיניי ספר תורה של בית כנסת זה הספר הכי חשוב שיש, אז למה הסופר הוא סופר סתם?
גם מוזר הצירוף הזה,
סת''ם זה ראשי תיבות של תורה,לא זוכר מה זה בדיוק הס ומזוזה.לתיבת נוח קראו כך על שם ההאבל שהמציא אותה.
-
דווקא מוזר בעיניי שקראו לתיבה הזאת תיבת נוח,
מה אני אגיד לך...
גם הסופר הסופר שכותב ספרי תורה קוראים לו סופר סת"ם ובעיניי ספר תורה של בית כנסת זה הספר הכי חשוב שיש, אז למה הסופר הוא סופר סתם?
גם מוזר הצירוף הזה,
נראלי שהכינוי שלך זה על שם העובדה שכולם חושבים שאתה יצור אז אתה מנסה לייפות את זה
סת"ם - ספרי (תורה), תפילין, מזוזות, זה הכתב שבו כותבים אותם, ומי שכותב אותם נקרא כך.
אתה וואחד אנטישמי, סע לאירופה
-
יא מוזר אני מדבר על הצירוף כל השאר ידעתי,
וגליצור זה רזיאל המלאך, ספר לי מיזה בבקשה?
יש מצב השם האמיתי שלך זה אקים?
-
השם האמיתי שלי זה--------, צריך הוכחה?
כה
-
כה
חלאס, לא לפרסם שמות
-
הנה אני עכשיו מדבר איתו בסנג'ר ואני יכול להעיד בעצמי שהשם שלו במסן זה *****
כמה קל לשנות כינויים איזה אהבל
-
כמה קל לשנות כינויים איזה אהבל
אתה יודע.לא כולם כמוך משנים כינויים לכינויים שלא קשורים לשום דבר.
-
אתה יודע.לא כולם כמוך משנים כינויים לכינויים שלא קשורים לשום דבר.
לפחוות כינויים משמעותיים לא כמו בת ימי... (אתה יודע זה שאתה גר בטבנקין בבת ים ידוע לכולם לא צריך להראות שאתה גאה להיות חלק מהכפר הזה).
-
לפחוות כינויים משמעותיים לא כמו בת ימי... (אתה יודע זה שאתה גר בטבנקין בבת ים ידוע לכולם לא צריך להראות שאתה גאה להיות חלק מהכפר הזה).
לא טעות.אני גר ליד הטיילת בבת ים.
-
רון כנס למסן ונגמור עם זה
-
לא טעות.אני גר ליד הטיילת בבת ים.
אין לפרסם פרטים אישיים של חברים בפורום, נקודה!!
-
[
א$T$##$!TY$^H^%
נערך
-
רון כנס למסן ונגמור עם זה
בוא אתה לא מחובר
-
רון כנס למסן ונגמור עם זה
גליצור נא לא להיגרר לאלימות ומפגשי אלימות.