HAYAMIN.ORG
יהדות ותורת ישראל => שֻׁלְחָן עָרוּךְ וְהָרַעְיוֹן הַיְּהוּדִי => נושא נשלח על ידי: El Blanco על מאי 05, 2009, 17:40:30
-
התווכחתי עם שמאלני שאמר לי שצריך שלום בין יהודים ו"פלסטינים" בארץ וכל הבולשיט הרגיל, והוא אמר שאפילו מצווה להביא שלום בארץ (הוא ציטט מויקרא, פרק כו' פסוק ו': "ונתתי שלום בארץ"), מישו יכול להסביר למה הכוונה בפסוק זה?
-
צריך שלום, אך לא זכויות לרוצחים
ברגע שהם יקיימו את המוטל עליהם וכן אנו, גם כלפיהם
וכמובן נכבוש ונוריש את כל ארצנו מהם, והם יהיו אזרחים טובים
אז יהיה שלום, וכן יש מצווה שיהיה שלום - כמובן
-
בס"ד
פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח ...
השמאלני הוא מגלה פנים בתורה שלא כהלכה ככה זה נקרא לוקח פסוק מהתורה ובכוונה "מלביש" אותו ככה שאיך שהוא רוצה לפי רצונו הפרטי
עכשיו בקשר למה ששאלת לספר ויקרא הפסוק הוא המשך למסר של פסוק ג ששמה כתוב אם בחקתי תלכו ואת מצותי תשמרו ועשיתם אותם.
ואז יש המשך לכל הרכות שנקבל מהקב"ה ואז בפסוק ו אחת הברכות זה שהקב"ה יתן לנו שלום בארץ!
-
תודה על התשובות! O0
-
התווכחתי עם שמאלני שאמר לי שצריך שלום בין יהודים ו"פלסטינים" בארץ וכל הבולשיט הרגיל, והוא אמר שאפילו מצווה להביא שלום בארץ (הוא ציטט מויקרא, פרק כו' פסוק ו': "ונתתי שלום בארץ"), מישו יכול להסביר למה הכוונה בפסוק זה?
ונתתי שלום בארץ זה אמר הקב"ה אבל לא הכוונה אחווה עם האוייב! אלא גירושו. וחרב לא תעבור בארציכם שאפילו עמים אחרים לא יעברו דרך
ארץ ישראל כדי להגיע למקום אחר למלחמה.
תאמר לשמאלני שציטוט טוב אך ורק אם למדת את הפסוק והבנת את משמעותו ולא משמועות ועוותים עצמיים בלבד.. לגבי ה"שלום" נאמרה מצווה אחת:
"לא תכרות ברית(הסכם) את יושבי הארץ" אני חושב שזה די חד משמעי.