HAYAMIN.ORG

חדשות ודיונים => מערכת החדשות => נושא נשלח על ידי: IRON_MAN על דצמבר 02, 2008, 21:15:28

כותרת: אופקים:יהודי חיסל ערבי שיצא עם יהודייה
תגובה על ידי: IRON_MAN על דצמבר 02, 2008, 21:15:28
בס"ד


אם משחררים מחבלים ערבים נאצים יש"ו שרצחו יהודים אז למה לא לשחרר את הגיבור שחיסל את הערבי?



http://www.nrg.co.il/online/54/ART1/812/874.html
כותרת: אופקים:יהודי חיסל ערבי שיצא עם יהודייה
תגובה על ידי: מנורה על דצמבר 02, 2008, 22:45:57
יהודיה עלובה....איך היא מרשה לעצמה לצאת עם ערבוש?? גם כן עוד זונה במדינה הזאת... :P :P
כותרת: אופקים:יהודי חיסל ערבי שיצא עם יהודייה
תגובה על ידי: Danielj על דצמבר 02, 2008, 22:58:56
גועל נפש איך יהודיה יכולה אפילו רק לדמיין להיות עם ערבוש ??? איך ???
כותרת: אופקים:יהודי חיסל ערבי שיצא עם יהודייה
תגובה על ידי: חד כתער על דצמבר 02, 2008, 23:24:05
בושה וחרפה שיהודיה יוצאת אם ערבוש כנראה שהיא לא מכבדת את עצמה ולא את המדינה שלה ובקשר לגיבור שחיסל את הערבי מגיע לו צ'לש כל הכבוד לו .
כותרת: אופקים:יהודי חיסל ערבי שיצא עם יהודייה
תגובה על ידי: jewlover and arabhater על דצמבר 03, 2008, 05:40:07
יהודי צדיק!!!!!הוא מונע את חילולו הקב"ה
כותרת: אופקים:יהודי חיסל ערבי שיצא עם יהודייה
תגובה על ידי: carmit3levi על דצמבר 03, 2008, 06:55:23

כן אני יודעת שלא יאהבו את התגובה שלי
אבל "לא תרצח"

אותו רוצח בן הזוג הבדואי של היהודיה חטא בשפיכת דם ורצח
אותה יהודיה לא חטאה שיצאה עם הבדואי

היא אשמה אם היא יצאה עם מספר בני זוג במקביל (לא ידוע)
הרוצח אשם בשפיכות דמים בעיקר אם לא מדובר בבת זוג שלו ואחד שנואף איתה בכפיה.

זה ששמעון ולוי עשו משהו דומה זה לא תרוץ לפעול כך
הם עשו את זה בטרם הייתה ברית וכמו שהבנתי זה קרה בנחלת שמעון.
כותרת: אופקים:יהודי חיסל ערבי שיצא עם יהודייה
תגובה על ידי: carmit3levi על דצמבר 03, 2008, 06:57:53
כן אני יודעת שלא יאהבו את התגובה שלי
אבל "לא תרצח"

אותו רוצח בן הזוג הבדואי של היהודיה חטא בשפיכת דם ורצח
אותה יהודיה לא חטאה שיצאה עם הבדואי

היא אשמה אם היא יצאה עם מספר בני זוג במקביל (לא ידוע)
הרוצח אשם בשפיכות דמים בעיקר אם לא מדובר בבת זוג שלו ואחד שנואף איתה בכפיה.

זה ששמעון ולוי עשו משהו דומה זה לא תרוץ לפעול כך
הם עשו את זה בטרם הייתה ברית וכמו שהבנתי זה קרה בנחלת שמעון.

לפי חוקי הברית לארץ לא יכופר לדם שנשפך בה
וזה שרוצחי זדון נשארים בחיים זה בגלל שבית המשפט שופט לא לפי חוקי המורשת
ומחניף את הארץ
כותרת: אופקים:יהודי חיסל ערבי שיצא עם יהודייה
תגובה על ידי: jewlover and arabhater על דצמבר 03, 2008, 07:10:52
כן אני יודעת שלא יאהבו את התגובה שלי
אבל "לא תרצח"

אותו רוצח בן הזוג הבדואי של היהודיה חטא בשפיכת דם ורצח
אותה יהודיה לא חטאה שיצאה עם הבדואי

היא אשמה אם היא יצאה עם מספר בני זוג במקביל (לא ידוע)
הרוצח אשם בשפיכות דמים בעיקר אם לא מדובר בבת זוג שלו ואחד שנואף איתה בכפיה.

זה ששמעון ולוי עשו משהו דומה זה לא תרוץ לפעול כך
הם עשו את זה בטרם הייתה ברית וכמו שהבנתי זה קרה בנחלת שמעון.
חחחחחחחח.....................
התגובה שלך מנוגדת להלכה די כבר להמציא הלכות!!!!!!!!!!
כותרת: אופקים:יהודי חיסל ערבי שיצא עם יהודייה
תגובה על ידי: carmit3levi על דצמבר 03, 2008, 07:32:31
חחחחחחחח.....................
התגובה שלך מנוגדת להלכה די כבר להמציא הלכות!!!!!!!!!!

לא המצאתי שום הלכות
אני אביא לך ציטוטים שלמים מהמקורות כדי שתראה כמה ההלכה מנוגדת לתורה
והאמת אם זה אכפת לרבנים שאנשים לא יחטאו ידאגו להגיד בדיוק את מה שאני אומרת כאן אין אפס
לדעתי אתה משקר שההלכה לא תומכת במה שאני אומרת
כדי להצדיק את חטא השנאה שלך והצדקת דין רשע... אתה לא שונה מהשמאל שעושים חטאים.
הנה ציטוטים אולי זה יעיר בך משהו מי יודע ותשוב מדרך הישר בעיניך...
גם לי נוח לשנוא
בעיקר בדואים
גם לי נוח שלא יהיה להם דין צדק
אבל זה תועבת ה' בגלל זה אני מתאפקת לא כמוך
לא בישביל הבדואי או היהודיה הזאת שמזנה את בית אביה או שאביה מזנה אותה (אי אפשר לדעת היום)
בישביל שמירת הברית

דברים פרק כ כתוב:"לא תרצח" כמו שאמרתי ואמרת שאני ממציאה הלכות. זה קודם כל

ויקרא פרק יט:

כג וְכִי-תָבֹאוּ אֶל-הָאָרֶץ, וּנְטַעְתֶּם כָּל-עֵץ מַאֲכָל--וַעֲרַלְתֶּם עָרְלָתוֹ, אֶת-פִּרְיוֹ; שָׁלֹשׁ שָׁנִים, יִהְיֶה לָכֶם עֲרֵלִים--לֹא יֵאָכֵל.   כד וּבַשָּׁנָה, הָרְבִיעִת, יִהְיֶה, כָּל-פִּרְיוֹ--קֹדֶשׁ הִלּוּלִים, לַיהוָה.   כה וּבַשָּׁנָה הַחֲמִישִׁת, תֹּאכְלוּ אֶת-פִּרְיוֹ, לְהוֹסִיף לָכֶם, תְּבוּאָתוֹ:  אֲנִי, יְהוָה אֱלֹהֵיכֶם.   כו לֹא תֹאכְלוּ, עַל-הַדָּם; לֹא תְנַחֲשׁוּ, וְלֹא תְעוֹנֵנוּ.   כז לֹא תַקִּפוּ, פְּאַת רֹאשְׁכֶם; וְלֹא תַשְׁחִית, אֵת פְּאַת זְקָנֶךָ.   כח וְשֶׂרֶט לָנֶפֶשׁ, לֹא תִתְּנוּ בִּבְשַׂרְכֶם, וּכְתֹבֶת קַעֲקַע, לֹא תִתְּנוּ בָּכֶם:  אֲנִי, יְהוָה.   כט אַל-תְּחַלֵּל אֶת-בִּתְּךָ, לְהַזְנוֹתָהּ; וְלֹא-תִזְנֶה הָאָרֶץ, וּמָלְאָה הָאָרֶץ זִמָּה.   ל אֶת-שַׁבְּתֹתַי תִּשְׁמֹרוּ, וּמִקְדָּשִׁי תִּירָאוּ:  אֲנִי, יְהוָה.   לא אַל-תִּפְנוּ אֶל-הָאֹבֹת וְאֶל-הַיִּדְּעֹנִים, אַל-תְּבַקְשׁוּ לְטָמְאָה בָהֶם:  אֲנִי, יְהוָה אֱלֹהֵיכֶם.   לב מִפְּנֵי שֵׂיבָה תָּקוּם, וְהָדַרְתָּ פְּנֵי זָקֵן; וְיָרֵאתָ מֵּאֱלֹהֶיךָ, אֲנִי יְהוָה.  {ס}

לג וְכִי-יָגוּר אִתְּךָ גֵּר, בְּאַרְצְכֶם--לֹא תוֹנוּ, אֹתוֹ.  לד כְּאֶזְרָח מִכֶּם יִהְיֶה לָכֶם הַגֵּר הַגָּר אִתְּכֶם, וְאָהַבְתָּ לוֹ כָּמוֹךָ--כִּי-גֵרִים הֱיִיתֶם, בְּאֶרֶץ מִצְרָיִם:  אֲנִי, יְהוָה אֱלֹהֵיכֶם.  לה לֹא-תַעֲשׂוּ עָוֶל, בַּמִּשְׁפָּט, בַּמִּדָּה, בַּמִּשְׁקָל וּבַמְּשׂוּרָה.  לו מֹאזְנֵי צֶדֶק אַבְנֵי-צֶדֶק, אֵיפַת צֶדֶק וְהִין צֶדֶק--יִהְיֶה לָכֶם:  אֲנִי יְהוָה אֱלֹהֵיכֶם, אֲשֶׁר-הוֹצֵאתִי אֶתְכֶם מֵאֶרֶץ מִצְרָיִם.  לז וּשְׁמַרְתֶּם אֶת-כָּל-חֻקֹּתַי וְאֶת-כָּל-מִשְׁפָּטַי, וַעֲשִׂיתֶם אֹתָם:  אֲנִי, יְהוָה.  {פ}

במדבר לה

ט וַיְדַבֵּר יְהוָה, אֶל-מֹשֶׁה לֵּאמֹר.   י דַּבֵּר אֶל-בְּנֵי יִשְׂרָאֵל, וְאָמַרְתָּ אֲלֵהֶם:  כִּי אַתֶּם עֹבְרִים אֶת-הַיַּרְדֵּן, אַרְצָה כְּנָעַן.   יא וְהִקְרִיתֶם לָכֶם עָרִים, עָרֵי מִקְלָט תִּהְיֶינָה לָכֶם; וְנָס שָׁמָּה רֹצֵחַ, מַכֵּה-נֶפֶשׁ בִּשְׁגָגָה.   יב וְהָיוּ לָכֶם הֶעָרִים לְמִקְלָט, מִגֹּאֵל; וְלֹא יָמוּת הָרֹצֵחַ, עַד-עָמְדוֹ לִפְנֵי הָעֵדָה לַמִּשְׁפָּט.   יג וְהֶעָרִים, אֲשֶׁר תִּתֵּנוּ--שֵׁשׁ-עָרֵי מִקְלָט, תִּהְיֶינָה לָכֶם.   יד אֵת שְׁלֹשׁ הֶעָרִים, תִּתְּנוּ מֵעֵבֶר לַיַּרְדֵּן, וְאֵת שְׁלֹשׁ הֶעָרִים, תִּתְּנוּ בְּאֶרֶץ כְּנָעַן:  עָרֵי מִקְלָט, תִּהְיֶינָה.   טו לִבְנֵי יִשְׂרָאֵל, וְלַגֵּר וְלַתּוֹשָׁב בְּתוֹכָם, תִּהְיֶינָה שֵׁשׁ-הֶעָרִים הָאֵלֶּה, לְמִקְלָט--לָנוּס שָׁמָּה, כָּל-מַכֵּה-נֶפֶשׁ בִּשְׁגָגָה.   טז וְאִם-בִּכְלִי בַרְזֶל הִכָּהוּ וַיָּמֹת, רֹצֵחַ הוּא:  מוֹת יוּמַת, הָרֹצֵחַ.   יז וְאִם בְּאֶבֶן יָד אֲשֶׁר-יָמוּת בָּהּ הִכָּהוּ, וַיָּמֹת--רֹצֵחַ הוּא:  מוֹת יוּמַת, הָרֹצֵחַ.   יח אוֹ בִּכְלִי עֵץ-יָד אֲשֶׁר-יָמוּת בּוֹ הִכָּהוּ, וַיָּמֹת--רֹצֵחַ הוּא:  מוֹת יוּמַת, הָרֹצֵחַ.   יט גֹּאֵל הַדָּם, הוּא יָמִית אֶת-הָרֹצֵחַ:  בְּפִגְעוֹ-בוֹ, הוּא יְמִתֶנּוּ.   כ וְאִם-בְּשִׂנְאָה, יֶהְדֳּפֶנּוּ, אוֹ-הִשְׁלִיךְ עָלָיו בִּצְדִיָּה, וַיָּמֹת.   כא אוֹ בְאֵיבָה הִכָּהוּ בְיָדוֹ, וַיָּמֹת--מוֹת-יוּמַת הַמַּכֶּה, רֹצֵחַ הוּא:  גֹּאֵל הַדָּם, יָמִית אֶת-הָרֹצֵחַ--בְּפִגְעוֹ-בוֹ.   כב וְאִם-בְּפֶתַע בְּלֹא-אֵיבָה, הֲדָפוֹ, אוֹ-הִשְׁלִיךְ עָלָיו כָּל-כְּלִי, בְּלֹא צְדִיָּה.   כג אוֹ בְכָל-אֶבֶן אֲשֶׁר-יָמוּת בָּהּ, בְּלֹא רְאוֹת, וַיַּפֵּל עָלָיו, וַיָּמֹת--וְהוּא לֹא-אוֹיֵב לוֹ, וְלֹא מְבַקֵּשׁ רָעָתוֹ.   כד וְשָׁפְטוּ, הָעֵדָה, בֵּין הַמַּכֶּה, וּבֵין גֹּאֵל הַדָּם--עַל הַמִּשְׁפָּטִים, הָאֵלֶּה.   כה וְהִצִּילוּ הָעֵדָה אֶת-הָרֹצֵחַ, מִיַּד גֹּאֵל הַדָּם, וְהֵשִׁיבוּ אֹתוֹ הָעֵדָה, אֶל-עִיר מִקְלָטוֹ אֲשֶׁר-נָס שָׁמָּה; וְיָשַׁב בָּהּ, עַד-מוֹת הַכֹּהֵן הַגָּדֹל, אֲשֶׁר-מָשַׁח אֹתוֹ, בְּשֶׁמֶן הַקֹּדֶשׁ.   כו וְאִם-יָצֹא יֵצֵא, הָרֹצֵחַ, אֶת-גְּבוּל עִיר מִקְלָטוֹ, אֲשֶׁר יָנוּס שָׁמָּה.   כז וּמָצָא אֹתוֹ, גֹּאֵל הַדָּם, מִחוּץ, לִגְבוּל עִיר מִקְלָטוֹ:  וְרָצַח גֹּאֵל הַדָּם, אֶת-הָרֹצֵחַ--אֵין לוֹ, דָּם.   כח כִּי בְעִיר מִקְלָטוֹ יֵשֵׁב, עַד-מוֹת הַכֹּהֵן הַגָּדֹל; וְאַחֲרֵי מוֹת, הַכֹּהֵן הַגָּדֹל--יָשׁוּב הָרֹצֵחַ, אֶל-אֶרֶץ אֲחֻזָּתוֹ.   כט וְהָיוּ אֵלֶּה לָכֶם לְחֻקַּת מִשְׁפָּט, לְדֹרֹתֵיכֶם, בְּכֹל, מוֹשְׁבֹתֵיכֶם.   ל כָּל-מַכֵּה-נֶפֶשׁ--לְפִי עֵדִים, יִרְצַח אֶת-הָרֹצֵחַ; וְעֵד אֶחָד, לֹא-יַעֲנֶה בְנֶפֶשׁ לָמוּת.   לא וְלֹא-תִקְחוּ כֹפֶר לְנֶפֶשׁ רֹצֵחַ, אֲשֶׁר-הוּא רָשָׁע לָמוּת:  כִּי-מוֹת, יוּמָת.   לב וְלֹא-תִקְחוּ כֹפֶר, לָנוּס אֶל-עִיר מִקְלָטוֹ, לָשׁוּב לָשֶׁבֶת בָּאָרֶץ, עַד-מוֹת הַכֹּהֵן.   לג וְלֹא-תַחֲנִיפוּ אֶת-הָאָרֶץ, אֲשֶׁר אַתֶּם בָּהּ, כִּי הַדָּם, הוּא יַחֲנִיף אֶת-הָאָרֶץ; וְלָאָרֶץ לֹא-יְכֻפַּר, לַדָּם אֲשֶׁר שֻׁפַּךְ-בָּהּ, כִּי-אִם, בְּדַם שֹׁפְכוֹ.   לד וְלֹא תְטַמֵּא אֶת-הָאָרֶץ, אֲשֶׁר אַתֶּם יֹשְׁבִים בָּהּ--אֲשֶׁר אֲנִי, שֹׁכֵן בְּתוֹכָהּ:  כִּי, אֲנִי יְהוָה--שֹׁכֵן, בְּתוֹךְ בְּנֵי יִשְׂרָאֵל.  {פ}
כותרת: אופקים:יהודי חיסל ערבי שיצא עם יהודייה
תגובה על ידי: shevetdan על דצמבר 03, 2008, 07:37:37
כרמית תגידי את מתעלמת בכוונה מהמצווה שבנות יהודיות לא יצאו עם לא-יהודים? לא תרצח, באופן הגיוני מתכוון לזה שלא תרצח איש חף מפשע, ובכלל אם הוא יהודי, אבל לעומת זאת אם לדוגמא רץ אליך ערבי עם סכין, לך יש רובה ביד, לא תירה? זו הכוונה? כמובן שלא. היהודי הזה מנע חילול השם ועשה מצווה, ושלא תחשבי שהבדואים האלה כאלה טובים לבנות ישראל http://www.flix.co.il/tapuz/showVideo.asp?m=1393906 (http://www.flix.co.il/tapuz/showVideo.asp?m=1393906)
כותרת: אופקים:יהודי חיסל ערבי שיצא עם יהודייה
תגובה על ידי: דוקא_כך על דצמבר 03, 2008, 07:45:17
יהודי צדיק!!!!!הוא מונע את חילולו הקב"ה
בס"ד

מסכים.  הבדואי גם הפר את החוק החילוני בכך שיצא עם קטינה בת 16 (הוא עצמו היה בן 21).
כותרת: אופקים:יהודי חיסל ערבי שיצא עם יהודייה
תגובה על ידי: carmit3levi על דצמבר 03, 2008, 08:07:03
כרמית תגידי את מתעלמת בכוונה מהמצווה שבנות יהודיות לא יצאו עם לא-יהודים? לא תרצח, באופן הגיוני מתכוון לזה שלא תרצח איש חף מפשע, ובכלל אם הוא יהודי, אבל לעומת זאת אם לדוגמא רץ אליך ערבי עם סכין, לך יש רובה ביד, לא תירה? זו הכוונה? כמובן שלא. היהודי הזה מנע חילול השם ועשה מצווה, ושלא תחשבי שהבדואים האלה כאלה טובים לבנות ישראל http://www.flix.co.il/tapuz/showVideo.asp?m=1393906 (http://www.flix.co.il/tapuz/showVideo.asp?m=1393906)

היהודי הזה רצח ולא מנע שום חטא הוא ביצע חטא בעצמו וטימא את הארץ בדם של בדואי.
כותרת: אופקים:יהודי חיסל ערבי שיצא עם יהודייה
תגובה על ידי: carmit3levi על דצמבר 03, 2008, 08:10:40
כרמית תגידי את מתעלמת בכוונה מהמצווה שבנות יהודיות לא יצאו עם לא-יהודים? לא תרצח, באופן הגיוני מתכוון לזה שלא תרצח איש חף מפשע, ובכלל אם הוא יהודי, אבל לעומת זאת אם לדוגמא רץ אליך ערבי עם סכין, לך יש רובה ביד, לא תירה? זו הכוונה? כמובן שלא. היהודי הזה מנע חילול השם ועשה מצווה, ושלא תחשבי שהבדואים האלה כאלה טובים לבנות ישראל http://www.flix.co.il/tapuz/showVideo.asp?m=1393906 (http://www.flix.co.il/tapuz/showVideo.asp?m=1393906)

אגב גם אין מצוה כזאת שאוסרת על בנות יהודיות לצאת עם בדואים...
זה לא מהתורה ו"ביתו לא תקח לבנך" נאמר על עמי כנען שבהם חורמה...
מאז אסורה מלחמת חורמה מהסוג הזה כחלק מחוקי הברית.
גם אבותינו היו בדואים
גם אברהם התחתן עם שרה אחותו
גם יעקוב התחתן עם בנות דודות שלו
אבל  מאז הברית ויציאת מצרים הדברים האלה אסורים
ומאז הוחרמו והושמדו 7 עמי כנען ועמלק הדברים האלה אסורים!

תפסיק לסלף את התורה רק כדי להצדיק חטא תועבת ה'.
כותרת: אופקים:יהודי חיסל ערבי שיצא עם יהודייה
תגובה על ידי: shevetdan על דצמבר 03, 2008, 08:16:31
את בעצמך אמרת עכשיו שהדברים האלה אסורים כבר מלפני אלפי שנים. הבעיה לא בגזע הבדואי או מה שלא יהיו אלא שהם לא יהודים.
ובין הלא יהודים נכללים בדואים כתת קטגוריה אם את רוצה.
החטא היה של היהודיה.
אני הולך לבית ספר
כותרת: אופקים:יהודי חיסל ערבי שיצא עם יהודייה
תגובה על ידי: דוקא_כך על דצמבר 03, 2008, 08:34:12
אגב גם אין מצוה כזאת שאוסרת על בנות יהודיות לצאת עם בדואים...
זה לא מהתורה ו"ביתו לא תקח לבנך" נאמר על עמי כנען שבהם חורמה...
מאז אסורה מלחמת חורמה מהסוג הזה כחלק מחוקי הברית.
גם אבותינו היו בדואים
גם אברהם התחתן עם שרה אחותו
גם יעקוב התחתן עם בנות דודות שלו
אבל  מאז הברית ויציאת מצרים הדברים האלה אסורים
ומאז הוחרמו והושמדו 7 עמי כנען ועמלק הדברים האלה אסורים!

תפסיק לסלף את התורה רק כדי להצדיק חטא תועבת ה'.
בס"ד

עכשיו הבנתי!  לא רק שאת דוחה את ההלכה, אלא את דוחה גם את הנביאים והכתובים!  שהרי עיון בנ"ך מיד מראה שהלכות הגוי בא"י יושמו בתקופת הנ"ך לא רק על עמי כנען אלא על כל הגוים.  האם גם דוד, שלמה והמלכים האחרים סילפו את התורה כדי להצדיק חטאים ותועבות כביכול?!  האובססיה שלך עם גזענות מעבירה אותך על דעתך.
כותרת: אופקים:יהודי חיסל ערבי שיצא עם יהודייה
תגובה על ידי: jewlover and arabhater על דצמבר 03, 2008, 09:02:25
לא המצאתי שום הלכות
אני אביא לך ציטוטים שלמים מהמקורות כדי שתראה כמה ההלכה מנוגדת לתורה
והאמת אם זה אכפת לרבנים שאנשים לא יחטאו ידאגו להגיד בדיוק את מה שאני אומרת כאן אין אפס
לדעתי אתה משקר שההלכה לא תומכת במה שאני אומרת
כדי להצדיק את חטא השנאה שלך והצדקת דין רשע... אתה לא שונה מהשמאל שעושים חטאים.
הנה ציטוטים אולי זה יעיר בך משהו מי יודע ותשוב מדרך הישר בעיניך...
גם לי נוח לשנוא
בעיקר בדואים
גם לי נוח שלא יהיה להם דין צדק
אבל זה תועבת ה' בגלל זה אני מתאפקת לא כמוך
לא בישביל הבדואי או היהודיה הזאת שמזנה את בית אביה או שאביה מזנה אותה (אי אפשר לדעת היום)
בישביל שמירת הברית

דברים פרק כ כתוב:"לא תרצח" כמו שאמרתי ואמרת שאני ממציאה הלכות. זה קודם כל

ויקרא פרק יט:

כג וְכִי-תָבֹאוּ אֶל-הָאָרֶץ, וּנְטַעְתֶּם כָּל-עֵץ מַאֲכָל--וַעֲרַלְתֶּם עָרְלָתוֹ, אֶת-פִּרְיוֹ; שָׁלֹשׁ שָׁנִים, יִהְיֶה לָכֶם עֲרֵלִים--לֹא יֵאָכֵל.   כד וּבַשָּׁנָה, הָרְבִיעִת, יִהְיֶה, כָּל-פִּרְיוֹ--קֹדֶשׁ הִלּוּלִים, לַיהוָה.   כה וּבַשָּׁנָה הַחֲמִישִׁת, תֹּאכְלוּ אֶת-פִּרְיוֹ, לְהוֹסִיף לָכֶם, תְּבוּאָתוֹ:  אֲנִי, יְהוָה אֱלֹהֵיכֶם.   כו לֹא תֹאכְלוּ, עַל-הַדָּם; לֹא תְנַחֲשׁוּ, וְלֹא תְעוֹנֵנוּ.   כז לֹא תַקִּפוּ, פְּאַת רֹאשְׁכֶם; וְלֹא תַשְׁחִית, אֵת פְּאַת זְקָנֶךָ.   כח וְשֶׂרֶט לָנֶפֶשׁ, לֹא תִתְּנוּ בִּבְשַׂרְכֶם, וּכְתֹבֶת קַעֲקַע, לֹא תִתְּנוּ בָּכֶם:  אֲנִי, יְהוָה.   כט אַל-תְּחַלֵּל אֶת-בִּתְּךָ, לְהַזְנוֹתָהּ; וְלֹא-תִזְנֶה הָאָרֶץ, וּמָלְאָה הָאָרֶץ זִמָּה.   ל אֶת-שַׁבְּתֹתַי תִּשְׁמֹרוּ, וּמִקְדָּשִׁי תִּירָאוּ:  אֲנִי, יְהוָה.   לא אַל-תִּפְנוּ אֶל-הָאֹבֹת וְאֶל-הַיִּדְּעֹנִים, אַל-תְּבַקְשׁוּ לְטָמְאָה בָהֶם:  אֲנִי, יְהוָה אֱלֹהֵיכֶם.   לב מִפְּנֵי שֵׂיבָה תָּקוּם, וְהָדַרְתָּ פְּנֵי זָקֵן; וְיָרֵאתָ מֵּאֱלֹהֶיךָ, אֲנִי יְהוָה.  {ס}

לג וְכִי-יָגוּר אִתְּךָ גֵּר, בְּאַרְצְכֶם--לֹא תוֹנוּ, אֹתוֹ.  לד כְּאֶזְרָח מִכֶּם יִהְיֶה לָכֶם הַגֵּר הַגָּר אִתְּכֶם, וְאָהַבְתָּ לוֹ כָּמוֹךָ--כִּי-גֵרִים הֱיִיתֶם, בְּאֶרֶץ מִצְרָיִם:  אֲנִי, יְהוָה אֱלֹהֵיכֶם.  לה לֹא-תַעֲשׂוּ עָוֶל, בַּמִּשְׁפָּט, בַּמִּדָּה, בַּמִּשְׁקָל וּבַמְּשׂוּרָה.  לו מֹאזְנֵי צֶדֶק אַבְנֵי-צֶדֶק, אֵיפַת צֶדֶק וְהִין צֶדֶק--יִהְיֶה לָכֶם:  אֲנִי יְהוָה אֱלֹהֵיכֶם, אֲשֶׁר-הוֹצֵאתִי אֶתְכֶם מֵאֶרֶץ מִצְרָיִם.  לז וּשְׁמַרְתֶּם אֶת-כָּל-חֻקֹּתַי וְאֶת-כָּל-מִשְׁפָּטַי, וַעֲשִׂיתֶם אֹתָם:  אֲנִי, יְהוָה.  {פ}

במדבר לה

ט וַיְדַבֵּר יְהוָה, אֶל-מֹשֶׁה לֵּאמֹר.   י דַּבֵּר אֶל-בְּנֵי יִשְׂרָאֵל, וְאָמַרְתָּ אֲלֵהֶם:  כִּי אַתֶּם עֹבְרִים אֶת-הַיַּרְדֵּן, אַרְצָה כְּנָעַן.   יא וְהִקְרִיתֶם לָכֶם עָרִים, עָרֵי מִקְלָט תִּהְיֶינָה לָכֶם; וְנָס שָׁמָּה רֹצֵחַ, מַכֵּה-נֶפֶשׁ בִּשְׁגָגָה.   יב וְהָיוּ לָכֶם הֶעָרִים לְמִקְלָט, מִגֹּאֵל; וְלֹא יָמוּת הָרֹצֵחַ, עַד-עָמְדוֹ לִפְנֵי הָעֵדָה לַמִּשְׁפָּט.   יג וְהֶעָרִים, אֲשֶׁר תִּתֵּנוּ--שֵׁשׁ-עָרֵי מִקְלָט, תִּהְיֶינָה לָכֶם.   יד אֵת שְׁלֹשׁ הֶעָרִים, תִּתְּנוּ מֵעֵבֶר לַיַּרְדֵּן, וְאֵת שְׁלֹשׁ הֶעָרִים, תִּתְּנוּ בְּאֶרֶץ כְּנָעַן:  עָרֵי מִקְלָט, תִּהְיֶינָה.   טו לִבְנֵי יִשְׂרָאֵל, וְלַגֵּר וְלַתּוֹשָׁב בְּתוֹכָם, תִּהְיֶינָה שֵׁשׁ-הֶעָרִים הָאֵלֶּה, לְמִקְלָט--לָנוּס שָׁמָּה, כָּל-מַכֵּה-נֶפֶשׁ בִּשְׁגָגָה.   טז וְאִם-בִּכְלִי בַרְזֶל הִכָּהוּ וַיָּמֹת, רֹצֵחַ הוּא:  מוֹת יוּמַת, הָרֹצֵחַ.   יז וְאִם בְּאֶבֶן יָד אֲשֶׁר-יָמוּת בָּהּ הִכָּהוּ, וַיָּמֹת--רֹצֵחַ הוּא:  מוֹת יוּמַת, הָרֹצֵחַ.   יח אוֹ בִּכְלִי עֵץ-יָד אֲשֶׁר-יָמוּת בּוֹ הִכָּהוּ, וַיָּמֹת--רֹצֵחַ הוּא:  מוֹת יוּמַת, הָרֹצֵחַ.   יט גֹּאֵל הַדָּם, הוּא יָמִית אֶת-הָרֹצֵחַ:  בְּפִגְעוֹ-בוֹ, הוּא יְמִתֶנּוּ.   כ וְאִם-בְּשִׂנְאָה, יֶהְדֳּפֶנּוּ, אוֹ-הִשְׁלִיךְ עָלָיו בִּצְדִיָּה, וַיָּמֹת.   כא אוֹ בְאֵיבָה הִכָּהוּ בְיָדוֹ, וַיָּמֹת--מוֹת-יוּמַת הַמַּכֶּה, רֹצֵחַ הוּא:  גֹּאֵל הַדָּם, יָמִית אֶת-הָרֹצֵחַ--בְּפִגְעוֹ-בוֹ.   כב וְאִם-בְּפֶתַע בְּלֹא-אֵיבָה, הֲדָפוֹ, אוֹ-הִשְׁלִיךְ עָלָיו כָּל-כְּלִי, בְּלֹא צְדִיָּה.   כג אוֹ בְכָל-אֶבֶן אֲשֶׁר-יָמוּת בָּהּ, בְּלֹא רְאוֹת, וַיַּפֵּל עָלָיו, וַיָּמֹת--וְהוּא לֹא-אוֹיֵב לוֹ, וְלֹא מְבַקֵּשׁ רָעָתוֹ.   כד וְשָׁפְטוּ, הָעֵדָה, בֵּין הַמַּכֶּה, וּבֵין גֹּאֵל הַדָּם--עַל הַמִּשְׁפָּטִים, הָאֵלֶּה.   כה וְהִצִּילוּ הָעֵדָה אֶת-הָרֹצֵחַ, מִיַּד גֹּאֵל הַדָּם, וְהֵשִׁיבוּ אֹתוֹ הָעֵדָה, אֶל-עִיר מִקְלָטוֹ אֲשֶׁר-נָס שָׁמָּה; וְיָשַׁב בָּהּ, עַד-מוֹת הַכֹּהֵן הַגָּדֹל, אֲשֶׁר-מָשַׁח אֹתוֹ, בְּשֶׁמֶן הַקֹּדֶשׁ.   כו וְאִם-יָצֹא יֵצֵא, הָרֹצֵחַ, אֶת-גְּבוּל עִיר מִקְלָטוֹ, אֲשֶׁר יָנוּס שָׁמָּה.   כז וּמָצָא אֹתוֹ, גֹּאֵל הַדָּם, מִחוּץ, לִגְבוּל עִיר מִקְלָטוֹ:  וְרָצַח גֹּאֵל הַדָּם, אֶת-הָרֹצֵחַ--אֵין לוֹ, דָּם.   כח כִּי בְעִיר מִקְלָטוֹ יֵשֵׁב, עַד-מוֹת הַכֹּהֵן הַגָּדֹל; וְאַחֲרֵי מוֹת, הַכֹּהֵן הַגָּדֹל--יָשׁוּב הָרֹצֵחַ, אֶל-אֶרֶץ אֲחֻזָּתוֹ.   כט וְהָיוּ אֵלֶּה לָכֶם לְחֻקַּת מִשְׁפָּט, לְדֹרֹתֵיכֶם, בְּכֹל, מוֹשְׁבֹתֵיכֶם.   ל כָּל-מַכֵּה-נֶפֶשׁ--לְפִי עֵדִים, יִרְצַח אֶת-הָרֹצֵחַ; וְעֵד אֶחָד, לֹא-יַעֲנֶה בְנֶפֶשׁ לָמוּת.   לא וְלֹא-תִקְחוּ כֹפֶר לְנֶפֶשׁ רֹצֵחַ, אֲשֶׁר-הוּא רָשָׁע לָמוּת:  כִּי-מוֹת, יוּמָת.   לב וְלֹא-תִקְחוּ כֹפֶר, לָנוּס אֶל-עִיר מִקְלָטוֹ, לָשׁוּב לָשֶׁבֶת בָּאָרֶץ, עַד-מוֹת הַכֹּהֵן.   לג וְלֹא-תַחֲנִיפוּ אֶת-הָאָרֶץ, אֲשֶׁר אַתֶּם בָּהּ, כִּי הַדָּם, הוּא יַחֲנִיף אֶת-הָאָרֶץ; וְלָאָרֶץ לֹא-יְכֻפַּר, לַדָּם אֲשֶׁר שֻׁפַּךְ-בָּהּ, כִּי-אִם, בְּדַם שֹׁפְכוֹ.   לד וְלֹא תְטַמֵּא אֶת-הָאָרֶץ, אֲשֶׁר אַתֶּם יֹשְׁבִים בָּהּ--אֲשֶׁר אֲנִי, שֹׁכֵן בְּתוֹכָהּ:  כִּי, אֲנִי יְהוָה--שֹׁכֵן, בְּתוֹךְ בְּנֵי יִשְׂרָאֵל.  {פ}

את לא מבינה את כוונת הפסוקים ובעזרת ניחושים את מעוות את המציאות שבתורה!!!!!!!!!!!!
כותרת: אופקים:יהודי חיסל ערבי שיצא עם יהודייה
תגובה על ידי: carmit3levi על דצמבר 03, 2008, 10:01:50
את לא מבינה את כוונת הפסוקים ובעזרת ניחושים את מעוות את המציאות שבתורה!!!!!!!!!!!!

אני מבינה טוב מאוד וגם אתה מבין טוב מאוד
הפוסל במומו פוסל
אני מקוה שריבונו של עולם יתן לך את היכולת להבחין בין רע לטוב בין שומר ברית לבין מי שלא שומר
אתה מתעקש ללכת בדרך רשעים
בדרך השנאה

בעיה שלך איתו לא שלי
לא אני חוטאת פה

בסך הכל רציתי להוכיח לך כדי שלא תחטא אבל אם אתה מקבל את זה ככה אני יצאתי ידי חובתי.
כותרת: אופקים:יהודי חיסל ערבי שיצא עם יהודייה
תגובה על ידי: zelhar על דצמבר 03, 2008, 14:21:20
מדובר ברצח לפי החוק וגם לפי ההלכה אין אדם רשאי לעשות דין לעצמו ולהרוג מישהו.
כותרת: אופקים:יהודי חיסל ערבי שיצא עם יהודייה
תגובה על ידי: דוקא_כך על דצמבר 03, 2008, 14:31:34
מדובר ברצח לפי החוק וגם לפי ההלכה אין אדם רשאי לעשות דין לעצמו ולהרוג מישהו.
בס"ד

אם כן אז לדעתך גם עמי פופר הוא רוצח?  והרי הרב שבח את עמי פופר באופן פומבי.  אולי לדעתך גם פנחס בן אלעזר בן אהרן הכהן עבר על החוק ועל ההלכה?
כותרת: אופקים:יהודי חיסל ערבי שיצא עם יהודייה
תגובה על ידי: shevetdan על דצמבר 03, 2008, 15:24:14
מדובר ברצח לפי החוק וגם לפי ההלכה אין אדם רשאי לעשות דין לעצמו ולהרוג מישהו.
בהנחה שיעשו לנאשם משפט צדק על פי ההלכה. בבתי המשפט היום עושים משפט צדק? ועוד על פי ההלכה? הם שמים על ההלכה? לא.
אני חושב שעל פי ההלכה הבדואי היה מקבל את אותו עונש שקיבל מהיהודי, אולי בדרכים אחרות כמו סקילה באבנים
כותרת: אופקים:יהודי חיסל ערבי שיצא עם יהודייה
תגובה על ידי: zelhar על דצמבר 03, 2008, 15:31:17
בהנחה שיעשו לנאשם משפט צדק על פי ההלכה. בבתי המשפט היום עושים משפט צדק? ועוד על פי ההלכה? הם שמים על ההלכה? לא.
אני חושב שעל פי ההלכה הבדואי היה מקבל את אותו עונש שקיבל מהיהודי, אולי בדרכים אחרות כמו סקילה באבנים
אני לא חושב כך, הוא לא כפה את עצמו. אני חושב שולי הבחורה ביצעה עברה הילכתית חמורה יותר מהערבי.
כותרת: אופקים:יהודי חיסל ערבי שיצא עם יהודייה
תגובה על ידי: shevetdan על דצמבר 03, 2008, 15:59:40
אני לא חושב כך, הוא לא כפה את עצמו. אני חושב שולי הבחורה ביצעה עברה הילכתית חמורה יותר מהערבי.
אני חילוני בכלל אז רב היה יודע יותר ממני פה אבל אסור לתת לערבי לצאת מזה חופשי ולהעניש רק את היהודיה, כמו ברוב המקרים היום. זה לא צדק ולא היגיון וזה נותן לגיטימציה להם להמשיך להתחיל עם יהודיות כי למה לא.
כותרת: אופקים:יהודי חיסל ערבי שיצא עם יהודייה
תגובה על ידי: אחים באמת על דצמבר 03, 2008, 23:36:41
אני לא חושב כך, הוא לא כפה את עצמו. אני חושב שולי הבחורה ביצעה עברה הילכתית חמורה יותר מהערבי.
מתנצל שאני מצטט דווקא אותך,
אך זו דוגמא לכך שהרבה אנשים (וגם אני מדי פעם)
אומרים מה שיש להם בראש ואז נוצר סלט טונה ענק!

צריך לברר, ללמוד באור הרעיון/לשאול רב כ"ך'ניק...
וכדומה...(http://www.kahane.org.il/meir/ohr/raayon.gif)
ואני מקווה לתת לכם תשובה אמיתית בנושא בקרוב! :)
כותרת: אופקים:יהודי חיסל ערבי שיצא עם יהודייה
תגובה על ידי: carmit3levi על דצמבר 04, 2008, 08:05:30

מי אמר שאסור לו להתחיל עם יהודיה ולשאת אותה לאשה?
מי אמר שלך אסור להתחיל עם ערביות ולהתחתן איתם ולגייר אותן?

אין בכלל איסור כזה או אחר
האיסור היה קיים אם אביה של אותה בחורה אסר עליה ואז זה מתוקף כיבוד הורים
אבל גם אז
שאלת את עצמך אם מדובר באבא שהזנה את ביתו?
הוא דיבר איתה בכלל על עם מי היא יוצאת שהיא אחת שבחרה לעשות מה בא לה?
אם הוא לא דיבר איתה יש בשתיקתו הסכמה למעשיה!

מה זה מקרה כזה פשות שמחליטים מי ראוי למוות ומי לא
בשנאתו רצח הוא נפש דם נקי בישראל
ללא עדים
ללא משפט

אם באמת היה חשוב למישהו כאן שזה יהיה לפי משפט הלכה היו מקימים בית משפט הלכתי שהיה מוציא פסקי דין
לא לפי איך שמתחשק ורצון הלב
אלה לפי הישר בעיני ה'.

לא כמו הבית משפט שבמדינה עושים
והיו צריכים לתחזק שם אנשים שבאמת אכפת להם

אם היה בית משפט כזה כולי אמונה שריבונו של עולם היה עושה שכולם היו באים לשם ובית המשפט הקיים היה מאבד את הלגיטימציה שלו בעיני הציבור לטובת הבית משפט שעושה על פי חוקי ה'.
כותרת: אופקים:יהודי חיסל ערבי שיצא עם יהודייה
תגובה על ידי: zelhar על דצמבר 04, 2008, 08:40:16
מה אומר שאסור ליהודיה להזדוג עם ערבי ? הגיון ברי. מדובר באויבי ישראל שמנסים להשמיד אותנו פיזית, רוחנית ומוסרית. צריך להרחיק אותם מקרבנו וכל מי שמזדווג עמם יש להרחיקו מכלל ישראל.
כותרת: אופקים:יהודי חיסל ערבי שיצא עם יהודייה
תגובה על ידי: carmit3levi על דצמבר 04, 2008, 08:52:59
מה אומר שאסור ליהודיה להזדוג עם ערבי ? הגיון ברי. מדובר באויבי ישראל שמנסים להשמיד אותנו פיזית, רוחנית ומוסרית. צריך להרחיק אותם מקרבנו וכל מי שמזדווג עמם יש להרחיקו מכלל ישראל.

אוייב? מנסה להשמיד אותנו פיזית? מי הבדואי המאוהב? הוא ספציפית? שלך תדע אולי הוא גם היה מתגייר בישבילה?
אוייב אתה יכול להגיד על כל אחד שלא מקיים בזדון את חוקי הברית...

אוייב אתה יכול להגיד על מי שהוא לא שייך לטריטוריה שבשליטתנו ולא כפוף לחוקי המקום...
על כל הארצות בחוץ אתה יכול להגיד שהם אוייבים
לא על האנשים שנמצאים כאן וחיים כאן ונשלטים.

אגב הבדואים שמנסים להשמיד אותנו פיזית? יש יחידות בצבא שלנו שהם של בדואים...
יש יחידות גם של דרוזים...
יש גם יהודים ממוצא ערבי (מזרחי) אז מה?

לפי מה אתה קובע על בן אדם אם הוא אוייב או לא? לפי שיש לו שיער צהוב ועיניים כחולות?
כותרת: אופקים:יהודי חיסל ערבי שיצא עם יהודייה
תגובה על ידי: אחים באמת על דצמבר 04, 2008, 09:11:10
אוייב? מנסה להשמיד אותנו פיזית? מי הבדואי המאוהב? הוא ספציפית? שלך תדע אולי הוא גם היה מתגייר בישבילה?
אוייב אתה יכול להגיד על כל אחד שלא מקיים בזדון את חוקי הברית...

אוייב אתה יכול להגיד על מי שהוא לא שייך לטריטוריה שבשליטתנו ולא כפוף לחוקי המקום...
על כל הארצות בחוץ אתה יכול להגיד שהם אוייבים
לא על האנשים שנמצאים כאן וחיים כאן ונשלטים.

אגב הבדואים שמנסים להשמיד אותנו פיזית? יש יחידות בצבא שלנו שהם של בדואים...
יש יחידות גם של דרוזים...
יש גם יהודים ממוצא ערבי (מזרחי) אז מה?

לפי מה אתה קובע על בן אדם אם הוא אוייב או לא? לפי שיש לו שיער צהוב ועיניים כחולות?

הם מסוכנים למחנות צה"ל הפזורים בדרום הארץ!
הם אוספים תרמילים, שוברים חתחכות ברזל, ופורצים לבסיסים.
ובנוסף אונסים, וכו'...

מה עם כל ההתיישבות שלהם? היא חוקית?
הם משלמים מיסים, ארנונה וכו'?....
כותרת: אופקים:יהודי חיסל ערבי שיצא עם יהודייה
תגובה על ידי: zelhar על דצמבר 04, 2008, 09:27:19
אוייב? מנסה להשמיד אותנו פיזית? מי הבדואי המאוהב? הוא ספציפית? שלך תדע אולי הוא גם היה מתגייר בישבילה?
אוייב אתה יכול להגיד על כל אחד שלא מקיים בזדון את חוקי הברית...

אוייב אתה יכול להגיד על מי שהוא לא שייך לטריטוריה שבשליטתנו ולא כפוף לחוקי המקום...
על כל הארצות בחוץ אתה יכול להגיד שהם אוייבים
לא על האנשים שנמצאים כאן וחיים כאן ונשלטים.

אגב הבדואים שמנסים להשמיד אותנו פיזית? יש יחידות בצבא שלנו שהם של בדואים...
יש יחידות גם של דרוזים...
יש גם יהודים ממוצא ערבי (מזרחי) אז מה?

לפי מה אתה קובע על בן אדם אם הוא אוייב או לא? לפי שיש לו שיער צהוב ועיניים כחולות?
אחרי שהוא ייתגייר אין לי כל בעיה אתו. אין לי משהו אישי נגד הערבי (למרות שאני נוטה להאמין שאם נחקור קצת בענייניו נגלה שהוא לא בדיוק חסיד אומות העולם). הוא ערבי, הוא שייך ללאום שמתחרה בלאום היודי על הריבונות על המולדת היהודית. מעבר לנושא שנישואיי תערובת הם דבר רע, במיוחד אם הצאצאים של זיווג כזה אינם יהודים או אינם מחונכים כיהודים, במקרה של זיווג יהודי ערבי התוצאה היא ממש בגידה בעם ישראל.

יש בדואים בצבא, לצערי. אני חושב שצריך לסלק אותם מהצבא, שזה קל וחומר מכך שאני חושב שהם לא צריכים לחיות בארץ ישראל כלל. את יודעת שרוב המבריחים של סמים, נשק וזונות לתוך ישראל הם בדואים ששירתו או משרתים כגששים בצבא ? את יודעת איך הבדואים מתייחסים לנשים שלהם ? וכן, זה כולל הבדואים ה'נאמנים' שמשרתים בצבא מטעמים אינטרסנטיים ולא מהססים לדפוק אותנו תוך כדי. מי שמתחתנת עם בדואי גוזרת את דינה לחיי עבדות ולהתעללות ואף ממש מסכנת את חייה.

כותרת: אופקים:יהודי חיסל ערבי שיצא עם יהודייה
תגובה על ידי: carmit3levi על דצמבר 04, 2008, 09:32:22
הם מסוכנים למחנות צה"ל הפזורים בדרום הארץ!
הם אוספים תרמילים, שוברים חתחכות ברזל, ופורצים לבסיסים.
ובנוסף אונסים, וכו'...

מה עם כל ההתיישבות שלהם? היא חוקית?
הם משלמים מיסים, ארנונה וכו'?....

אז מה? גם המתנחלים עושים מעשים דומים אתה יכול להגיד אותו דבר
מה שקובע זה למה
וזה לא בא סתם בלי סיבה

בדרך כלל הסיבה היא הפליה וקיפוח לא בקטע של סתם הפליה בקטנה כזה שאפשר לוותר...

הם מבחינת ראיית עולמם נולדו כאן וחיו כאן שנים ופתאום באו להם יהודים שלקחו להם ועשו להם והרסו להם
חויה דומה שהמדינה עשתה למתנחלים שלקחו אנשים שחיו שם שנים ונולדו שם ועקרו אותם והרסו להם

להבדיל מהם כאן יש דרישה להשתלב בחברה
מהם יש דרישה להשתלב בחברה?

מעולם לא הייתה והם חיים כמו שהם חיו פעם ולא דורשים מהם שום שייכות גם לא מבחינה של כפיפות לחוקים
רוצים הם בנפרד אנחנו בנפרד

אז זה המצב

זה שהם ככה זה יופי להגיד
אבל יש בראשית לכל סיפור.

מבחינת נקודת הבראשית אני לא יכולה להגיד משהו
את המעשים לכשעצמם אני מגנה מכל כיוון
אבל אי אפשר להתעלם מהעובדה שמעולם לא נעשה כאן באמת צדק.
כותרת: אופקים:יהודי חיסל ערבי שיצא עם יהודייה
תגובה על ידי: carmit3levi על דצמבר 04, 2008, 09:37:00
אחרי שהוא ייתגייר אין לי כל בעיה אתו. אין לי משהו אישי נגד הערבי (למרות שאני נוטה להאמין שאם נחקור קצת בענייניו נגלה שהוא לא בדיוק חסיד אומות העולם). הוא ערבי, הוא שייך ללאום שמתחרה בלאום היודי על הריבונות על המולדת היהודית. מעבר לנושא שנישואיי תערובת הם דבר רע, במיוחד אם הצאצאים של זיווג כזה אינם יהודים או אינם מחונכים כיהודים, במקרה של זיווג יהודי ערבי התוצאה היא ממש בגידה בעם ישראל.

יש בדואים בצבא, לצערי. אני חושב שצריך לסלק אותם מהצבא, שזה קל וחומר מכך שאני חושב שהם לא צריכים לחיות בארץ ישראל כלל. את יודעת שרוב המבריחים של סמים, נשק וזונות לתוך ישראל הם בדואים ששירתו או משרתים כגששים בצבא ? את יודעת איך הבדואים מתייחסים לנשים שלהם ? וכן, זה כולל הבדואים ה'נאמנים' שמשרתים בצבא מטעמים אינטרסנטיים ולא מהססים לדפוק אותנו תוך כדי. מי שמתחתנת עם בדואי גוזרת את דינה לחיי עבדות ולהתעללות ואף ממש מסכנת את חייה.


זה לא מצדיק רצח וחילול של הברית או עשיית "צדק עד בודד" דין ללא משפט
מבחינתי הרצח זה חילול סתם שתדע...

היה לו יותר חשוב לרצוח מאשר לשמור את חוקי הברית.
כותרת: אופקים:יהודי חיסל ערבי שיצא עם יהודייה
תגובה על ידי: zelhar על דצמבר 04, 2008, 09:41:28
זה לא מצדיק רצח וחילול של הברית או עשיית "צדק עד בודד" דין ללא משפט
מבחינתי הרצח זה חילול סתם שתדע...

היה לו יותר חשוב לרצוח מאשר לשמור את חוקי הברית.
לא יודע אם קראת את התגובה הראשונה שלי. אמרתי שזה רצח, ואין לו הצדקה, גם בנסיבות האלה.
כותרת: אופקים:יהודי חיסל ערבי שיצא עם יהודייה
תגובה על ידי: jewlover and arabhater על דצמבר 04, 2008, 12:14:08
זה לא מצדיק רצח וחילול של הברית או עשיית "צדק עד בודד" דין ללא משפט
מבחינתי הרצח זה חילול סתם שתדע...

היה לו יותר חשוב לרצוח מאשר לשמור את חוקי הברית.
עוד מעט תגידי לי שרצח רבין על ידי יגאל עמיר זה היה   בניגוד  לתורה חס וחלילה!!!!!!!! >:( >:( >:( >:(
כותרת: אופקים:יהודי חיסל ערבי שיצא עם יהודייה
תגובה על ידי: zelhar על דצמבר 04, 2008, 13:11:28
בס"ד

אם כן אז לדעתך גם עמי פופר הוא רוצח?  והרי הרב שבח את עמי פופר באופן פומבי.  אולי לדעתך גם פנחס בן אלעזר בן אהרן הכהן עבר על החוק ועל ההלכה?
לדעתי עמי פופר הוא רוצח.

המקרה של פנחס הוא ייחודי ולא כל כך דומה למקרה הנדון. לפי ההלכה פנחס הוא פתור מרצח, אבל לפי ההלכה לזימרי הייתה זכות להתגונן ולהרוג את פנחס, כי הלכתית פנחס הוא רודף של זימרי.
כותרת: אופקים:יהודי חיסל ערבי שיצא עם יהודייה
תגובה על ידי: לירן על דצמבר 04, 2008, 15:36:15
היא זבל מגיע לה שיהיה לה יסורי מצפון בן אדם צדיק, כל הכבוד לו!
כותרת: אופקים:יהודי חיסל ערבי שיצא עם יהודייה
תגובה על ידי: האלקשי על דצמבר 04, 2008, 16:23:21
לפי ההלכה פנחס הוא פתור מרצח, אבל לפי ההלכה לזימרי הייתה זכות להתגונן ולהרוג את פנחס, כי הלכתית פנחס הוא רודף של זימרי.

סלח לי, אבל זה שקר גס ועיוות זול.
כותרת: אופקים:יהודי חיסל ערבי שיצא עם יהודייה
תגובה על ידי: zelhar על דצמבר 04, 2008, 16:27:52
סלח לי, אבל זה שקר גס ועיוות זול.

לא אני המצאתי זאת, אני למדתי על כך מחבר דוס שלי.
כותרת: אופקים:יהודי חיסל ערבי שיצא עם יהודייה
תגובה על ידי: אריק על דצמבר 04, 2008, 16:59:33
כל הכבוד ליהודי שרצח את הערבי שיצא עם היהודיה.
את היהודיה יש לתלות .
כותרת: אופקים:יהודי חיסל ערבי שיצא עם יהודייה
תגובה על ידי: דוקא_כך על דצמבר 04, 2008, 17:48:16
לא אני המצאתי זאת, אני למדתי על כך מחבר דוס שלי.
בס"ד

http://www.tora.us.fm/tnk/messages/sofrim_hagay_mxjva_21.html

התורה כתבה בכפילות את יחוסו של פנחס בן אלעזר בן אהרן הכהן. דהיינו, הדבר נכתב גם בסוף פרשת בלק, נאמר: וירא פנחס בן אלעזר בן אהרן הכהן. ונכפל שוב בסמוך, בתחילת פרשת פנחס שנאמר: פינחס בן אלעזר בן אהרן הכהן . את ההסבר לכפילות מתרץ הרש"י בשם הגמ': "פינחס בן אלעזר בן אהרן הכהן, (סנהדרין פב, סוטה מב) לפי שהיו השבטים מבזים אותו: הראיתם בן פוטי זה שפיטם אבי אמו עגלים לע"א, והרג נשיא שבט מישראל?! לפיכך בא הכתוב ויחסו אחר אהרן (רש"י-במדבר, כ"ה, י"א). לכאורה תמוה הדבר האם השבטים לא ראו שבזכות מעשהו של פנחס נעצרה המגפה מעל ישראל, א"כ מדוע מצאו לנכון לבזותו לאחר מעשה? ועוד, אם רצו השבטים לבזות את פנחס בגין מעשיו של סבו יתרו, מדוע הסתפקו "רק" בזה שיתרו "פיטם עגלים לעבודת אלילים", הלא היו יכולים לומר על יתרו השמצה יותר גרועה: "שלא הניח עבודת אלילים שבעולם שלא עבדה" (רש"י-שמות, י"ח,י"א), שזה הרבה יותר חמור מפיטום עגלים לע"ז? יתרה מזאת, האם לצורך סתירת טענה טפשית כביכול של השבטים, מצאה התורה לנכון לכתוב את ייחוסו פעמיים?

נלענ"ד להשיב, שהתורה שבה לכתוב את ייחוסו של פנחס, לאחר הריגתו את זמרי, משום שהשבטים חשבו שפנחס הרג את זמרי, מתוך יצר האכזריות אשר ירש מיתרו. לפי שיתרו לא הסתפק בכך שעבד עבודת אלילים, אלא דאג לפטם את העגלים בטרם יקריבם לעבודה זרה. דהיינו, התאכזרות יתר אפילו לבהמות. לפיכך מעשהו של פנחס איננו בבחינת קנאה לה', הפוטרת את פנחס מעונש, אלא מעשהו של פנחס נבע מטבע האכזריות שבתוכו. על כן סברו השבטים כי יש להעניש את פנחס כדין, ולא להכתירו כמנהיג. כדי לסתור טענה עובדתית זו, בא הכתוב ויחסו לאהרן. ללמדנו שבפנחס ירש את תכונותיו של סבו אהרן הכהן הגדול שהיה "אוהב שלום ורודף שלום, אוהב את הבריות ומקרבן לתורה" (אבות, א', י"ב). כלומר, בהריגת זמרי גרם פנחס לשלום בין הקב"ה לישראל. וכן נאמר: "פינחס בן אלעזר בן אהרן הכהן השיב את חמתי מעל בני ישראל...לכן אמור לו הנני נתן לו את בריתי שלום". כלומר, השבטים סברו כי המניע הנפשי לקנאתו של פנחס, בהרג זמרי וכזבי מקורו הוא באכזריות שירש פנחס מסבו יתרו, ה' קבע כי המניע הנפשי לקנאתו של פנחס, בהרג זמרי וכזבי מקורו הוא באהבת ישראל שירש פנחס מאהרן סבו. ה' השיב לטענת השבטים, בקובעו כי קנאותו של פנחס, נבעה מעומק אמונתו ואהבתו את ישראל, ולא מתוך כעס, או אכזריות או מניע אישי כלשהוא, אלא מאהבת השלום. שנאמר: "הנני נותן לו את בריתי שלום".

ודע, שהקב"ה יכל להנקם מזמרי בעצמו, אלא ה' רצה לזכות את "פנחס שיבא ויטול את הראוי לו" (מד"ר, במדבר, פר' כ'). ממעשה פנחס למדו ישראל, כיצד צריך מנהיג לנהוג בשעת משבר אמוני. לפיכך ה' נתן לפנחס "ברית שלום" לאחר שקנא לה', ע"מ ללמדנו שמנהיג ישראל זקוק לשתי תכונות סותרות כביכול: גם קנאה לה' וגם שלום.
כותרת: אופקים:יהודי חיסל ערבי שיצא עם יהודייה
תגובה על ידי: דוקא_כך על דצמבר 04, 2008, 17:52:53
כל הכבוד ליהודי שרצח את הערבי שיצא עם היהודיה.
את היהודיה יש לתלות .
בס"ד

אם נכנס לביתך נחש ונושך בן-משפחה, ולאחר שהרגת את הנחש, את מי יש להעניש, את הקורבן שננשך, או את האידיוט ששכח לסגור את הדלת ואיפשר לנחש להיכנס לביתך מלכתחילה?!  מי האשם האמיתי, הבחורה המבולבלת והמתבוללת, או הערב הרב, שלא רק מאפשרים התבוללות אלא אף מעודדים התבוללות והישמדות?
כותרת: אופקים:יהודי חיסל ערבי שיצא עם יהודייה
תגובה על ידי: carmit3levi על דצמבר 04, 2008, 18:16:18
לדעתי עמי פופר הוא רוצח.

המקרה של פנחס הוא ייחודי ולא כל כך דומה למקרה הנדון. לפי ההלכה פנחס הוא פתור מרצח, אבל לפי ההלכה לזימרי הייתה זכות להתגונן ולהרוג את פנחס, כי הלכתית פנחס הוא רודף של זימרי.

פנחס רצח לשם הגנה
לפי המעשה שלו הוא היה גאון לדעתי בחוקי התורה הוא עשה הערכת מצב מדוייקת וידע
את מי לרצוח כדי שכמה שפחות אנשים יהרגו מתוך איבוד השליטה במצב.
הוא זיהה מי החוטא שהוא היה הגורם לפריצתה של קנאת ה' בעם ואנשים מתו מהמגפה
וברגע שהוא הרג את זמרי נפסקה קנאת ה' והפסיקו למות אנשים במגפה.
בעצם ברצח של זמרי הוא ביצע את תפקידו ככהן
לכפר לעם בפני ה' ולעשות משפט צדק על פי חוקי הברית (הריגת חוטא על פי 2 או 3 עדים כשהוא כהן ועדים למעשה גם שופט הדור כמו משה)

הוא גאון בעיני או שהמעשה שלו בנסיבות היה מעשה גאוני.
כותרת: אופקים:יהודי חיסל ערבי שיצא עם יהודייה
תגובה על ידי: דוקא_כך על דצמבר 04, 2008, 18:32:42
פנחס רצח לשם הגנה
לפי המעשה שלו הוא היה גאון לדעתי בחוקי התורה הוא עשה הערכת מצב מדוייקת וידע
את מי לרצוח כדי שכמה שפחות אנשים יהרגו מתוך איבוד השליטה במצב.
הוא זיהה מי החוטא שהוא היה הגורם לפריצתה של קנאת ה' בעם ואנשים מתו מהמגפה
וברגע שהוא הרג את זמרי נפסקה קנאת ה' והפסיקו למות אנשים במגפה.
בעצם ברצח של זמרי הוא ביצע את תפקידו ככהן
לכפר לעם בפני ה' ולעשות משפט צדק על פי חוקי הברית (הריגת חוטא על פי 2 או 3 עדים כשהוא כהן ועדים למעשה גם שופט הדור כמו משה)

הוא גאון בעיני או שהמעשה שלו בנסיבות היה מעשה גאוני.
בס"ד

איך אפשר לקרוא למה שפנחס עשה "רצח" אם הקב"ה בכבודו ובעצמו שבח אותו על מעשהו?!  מה, את עכשיו יותר צדיקה מהקב"ה?!  ועוד, השתמשת במלה "הרג" פעם אחת, כך שאת גם לא עקבית (עלייך להחליט: הרג או רצח?).  נראה שעבורך, הרג ורצח---היינו הך.  בכל מקום באינטרנט, אפילו בוויקיפדיה השמאלנית, הארוע מתואר כהרג, "פנחס הרג את זמרי".  מעניין אותי לדעת אם הסיבה לדבקות שלך בסילופים ובאמונות הנפסדות וההזויות שלך היא אגו מנופח או חוסר שפיות.  אני מקווה מאוד שזה אגו, כי אם זה אגו אז יש לך תקנה, אחרת...  חבל"ז.
כותרת: אופקים:יהודי חיסל ערבי שיצא עם יהודייה
תגובה על ידי: carmit3levi על דצמבר 04, 2008, 19:22:54
בס"ד

איך אפשר לקרוא למה שפנחס עשה "רצח" אם הקב"ה בכבודו ובעצמו שבח אותו על מעשהו?!  מה, את עכשיו יותר צדיקה מהקב"ה?!  ועוד, השתמשת במלה "הרג" פעם אחת, כך שאת גם לא עקבית (עלייך להחליט: הרג או רצח?).  נראה שעבורך, הרג ורצח---היינו הך.  בכל מקום באינטרנט, אפילו בוויקיפדיה השמאלנית, הארוע מתואר כהרג, "פנחס הרג את זמרי".  מעניין אותי לדעת אם הסיבה לדבקות שלך בסילופים ובאמונות הנפסדות וההזויות שלך היא אגו מנופח או חוסר שפיות.  אני מקווה מאוד שזה אגו, כי אם זה אגו אז יש לך תקנה, אחרת...  חבל"ז.

מה שפנחס עשה זה רצח
אני לא הולכת להחניף את המעשה
אבל זה היה רצח של מצוה
יש חוק ה' שאותו שומרים כל הזמן
יש תורות ה' שגם אותם שומרים
ומצוה זה משהו שאלוהים אומר לעשות באותו רגע וזה נכון למצב ספציפי
מה שפנחס בן אליעזר עשה זה רצח מצוה
אני אעתיק לכאן:

במדבר פרק כה
א וַיֵּשֶׁב יִשְׂרָאֵל, בַּשִּׁטִּים; וַיָּחֶל הָעָם, לִזְנוֹת אֶל-בְּנוֹת מוֹאָב.  ב וַתִּקְרֶאןָ לָעָם, לְזִבְחֵי אֱלֹהֵיהֶן; וַיֹּאכַל הָעָם, וַיִּשְׁתַּחֲווּ לֵאלֹהֵיהֶן.  ג וַיִּצָּמֶד יִשְׂרָאֵל, לְבַעַל פְּעוֹר; וַיִּחַר-אַף יְהוָה, בְּיִשְׂרָאֵל.  ד וַיֹּאמֶר יְהוָה אֶל-מֹשֶׁה, קַח אֶת-כָּל-רָאשֵׁי הָעָם, וְהוֹקַע אוֹתָם לַיהוָה, נֶגֶד הַשָּׁמֶשׁ; וְיָשֹׁב חֲרוֹן אַף-יְהוָה, מִיִּשְׂרָאֵל.  ה וַיֹּאמֶר מֹשֶׁה, אֶל-שֹׁפְטֵי יִשְׂרָאֵל:  הִרְגוּ אִישׁ אֲנָשָׁיו, הַנִּצְמָדִים לְבַעַל פְּעוֹר.  ו וְהִנֵּה אִישׁ מִבְּנֵי יִשְׂרָאֵל בָּא, וַיַּקְרֵב אֶל-אֶחָיו אֶת-הַמִּדְיָנִית, לְעֵינֵי מֹשֶׁה, וּלְעֵינֵי כָּל-עֲדַת בְּנֵי-יִשְׂרָאֵל; וְהֵמָּה בֹכִים, פֶּתַח אֹהֶל מוֹעֵד.  ז וַיַּרְא, פִּינְחָס בֶּן-אֶלְעָזָר, בֶּן-אַהֲרֹן, הַכֹּהֵן; וַיָּקָם מִתּוֹךְ הָעֵדָה, וַיִּקַּח רֹמַח בְּיָדוֹ.  ח וַיָּבֹא אַחַר אִישׁ-יִשְׂרָאֵל אֶל-הַקֻּבָּה, וַיִּדְקֹר אֶת-שְׁנֵיהֶם--אֵת אִישׁ יִשְׂרָאֵל, וְאֶת-הָאִשָּׁה אֶל-קֳבָתָהּ; וַתֵּעָצַר, הַמַּגֵּפָה, מֵעַל, בְּנֵי יִשְׂרָאֵל.  ט וַיִּהְיוּ, הַמֵּתִים בַּמַּגֵּפָה--אַרְבָּעָה וְעֶשְׂרִים, אָלֶף.

במקרה הזה רואים את התנאים לחובת רצח על פי תורת הברית
א. היה חטא עבודה זרה
ב. הייתה מצות ה' להוקיע את כל ראשי העם נגד השמש
ג. ניתנה הנחיה לשופטים לפסוק הרג לכל מי שהוא נצמד לבעל פעור זתומרת שכבר היה משפט ודין עוד בטרם נתפס החוטא.
ד. איש מבני ישראל בא עם מדיינית זתומרת שהוא מבין אלה שנצמדים לעבודה זרה בנוכחות עדים
ה. מבין העדים פנחס היה הראשון להיות המוציא לפועל של משפט צדק שכבר נעשה כי כבר הדין ניתן והיו עדים.

במעשה זה פנחס עשה את מצוה ה', ביצע משפט צדק (שלא הוא השופט) וכיפר לעם ישראל על קנאת ה' ועצר את המגפה שמתו בה 24000 איש.
כותרת: אופקים:יהודי חיסל ערבי שיצא עם יהודייה
תגובה על ידי: zelhar על דצמבר 04, 2008, 19:40:27
והנה ציטוט בעניין דין רודף (היתר לזמרי להרגו מתוך הגנה עצמית) שחל על פנחס:
ציטוט
ג. דין רודף


למרות שהתורה התירה למקנא לה' להרוג בשלושת המקרים: "הגונב את הקסוה, והמקלל בקוסם, והבועל ארמית...כהן ששמש בטומאה" (סנהדרין, פ"ט, משנה ו'). המקנא לוקח על עצמו סיכון שאם יתהפך החוטא ויהרוג את המקנא, החוטא יהיה פטור מעונש. וכן מצאנו בגמ' לגבי פנחס: "שאם פירש זמרי (מכזבי) והרגו פנחס, נהרג עליו (פנחס). נהפך זמרי והרגו לפנחס, אין (זמרי) נהרג עליו שהרי (פנחס) רודף הוא (סנהדרין פב.). יתרה מזאת, ע"פ ההלכה, כל אדם (ראובן) שרואה אדם (שמעון) שרודף אחר חברו (לוי) להורגו, רשאי הוא (ראובן) להרוג את הרודף (שמעון), ואף מצווה על כך, במצוות "לא תעמוד על דם רעך" (הרמב"ם, הל' רוצח, פ"א, ו-ז, ט"ו, שו"ע, תכ"ה, א'). אולם, במקרה שכזה אם הרודף (שמעון) יסתובב ויהרוג את רודפו (ראובן) הוא יהיה (שמעון) חייב מיתה. משום שהמבקש להרוג (ראובן) את הרודף (שמעון) מקיים מצווה, ולכן אין לרודף (שמעון) היתר להרוג את הרודף (ראובן). נמצאנו למדים מכאן, שכאשר פנחס רדף את זמרי ע"מ להורגו, לא היה זה בגדר של "לא תעמוד על דם רעך". לפיכך היה זמרי רשאי להרוג את פנחס מדין רודף (משנה למלך-הרמב"ם, הל' רוצח, פ"א, ט"ו). וכן הדין לגבי גואל הדם אשר התורה פטרה אותו מעונש בגין הריגתו של הרוצח בשגגה, בהיותו מחוץ לעיר המקלט. אך אם הרוצח בשגגה הורג את גואל הדם בכדי להציל את נפשו, פטור הוא מעונש. משום שאין גואל הדם מצווה להרוג את הרוצח בשגגה, כי עונשו של הרוצח בשגגה הוא גלות, ולא מוות.
ודע, שגם פנחס היה בגדר של "גואל הדם" של כ"ד אלף איש מישראל שנהרגו בעוון זמרי, וגם מעשהו היה בבחינת "לא תעמוד על דם רעך", שכן מצאנו שבעקבות הריגתו את זמרי, נעצרה המגפה מעל ישראל. וכן העיד עליו הקב"ה: "ולא כליתי את בני ישראל בקנאתי" (במדבר, כ"ה, י"א).

אני ממליץ לכולכם לקרוא את כל המאמר בקישור הזה: http://www.tora.us.fm/tnk/messages/sofrim_hagay_mxjva_21.html

עולה מתוכו שכיום אין כל היתר הלכתי לבצע הרג מתוך קנאות מאחר שהתבתל גילוי השכינה וחרב המקדש.