HAYAMIN.ORG
חדשות ודיונים => דיון כללי => נושא נשלח על ידי: Aaron על יוני 10, 2008, 18:50:49
-
" עיריית נס ציונה הפיצה חוברות שירה בקרב תלמידי בתי הספר היסודיים בעיר, אולם לא לקחה בחשבון את הפגיעה ברגשות הציבור הערבי בשל שיר שחיבר תלמיד כיתה ה' מהאזור. השיר, "סיפור הבונקר", מתאר את קורותיו של אחמד שבונה פצצות והורג יהודים. מנהל המרכז הקהילתי הערבי ביפו, איברהים אבו-שינדי, מאשים את משרד החינוך "
ואלה מילות השיר "סיפור הבונקר":
הבונקר של אחמד מלא הפתעות: רימונים, אקדחים תלויים על
קירות. אחמד מתכנן עוד מטען חבלה!
איזה בונקר יש לאחמד, שכל יום עושה בעיות.
אחמד יודע לעשות חבלות. אחמד זה אחמד, לא משהו אחר, אז
אל תשכחו ממנו להיזהר.
אנו סופגים טילים והם נהנים!
אחמד וחבריו יכלו להיות עשירים ומאושרים אם לא היו מבזבזים
את כספם רק על טילים.
בעקבות פניית ynet מסרה ברקוביץ' כי כ-500 עותקי החוברת ייאספו והשיר יוסר מהן.
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3553822,00.html
-
חחחח ילד בכיתה ה' יותר חכם ומבין את המצב מפוליטיקאים ;D
-
חחחח ילד בכיתה ה' יותר חכם ומבין את המצב מפוליטיקאים ;D
נכון :D
-
בס''ד
נזכיר כאן הלכה חשובה מאד שקשורה לעניין זה , כאשר יש אות בספר-תורה שיכולה להיראות כדמות של שתי אותיות שונות וקשה ההבחנה לאמר לאיזו אות דומה אותה אות ( כגון האות כ' שיכולה להידמות לאות נ' כאשר הכתיבה צפופה ) ההלכה מורה שיש להראותה לתינוק (תינוק=ילד קטן שזה עתה לומד לקרוא) דלא חכים ולא טיפש (כלאמר שאיננו ''חכם'' היודע לקרוא בצורה חלקה ורהוטה , וכן איננו ''טיפש'' עד-כדי כך שאיננו יודע צורת האותיות כלל , אלא שמחפשים תינוק שיודע צורת האותיות אולם איננו קורא בצורה חלקה ורהוטה ) , והוא למעשה מכריע על צורת האות האמיתית ועל פיו יש לתקנה (אם טעה בקריאתה ) ולהשארה כפי שהיא ( אם לא טעה בקריאתה ) , נשאלת השאלה --מדוע מראין דווקא לתינוק ??--והתשובה היא ,מכיוון שדעתו איננה קנוי'ה !!--כלומר שהוא היחיד שמסוגל לקרוא בתמימות וללא נטי'ה ימינה או שמאלה ,וזאת מכיוון שלא עבר שום '' שטיפת-מוח '' שמכתיבה לו את הצורה של האות למרות שעיניו רואות אחרת , כי-אם שופט הוא בצורה האובייקטיבית ביותר לפי מה שרואות עיניו ,וזו היא ההכרעה הנכונה ביותר לגבי הכרעה בצורת אות היכולה להידמות לשתי אותיות שונות !!!---ולעניין שלנו , אותו תינוק -אכן ראה את המצב לאשורו , מכיוון ששטיפות -המוח עדיין לא חילחלו היטב לתודעתו של המסכן , ולכן כתב את הדברים בצורה אובייקטיבית וללא חשש מבג''ץ שר''י ,ו/או כל גורם עויין אחר !!--וכמובן שהוא רואה את הדברים יותר טוב מכל מי שעבר את שטיפות-המוח הנמשכות שנים ב '' מערכת-הליכלוך (חינוך)'' וכן בחשיפה ממושכת לכלי התשקורת ובכלל זה העיתונות הממלכתית ר''ל !! החשיפה לגורמים אלו היא כעין '' קרינה רדיואקטיבית '' לתודעה האנושית , חשיפה אחת איננה משפיעה רבות , אולם ההבדל הוא שבניגוד לקרינה רדיואקטיבית משפיעה שטיפת-המוח מאד להתמכר לחשיפה הבאה , ורצף של חשיפות מזיק לתודעה כפי שקרינה רדיואקטיבית מזיקה לרקמות הגוף אף כי שתיהן אינן ניתנות לתחושה כלל , אלא שתוצאותיהן הן אלו שניתנות לתחושה על-ידי כלים מתאימים , ותוצאותיהן הרסניות ר''ל !!--ולא בכדי אמרו רבותנו ע''ה זיע''א '' גדול המחטיאו מהורגו '' !!, ולכן זוהי דוגמא חשובה ל'' צנזורה '' המפנה שמאלה , ושטיפות-מוח של '' מערכת הליכלוך (חינוך)'' של השלטון השמאלני ציוני (כיום גם פוסט-ציוני) ממלכתי בולשביקי תחת שמותיו ותחפושותיו השונים ( כלומר בפשטות מתבוללים ומוסרים שונאי העם היהודי שהם למעשה ערב-רב שר''י שהוא מקור הצרות של עמנו בכל הדורות ) ,ואשר לאותו תינוק שנישבה ונשמתו זועקת לבורה עולם להשיבו לצור מחצבתו ,אנו מתפללים עליו שיזכה במהרה לשוב לדרך ישרא-ל סבא ולהגדיל תורה ולהאדירה ,ובכך למחות את שמם וזכרם של כלל שונאי-ישרא-ל --השיר הזה מבטא כתיבה מכל הלב של תינוק בעל כישרון כתיבה יפה ביותר והקב''ה יצילהו ואת חבריו מידי אותם אנשי ערב-רב נלוז ומתועב בני עוולה הרודים באחיהם בפרך ומתירים את דמם לבני-בריתם הרוצחים האכזרים בני האויב הערבי הנאצי יש''ו !! עד-כאן !-ונזכה במהרה לגאולה שלמה ובבניין בית-מקרשנו ותפארתנו ובביאת גואל-צדק בבאכי''ר .
הגולה בארץ :smil037: