HAYAMIN.ORG

חדשות ודיונים => דיון כללי => נושא נשלח על ידי: IRON_MAN על ספטמבר 23, 2009, 17:09:05

כותרת: נדיר ביותר! :הרב אמנון יצחק שליט"א בוויכוח חריף עם בוגד מנטורי-קרתא
תגובה על ידי: IRON_MAN על ספטמבר 23, 2009, 17:09:05
בס"ד





http://www.youtube.com/watch?v=uDu7fy7DjIE
כותרת: נדיר ביותר! :הרב אמנון יצחק שליט"א בוויכוח חריף עם בוגד מנטורי-קרתא
תגובה על ידי: m4a1 על ספטמבר 23, 2009, 19:08:27
מעניין מאוד, יש המשך?
כותרת: נדיר ביותר! :הרב אמנון יצחק שליט"א בוויכוח חריף עם בוגד מנטורי-קרתא
תגובה על ידי: IRON_MAN על ספטמבר 23, 2009, 19:52:30
בס"ד

לא אין המשך, רק שתדע שהבוגד הזה עושה חילול-ה' גדול שאין כדוגמתו וכל גדולי-הדור כמו הרב עובדיה יוסף שליט"א הרב אלישיב שליט"א ואפילו העדה-החרדית יצאו כנגד המנוולים האלו.
כותרת: נדיר ביותר! :הרב אמנון יצחק שליט"א בוויכוח חריף עם בוגד מנטורי-קרתא
תגובה על ידי: m4a1 על ספטמבר 23, 2009, 20:01:01
בס"ד

לא אין המשך, רק שתדע שהבוגד הזה עושה חילול-ה' גדול שאין כדוגמתו וכל גדולי-הדור כמו הרב עובדיה יוסף שליט"א הרב אלישיב שליט"א ואפילו העדה-החרדית יצאו כנגד המנוולים האלו.

לפי הבנתי גישתם של רוב החרדים דומה לכך אך ההבדל שנטורי כרתא לקחו זאת כמה מדרגות למעלה.

כותרת: נדיר ביותר! :הרב אמנון יצחק שליט"א בוויכוח חריף עם בוגד מנטורי-קרתא
תגובה על ידי: IRON_MAN על ספטמבר 23, 2009, 21:07:07
בס"ד

טעות בידך ידידי, החרדים שממש מתנגדים למדינת-ישראל אבל פחות מנטורי-קרטא הם מיעוט פה כדוגמת העדה-החרדית וסאטמר הם מסרבים לקבל קיצבאות מהביטוח-הלאומי ולהצביע בבחירות אבל הם בשום פנים ואופן לא מזדהים עם אוייבי ישראל הנאצים ח"ו! הם אפילו הוקיעו את הבוגדים והוציאו מודעות-רחוב "פשקווילים" האומרים שנטורי-קרטא מחללי שם-שמיים.

רוב החרדים כדוגמת הרב עובדיה יוסף שליט"א והרב מרדכי אליהו שליט"א ואף חב"ד וברסלב אומנם לא מרוצים מכך שמדינת-ישראל לא מתנהלת על פי התורה אבל הם חושבים ומאמינים שהקמת מדינת-ישראל הייתה נס עצום ואלוקי!  ושמדינת-ישראל היא ראשית צמיחת גאולתנו ושלב בדרך לגאולה הסופית של עם-ישראל.

והרב עובדיה יוסף שליט"א והרב מרדכי אליהו שליט"א שהם פוסקי-הדור אף היו מכהנים כרבנים הראשיים של מדינת-ישראל..
כותרת: נדיר ביותר! :הרב אמנון יצחק שליט"א בוויכוח ח&
תגובה על ידי: m4a1 על ספטמבר 23, 2009, 21:24:13
בס"ד

טעות בידך ידידי, החרדים שממש מתנגדים למדינת-ישראל אבל פחות מנטורי-קרטא הם מיעוט פה כדוגמת העדה-החרדית וסאטמר הם מסרבים לקבל קיצבאות מהביטוח-הלאומי ולהצביע בבחירות אבל הם בשום פנים ואופן לא מזדהים עם אוייבי ישראל הנאצים ח"ו! הם אפילו הוקיעו את הבוגדים והוציאו מודעות-רחוב "פשקווילים" האומרים שנטורי-קרטא מחללי שם-שמיים.

רוב החרדים כדוגמת הרב עובדיה יוסף שליט"א והרב מרדכי אליהו שליט"א ואף חב"ד וברסלב אומנם לא מרוצים מכך שמדינת-ישראל לא מתנהלת על פי התורה אבל הם חושבים ומאמינים שהקמת מדינת-ישראל הייתה נס עצום ואלוקי!  ושמדינת-ישראל היא ראשית צמיחת גאולתנו ושלב בדרך לגאולה הסופית של עם-ישראל.

והרב עובדיה יוסף שליט"א והרב מרדכי אליהו שליט"א שהם פוסקי-הדור אף היו מכהנים כרבנים הראשיים של מדינת-ישראל..


לא זו כוונתי, אני מדבר על הגישה התבוסתנית של העדה החרדית. אני מקווה שאני לא פוגע באף אחד אבל לא מזמן שמעתי הרצאה של אחד הרבנים המקובלים בארץ והבנאדם פשוט תבוסתן. הייתי בשוק שזו המורשת שלי, שזה הדת שלי.


הוא דיבר על אהבת לרעך כמוך והדגיש כמה חשוב לא לשנוא אף אחד, כשמישהו פוגע לסלוח לו ולא להחזיר לו, כמה חשוב לא לנטור טינה לאדם שפגע בך, דברים כאלה שצרמו לי ואני לא יכול לקבל. לא מדובר ברב של נטורי כרתא אלא ברב מקובל שאני מעדיף לא לנקוט בשמו כדי לא להעליבו אלא אם כן הדבר יידרש.

איפה יצר הנקמה? איפה הרצון לצדק?
כותרת: נדיר ביותר! :הרב אמנון יצחק שליט"א בוויכוח חריף עם בוגד מנטורי-קרתא
תגובה על ידי: IRON_MAN על ספטמבר 23, 2009, 21:31:16
בס"ד

אסור לנקום ביהודי או לשמור לו טינה כי על ידי זה תרבה המחלוקת והריבים בעם ואתה יודע על מה חרב בית-המקדש השני? שנאת חינם, וחוץ מזה יש איסור תורה מפורש לנקום ולנטור לאחד מישראל שעשה לנו רע שנאמר "לא תקום ולא תיטור ויראת מה' אלוקיך" , האדם צריך להפנים שאותו בן-אדם שהזיק לו הוא בסך-הכל שליח בכדי לעורר אותו לפשפש במעשיו הרעים ולשוב בתשובה וזהו.

אבל לעומת זאת כלפי גויים יש חובה לנקום במידה והם מזיקים לישראל בכדי למחות את חילול-ה' האיום והנורא הזה שגוי מרים יד על יהודי הוא הכריז מלחמה על הקב"ה על ריבונו של-עולם ולכן הוא חייב למות במהרה ואשרי מי שזוכה למחוק את החרפה הנוראה הזו ראה דוגמת ברוך גולדשטיין זצ"ל-הי"ד  ועדן נתן-זאדה זצוק"ל-הי"ד.
כותרת: נדיר ביותר! :הרב אמנון יצחק שליט"א בוויכוח חריף עם בוגד מנטורי-קרתא
תגובה על ידי: m4a1 על ספטמבר 23, 2009, 21:46:04
בס"ד

אסור לנקום ביהודי או לשמור לו טינה כי על ידי זה תרבה המחלוקת והריבים בעם ואתה יודע על מה חרב בית-המקדש השני? שנאת חינם, וחוץ מזה יש איסור תורה מפורש לנקום ולנטור לאחד מישראל שעשה לנו רע שנאמר "לא תקום ולא תיטור ויראת מה' אלוקיך" , האדם צריך להפנים שאותו בן-אדם שהזיק לו הוא בסך-הכל שליח בכדי לעורר אותו לפשפש במעשיו הרעים ולשוב בתשובה וזהו.

אבל לעומת זאת כלפי גויים יש חובה לנקום במידה והם מזיקים לישראל בכדי למחות את חילול-ה' האיום והנורא הזה שגוי מרים יד על יהודי הוא הכריז מלחמה על הקב"ה על ריבונו של-עולם ולכן הוא חייב למות במהרה ואשרי מי שזוכה למחוק את החרפה הנוראה הזו ראה דוגמת ברוך גולדשטיין זצ"ל-הי"ד  ועדן נתן-זאדה זצוק"ל-הי"ד.

זה לא מה שאותו רב הסביר, הוא לא דיבר על יהודים הוא דיבר על אנשים בכללי.
כותרת: נדיר ביותר! :הרב אמנון יצחק שליט"א בוויכוח חריף עם בוגד מנטורי-קרתא
תגובה על ידי: IRON_MAN על ספטמבר 23, 2009, 21:59:15
בס"ד

אני מציע לך לראות את השיעורים של הרב זלמן ברוך מלמד שליט"א שהעלתי כרגע לפורום יהדות והלכה שבפורום.
כותרת: נדיר ביותר! :הרב אמנון יצחק שליט"א בוויכוח חריף עם בוגד מנטורי-קרתא
תגובה על ידי: m4a1 על ספטמבר 23, 2009, 22:05:05
בס"ד

אני מציע לך לראות את השיעורים של הרב זלמן ברוך מלמד שליט"א שהעלתי כרגע לפורום יהדות והלכה שבפורום.

יכול להיות שהדבר נענה מספר פעמים בפורום אבל אני ישאל אותך בכל זאת. יש משהו ביהדות שמשדר, לפחות איך שאני רואה את זה, תבוסתנות. זה כאילו, אם תתעסקו איתנו לא נעשה לכם כלום, אבל חכו חכו אלוהים יכנס בכם, בעוד ששאר העמים מטפלים בעצמם בבעיות האלה.

לפחות ככה זה נראה לי.
כותרת: נדיר ביותר! :הרב אמנון יצחק שליט"א בוויכוח חריף עם בוגד מנטורי-קרתא
תגובה על ידי: IRON_MAN על ספטמבר 23, 2009, 22:11:59
בס"ד

לפי התורה אסור להבליג על כך שעם מהגויים קם כנגד עם-ישראל ולצערינו הרב כרגע יש ממשלת-זדון שלא נוהגת לפי תורתנו-הקדושה ולכן לימדו אותנו מושגים פסולים ונוכריים כמו "הבלגה" "איפוק זה כח" "דמוקרטיה" "שלום עם אוייבים" "הומניזם" וכו...

ביהדות בתורה יש הלכה פסוקה "הבא להורגך השקם להורגו" וכמה שיותר מהר! וכמו כן יש חובה להוריש(לגרש) את העם שנמצא בארץ-ישראל ועל אחת כמה וכמה במידה והם יוצאים כנגדנו ופוגעים בנו.
מה נעשה שהמנהיגים המתגויים השמאלנים שלנו הנחילו לנו מושגים של גויים? כי הם רוצים להיות עם ככל העמים הם מתביישים בזה שהם יהודים.

בתורה אין דבר כזה להפנות את הלחי השנייה כמו בדת השקר הנצרות כאשר תוקפים אותך.
כותרת: נדיר ביותר! :הרב אמנון יצחק שליט"א בוויכוח חריף עם בוגד מנטורי-קרתא
תגובה על ידי: m4a1 על ספטמבר 23, 2009, 22:18:40
בס"ד

לפי התורה אסור להבליג על כך שעם מהגויים קם כנגד עם-ישראל ולצערינו הרב כרגע יש ממשלת-זדון שלא נוהגת לפי תורתנו-הקדושה ולכן לימדו אותנו מושגים פסולים ונוכריים כמו "הבלגה" "איפוק זה כח" "דמוקרטיה" "שלום עם אוייבים" "הומניזם" וכו...

ביהדות בתורה יש הלכה פסוקה "הבא להורגך השקם להורגו" וכמה שיותר מהר! וכמו כן יש חובה להוריש(לגרש) את העם שנמצא בארץ-ישראל ועל אחת כמה וכמה במידה והם יוצאים כנגדנו ופוגעים בנו.
מה נעשה שהמנהיגים המתגויים השמאלנים שלנו הנחילו לנו מושגים של גויים? כי הם רוצים להיות עם ככל העמים הם מתביישים בזה שהם יהודים.

בתורה אין דבר כזה להפנות את הלחי השנייה כמו בדת השקר הנצרות כאשר תוקפים אותך.



תשמע מצד אחד מה שאתה אומר מדבר אליי הרבה יותר, אבל אתה, בלי לפגוע, תלמיד ישיבה או משהו כזה, מה שאני שמעתי בא מאחד הרבנים הכי בכירים בארץ.

כותרת: נדיר ביותר! :הרב אמנון יצחק שליט"א בוויכוח חריף עם בוגד מנטורי-קרתא
תגובה על ידי: El Blanco על ספטמבר 23, 2009, 22:20:25
בס"ד


תשמע מצד אחד מה שאתה אומר מדבר אליי הרבה יותר, אבל אתה, בלי לפגוע, תלמיד ישיבה או משהו כזה, מה שאני שמעתי בא מאחד הרבנים הכי בכירים בארץ.



אין רב בכיר בארץ, למעט כמה שאני מכיר, שיתבטא בצורה כזו, הרי שכזו התבטאות תהיה הטעייה וחילול השם נוראי. היהדות מעולם לא הייתה "דת" (היהדות אינה דת, לפחות לטעמי) תבוסתנית, קל וחומר לא אחת שמבליגה למי שחותר להשמידה יש"ו.
כותרת: נדיר ביותר! :הרב אמנון יצחק שליט"א בוויכוח חריף עם בוגד מנטורי-קרתא
תגובה על ידי: m4a1 על ספטמבר 23, 2009, 22:22:47
בס"ד

אין רב בכיר בארץ, למעט כמה שאני מכיר, שיתבטא בצורה כזו, הרי שכזו התבטאות תהיה הטעייה וחילול השם נוראי. היהדות מעולם לא הייתה "דת" (היהדות אינה דת, לפחות לטעמי) תבוסתנית, קל וחומר לא אחת שמבליגה למי שחותר להשמידה יש"ו.

כל הגישה הזו של תסלח להם אל תנקום אל תנטור טינה אל תשנא, נראית לי מוזרה. למה אני לא אמור לנטור טינה לאדם שפגע בי? למה שה' יעניש אותו? הוא פגע בי, מן הראוי שאני ינקום בו בדרכי ולא לחכות לה'. התפיסה הזו של לשבת ולתת לה' להלחם לי את המלחמות ולחסל לי את האויבים, ובדברים הכי קטנים, בנאדם מעליב אותי אז אסור לי להשיב ולחכות שה' ימצא איתו את הדין.

אני פשוט לא מסוגל להתחבר לזה, האם זו היהדות?
כותרת: נדיר ביותר! :הרב אמנון יצחק שליט"א בוויכוח חריף עם בוגד מנטורי-קרתא
תגובה על ידי: IRON_MAN על ספטמבר 23, 2009, 22:26:20
בס"ד

אם יהודי פגע בך זה אך ורק בגלל שהקב"ה נתן לו רשות לפגוע בך בכדי שתפשפש במעשים שלך בכדי לראות איפה אתה לא מתנהג כשורה בין בעבירות שבין אדם לחברו ובין עבירות שבין אדם למקום.
ונכון הדבר לגבי כל אחד ואחד.

אני מבין לאדם שרחוק מהתורה זה קשה להבין את הדברים האלו אבל חייבים לעשות מאמץ להגיע לאמת המוחלטת וחייבים להתחיל מאיפשהו אפילו מדברים קטנים.
כותרת: נדיר ביותר! :הרב אמנון יצחק שליט"א בוויכוח חריף עם בוגד מנטורי-קרתא
תגובה על ידי: m4a1 על ספטמבר 23, 2009, 22:28:35
בס"ד

אם יהודי פגע בך זה אך ורק בגלל שהקב"ה נתן לו רשות לפגוע בך בכדי שתפשפש במעשים שלך בכדי לראות איפה אתה לא מתנהג כשורה בין בעבירות שבין אדם לחברו ובין עבירות שבין אדם למקום.
ונכון הדבר לגבי כל אחד ואחד.

אני מבין לאדם שרחוק מהתורה זה קשה להבין את הדברים האלו אבל חייבים לעשות מאמץ להגיע לאמת המוחלטת וחייבים להתחיל מאיפשהו אפילו מדברים קטנים.

אתה רוצה להגיד לי שאם אני הולך ברחוב ואתה הולך בצד השני ואני ניגש אליך ותוקף אותך זה הגיע לך? אני יהודי.
כותרת: נדיר ביותר! :הרב אמנון יצחק שליט"א בוויכוח חריף עם בוגד מנטורי-קרתא
תגובה על ידי: El Blanco על ספטמבר 23, 2009, 22:31:00
בס"ד

כל הגישה הזו של תסלח להם אל תנקום אל תנטור טינה אל תשנא, נראית לי מוזרה. למה אני לא אמור לנטור טינה לאדם שפגע בי? למה שה' יעניש אותו? הוא פגע בי, מן הראוי שאני ינקום בו בדרכי ולא לחכות לה'. התפיסה הזו של לשבת ולתת לה' להלחם לי את המלחמות ולחסל לי את האויבים, ובדברים הכי קטנים, בנאדם מעליב אותי אז אסור לי להשיב ולחכות שה' ימצא איתו את הדין.

אני פשוט לא מסוגל להתחבר לזה, האם זו היהדות?

אני אצטרך להיכנס כאן לדיון פילוסופי, אין לי בעיה עם זה, השאלה אם אתה מוכן.
קודם כל אל תבלבל בין הנצרות ליהדות (הנצרות עשתה מעין אוניברסליזם למוסר היהודי והקצינה אותו בנוסף לכל מיני שטויות פגאניות נוספות; אסור לנטור טינה, לשנוא, לנקום, לפגוע ביהודי (בנוסף לחטאים אחרים) מהסיבה הפשוטה שהוא אח שלך, אתה חייב להבין שהיהדות היא לא "דת" פרטית, כלומר לא "דת" אנושית, היא מגיעה מזווית אלוקית ולא מזווית אנושית, אם כל אדם היה רק חושב על עצמו (ופה מגיע הדיון הפילוסופי, מה יקרה אחרי שתנקום/תפגע/תנטור קינה/תשנא את אותו היהודי, בר/בת ישראל, אחיך/אחותך, נבחר/ת כמוך?) כמו באיסלם הברברי (תמצא את כל זה שם..) מה היה קורה?
כותרת: נדיר ביותר! :הרב אמנון יצחק שליט"א בוויכוח חריף עם בוגד מנטורי-קרתא
תגובה על ידי: IRON_MAN על ספטמבר 23, 2009, 22:38:20
בס"ד

כן אכן במידה ואם מישהו היה תוקף אותי ברחוב זה הגיע לי בגלל העוונות שלי ואין בכלל ספק בכך הקב"ה הוא מנהיג את העולם והוא שולח צרות לאדם בכדי שנפשפש במעשינו ונוציא את הפשפשים הרעים.
ויש עוד כלל שאני בטוח שתשמח לדעת: "מגלגלים חובה על ידי חייב"  מה זה אומר? למשל אם מישהו תקף אותך אז זה אומר שהוא היה מלא בעבירות ולכן הוא נקרא חייב. וכן להפך במעשה טוב מגלגלים חובה על ידי זכאי כלומר על ידי אדם שיש לו יותר זכויות מאשר עבירות.

האדם הוא רק תולעת צריכים להבין שיש מלך לעולם שמנהיג את עולמו כרצונו ואין מי יגיד לו מה תעשה ואיך תפעל.
כותרת: נדיר ביותר! :הרב אמנון יצחק שליט"א בוויכוח חריף עם בוגד מנטורי-קרתא
תגובה על ידי: El Blanco על ספטמבר 23, 2009, 22:46:39
בס"ד

בס"ד

כן אכן במידה ואם מישהו היה תוקף אותי ברחוב זה הגיע לי בגלל העוונות שלי ואין בכלל ספק בכך הקב"ה הוא מנהיג את העולם והוא שולח צרות לאדם בכדי שנפשפש במעשינו ונוציא את הפשפשים הרעים.
ויש עוד כלל שאני בטוח שתשמח לדעת: "מגלגלים חובה על ידי חייב"  מה זה אומר? למשל אם מישהו תקף אותך אז זה אומר שהוא היה מלא בעבירות ולכן הוא נקרא חייב. וכן להפך במעשה טוב מגלגלים חובה על ידי זכאי כלומר על ידי אדם שיש לו יותר זכויות מאשר עבירות.

האדם הוא רק תולעת צריכים להבין שיש מלך לעולם שמנהיג את עולמו כרצונו ואין מי יגיד לו מה תעשה ואיך תפעל.

הס מלהזכיר, שכמדומני, אם יהודי תוקף יהודי (פיזית!) ויודע על חומרת האיסור (כמובן אם הוא תוקף ללא סיבה מוצדקת) הוא נקרא רשע, וחובה על היהודי המותקף להגן על עצמו. כלל הבא להורגך השכם להורגו פועל גם בין יהודים.
כותרת: נדיר ביותר! :הרב אמנון יצחק שליט"א בוויכוח חריף עם בוגד מנטורי-קרתא
תגובה על ידי: m4a1 על ספטמבר 23, 2009, 22:56:37
חבר'ה אני מודה לכם על התשובות. אני עדיין לא מבין איך אדם יכול לחיות את חייו על פי חוקים כאלו לדוגמא לקבל את המצב שאם יהודי תוקף אותי ואין אני בסכנת חיים אלא פשוט כדי לגנוב לי את הארנק אני צריך להגיד לה' תודה ולחפש מה הוא עשיתי לא בסדר.

 זו תבוסתנות בעיניי, זה תסביך שקיים אצל נשים שנאנסו, תמיד שקורה משהו רע הן מאשימות את עצמן.
כותרת: נדיר ביותר! :הרב אמנון יצחק שליט"א בוויכוח חריף עם בוגד מנטורי-קרתא
תגובה על ידי: jewlover and arabhater על ספטמבר 23, 2009, 23:02:42
חבר'ה אני מודה לכם על התשובות. אני עדיין לא מבין איך אדם יכול לחיות את חייו על פי חוקים כאלו לדוגמא לקבל את המצב שאם יהודי תוקף אותי ואין אני בסכנת חיים אלא פשוט כדי לגנוב לי את הארנק אני צריך להגיד לה' תודה ולחפש מה הוא עשיתי לא בסדר.

 זו תבוסתנות בעיניי, זה תסביך שקיים אצל נשים שנאנסו, תמיד שקורה משהו רע הן מאשימות את עצמן.
בס"ד
אם יהודי חס וחלילה תוקף אותך עדיף שתלך ממנו שלא יהיה ריב תבין זה מאוד קשה לקב"ה לראות שני בנים שלו לריב הרי כל ישראל בניו אבל עדיף ללכת מהמקום אחי למחול על כבודך אבל אם מישהו בא לרצוח אותך מותר לך להרוג אותך אפילו אם הוא יהודי
אתה חייב להיות גאה שאתה יהודי שאתה חלק מהעם של התנ"ך אחי הקב"ה סולח על הכל הוא אוהב אותך מאוד בשניה אחת אדם יכול להתחרט על מעשיו ולחזור בתשובה ובשניה הקב"ה מוחל לו.
עושים זאת לאט לאט אחי
תתחיל להניח כל בוקר תפילין  ולקרוא קריאת שמע
זה לוקח מקסימום חמש דקות
נו באמת זה קשה?
אחרי תקופה מסויימת תקח על עצמך עוד משהו וככה לאט לאט
והכי חשוב כל שאלה לא מובנת לך שאל  O0
כותרת: נדיר ביותר! :הרב אמנון יצחק שליט"א בוויכוח חריף עם בוגד מנטורי-קרתא
תגובה על ידי: El Blanco על ספטמבר 23, 2009, 23:03:22
בס"ד

חבר'ה אני מודה לכם על התשובות. אני עדיין לא מבין איך אדם יכול לחיות את חייו על פי חוקים כאלו לדוגמא לקבל את המצב שאם יהודי תוקף אותי ואין אני בסכנת חיים אלא פשוט כדי לגנוב לי את הארנק אני צריך להגיד לה' תודה ולחפש מה הוא עשיתי לא בסדר.

 זו תבוסתנות בעיניי, זה תסביך שקיים אצל נשים שנאנסו, תמיד שקורה משהו רע הן מאשימות את עצמן.

אני אישית חולק על רן, זה לא תמיד ככה, כמדומני אגב רן שאם גוי תוקף אותך זהו עונש מאלוקים, לא שמעתי שאם יהודי עושה זאת זה עונש מאלוקים (ואני ח"ו לא חולק על "אין האדם נוקף אצבע אלא אם מכריזין עליו מלמעלה", פשוט אומר שהיהודי עשה זאת מבחירה אישית, והוא כבר יתחשבן עם הקב"ה אח"כ).
אבל קח את דבריי בערבון מוגבל.
כבר פירטתי לך שמותר להרוג יהודי שמנסה לרוצחך ח"ו לדוגמא.
כותרת: נדיר ביותר! :הרב אמנון יצחק שליט"א בוויכוח חריף עם בוגד מנטורי-קרתא
תגובה על ידי: IRON_MAN על ספטמבר 23, 2009, 23:05:17
בס"ד

כמובן שכאשר אפילו יהודי תוקף אותך ח"ו אתה חייב להחזיר אבל רק במידה שאתה נמצא בסכנת חיים כי אז פועל הכלל של "הבא להורגך השקם להורגו".
ולשאלתך מדוע לא להגיב כאשר יהודי אחר מחרף ומגדף אותנו? כי יש לזה כמה:

1.ידיעה מוחלטת שהכל מהקב"ה ואותו אדם הוא רק שליח לדבר עבירה.

2.תיקון-המידות.

3.כפרת עוונות.


הידיעה הראשונה שישים האדם אל ליבו ויפנים שהדבר שקרה לו עכשיו הוא אך ורק מהקב"ה ולא מידי אף גורם אחר שנאמר "אין אדם נוקף אצבע מלמטה אלא אם כן מכריזין עליו מלמעלה".

וגם בנוגע לתיקון המידות יש לזה מעלה גדולה שעל ידי כך האדם מרגיל את עצמו להימנע מלנקום ולנטור ובכך הוא זוכה להינצל מלעבור על איסור מדאורייתא של "לא תקום ולא תטור".

ודבר חשוב מאוד וידוע הוא שאם האדם מעביר על מידותיו כאשר מחרפין מבזין או מקללים אותו אז משמיים הוא מקבל מידה כנגד מידה שמוחלין לו על עוונתיו.

אהבת?
כותרת: נדיר ביותר! :הרב אמנון יצחק שליט"א בוויכוח ח&
תגובה על ידי: m4a1 על ספטמבר 23, 2009, 23:09:09
חבר'ה הכל טוב יפה אבל אם הבנתי אתכם נכון כל מה שקורה הוא משמיים כל מה שאנחנו צריכים לעשות זה להתפלל וה' יעזור לנו,

למה? למה שלא ניקח דברים בידיים? בנאדם לא עזר לך שהיית זקוק לעזרה? זכור לו את זה, שהוא יזדקק לך תשיב לו באותה צורה.

בנאדם פגע בך? כעעס עליו זה טבעי זה נכון. יהודי או מוסלמי לא משנה.

אני בטוח שחלק קוראים את זה ומתעצבנים עליי אבל תבינו שאין שום סיבה שנחכה שה' יעשה בשבילנו כשאני יכולים לעשות בעצמינו.
כותרת: נדיר ביותר! :הרב אמנון יצחק שליט"א בוויכוח חריף עם בוגד מנטורי-קרתא
תגובה על ידי: El Blanco על ספטמבר 23, 2009, 23:10:04
בס"ד

בס"ד

כמובן שכאשר אפילו יהודי תוקף אותך ח"ו אתה חייב להחזיר אבל רק במידה שאתה נמצא בסכנת חיים כי אז פועל הכלל של "הבא להורגך השקם להורגו".
ולשאלתך מדוע לא להגיב כאשר יהודי אחר מחרף ומגדף אותנו? כי יש לזה כמה:

1.ידיעה מוחלטת שהכל מהקב"ה ואותו אדם הוא רק שליח לדבר עבירה.

2.תיקון-המידות.

3.כפרת עוונות.


הידיעה הראשונה שישים האדם אל ליבו ויפנים שהדבר שקרה לו עכשיו הוא אך ורק מהקב"ה ולא מידי אף גורם אחר שנאמר "אין אדם נוקף אצבע מלמטה אלא אם כן מכריזין עליו מלמעלה". לאדם ניתנה בחירה אישית, כמובן שהכל מהקב"ה אבל אנלא זוכר שאם יהודי בוחר לחטוא (בלתקוף יהודי אחר ר"ל) הקב"ה גרם לו לעשות כך, הקב"ה לא רוצה שיהודי יחטוא אבל הוא אישר ליהודי לעשות זאת והואיתן עליו את הדין בהמשך.
וגם בנוגע לתיקון המידות יש לזה מעלה גדולה שעל ידי כך האדם מרגיל את עצמו להימנע מלנקום ולנטור ובכך הוא זוכה להינצל מלעבור על איסור מדאורייתא של "לא תקום ולא תטור" - כמדומני שהאיסור על נקמה הוא מילולי ולא פיזי, פה אני אכן לא יודע.
ודבר חשוב מאוד וידוע הוא שאם האדם מעביר על מידותיו כאשר מחרפין מבזין או מקללים אותו אז משמיים הוא מקבל מידה כנגד מידה שמוחלין לו על עוונתיו.

אהבת?
כותרת: נדיר ביותר! :הרב אמנון יצחק שליט"א בוויכוח חריף עם בוגד מנטורי-קרתא
תגובה על ידי: IRON_MAN על ספטמבר 23, 2009, 23:12:08
בס"ד

הנה יהודי יקר תראה את השיעור הזה שיסביר לך את מעלת "כל המעביר על מידותיו מוחלין לו על כל עוונתיו".
אה ושכחתי עוד כלל גדול שבגללו כדאי ורצוי לשתוק כאשר יהודי אחר מקלל/מבייש/פוגע בנו והוא שעל ידי זה שנמחל לו ולא נגיב יהיה שלום בעם-ישראל ופחות מריבות ומחלוקת.



http://www.machonmeir.org.il/Hebrew/main_id.asp?id=8269
כותרת: נדיר ביותר! :הרב אמנון יצחק שליט"א בוויכוח ח&
תגובה על ידי: El Blanco על ספטמבר 23, 2009, 23:14:48
בס"ד

ציטוט
חבר'ה הכל טוב יפה אבל אם הבנתי אתכם נכון כל מה שקורה הוא משמיים כל מה שאנחנו צריכים לעשות זה להתפלל וה' יעזור לנו,
קראת אי פעם על המושג השתדלות אחי?
ציטוט
למה? למה שלא ניקח דברים בידיים? בנאדם לא עזר לך שהיית זקוק לעזרה? זכור לו את זה, שהוא יזדקק לך תשיב לו באותה צורה.
כי כשבנאדם לוקח דברים לידיים (והשאלה היא - מה אתה לוקח לידיים?) המטרה יכולה לא להתגשם בלשון המעטה. אם תזכור לו את זה, הוא יזכור לך את זה בהמשך (במקרה הטוב), הטבע האנושי איננו ניתן למדידה הגיונית.

ציטוט
בנאדם פגע בך? כעעס עליו זה טבעי זה נכון. יהודי או מוסלמי לא משנה.
אתה חושב עם הרגשות ולאו עם ההיגיון, מה יקרה לטווח הרחוק אם תכעס? כעס (אפילו לא רגוע, אני מאמין שאני לא צריך להסביר מה החסרון העצום בכעס אמוציונאלי) יכול להוביל לדברים (לפרט?) מאוד לא טובים, כמעט כמו שנאה. אני מדבר כמובן על היחסים בינך לבין יהודי, לדידי כל מוסלמי הוא בן מוות.
[/quote]
כותרת: נדיר ביותר! :הרב אמנון יצחק שליט"א בוויכוח ח&
תגובה על ידי: m4a1 על ספטמבר 23, 2009, 23:23:02
בס"ד
קראת אי פעם על המושג השתדלות אחי?כי כשבנאדם לוקח דברים לידיים (והשאלה היא - מה אתה לוקח לידיים?) המטרה יכולה לא להתגשם בלשון המעטה. אם תזכור לו את זה, הוא יזכור לך את זה בהמשך (במקרה הטוב), הטבע האנושי איננו ניתן למדידה הגיונית.
אתה חושב עם הרגשות ולאו עם ההיגיון, מה יקרה לטווח הרחוק אם תכעס? כעס (אפילו לא רגוע, אני מאמין שאני לא צריך להסביר מה החסרון העצום בכעס אמוציונאלי) יכול להוביל לדברים (לפרט?) מאוד לא טובים, כמעט כמו שנאה. אני מדבר כמובן על היחסים בינך לבין יהודי, לדידי כל מוסלמי הוא בן מוות.


למה אתה מתכוון בהשתדלות?

בקשר ללקחת דברים בידיים זה עניין של אחריות. כשאדם עומד מאחורי מעשיו הצלחותיו וכשלונותיו הם שלו. אולי ה' עזר לו אולי ה' הכשיל אותו, אבל זה שלו.

וכשאומרים הכל בידי שמיים ה' מחליט הכל ,אין אדם נוקף אצבע מלמטה אלא אם כן מכריזין עליו מלמעלה, זו הדחקה זו בריחה מאחריות זו בריחה מהמציאות.

בקשר לחלק של הכעס, אדם שלא נותן מקום לנקמה ועושה צדק בעצמו יהיה תמיד אבל תמיד תלוי באחרים וזה בדיוק מה שקרא לעם היהודי. אין סיבה לעשות הפרדה בין יהודי לנוצרי או בודהיסטי. מוסלמי הוא בן מוות אני מסכים איתך כבר דיברנו על כך רבות.
כותרת: נדיר ביותר! :הרב אמנון יצחק שליט"א בוויכוח חריף עם בוגד מנטורי-קרתא
תגובה על ידי: jewlover and arabhater על ספטמבר 23, 2009, 23:25:47
בס"ד
כידוע יש כזה ספר הנקרא הסוד
הרב זמיר כהן בהרצאתו מסביר יותר על ההשקפה היהודית בעניין
http://hidabroot.org/MediaDetail.asp?MediaID=10114
כותרת: נדיר ביותר! :הרב אמנון יצחק שליט"א בוויכוח ח&
תגובה על ידי: jewlover and arabhater על ספטמבר 23, 2009, 23:27:49
למה אתה מתכוון בהשתדלות?

בקשר ללקחת דברים בידיים זה עניין של אחריות. כשאדם עומד מאחורי מעשיו הצלחותיו וכשלונותיו הם שלו. אולי ה' עזר לו אולי ה' הכשיל אותו, אבל זה שלו.

וכשאומרים הכל בידי שמיים ה' מחליט הכל ,אין אדם נוקף אצבע מלמטה אלא אם כן מכריזין עליו מלמעלה, זו הדחקה זו בריחה מאחריות זו בריחה מהמציאות.

בקשר לחלק של הכעס, אדם שלא נותן מקום לנקמה ועושה צדק בעצמו יהיה תמיד אבל תמיד תלוי באחרים וזה בדיוק מה שקרא לעם היהודי. אין סיבה לעשות הפרדה בין יהודי לנוצרי או בודהיסטי. מוסלמי הוא בן מוות אני מסכים איתך כבר דיברנו על כך רבות.
בס"ד
"הכל בידי שמיים חוץ מיראת שמיים"
הקב"ה נתן לאדם אתה הבחירה שהחופשית בעולמו
או לבחור בטוב אוב רע או באמת או בשקר
כותרת: נדיר ביותר! :הרב אמנון יצחק שליט"א בוויכוח חריף עם בוגד מנטורי-קרתא
תגובה על ידי: IRON_MAN על ספטמבר 23, 2009, 23:28:48
בס"ד

יש כעס בריא ורצוי לפי היהדות למשל: לכעוס על רשעים ואוייבי-ישראל כדוגמת השמאלנים והערבים.
כותרת: נדיר ביותר! :הרב אמנון יצחק שליט"א בוויכוח ח&
תגובה על ידי: גַּם בָּשָׁן וְגַם גִּלְעָד על ספטמבר 24, 2009, 01:03:06
בס"ד

טעות בידך ידידי, החרדים שממש מתנגדים למדינת-ישראל אבל פחות מנטורי-קרטא הם מיעוט פה כדוגמת העדה-החרדית וסאטמר הם מסרבים לקבל קיצבאות מהביטוח-הלאומי ולהצביע בבחירות אבל הם בשום פנים ואופן לא מזדהים עם אוייבי ישראל הנאצים ח"ו! הם אפילו הוקיעו את הבוגדים והוציאו מודעות-רחוב "פשקווילים" האומרים שנטורי-קרטא מחללי שם-שמיים.

רוב החרדים כדוגמת הרב עובדיה יוסף שליט"א והרב מרדכי אליהו שליט"א ואף חב"ד וברסלב אומנם לא מרוצים מכך שמדינת-ישראל לא מתנהלת על פי התורה אבל הם חושבים ומאמינים שהקמת מדינת-ישראל הייתה נס עצום ואלוקי!  ושמדינת-ישראל היא ראשית צמיחת גאולתנו ושלב בדרך לגאולה הסופית של עם-ישראל.

והרב עובדיה יוסף שליט"א והרב מרדכי אליהו שליט"א שהם פוסקי-הדור אף היו מכהנים כרבנים הראשיים של מדינת-ישראל..


:V:  :V:  :V:
אשריך, רן, אשריך!!! O0
כותרת: נדיר ביותר! :הרב אמנון יצחק שליט"א בוויכוח חריף עם בוגד מנטורי-קרתא
תגובה על ידי: גַּם בָּשָׁן וְגַם גִּלְעָד על ספטמבר 24, 2009, 14:00:42
לגבי ההתרפסות והתבוסתנות, כפי שאמרו לפניי אין זו דרכה של היהדות. הפניית הלחי השניה כפי שעשו בתקופת הגירוש מגוש קטיף ומצפון השומרון כששרו לחיילים המגרשים "חייל, שוטר, אני אוהב אותך!" ורקדו לפניהם והתחבקו איתם, או כשמועצת פש"ע תיאמה עם המשטרה מאחורי גבם של המפגינים שבאו לכפר מיימון לפרוץ את הדרך כביכול לגוש קטיף והסתירו מהם את האמת שבעצם הם הולכים לפזר אותם בסיבוב על ציר 360 מעלות בקילומטרים של הליכה לשווא, 30,000 איש כולל נשים, זקנים וטף – זאת אינה דרכה של היהדות!

דרכה של היהדות היא קידוש ה' ומסירות-נפש על קידוש ה', ולא התפשרות על ערכי ישראל.
כותרת: נדיר ביותר! :הרב אמנון יצחק שליט"א בוויכוח חריף עם בוגד מנטורי-קרתא
תגובה על ידי: m4a1 על ספטמבר 24, 2009, 14:55:20
לגבי ההתרפסות והתבוסתנות, כפי שאמרו לפניי אין זו דרכה של היהדות. הפניית הלחי השניה כפי שעשו בתקופת הגירוש מגוש קטיף ומצפון השומרון כששרו לחיילים המגרשים "חייל, שוטר, אני אוהב אותך!" ורקדו לפניהם והתחבקו איתם, או כשמועצת פש"ע תיאמה עם המשטרה מאחורי גבם של המפגינים שבאו לכפר מיימון לפרוץ את הדרך כביכול לגוש קטיף והסתירו מהם את האמת שבעצם הם הולכים לפזר אותם בסיבוב על ציר 360 מעלות בקילומטרים של הליכה לשווא, 30,000 איש כולל נשים, זקנים וטף – זאת אינה דרכה של היהדות!

דרכה של היהדות היא קידוש ה' ומסירות-נפש על קידוש ה', ולא התפשרות על ערכי ישראל.

יכול להיות שאתה צודק אתה בטח מכיר את היהדות יותר טוב ממני, אבל בפועל דרך הפעולה של החרדים לפחות ברובם אינה כפי שתיארת לכן יש 2 אפשרויות. החרדים כיום מתעסקים בשטויות כמו לא לגזור ציפורניים אחרי רדת החשיכה ודברים כאלה במקום להתעסק בעיקר. או שהיהדות היא ועצוב אם כך, אותה יהדות תובסתנית שאנו רגילים לראות.
כותרת: נדיר ביותר! :הרב אמנון יצחק שליט"א בוויכוח ח&
תגובה על ידי: El Blanco על ספטמבר 24, 2009, 15:14:52
בס"ד

ציטוט
למה אתה מתכוון בהשתדלות?
השתדלות היא מאמץ אנושי, לא לחכות לנס אלא לעשות את המקסימום ולבטוח בהשם שיעזור לנו (ופה הכוונה ב"בעזרת השם", כלומר, אנחנו נעשה, והשם שבו אנו בוטחים יעזור לנו), נקודה.

ציטוט
בקשר ללקחת דברים בידיים זה עניין של אחריות. כשאדם עומד מאחורי מעשיו הצלחותיו וכשלונותיו הם שלו. אולי ה' עזר לו אולי ה' הכשיל אותו, אבל זה שלו.
עצם זה שאתה עכשיו בחיים ולא אוכל לפיראנות באוקיינוס האטלנטי זה בידי שמיים, לא בידך. הכל של השם. האחריות היא אחריות רק כאשר הוסמכת אליה.

ציטוט
וכשאומרים הכל בידי שמיים ה' מחליט הכל ,אין אדם נוקף אצבע מלמטה אלא אם כן מכריזין עליו מלמעלה, זו הדחקה זו בריחה מאחריות זו בריחה מהמציאות.
לא זה לא, אף אחד לא אומר לך שב ואל תעשה כלום עד שיגיע הנס, ראה השתדלות, פשוט הכל נשלט בידי השם, כל מעשה שלך שלא יהיה ברצון השם (אני אישית לא אוהב את המילה "רצון" אבל אין מילה שתתאים יותר) פשוט לא יתקיים, ופה הכוונה ב"אין אדם נוקף אצבע מלמטה אלא אם כן מכריזין עליו מלמעלה", תלמד יהדות (בדגש על גמרא כיוון שהציטוט הנ"ל נלקח ממנה) לפני שאתה שופט חביבי.
ציטוט
בקשר לחלק של הכעס, אדם שלא נותן מקום לנקמה ועושה צדק בעצמו יהיה תמיד אבל תמיד תלוי באחרים וזה בדיוק מה שקרא לעם היהודי. אין סיבה לעשות הפרדה בין יהודי לנוצרי או בודהיסטי. מוסלמי הוא בן מוות אני מסכים איתך כבר דיברנו על כך רבות.
[/quote]
לא זה לא, ושוב חבל שאתה נאחז חזק בעקרון בעקרון הליברלי (שכל בני האדם שווים, היחס של היהודי כלפי היהודי וכלפי הגוי שונה, בשונה מהנצרות שכמו כבר אמרתי עשתה אוניברסליזם מעוות ובלתי רצוי למוסר היהודי), נקמה ביהודי תגרום למחלוקת בעם (ואתה מראה כמה החשיבה שלך היא חשיבה עצמית אנוכית, היהודי לא חושב רק על עצמו).
למה אין סיבה לעשות הפרדה בין יהודי לנוצרי או בודהיסטי? אם אתה מגדיר את עצמך יהודי, עצם זה שאתה קורא לאדם כלשהו יהודי ולאדם אחר בשם נפרד מראה שאתה עצמך עושה הפרדה, סתירה לוגית ובסופו של דבר תבין גם כמה באופן המוסרי.
כותרת: נדיר ביותר! :הרב אמנון יצחק שליט"א בוויכוח חריף עם בוגד מנטורי-קרתא
תגובה על ידי: El Blanco על ספטמבר 24, 2009, 15:16:44
בס"ד

יכול להיות שאתה צודק אתה בטח מכיר את היהדות יותר טוב ממני, אבל בפועל דרך הפעולה של החרדים לפחות ברובם אינה כפי שתיארת לכן יש 2 אפשרויות. החרדים כיום מתעסקים בשטויות כמו לא לגזור ציפורניים אחרי רדת החשיכה ודברים כאלה במקום להתעסק בעיקר. או שהיהדות היא ועצוב אם כך, אותה יהדות תובסתנית שאנו רגילים לראות.

לא הייתי אומר, יש לא מעט חרדים ביו"ש, חרדים בנח"ל החרדי (גדוד נצח יהודה), חרדים שהיו חברים בכ"ך וב-JDL, יש ציבור שלם של מה שנקרא חרד"לניקים (כמו הדתיים הלאומיים), אני רוצה לראות מוסלמי אחד נכנס למאה שערים ויוצא בחיים.
הכללה, בעיקר על ציבור כמו הציבור החרדי, היא פשוט בלתי הגיונית ולא מבוססת בעליל. ואני דתי לאומי.
אין יהדות תבוסתנית, תבין.
כותרת: נדיר ביותר! :הרב אמנון יצחק שליט"א בוויכוח חריף עם בוגד מנטורי-קרתא
תגובה על ידי: wjw על ספטמבר 24, 2009, 15:31:47
הוידאו האורגינל נמצא באתר shofar.net ושמה כמעט והביאו מכות לאיש ההוא ואם תשימו לב בסוף יש קטיעה כזאת זה בגלל שהורידו את הקטע
הזה שכמעט הרביצו לו
כותרת: נדיר ביותר! :הרב אמנון יצחק שליט"א בוויכוח חריף עם בוגד מנטורי-קרתא
תגובה על ידי: m4a1 על ספטמבר 24, 2009, 15:35:58
2000 שנה היהודים בגלות חיו לפי הספר. הציונות תוך פחות מ100 שנה הקימה לנו מדינה.

מסכנה שהיהדות לוקה בחסר במה שהציונות משלימה. פייטריות.
כותרת: נדיר ביותר! :הרב אמנון יצחק שליט"א בוויכוח חריף עם בוגד מנטורי-קרתא
תגובה על ידי: El Blanco על ספטמבר 24, 2009, 15:40:36
בס"ד

2000 שנה היהודים בגלות חיו לפי הספר. הציונות תוך פחות מ100 שנה הקימה לנו מדינה.

מסכנה שהיהדות לוקה בחסר במה שהציונות משלימה. פייטריות.

3,300 שנה, לא 2,000 שנה. מה שמלכתחילה הביאה עלינו הכל זה חוסר הקיום של 2 העקרונות שאמרתי.
הציונות היא מהיהדות ("ותחזנה עינינו בשובך אל ציון") ולא מה"ציונות החילונית" ("עולם ישן עד יסוד נחריבה"), מעניין איך הציונות החילונית שומרת על אותה המדינה שהיא הקימה (אתה מתעלם באופן בור לגמרי מכל הדתיים שהקיזו דמם למען המדינה בכלל ועם ישראל בפרט).

מסקנה שהציונות צריכה את כל היהדות בתוכה (הציונות היא רק חלק מהיהדות, אלו לא דברים נפרדים, מי נתן לך זכות לשבת פה אם לא השם?), אחרת היא גומרת כמו מה שנץ קורא לו גווארדיית 1984. שדודה לרגלי האיסלם.
כותרת: נדיר ביותר! :הרב אמנון יצחק שליט"א בוויכוח חריף עם בוגד מנטורי-קרתא
תגובה על ידי: m4a1 על ספטמבר 24, 2009, 15:48:50
אני לא אומר שהציונות היא משהו במקום היהדות אלא היא משלימה את היהדות. היהדות לבד לא הייתה מקימה מדינה לעולם ללא הציונות.

מה שהיא עושה אחר כך זה לא הנקודה. מה שהביא אותנו עד הלום זו הציונות. הטעויות היום נובעות מהרבה דברים אבל זו לא הנקודה.

כותרת: נדיר ביותר! :הרב אמנון יצחק שליט"א בוויכוח חריף עם בוגד מנטורי-קרתא
תגובה על ידי: El Blanco על ספטמבר 24, 2009, 15:51:21
בס"ד

אני לא אומר שהציונות היא משהו במקום היהדות אלא היא משלימה את היהדות. היהדות לבד לא הייתה מקימה מדינה לעולם ללא הציונות.

מה שהיא עושה אחר כך זה לא הנקודה. מה שהביא אותנו עד הלום זו הציונות. הטעויות היום נובעות מהרבה דברים אבל זו לא הנקודה.



עדיין לא הבנת? הציונות היא ביהדות, אלו לא דברים נפרדים, כמו מקרר ואוכל, הציוני הראשון היה אברהם אבינו ע"ה זיע"א ולא בן גוריון שאפילו לא רצה שכל היהודים יעלו ארצה. לציונות חילונית אין כל בסיס לוגי.

מה שהיהודים עושים אחרי כ"כ הרבה זמן אחרי נתינת התורה זה לא הנקודה. מה שמשאיר אותנו בחיים זה היותנו יהודים (על כל המשתמע מכך, יהודים זה לא התפיסה השטעטליסטית של זה). הטעויות היום נובעות מהרבה דברים אבל זו לא נקודה.

סה טו.
כותרת: נדיר ביותר! :הרב אמנון יצחק שליט"א בוויכוח חריף עם בוגד מנטורי-קרתא
תגובה על ידי: m4a1 על ספטמבר 24, 2009, 15:53:41
אז השאלה שלי היא כזו, אם הציונות מצויה ביהדות למה לקח 3300 שנה עד שהרעיונות האלה עלו?
כותרת: נדיר ביותר! :הרב אמנון יצחק שליט"א בוויכוח חריף עם בוגד מנטורי-קרתא
תגובה על ידי: El Blanco על ספטמבר 24, 2009, 15:58:23
בס"ד

אז השאלה שלי היא כזו, אם הציונות מצויה ביהדות למה לקח 3300 שנה עד שהרעיונות האלה עלו?

אתה מתעלם מכל עניין יציאת מצרים, כיבושי יהושע, מלכויות יהודה וישראל, זמן השופטים, שיבת ציון מבבל, העליות הדתיות שלפני העליות הגדולות מהאימפריה הרוסית עד אמצע המאה ה-19, ועוד ועוד עוד ועוד, הציונות החילונית לא המציאה את המונח עלייה.
כותרת: נדיר ביותר! :הרב אמנון יצחק שליט"א בוויכוח חריף עם בוגד מנטורי-קרתא
תגובה על ידי: m4a1 על ספטמבר 24, 2009, 20:32:33
בס"ד

אתה מתעלם מכל עניין יציאת מצרים, כיבושי יהושע, מלכויות יהודה וישראל, זמן השופטים, שיבת ציון מבבל, העליות הדתיות שלפני העליות הגדולות מהאימפריה הרוסית עד אמצע המאה ה-19, ועוד ועוד עוד ועוד, הציונות החילונית לא המציאה את המונח עלייה.

היהדות כיום היא דת של תבוסתנות. בדרך שבה היא ממומשת, היא תבוסתנית.

כיבושי א"י בזמן התנ"ך, כל תקופת המקרא, מדובר בדברים שקרו לפני 3000 שנה. מאז תחילת הנצרות ואולי אפילו לפני הנצרות היהודים הפכו להיות צאן לטבח הם היו ילדי הכאפות של העולם, ובכדי לא להתמודד עם זה הם הפכו את היהדות לדת שאומרת שזה בסדר שכך זה אמור להיות ואם נתפלל מספיק המצב ישתנה, אני בטוח שזה לא מה שכתוב בתנ"ך, אבל זה מה שקרה וקורה בפועל עד היום.
כותרת: נדיר ביותר! :הרב אמנון יצחק שליט"א בוויכוח חריף עם בוגד מנטורי-קרתא
תגובה על ידי: El Blanco על ספטמבר 24, 2009, 20:41:40
בס"ד

היהדות כיום היא דת של תבוסתנות. בדרך שבה היא ממומשת, היא תבוסתנית.

כיבושי א"י בזמן התנ"ך, כל תקופת המקרא, מדובר בדברים שקרו לפני 3000 שנה. מאז תחילת הנצרות ואולי אפילו לפני הנצרות היהודים הפכו להיות צאן לטבח הם היו ילדי הכאפות של העולם, ובכדי לא להתמודד עם זה הם הפכו את היהדות לדת שאומרת שזה בסדר שכך זה אמור להיות ואם נתפלל מספיק המצב ישתנה, אני בטוח שזה לא מה שכתוב בתנ"ך, אבל זה מה שקרה וקורה בפועל עד היום.

היהדות נשארה כשהייתה, היהודים השתנו.

נו ו? הציונות שעליה אתה מדבר הייתה לפני יותר מ-60 שנה. מאז מלחמת יום הכיפורים ואולי אפילו לפני הציונים החילונים הפכו להיות ילדי כאפות הם היו הבובות של העולם, ובכדי לא להתמודד עם זה הם הפכו את מדינת ישראל למדינת שק אגרוך למדינה שאומרת שזה בסדר לחטוף מכות מהאיסלם שאנחנו אשמים בזה ואם נתן עוד שטחים המצב ישתנה, אני בטוח שזה לא מה שהציונות האמיתית אומרת אבל זה מה שקרה וקורה בפועל עד היום.

סה טו. אגב, תלמד על ממלכת ח'מיר, בנית אל קוריט'ה, בנית אל נאד'יר ובנית אל קינכועא.
כותרת: נדיר ביותר! :הרב אמנון יצחק שליט"א בוויכוח חריף עם בוגד מנטורי-קרתא
תגובה על ידי: m4a1 על ספטמבר 24, 2009, 20:44:32
בס"ד

היהדות נשארה כשהייתה, היהודים השתנו.

נו ו? הציונות שעליה אתה מדבר הייתה לפני יותר מ-60 שנה. מאז מלחמת יום הכיפורים ואולי אפילו לפני הציונים החילונים הפכו להיות ילדי כאפות הם היו הבובות של העולם, ובכדי לא להתמודד עם זה הם הפכו את מדינת ישראל למדינת שק אגרוך למדינה שאומרת שזה בסדר לחטוף מכות מהאיסלם שאנחנו אשמים בזה ואם נתן עוד שטחים המצב ישתנה, אני בטוח שזה לא מה שהציונות האמיתית אומרת אבל זה מה שקרה וקורה בפועל עד היום.

סה טו. אגב, תלמד על ממלכת ח'מיר, בנית אל קוריט'ה, בנית אל נאד'יר ובנית אל קינכועא.

יפה, ואני לא אומר שהציונות מושלמת, והציונים הראשונים עשו אינספור טעויות שאנו משלמים עליהם עד היום. אבל בניגוד אליך אנימודע לכך, אתה משום מה בטוח שהיהדות כפי שהיא מבוצעת היום היא הפתרון לבעיותינו, ועובדה שבמשך 2000 שנה היא הייתה כך והיא לא הביאה אותנו לשומקום אלא הציונות על כל מגרעותיה היא שהביאה אותנו לכאן.
כותרת: נדיר ביותר! :הרב אמנון יצחק שליט"א בוויכוח חריף עם בוגד מנטורי-קרתא
תגובה על ידי: El Blanco על ספטמבר 24, 2009, 21:06:09
בס"ד

יפה, ואני לא אומר שהציונות מושלמת, והציונים הראשונים עשו אינספור טעויות שאנו משלמים עליהם עד היום. אבל בניגוד אליך אנימודע לכך, אתה משום מה בטוח שהיהדות כפי שהיא מבוצעת היום היא הפתרון לבעיותינו, ועובדה שבמשך 2000 שנה היא הייתה כך והיא לא הביאה אותנו לשומקום אלא הציונות על כל מגרעותיה היא שהביאה אותנו לכאן.


אימתי טענתי ככה? אני טוען שהפתרון הוא שילוב של השתדלות ושמירת מצוות, אף אחד מהם לא מבוצע כראוי בימינו, בדיוק כמו לפני השואה.
היא לא בוצעה כראוי במשך כל שנות הגלות. כבר הוכחתי שהיא כן, אם לא לפני מאה שנה אז לפני כ-2,400 שנה.
כותרת: נדיר ביותר! :הרב אמנון יצחק שליט"א בוויכוח חריף עם בוגד מנטורי-קרתא
תגובה על ידי: m4a1 על ספטמבר 24, 2009, 21:14:50
בס"ד

אימתי טענתי ככה? אני טוען שהפתרון הוא שילוב של השתדלות ושמירת מצוות, אף אחד מהם לא מבוצע כראוי בימינו, בדיוק כמו לפני השואה.
היא לא בוצעה כראוי במשך כל שנות הגלות. כבר הוכחתי שהיא כן, אם לא לפני מאה שנה אז לפני כ-2,400 שנה.


אתה מסכים איתי שבגלל השינוי שעברו היהודים הם התאימו והתביעו את המסכנות שלהם בדרך שבה הם מקיימים את התנ"ך?
כותרת: נדיר ביותר! :הרב אמנון יצחק שליט"א בוויכוח חריף עם בוגד מנטורי-קרתא
תגובה על ידי: El Blanco על ספטמבר 24, 2009, 21:19:03
בס"ד

זה מה שאני חושב:
http://hayamin.org/forum/index.php/topic,21551.0.html
כותרת: נדיר ביותר! :הרב אמנון יצחק שליט"א בוויכוח חריף עם בוגד מנטורי-קרתא
תגובה על ידי: m4a1 על ספטמבר 24, 2009, 21:23:23
זה די קרוב למה שאמרתי.
כותרת: נדיר ביותר! :הרב אמנון יצחק שליט"א בוויכוח חריף עם בוגד מנטורי-קרתא
תגובה על ידי: הבוס הגדול על ספטמבר 24, 2009, 22:05:42
אני לא מבין...
למה כולם נגד הציונות הציונות הקימה לנו את המדינה וכל מה שיש לנו כאן זה בזכות הציונות.
 נכון שיש את השמאל שהוא מתנהג יותר גרוע מהאויב אבל לבוא ולומר שהציונות זה דבר רע זה פסול גם הימין הוא ציוני.
רבין אוליי בגד בישראל לבסוף אבל אסור לשכוח שהיום אלפיי חרדים גרים בירושלים בזכותו,כאחד שעובד עם ציבור החרדי לא מעט אני יכול להגיד לכם שהם מתייחסים אליי בשינאה בגלל שאני לא לובש כיפה.

ולגביי נטורי קרתא זה שמאל קיצוני ומסוכן
כותרת: נדיר ביותר! :הרב אמנון יצחק שליט"א בוויכוח חריף עם בוגד מנטורי-קרתא
תגובה על ידי: jewlover and arabhater על ספטמבר 24, 2009, 22:25:26
אני לא מבין...
למה כולם נגד הציונות הציונות הקימה לנו את המדינה וכל מה שיש לנו כאן זה בזכות הציונות.
 נכון שיש את השמאל שהוא מתנהג יותר גרוע מהאויב אבל לבוא ולומר שהציונות זה דבר רע זה פסול גם הימין הוא ציוני.
רבין אוליי בגד בישראל לבסוף אבל אסור לשכוח שהיום אלפיי חרדים גרים בירושלים בזכותו,כאחד שעובד עם ציבור החרדי לא מעט אני יכול להגיד לכם שהם מתייחסים אליי בשינאה בגלל שאני לא לובש כיפה.

ולגביי נטורי קרתא זה שמאל קיצוני ומסוכן
בס"ד
הציונים היו מעדיפים שלא יגגיעו חרדים לארץ הקודש
החרדים שחיים כאן היום כי זה מצווה מן התורה להיות כאן
חלק מעדות המזרח נחטפו על ידי הציוניים
בקיצור מזה כבר משנה ?
השאיפה היהודית זסה ממלכה והקמת בית המקדש השלישי המדינה זה רק זמני
אנחנו רוצים שהמשיח יהיה מלך ישראל צאצא של דוד המלך והוא יהיה אפילו יותר חכם משלמה והוא המשיח כל העולם ירצ שהוא ישלוט עליהם ואחד מתפקידיו יהיה לתקן את הגויים שישארו אחרי מלחמת גוג ומגוג כדי שיעבדו בקב"ה
מדינת ישראל היא ראשית צמיחת גאולתינו אבל זה רק זמנית זו לא אמורה להיות השלימות שלנו אנחנו רוצים ממלכה
כותרת: נדיר ביותר! :הרב אמנון יצחק שליט"א בוויכוח חריף עם בוגד מנטורי-קרתא
תגובה על ידי: הבוס הגדול על ספטמבר 24, 2009, 22:31:56
ומה תפקידנו כיהודים כשיבוא המשיח?