HAYAMIN.ORG
חדשות ודיונים => מערכת החדשות => נושא נשלח על ידי: carmit3levi על דצמבר 31, 2008, 12:40:39
-
לא הפגנה אחת נראתה כנגד הפעולה בעזה שגרמה לעם שלם לחלל שבת של חנוכה בראש חודש
לא פחות ולא יותר!
מישהו החליט שצריך לפעול בעזה. מישהו בעל השפעה. והוא החליט לגרום לעם שלם לחלל שבת בחג חנוכה ושבת ראש חודש!
והצליח
הצליח לגרום לעם שלם לחלל שבת.
הצליח לגרום לעם שלם לשכוח את שמחת חג החנוכה ולא לקיים את ושמחת בחגך.
הצליח לגרום לעם שלם לתת תקוות ולסמוך על צה"ל במקום על אלוהים...
אותם ניסים שעד היום היו קצת נפגעים מהרקטות ומאז הפעולה של צה"ל למען הביטחון בשם ה"פיקוח נפש" עלק כי היו להם שנים לפקח על נפשנו והם החליטו דוקא בשבת לפקח כדי לחלל... הם לא יפספסו הזדמנות לפגוע בקדוש ישראל
ועוד יתלוננו אחר כך למה הוא לא נלחם לנו
הצליחו לגרום לעם שלם לבטוח במר ביטחון ורק אז קיבלנו מטנה הרוג ראשון בנתיבות ואיזור דרום בהיסטריה כאילו שלהביא את הביטחון זה יהיה בזבנג וגמרנו...
ואז שוב ינסו לחסוך בעניין השלום כי זה מתי שהוא יהיה חייב להמאס
וימשיכו עם החטאים והגלגל הזה יתגלגל ולא יצא כלום.
העיקר דאגו לחלל שבת
אמרו בתקשורת כל מיני תרוצים כמו שזה כי מזג האויר היה בהיר וצריך לפעולה מזג אויר...
ביום ראשון שאחרי החילול וביום שני הוא היה הרבה יותר בהיר!
אמרו כדי להפתיע את האוייב... האוייב במילה יהיה מופתע גם אם זה לא יהיה בשבת
אולי כדי לגרום ליותר אבידות לאוייב החמאס? אבל הורגים במילה חפים מפשע אז מה זה משנה?
העיקר לנצל את השבת
ולהתלונן אחר כך למה אלוהים לא נלחם לנו...
למה?
כי בגדו בו! לא שמרו את הברית! :old_Angry2:
אני מקוה ומתפללת בישביל צה"ל והחיילים המפגרים שממלאים פקודות בלי הבחנה תוך שטיפת מוח של הפיקוד העליון
ושל כל האנשים שהם כפופים ועבדים של האדונים שלהם שאלוהים יכפר להם.
וכמובן שאני מתפללת על תושבי הדרום שימשיכו להיות להם ניסים והשגחה עליונה
על הבכירים ואנשי הפיקוד אני לא מתפללת שיתפללו על עצמם! וגם לא על הרב הצבאי שאישר את זה
הוא בטוח אישר את זה בשם "תורת הבעל פה האהובה שבלעדיה לא יודעים או מבינים את התורה כהלכה".
ומעניין אם "ושמחת בנפול אוייביך" זה מהתורה :dance:
-
בס''ד
אין ספק שהפעולה המבורכת הזו הייתה צריכה להתבצע הרבה שנים לפני-כן ובכך היתה נחסכת שפיכת דם רב של אחינו הי''ד !! אולם מדבריך אנו רואים שאינך רוצה למחות על חילול שבת-קודש ר''ל ,אלא משתמשת בעובדה הזו שה''מתקפה'' החלה ביום שבת-קודש כקרדום לחפור בו ,מכיוון שאת יותר דואגת לאוייב הערבי מוסלמי הנאצי יש''ו !! ולהלן ההוכחה לכך :
1) עד היום את לא מחית על חילולי שבת-קודש המוניים ר''ל הנעשים כמעט בכל מקום על ארץ-הקודש תובב''א ר''ל , וזאת בעידוד ויוזמה אנטי-יהודית מצד שלטון העוולה השמאלני הציוני-ממלכתי בולשביקי שר''י -יכריתהו הקב''ה במהרה ויקים סוכת-דוד הנופלת בבאכי''ר !! נשתמש בציור של אדם שיכור המתפלש בבוץ כל היום , הלא ברור שלא יקפיד על ציפור שהטילה עליו צואתה !!
2) נימת הזילזול שלך בתורה שבעל-פה ר''ל מורה על היחשפותך לכת הקראים המשוקצת של אותו משומד המתקרא ענן בן-דוד יש''ו שר''י !! והרי לך ההוכחה שאינך אלא קרבן מסכן וחסר דעת שנפלת לידי אותם רשעים יש''ו !! בספר משלי פרק כו' פסוק ד' נאמר '' אל-תען כסיל כאיולתו פן-תשוה-לו גם-אתה '' ובפסוק ה' הסמוך לו נאמר '' ענה כסיל כאולתו פן-י'הי'ה חכם בעיניו '' , האם שלמה המלך החכם-באדם ע''ה זיע''א סתר את דבריו ח''ו ( כך נובע ללא התורה שבעל-פה )?? , או שמא את וכת המשוגעים הקראית יותר חכמים ממנו ח''ו ( :old_grin:) ?? , עליך ועל אותם חמורים נאמר באותו פרק כ''ו בפסוק ג' הקודם לשני הפסוקים הללו '' שוט לסוס, מתג לחמור, ושבט לגו כסילים '' !! העניין הוא ששלושת הפסוקים הללו שזורים על-ידי שלמה המלך החכם באדם ע''ה זיע''א , פסוקים ד' ו ה' מורים על קונפליקט כזה מכיוון שראה שלמה המלך בחכמתו כי יקומו עדת מרעים כמו זו של ענן בן-דוד יש''ו שר''י אותה כת כסילים המכונה '' קראים '' ולכן העמיד את הדבר כתוכחה !! ונסביר כדלקמן : הוי אתם כסילים שלא יכולים ליישב את הקונפיקט הפשוט לכאורה שניתן כאן , כמו שראוי להדריך את הסוס בעזרת הלקאתו בשוט , ואת החמור יאה להדריך ב ''מתג '' הוא הרצועה בה מושכים אותו ושניהם מתרצים והולכים בדרך הנכונה בעקבות כך ובעזרת דיבור אין אפשרות לכוונם מכיוון שהם חסרי בינה , כך אתם כת הכסילים שלא מוכנים לקבל את התורה שבע''פ שנמסרה ממשה רבנו עליו השלום מפי הגבורה , ועד לגדולי ישרא'ל דור אחר דור , ומנסים להתפלש בבוץ של הכסילות , יאה להדריככם בעולם רק ב'' שבט '' שהוא המקל שמלקים בו !! שנאמר '' חוסך שבטו שונא בנו '' ודי בזאת !!
3) ולסיום את מעוותת אפילו את הפסוק שאינך יודעת לצטטו כראוי שנאמר '' בנפול אוייבך אל תשמח '' , אלא שמדובר בדיוק באותו קונפליקט העומד כרועץ מול עדת-המרעים שנפלת לידיהם מכיוון שאמר דוד המלך ע''ה זיע''א בספר תהלים '' ישמח צדיק כי חזה נקם , פעמיו ירחץ בדם הרשע '' וזאת אין אפשרות ליישב אלא בעזרת סיגי'ה ארוכה בתורה שבע''פ שאף היא אמורה ללמד עשרות עניינים נוספים !! התורה הקדושה שבכתב היא כעין התמצית שבכדי לגרום למשקה שאדם רגיל לשתותו יש למהלו במים שנמשלו לתורה שבע''פ !
4) אין אנו שונאים אותך ח''ו !! אנו רואים בך קרבן שנפל לידי עדת-מרעים !! ועל כל זאת מציעים לך לחזור לדרך האמ-ת היא דרך ישרא'ל סבא ע''ה זיע''א , ולא ליפול לכל מיני דברים שיכולים להטעותך !והאמ-ת והשלו-ם אהבו ! הקב''ה ברחמיו ירחם על אחינו בצרה ובשבי'ה ויגאלנו במהרה גאולה שלמה ונזכה בביאת גואל-צדק בבאכי''ר .
הגולה בארץ :)
-
בס"ד
שאלה לגולה/האלקשי/נץ/חיים/אחרים בעלי ידע: מה אתם יודעים על יוסף בן-מתתיהו (יוספוס פלביוס)? מה היחס אליו מצד חכמי התלמוד? האם הוא נחשב היסטוריון מהימן (הוא נחשב מהימן ע"י היסטוריונים חילוניים וגוים)? בספרים שהוא כתב, מוזכר ש"בריוני" בית שני שאפו להחזיר עטרת חשמונאים ליושנה, והקריאה "מכבים!" היתה שכיחה בקרב "נוקמי ישראל", ה"מפלגה" ה"קיצונית" דאז, וזה מזכיר לי בצורה מדאיגה את המסר של גדול דורינו (וכעת גם רבנים אחרים, אפילו ממלכתיים) שיש צורך כיום ב"מכבים" כמו בימים ההם. אני רוצה להבין בדיוק למה מרד בית שני נכשל, ואם הוא בכלל היה מוצדק מלכתחילה (ההסבר התלמודי של "מפני שנאת חינם" אינו מספק).
ואגב, הגולה בארץ צודק. מלחמת מצוה דוחה שבת ופיקוח נפש.
-
ב"ה
הפעולה המבורכת הזו הייתה צריכה להתבצע הרבה שנים לפני-כן ולא בשבת פן תהפוך הברכה לקללה.
מדברי אתה רואה ומסיק שאיני רוצה למחות על חילול שבת-קודש ר''ל ,אלא משתמשת בעובדה הזו שה''מתקפה'' החלה ביום שבת-קודש כקרדום לחפור בו ,מכיוון שאני יותר דואגת לאוייב הערבי מוסלמי הנאצי כדבריך.
ואני הוכיח אותך שאתה טועה
והנה ההוכחה כי הוכח תוכיח! ולא תעמוד על דם רעך להוציא דיבתי רעה ועל מה
ולהלן ההוכחה לכך :
1) עד היום טענת שאיני מחיתי על חילולי שבת-קודש המוניים. אתה לא מכיר אותי!!!
אני מוחה כבר שנים! זה לא ממש עוזר ובטח שלא מזיז למישהו. אבל העיקר שלכלכת עליי וטעית עליי בהכללות בגלל הדוס המרקד שסמתי בהודעה שלי כך החלטת בחשיבה סטיגמאית שאני בעד ערבים רוצחים כי הוכחתי בסך הכל במצוה שכתובה מהתורה שלא לשמוח בנפול אוייב ולא אני שיקרתי והנה ראית את עצמך. ואני יודעת שאנשים שונאים ביקורת ואולי גם בא לך לסקול אותי באבנים על זה
אבל בוא נשים את המריבות בצד למען האמת ומה שבאמת כתוב בתורה ולמען ה' כי בסך הכל מה שאמרתי אמת.
2) נימת הזילזול שלי בתורה שבעל-פה לפי תפיסתך ועוד טעות שאתה עושה עליי אינה מורה על היחשפותי לכת הקראים. אני שמעתי עליהם
ופעם שאמרו לי שאני כזאת ביררתי עליהם... הם לא כמוני הם עוד שומרים חלק מהדברים שבהלכה.
הם יותר טובים ממני ואם להם שהם מהעם שלך אתה קורא משוקצים ואין לי מושג על סמך מה אתה קובע כך על אנשים מהעם שלך
כאילו היית עד ואם היית בכלל עשית משפט צדק או שסתם חטאת בהוצאת דיבה הסטה כמו שטעית בקשר אליי...
ואתה יודע מה? הרבה שמכירים אותי אם אביא אותם לפה הם יהיו עדים לזה שטעית עליי וחטאת עליי לאלוהים...
אבל אולי הוצאת דיבה זה לא מההלכה וחבל על הזמן שאני מעירה לך על מה שאלוהים אמר לפי מה שבתורת משה ובחומש.
תמשיך לקרוא לי כסילה זה לא מזיז לי
אני יודעת שאני אפס גם בלי שיגידו לי את זה
היום אני חיה מחר עפר הארץ... מקוה שיהיה מישהו אחר שיגיד את הדברים שלא נעים לשמוע.
מה תעשה כשלא יהיה מי שיוכיח אותך? תהיה חכם בעיניך? להרגיש רום לבב בקראך לי כסילה השייכת לכת משוגעים חמורים קראים אנשים מהעם שלך שמה אתה עד למעשה של אחד מהם? או שסתם נשאת על עצמך שמע שוא עליהם? בשופטך אותם כאילו היית שופט כל הארץ.
זה בטוח גם מההלכה לשקץ אחים
להוציא דיבתם רעה
לשאת עליהם שמע שוא בלא שהיית עד
בלא דין ולא דיין
זה בטוח מההלכה הגלותית
כי מהתורה תורת משה בן עמרם לשבט לוי שניתנה מאלוהים לישראל זה בטוח לא.
גם כוהנים לויים לא שאלו לדעת הנכון הדבר כי יפלא דבר בין איש לאיש בין נגע לנגע דברי ריבות בשעריך
ההלכת אל הכוהן שיהיה בימים ההם לדרוש את ה' ההלכתם אל הכוהנים הלויים?
באחד שבטיך אשכון אמר ה'
בשבט לוי כולם יודעים
האם לפני ששיקצת את אחים שלך הלכת לכוהנים לויים בני שבט לוי?
האם הלכת לדרוש את ה' בשבט לוי?
או שהלכת לרבנים שלך שפרשו שהם עצמם הכוהנים הלויים שצריך ללכת אליהם ולשאול אותם מה אמר ה'?
אני משבט לוי ואני לא קראית
למה נראה לך שאני אלך לשאול רב שהוא לא כהן ולא לוי מה ההלכה למקרה כזה?
אני לא אוהבת את התורה שבעל פה
זה לא אומר שאני בוזה לרבנים
אני רואה בהם קורבן של מציאות בדיוק כמו שאתה רואה בי.
אני מתפללת בדיוק כמו כולם שריבונו של עולם אלוהי ישראל ישוב והוא שישלוט בעמו ישראל כמו בימים ההם
ולא כל מיני רבנים שמדברים בשמו ומבקשים להם כהונה ופוליטיקאים מושחתים.
-
בס"ד
יש רבנים שלא מבקשים כהונה ולא עוסקים בפוליטיקה. לא כל הרבנים התחנכו בישיבות של ש"ס. יש רבנים שמגלים מסירות נפש על עם ישראל וא"י. תפקידו של רב הוא להורות וללמד, וזהו אחד התפקידים שהיו מוטלים על הכהנים. משום מה, את מקבלת את ההלכות שמתאימות לך (החלפה של עונשים חמורים כמו סקילה באבנים ו"עין תחת עין" שמופיעים בתורה בעונשים פחותים ורחמניים יותר) ודוחה את ההלכות שאינן מתאימות לך (עצם האמונה שבהר סיני משה קיבל שתי תורות, תורה שבכתב ותושב"ע).
כבר היה בהיסטוריה יהודי שקפץ בראש וחשב שהוא היחיד שמבין את האמת, וכל השאר טועים ותועים. קוראים לו יש"ו, ו"תלמידיו" ייסדו את כת הנצרות. "אל תהי צדיק הרבה". לא כדאי לך לנסות להיות צדיקה יותר מדוד ע"ה, יותר משלמה ע"ה, יותר מחזקיה, יותר מכל הנביאים של עם ישראל, כולל נביאי הגלות, שמעולם לא מחו על כך שההלכה היא שקר. אז מה, עכשיו את לא מחשיבה אותם לנביאים? הם היו נביאי שקר, ואילו את נביאת אמת?! אולי הצלחת לשכנע את עצמך [ע"י ההצהרות המלודרמטיות שלך "אני עפר" וכו'] שאת כביכול ענוה ושפלה, אבל יש לך אותה גאוה שהיתה ליש"ו, והיא המקור לשיגעון, לעיוורון, ולתמהון הלבב שלך. את פשוט לא רואה את זה מן הצד.
חבל עלייך.
-
חח איזה דיון מטומטם אתה אומר שהפעולה בזויה רק כי חיללו שבת חחחחחח איזה שטויות
להרוג ערבים נאצים הרבה יותר חשוב מלשמור שבת
-
חח איזה דיון מטומטם אתה אומר שהפעולה בזויה רק כי חיללו שבת חחחחחח איזה שטויות
להרוג ערבים נאצים הרבה יותר חשוב מלשמור שבת
מאה אחוז צודק וכך אומרת ההלכה היהודית!!! O0
לא הפגנה אחת נראתה כנגד הפעולה בעזה שגרמה לעם שלם לחלל שבת של חנוכה בראש חודש
לא פחות ולא יותר!
מישהו החליט שצריך לפעול בעזה. מישהו בעל השפעה. והוא החליט לגרום לעם שלם לחלל שבת בחג חנוכה ושבת ראש חודש!
והצליח
הצליח לגרום לעם שלם לחלל שבת.
הצליח לגרום לעם שלם לשכוח את שמחת חג החנוכה ולא לקיים את ושמחת בחגך.
הצליח לגרום לעם שלם לתת תקוות ולסמוך על צה"ל במקום על אלוהים...
אותם ניסים שעד היום היו קצת נפגעים מהרקטות ומאז הפעולה של צה"ל למען הביטחון בשם ה"פיקוח נפש" עלק כי היו להם שנים לפקח על נפשנו והם החליטו דוקא בשבת לפקח כדי לחלל... הם לא יפספסו הזדמנות לפגוע בקדוש ישראל
ועוד יתלוננו אחר כך למה הוא לא נלחם לנו
הצליחו לגרום לעם שלם לבטוח במר ביטחון ורק אז קיבלנו מטנה הרוג ראשון בנתיבות ואיזור דרום בהיסטריה כאילו שלהביא את הביטחון זה יהיה בזבנג וגמרנו...
ואז שוב ינסו לחסוך בעניין השלום כי זה מתי שהוא יהיה חייב להמאס
וימשיכו עם החטאים והגלגל הזה יתגלגל ולא יצא כלום.
העיקר דאגו לחלל שבת
אמרו בתקשורת כל מיני תרוצים כמו שזה כי מזג האויר היה בהיר וצריך לפעולה מזג אויר...
ביום ראשון שאחרי החילול וביום שני הוא היה הרבה יותר בהיר!
אמרו כדי להפתיע את האוייב... האוייב במילה יהיה מופתע גם אם זה לא יהיה בשבת
אולי כדי לגרום ליותר אבידות לאוייב החמאס? אבל הורגים במילה חפים מפשע אז מה זה משנה?
העיקר לנצל את השבת
ולהתלונן אחר כך למה אלוהים לא נלחם לנו...
למה?
כי בגדו בו! לא שמרו את הברית! :old_Angry2:
אני מקוה ומתפללת בישביל צה"ל והחיילים המפגרים שממלאים פקודות בלי הבחנה תוך שטיפת מוח של הפיקוד העליון
ושל כל האנשים שהם כפופים ועבדים של האדונים שלהם שאלוהים יכפר להם.
וכמובן שאני מתפללת על תושבי הדרום שימשיכו להיות להם ניסים והשגחה עליונה
על הבכירים ואנשי הפיקוד אני לא מתפללת שיתפללו על עצמם! וגם לא על הרב הצבאי שאישר את זה
הוא בטוח אישר את זה בשם "תורת הבעל פה האהובה שבלעדיה לא יודעים או מבינים את התורה כהלכה".
ומעניין אם "ושמחת בנפול אוייביך" זה מהתורה :dance:
זאת בעיה של העם שהוא מחלל שבת ולא של הממשלה תכלס זה לא היה משנה מתי הם היו תוקפים בכל יום הם היו מפתיעים אותם....
-
ב"ה
הפעולה המבורכת הזו הייתה צריכה להתבצע הרבה שנים לפני-כן ולא בשבת פן תהפוך הברכה לקללה.
מדברי אתה רואה ומסיק שאיני רוצה למחות על חילול שבת-קודש ר''ל ,אלא משתמשת בעובדה הזו שה''מתקפה'' החלה ביום שבת-קודש כקרדום לחפור בו ,מכיוון שאני יותר דואגת לאוייב הערבי מוסלמי הנאצי כדבריך.
ואני הוכיח אותך שאתה טועה
והנה ההוכחה כי הוכח תוכיח! ולא תעמוד על דם רעך להוציא דיבתי רעה ועל מה
ולהלן ההוכחה לכך :
1) עד היום טענת שאיני מחיתי על חילולי שבת-קודש המוניים. אתה לא מכיר אותי!!!
אני מוחה כבר שנים! זה לא ממש עוזר ובטח שלא מזיז למישהו. אבל העיקר שלכלכת עליי וטעית עליי בהכללות בגלל הדוס המרקד שסמתי בהודעה שלי כך החלטת בחשיבה סטיגמאית שאני בעד ערבים רוצחים כי הוכחתי בסך הכל במצוה שכתובה מהתורה שלא לשמוח בנפול אוייב ולא אני שיקרתי והנה ראית את עצמך. ואני יודעת שאנשים שונאים ביקורת ואולי גם בא לך לסקול אותי באבנים על זה
אבל בוא נשים את המריבות בצד למען האמת ומה שבאמת כתוב בתורה ולמען ה' כי בסך הכל מה שאמרתי אמת.
2) נימת הזילזול שלי בתורה שבעל-פה לפי תפיסתך ועוד טעות שאתה עושה עליי אינה מורה על היחשפותי לכת הקראים. אני שמעתי עליהם
ופעם שאמרו לי שאני כזאת ביררתי עליהם... הם לא כמוני הם עוד שומרים חלק מהדברים שבהלכה.
הם יותר טובים ממני ואם להם שהם מהעם שלך אתה קורא משוקצים ואין לי מושג על סמך מה אתה קובע כך על אנשים מהעם שלך
כאילו היית עד ואם היית בכלל עשית משפט צדק או שסתם חטאת בהוצאת דיבה הסטה כמו שטעית בקשר אליי...
ואתה יודע מה? הרבה שמכירים אותי אם אביא אותם לפה הם יהיו עדים לזה שטעית עליי וחטאת עליי לאלוהים...
אבל אולי הוצאת דיבה זה לא מההלכה וחבל על הזמן שאני מעירה לך על מה שאלוהים אמר לפי מה שבתורת משה ובחומש.
תמשיך לקרוא לי כסילה זה לא מזיז לי
אני יודעת שאני אפס גם בלי שיגידו לי את זה
היום אני חיה מחר עפר הארץ... מקוה שיהיה מישהו אחר שיגיד את הדברים שלא נעים לשמוע.
מה תעשה כשלא יהיה מי שיוכיח אותך? תהיה חכם בעיניך? להרגיש רום לבב בקראך לי כסילה השייכת לכת משוגעים חמורים קראים אנשים מהעם שלך שמה אתה עד למעשה של אחד מהם? או שסתם נשאת על עצמך שמע שוא עליהם? בשופטך אותם כאילו היית שופט כל הארץ.
זה בטוח גם מההלכה לשקץ אחים
להוציא דיבתם רעה
לשאת עליהם שמע שוא בלא שהיית עד
בלא דין ולא דיין
זה בטוח מההלכה הגלותית
כי מהתורה תורת משה בן עמרם לשבט לוי שניתנה מאלוהים לישראל זה בטוח לא.
גם כוהנים לויים לא שאלו לדעת הנכון הדבר כי יפלא דבר בין איש לאיש בין נגע לנגע דברי ריבות בשעריך
ההלכת אל הכוהן שיהיה בימים ההם לדרוש את ה' ההלכתם אל הכוהנים הלויים?
באחד שבטיך אשכון אמר ה'
בשבט לוי כולם יודעים
האם לפני ששיקצת את אחים שלך הלכת לכוהנים לויים בני שבט לוי?
האם הלכת לדרוש את ה' בשבט לוי?
או שהלכת לרבנים שלך שפרשו שהם עצמם הכוהנים הלויים שצריך ללכת אליהם ולשאול אותם מה אמר ה'?
אני משבט לוי ואני לא קראית
למה נראה לך שאני אלך לשאול רב שהוא לא כהן ולא לוי מה ההלכה למקרה כזה?
אני לא אוהבת את התורה שבעל פה
זה לא אומר שאני בוזה לרבנים
אני רואה בהם קורבן של מציאות בדיוק כמו שאתה רואה בי.
אני מתפללת בדיוק כמו כולם שריבונו של עולם אלוהי ישראל ישוב והוא שישלוט בעמו ישראל כמו בימים ההם
ולא כל מיני רבנים שמדברים בשמו ומבקשים להם כהונה ופוליטיקאים מושחתים.
(http://)בס''ד
אשר על כך שהינך מוחה על חילול שבת-קודש ,לפי מה שכתוב בתורתנו הקדושה יש לסקול את המחלל באבנים !'' יד העדים תהי'ה בו בראשונה '' !! ומכיוון שאין את מאמינה בתורה שבעל-פה , ומתיימרת להיות '' סגניתו '' של משה רבנו ע''ה זיע''א ( :old_grin:) הרי שהיית צריכה לשיטתך לסקול באבנים כל יהודי שראית אותו מחלל שבת-קודש !מדוע לא עשית כן עד היום ?? ( :old_lipsrsealed:)
ואשר לפסוק '' ישמח צדיק כי חזה נקם , פעמיו ירחץ בדם הרשע '' הכיצד תיישבי אותו עם הפסוק '' בנפול אוייבך אל תשמח '' ??( :old_undecided:)
ואשר לשאר ה '' סתירות '' שצייננו בהודעה הקודמת , הכיצד תוכלי ליישב אותן כ '' סגניתו של משה רבנו ע'''ה זיע''א ''?? ( :old_grin:)
ואשר לעניין הפסוקים שאת מתיימרת לסלף , הרי הם בספר דברים , פרק יז' פסוק ח' כדלקמן :
'' כי יפלא ממך דבר למשפט בין דם לדם ,בין דין לדין ובין נגע לנגע ,דברי ריבות בשעריך,וקמת ועלית אל-המקום אשר יבחר ה' אלוקיך בו : ובאת אל-הכהנים הלוים ואל השופט אשר י'ה י'ה בימים ההם וכ''ו...''
ובאותו פרק בפסוק יב' '' והאיש אשר יעשה בזדון לבלתי שמוע אל-הכהן העומד לשרת שם את ה' אלוקיך או אל השופט ....וכ''ו ''
מדוע אינך מתייחסת לעובדה שהתורה הקדושה כתבה בפירוש (ולא בע''פ ) שמעמדו של השופט הוא הדיין עפ''י תורתנו הקדושה זהה לזה של הכהן ?, אלא שהכהן הוזכר כאן מכיוון שהוא היחידי שחורץ את מראות הנגעים , ולכן הוצרך להזכירו כאן בעניין הכוללני של דיני דמים, דיני נזיקין ,ודיני נגעים , שכל אחד מהם הוא למעשה דבר בפני עצמו , אלא שהתורה הקדושה הכלילה את הצו על האדם המבקש הכרעה בדין-תורה לפנות בכל עניין ועניין ,למי שהוסמך לכך עפ''י התורה , כלומר שבדיני ממונות לא יכול להכריע כהן , אלא אם כן הוסמך כדיין כמו כל שופט מישרא'ל עפ''י דעת התורה הקדושה !!ממש כמו שבדיני נגעים לא יכול דיין להכריע אלא אם כן הוא כהן !!וכן לשיטתך ( שלא מכירה בתורה שבע''פ ר''ל ) נוכל לצטט את הנאמר בדברים יד' '' שפטים ושטרים תתן לך בכל-שעריך אשר ה' אלוקיך נותן לך לשבטיך ושפטו את העם משפט-צדק '' -וכאן לא הוזכרו כלל כהנים !
ואשר לעובדה שאת מסלפת את התורה הקדושה ובודה דברים מדמיונך ( שאף הוא איננו עשיר במיוחד ) , ומדברת סרה בגדולי-ישרא'ל שליט''א שאינך ראוי'ה אפילו להיות אבק שתחת רגליהם , ואשר לתפילותיך '' שהקב''ה ישלוט בעם ישרא'ל כמו בימים ההם '' יוצא מכך שאינך מאמינה השליטתו התמידית והאין-סופית של בורא-עולם יתברך ויתעלה שמו בכל זמן ומקום ומעבר לכל הגבולות !!
הכיצד לא נוקיע את אמונותיך ודרכיך הנלוזות שאת בודה אותם מליבך ?? אין כאן שום עניין של ''הוצאת דיבה'' , וזאת משתי סיבות :
א) זהותך איננה ידועה כאן ,ולכן אין הוצאת דיבה , מכיוון שאין אפשרות להוציא דיבה על אדם ( אם אפשר לקרוא לך כך ) שזהותו איננה ידועה !!
ב) מצוות עשה היא להוקיע את דברי ההבל ורעות-הרוח שהינך בודה מליבך ,בבחינת ''ולפני עיוור לא תתן מכשול '' בכדי שלא תיכשלי בדבריך אלו וכן לא תכשילי יהודים יקרים ותמימים !!
ג) את בעצמך מייצגת את שלטון העוולה השמאלני הציוני-ממלכתי בולשביקי שר''י , ולא זו בלבד אלא שאת אומרת שהקראים שר''י הם ''מהעם שלי ''-ולא שלך ! כלומר שאת אינך שייכת לעם היהודי הקדוש !? לכן ,אנו מבקשים ממך להפסיק לבדות דברים מליבך , מכיוון שאינך יכולה לשער באיזו מלכודת נפלת ! מכיוון ששלטון העוולה השמאלני הציוני-ממלכתי בולשביקי שר''י הוא שמשייך את ההלכה הקדושה ל '' גלותיות '' לפי הגדרתם יש''ו !! המציאות האמיתית היא שאנו נמצאים בגלות המרה ביותר אותה חווה העם-היהודי הקדוש מעודו , ואין גאולה אלא בידי גואל-צדק שיתגלה בבאכי''ר !!
ד) ההלכה איננה '' גלותית '' היא החלה עוד בימי משה רבנו ע''ה זיע''א ,שמינה שבעים זקנים ''לשפוט את העם משפט-צדק'' , ומשם נמשכה ההלכה דורות על גבי דורות ,מכיוון שהתיקון העיקרי הוא להלביש את חוקי התורה הקדושה בתוך מציאות של כל דור ודור ,מכיוון שהוא ניתנה עד סוף כל הדורות , ונזכה במהרה לגילוי משיח צדקנו ובבניין בית מקדשנו ותפארתנו ובביאת גואל-צדק בבאכי''ר .
ושוב אנו מתרים בך להפסיק לבדות מליבך דברים בהקשר לתורתנו הקדושה , אין בתורתנו הקדושה אפילו אות חסרה או יתירה ח''ו , אלא שאת אינך מלומדת כראוי בכדי להבין את עמקי תורתנו הקדושה האין-סופיים !! לכן אנו ממליצים לך לפנות לאתר '' שופר '' ולהשתתף בימי עיון של ארגון '' ערכים '' , שם תוכלי לקבל תשובות מתאימות לכל הדברים שאינם ברי השגה לתודעתך !!
וכן בכל-זאת אנו מתנצלים אם פגענו בך , אלא שכבוד תורתנו הקדושה איננו ראוי לדברים האלה שאת בודה מליבך , וכדברי רבותנו ע''ה זיע''א ''אין עני אלא בדעת'' ! על כן , אם את יהודי'ה או שמתעניינת ביהדות עליך לפנות לארגון '' שופר '' ולהשתתף בימי-עיון של '' ערכים '' !! לפניך כתובת אתר שופר :
http://www.shofar.net/site/index.asp
וכן אנו ממליצים לך בחום על סרט הסוקר את מהלך ייסודו של השלטון השמאלני הציוני-ממלכתי בולשביקי שר''י והתעללותו באחינו !
http://www.shofar.net/site/Productdetile.asp?id=529&category=3
ונזכה במהרה לגאולה שלמה ובביאת גואל-צדק בבאכי''ר .
הגולה בארץ :)
-
זה שאתם מדברים ככה ועושים משפט זה אומר שאתם לא יודעים או זוכרים תורה בכלל.(גם דוקא כך)
אתם לא יודעים משפט צדק מהו.
אף אחד לא מינה אותי או אותך להיות שופט ולבצע את משפט הצדק.
הסקילה באה רק אחרי המשפט ואחרי העדויות ולא לפני המשפט ולפני העדויות כי
אם זה לפני זה אז אתם לא שונים מכל רוצח אחר שעושה משפט בלא דין ולא דיין.
גם אם אתה עד זה לא אומר שאתה צריך להעיד פן יקום באיש עד אחד לכל עוון
רק על דברים שנעשים בפרהסיה וגם כשיש עדים צריך להיות משפט
ובמשפט נאמר מה יעשה לאיש
ולא להרוג את האיש לפני המשפט.
אתם בכלל לא יודעים תורה עושים מה שבא לכם ומאשימים אותי בסתירות.
גם אני פעם חשבתי ככה
כשקראתי את התורה פעם אחת..
אחרי שקראתי אותה כמה פעמים רצוף הבנתי דברים אחרים
מה שאתם לא מבינים ועכשיו אני מוכיחה אתכם ואתם חייבים לבדוק
לא בגללי. בגלל שזו המצוה.
אז שתהיה לכם עבודה נעימה בדרשת צדק.
עכשיו הוכחות לשאלות פרטיות:
לגולה בארץ:
שאלת
פסוק '' ישמח צדיק כי חזה נקם , פעמיו ירחץ בדם הרשע '' הכיצד תיישבי אותו עם הפסוק '' בנפול אוייבך אל תשמח '' ??
ואשר לשאר ה '' סתירות '' שצייננו בהודעה הקודמת , הכיצד תוכלי ליישב אותן
תשובה
הפסוק שהבאת לא שייך לתורת משה שהיא היא תורת הברית. לכן הוא לא רלבנטי. אני מתיחסת רק לסתירות בחוקי הברית בתורת משה חומש.
בקשר לפסוק שהבאת אם ישמח צדיק כי חזה נקם פעמיו ירחץ בדם הרשע והרשע הוא אחיו אז לא צדיק הוא
כי עמד על דם אחיו ושמח בנפול אוייבו ובמעשיו אלה לא קיים את הברית כי חטא בשנאת אחיו בלבבו...
אם לא היה חטא בזאת והיה אוהב לאחיו הוא לא היה שמח בחטאו והיה מנסה להניאו ועצוב בנופלו אף על פי שכאילו אוייבו משום שאינו שומר את הברית.
בקשר לשאלה השניה:
"ובאת אל הכהנים הלוים ואל השופט שיהיה בימים ההם.."
הדגשת יותר את השופט מאשר את הכוהנים הלויים.
ושאלת מדוע אני לא מתיחסת לזה ש"מעמדו של השופט הוא דיין וזהה לזה של כהן משבט לוי."
תשובה:
העניין של הכהנים הלויים או השופט לא קשור לזה שיש שופטים ושוטרים בכל שעריך. הוא קשור אך ורק למקרה שאתה לא יודע מה לעשות במקרה מסויים או שאפילו השופטים עצמם לא יודעים איך לשפוט במקרה מסויים ויש ריב משום שהמשפט שהם עשו לא מקובל על שום צד ויש מריבות על זה עד שקול הצעקה מגיע לריבונו של עולם. אז צריך לדרוש את התשובה מאלוהים.
זה היה יכול לפני שבוטלה הכהונה מישראל רק כהן לוי. וזה לא למדים מהתורה זה מהסיפורים שאחרי התורה
עדיין מה יעשו שומרי ברית?
שופט הוא גם מישהו ש ה' מינה כמו משה כמו יהושע הוא שופט ונביא שמביא את דבר המשפט מ- ה' לעם. זה שופט.
מי מתקשר עם ה'? הכוהנים הלויים והנביאים והשופט הגדול שהוא גם נביא הדור.
אתה שואל שאלה יפה
כי למי ילכו שומרי הברית מאז בוטלה הנבואה מישראל בחרון אף ה'?
ולמי ילכו כאשר לא חפץ בקורבנות ובשלמים וביטל כהונה מישראל?
עדיין ברור שבמצב שיפלא ממך דבר צריך לדרוש את ה'
ועדיין ברור לפי תורת הברית ש"באחד שבטיך אשכון"
בשבט של משה רבינו ע"ה שכיפר בעד כל העם במקום לקבל את
דבר ה' להרוג את כולם במדבר ולהמשיך את הברית רק עם זרעו ובניו שלו.
היום כששומרי ברית חיים במציאות של סביבה עם אנשים שלא שומרי ברית ואין להם בכלל שופט או בית משפט שיעשה להם דין צדק למען ה' וישפוט אותם מתוך השכלה בחוקי המורשת. אם שומר ברית יחפש שופט כזה לא ימצא ויצטרך להכשיר שומר ברית נוסף שמכיר את חוקי הברית כדי שישפוט בין אנשים שומרי ברית. באין שופט שופט אין זה המציאות. אז שומר הברית הולך לחפש לפי תורת הברית כהן לוי וכאלה יש הרבה. וכמה מאלה שומרי ברית? והנה הוא הופך להיות עד שאינו עד בודד לחטאי השופטים וחטאי כוהנים וחטאים של כולם.
מה עושה שומר ברית? בהיותו עד בודד היה נושא את עוון רעהו ולא מלשין.
בהיותו עד מתוך רבים כאשר הרבים נושאים את עוון הרבים עיר נידחת הוא לא יהיה להם רע להיות איתם עד חמס.
באין כהן לוי ובאין שופט ידרוש את המשפט מאלוהים בהיותו שומר ברית
גם ה' ישמור לו את הברית ויפלו גורלות אמנם לא במוות בסקילה כי הסוקל רוצח הוא
כי זה מצוה שניתנה לשופטים ולעם רק אחרי שנעשה משפט וכל העדים והעם צריכים לעשות. אלה התנאים
באין תנאים אלה אין דין כזה.
לעומת זאת כשיש יותר מ 2 או 3 עדים דורשי ה' בוחן כליות ונפש
כולם שוים בפניו ואלה שדורשים דין הם גם נשפטים בדיוק כמו אלה שהם דרשו עליו את הדין.
משפט שמצוה לעשות בחברה על ידי העם הוא שונה ממשפט שבו אדם מול אלוהיו.
אתה יכול להמשיך להעליל שאני מסלפת כמה שבא לך... זה שאתה מאמין בשקרים שלך ונושא שמע שוא זה בעיות שלך
אני רק הבאתי את זה לידיעתך רק עשיתי לכם טובה.
במה אתה בדיוק מועיל לי שאתה קורא לי מספלת ומקלל אותי? אם אתה מתעקש לאיוב אותי זה בעיה שלך.
לארבטר
עושה הישר בעיניו - אני לא מצפה ממנו לכלום בענייני שמירת ברית.
דוגמאות: "לרצוח ערבים יותר חשוב מלשמור שבת"
האין גם את הערבים ברא ה'?
למה נראה לכם?
כי במבחן שמירת הברית קיבלתם נכשל ענק וגדול.
אם הייתה לכם אמונה בחוקי הברית הייתם רואים ש ה' הוא שילחם לנו... (תרתח משמע משורש שלח ומשורש לחם)
אבל אתם מעדיפים לעשות דברים בעצמכם
ברור שהקם להורגך השקם להורגו
אבל כאן הוכחתי שזה היה צריך להעשות מזמן
וכשכבר עשו זה נעשה תוך חילול שבת בגלל שלאף אחד זה לא היה מספיק חשוב בהנהגה.
-
בס"ד
מקרה קשה... ::)
-
כרמית,
"הקם להורגך, השקם להורגו" ...
-
בס"ד
שאלה לגולה/האלקשי/נץ/חיים/אחרים בעלי ידע: מה אתם יודעים על יוסף בן-מתתיהו (יוספוס פלביוס)? מה היחס אליו מצד חכמי התלמוד? האם הוא נחשב היסטוריון מהימן (הוא נחשב מהימן ע"י היסטוריונים חילוניים וגוים)? בספרים שהוא כתב, מוזכר ש"בריוני" בית שני שאפו להחזיר עטרת חשמונאים ליושנה, והקריאה "מכבים!" היתה שכיחה בקרב "נוקמי ישראל", ה"מפלגה" ה"קיצונית" דאז, וזה מזכיר לי בצורה מדאיגה את המסר של גדול דורינו (וכעת גם רבנים אחרים, אפילו ממלכתיים) שיש צורך כיום ב"מכבים" כמו בימים ההם. אני רוצה להבין בדיוק למה מרד בית שני נכשל, ואם הוא בכלל היה מוצדק מלכתחילה (ההסבר התלמודי של "מפני שנאת חינם" אינו מספק).
ואגב, הגולה בארץ צודק. מלחמת מצוה דוחה שבת ופיקוח נפש.
"יוצאים על עיסקי קש ותבן בשבת בעיר הקרובה לספר כדי שלא תהיה הארץ נוחה להכבש בפניהם", ק"ו על עיסקי קאסם.
http://www.daat.ac.il/encyclopedia/value.asp?id1=1869 (http://www.daat.ac.il/encyclopedia/value.asp?id1=1869)- לגבי יוסף בן ממתיהו.
חוץ מזה צריך לזכור שהממסד הפרושי בראשות רבן יוחנן בן זכאי ואלה שהקימו איתו את הסנהדרין ביבנה: "תן לי יבנה וחכמיה" ממילא לא רצו להתעמת עם הרומאים ולכן לא תראה בגדול התקפה על פלאביוס מצד חז"ל.
-
"יוצאים על עיסקי קש ותבן בשבת בעיר הקרובה לספר כדי שלא תהיה הארץ נוחה להכבש בפניהם", ק"ו על עיסקי קאסם.
http://www.daat.ac.il/encyclopedia/value.asp?id1=1869 (http://www.daat.ac.il/encyclopedia/value.asp?id1=1869)- לגבי יוסף בן ממתיהו.
חוץ מזה צריך לזכור שהממסד הפרושי בראשות רבן יוחנן בן זכאי ואלה שהקימו איתו את הסנהדרין ביבנה: "תן לי יבנה וחכמיה" ממילא לא רצו להתעמת עם הרומאים ולכן לא תראה בגדול התקפה על פלאביוס מצד חז"ל.
תודה.
-
אני מצטער כרמית אך אינני רואה היכן פה החילול שבת לפי תפיסתך.
מהמקרא כל שאני מבין הוא שבשבת אסור לעשות מלאכה, זאת אומרת ככל הנראה אסור לעבוד(האם לצאת למלחמה נקרא מלאכה/עבודה?), אסור להבעיר אש בכל מושבתינו(האם עזה נקראת מושבה שלנו דווקא?) ושאסור לקושש עצים.
אז איפה פה החילול שבת? אם נלך רק לפי המקרא אז מותר בשבת להדליק ולצפות בטלויזיה במה שקורה בדרום הארץ ולהעביר ערוצים, אין פה ביעור של אש, עשיית מלאכה או קישוש עצים, וזה מאד נוח ולא צריך להתאמץ הרבה, ממש מנוחה.
כמובן שאני לא רוצה להטעות אנשים אז רק אציין שכל מה שאני אומר איננו להלכה בכלל.
-
זה שאתם מדברים ככה ועושים משפט זה אומר שאתם לא יודעים או זוכרים תורה בכלל.(גם דוקא כך)
אתם לא יודעים משפט צדק מהו.
אף אחד לא מינה אותי או אותך להיות שופט ולבצע את משפט הצדק.
הסקילה באה רק אחרי המשפט ואחרי העדויות ולא לפני המשפט ולפני העדויות כי
אם זה לפני זה אז אתם לא שונים מכל רוצח אחר שעושה משפט בלא דין ולא דיין.
גם אם אתה עד זה לא אומר שאתה צריך להעיד פן יקום באיש עד אחד לכל עוון
רק על דברים שנעשים בפרהסיה וגם כשיש עדים צריך להיות משפט
ובמשפט נאמר מה יעשה לאיש
ולא להרוג את האיש לפני המשפט.
אתם בכלל לא יודעים תורה עושים מה שבא לכם ומאשימים אותי בסתירות.
גם אני פעם חשבתי ככה
כשקראתי את התורה פעם אחת..
אחרי שקראתי אותה כמה פעמים רצוף הבנתי דברים אחרים
מה שאתם לא מבינים ועכשיו אני מוכיחה אתכם ואתם חייבים לבדוק
לא בגללי. בגלל שזו המצוה.
אז שתהיה לכם עבודה נעימה בדרשת צדק.
עכשיו הוכחות לשאלות פרטיות:
לגולה בארץ:
שאלת
פסוק '' ישמח צדיק כי חזה נקם , פעמיו ירחץ בדם הרשע '' הכיצד תיישבי אותו עם הפסוק '' בנפול אוייבך אל תשמח '' ??
ואשר לשאר ה '' סתירות '' שצייננו בהודעה הקודמת , הכיצד תוכלי ליישב אותן
תשובה
הפסוק שהבאת לא שייך לתורת משה שהיא היא תורת הברית. לכן הוא לא רלבנטי. אני מתיחסת רק לסתירות בחוקי הברית בתורת משה חומש.
בקשר לפסוק שהבאת אם ישמח צדיק כי חזה נקם פעמיו ירחץ בדם הרשע והרשע הוא אחיו אז לא צדיק הוא
כי עמד על דם אחיו ושמח בנפול אוייבו ובמעשיו אלה לא קיים את הברית כי חטא בשנאת אחיו בלבבו...
אם לא היה חטא בזאת והיה אוהב לאחיו הוא לא היה שמח בחטאו והיה מנסה להניאו ועצוב בנופלו אף על פי שכאילו אוייבו משום שאינו שומר את הברית.
בקשר לשאלה השניה:
"ובאת אל הכהנים הלוים ואל השופט שיהיה בימים ההם.."
הדגשת יותר את השופט מאשר את הכוהנים הלויים.
ושאלת מדוע אני לא מתיחסת לזה ש"מעמדו של השופט הוא דיין וזהה לזה של כהן משבט לוי."
תשובה:
העניין של הכהנים הלויים או השופט לא קשור לזה שיש שופטים ושוטרים בכל שעריך. הוא קשור אך ורק למקרה שאתה לא יודע מה לעשות במקרה מסויים או שאפילו השופטים עצמם לא יודעים איך לשפוט במקרה מסויים ויש ריב משום שהמשפט שהם עשו לא מקובל על שום צד ויש מריבות על זה עד שקול הצעקה מגיע לריבונו של עולם. אז צריך לדרוש את התשובה מאלוהים.
זה היה יכול לפני שבוטלה הכהונה מישראל רק כהן לוי. וזה לא למדים מהתורה זה מהסיפורים שאחרי התורה
עדיין מה יעשו שומרי ברית?
שופט הוא גם מישהו ש ה' מינה כמו משה כמו יהושע הוא שופט ונביא שמביא את דבר המשפט מ- ה' לעם. זה שופט.
מי מתקשר עם ה'? הכוהנים הלויים והנביאים והשופט הגדול שהוא גם נביא הדור.
אתה שואל שאלה יפה
כי למי ילכו שומרי הברית מאז בוטלה הנבואה מישראל בחרון אף ה'?
ולמי ילכו כאשר לא חפץ בקורבנות ובשלמים וביטל כהונה מישראל?
עדיין ברור שבמצב שיפלא ממך דבר צריך לדרוש את ה'
ועדיין ברור לפי תורת הברית ש"באחד שבטיך אשכון"
בשבט של משה רבינו ע"ה שכיפר בעד כל העם במקום לקבל את
דבר ה' להרוג את כולם במדבר ולהמשיך את הברית רק עם זרעו ובניו שלו.
היום כששומרי ברית חיים במציאות של סביבה עם אנשים שלא שומרי ברית ואין להם בכלל שופט או בית משפט שיעשה להם דין צדק למען ה' וישפוט אותם מתוך השכלה בחוקי המורשת. אם שומר ברית יחפש שופט כזה לא ימצא ויצטרך להכשיר שומר ברית נוסף שמכיר את חוקי הברית כדי שישפוט בין אנשים שומרי ברית. באין שופט שופט אין זה המציאות. אז שומר הברית הולך לחפש לפי תורת הברית כהן לוי וכאלה יש הרבה. וכמה מאלה שומרי ברית? והנה הוא הופך להיות עד שאינו עד בודד לחטאי השופטים וחטאי כוהנים וחטאים של כולם.
מה עושה שומר ברית? בהיותו עד בודד היה נושא את עוון רעהו ולא מלשין.
בהיותו עד מתוך רבים כאשר הרבים נושאים את עוון הרבים עיר נידחת הוא לא יהיה להם רע להיות איתם עד חמס.
באין כהן לוי ובאין שופט ידרוש את המשפט מאלוהים בהיותו שומר ברית
גם ה' ישמור לו את הברית ויפלו גורלות אמנם לא במוות בסקילה כי הסוקל רוצח הוא
כי זה מצוה שניתנה לשופטים ולעם רק אחרי שנעשה משפט וכל העדים והעם צריכים לעשות. אלה התנאים
באין תנאים אלה אין דין כזה.
לעומת זאת כשיש יותר מ 2 או 3 עדים דורשי ה' בוחן כליות ונפש
כולם שוים בפניו ואלה שדורשים דין הם גם נשפטים בדיוק כמו אלה שהם דרשו עליו את הדין.
משפט שמצוה לעשות בחברה על ידי העם הוא שונה ממשפט שבו אדם מול אלוהיו.
אתה יכול להמשיך להעליל שאני מסלפת כמה שבא לך... זה שאתה מאמין בשקרים שלך ונושא שמע שוא זה בעיות שלך
אני רק הבאתי את זה לידיעתך רק עשיתי לכם טובה.
במה אתה בדיוק מועיל לי שאתה קורא לי מספלת ומקלל אותי? אם אתה מתעקש לאיוב אותי זה בעיה שלך.
לארבטר
עושה הישר בעיניו - אני לא מצפה ממנו לכלום בענייני שמירת ברית.
דוגמאות: "לרצוח ערבים יותר חשוב מלשמור שבת"
האין גם את הערבים ברא ה'?
למה נראה לכם?
כי במבחן שמירת הברית קיבלתם נכשל ענק וגדול.
אם הייתה לכם אמונה בחוקי הברית הייתם רואים ש ה' הוא שילחם לנו... (תרתח משמע משורש שלח ומשורש לחם)
אבל אתם מעדיפים לעשות דברים בעצמכם
ברור שהקם להורגך השקם להורגו
אבל כאן הוכחתי שזה היה צריך להעשות מזמן
וכשכבר עשו זה נעשה תוך חילול שבת בגלל שלאף אחד זה לא היה מספיק חשוב בהנהגה.
בס''ד
מהאמור לעיל נובע כי את כופרת גם בספר תהלים שיובר ברוח-הקודש על-ידי נעים-זמירות ישרא'ל דוד המלך ע''ה זיע''א , וכ '' סגניתו של משה רבנו ע''ה זיע''א '' :old_grin: , הינך בודה דברים מליבך ללא כל הבנה אמיתית !! השטויות הללו שכתבת כאן שמות אותך ללעג-וקלס , ואינני רוצה להמשיך ולתת לך עוד אין-ספור סתירות לדבריך שככל הנראה לא תוכלי להתמודד איתן בצורה ישירה , מכיוון שהידע שלך לגבי תורתנו הקדושה שואף לאפס !! אולם אין כאן המקום להאריך בזאת , יתר על כן היננו פונים אליך בבקשה לפנות לכתובות שאותן השארנו בהודעה הקודמת !!
הגולה בארץ :)