HAYAMIN.ORG
חדשות ודיונים => דיון כללי => נושא נשלח על ידי: חיים בן_פסח על פברואר 24, 2008, 05:06:51
-
בס''ד
אנא הסבירו את בחירתכם.
-
אני אומר...לא נשכח ולא נסלח על מעשי יצחק רבין יש''ו שר''י ועל מעשי שמעון פרסקי יש''ו שר''י!
הם מהבוגדים הגדולים של מדינת ישראל!
בקרוב "כיכר פרס"!
-
בס"ד
כמובן שבחרתי באופציה השלישית.
אושרי שכחת את:יוסי ביילין,יוסי שריד,רון פונדק,הירשפלד,אורי סביר,שמעון פרס?
-
בס"ד
כמובן שבחרתי באופציה השלישית.
אושרי שכחת את:יוסי ביילין,יוסי שריד,רון פונדק,הירשפלד,אורי סביר,שמעון פרס?
את שמעון פרס הוא דווקא כן הזכיר.
שמו המקורי הוא שמעון פרסקי..... :smil046:
-
פשע זדוני.
-
אני לא חושב שרבין ופרס רצו במות אלפים יהודים.
בכול סזאת בחרתי באופציה האחרונה.
-
הסכמי האסלה הגיעו והתחילו דווקא מהצד הימני של המפה הפוליטית הישראלית.
-
הסכמי האסלה הגיעו והתחילו דווקא מהצד הימני של המפה הפוליטית הישראלית.
בס''ד
כוונתך הצד הימני-המזוייף של ביבי נחשייהו ??--הרי ידוע שהוא סוכן מושבע של גרעין השמאל הציוני-ממלכתי בולשביקי--יכריתהו ה' במהרה ויקים סוכת-דוד הנופלת אכי''ר .להלן כמה קריקטורות שלו = aa5 :damnPC: :xfingers: :pig1: :sign013: :sign019:
הגולה בארץ :smil037:
-
בס"ד
לא הוא התכוון ליצחק שמיר.
אני דווקא מעריך-ומכבד את מר יצחק שמיר כי הוא היה מנהיג הלח"י והוא שונא ערבים בדיוק כמותנו.
-
בס"ד
לא הוא התכוון ליצחק שמיר.
אני דווקא מעריך-ומכבד את מר יצחק שמיר כי הוא היה מנהיג הלח"י והוא שונא ערבים בדיוק כמותנו.
אנשים משתנים ויצחק שמיר השתנה ביחסו אל הערבים.
יצחק שמיר היה מנהיג לח"י אבל מה לעשות שהוא השתנה.
יצחק שמיר היה בין המתנגדים הגדולים של הרב כהנא הי"ד והוא אחד האנשים שפסלו את הרב כהנא.
-
בס"ד
לפחות הוא לא וויתר על אף גרגר מארץ-ישראל(הוא נאנס ללכת בעל-כורחו לוועידת-מדריד).
אתה לא יכול להגיד שהוא לא תרם למדינת-ישראל.
בזה שהוא היה אחד מאלו שפסלו את הרב כהנא זצ"ל-הי"ד אני מתנגד לו.
-
בס"ד
לפחות הוא לא וויתר על אף גרגר מארץ-ישראל(הוא נאנס ללכת בעל-כורחו לוועידת-מדריד).
אתה לא יכול להגיד שהוא לא תרם למדינת-ישראל.
בזה שהוא היה אחד מאלו שפסלו את הרב כהנא זצ"ל-הי"ד אני מתנגד לו.
רן את מי מאשימים כשבן-אדם נרצח?
את מתכנן הרצח ואת הרוצח.
הוא נאנס ללכת בעל כורחו?
אני לא אמרתי שהוא לא פעל למען הארץ אבל זה מה שקורה שאין למנהיגים עמוד שידרה תורנית.
-
למרות כול החסרונות של יצחק שמיר בסוף ימיו היה לו יתרון אחד גדול בתקופת שלטנו השניה (1986-1992) כול מה שקשור לישוב הארץ במיוחד ביהודה פרח וגדל.
בשנות ה-80 גדל הישוב היהודי ביהודה למימדים של מה בכך.
ובאת בואו של רבין לשלטון ב-1992 הוא מצא הרבה יותר ישובים ותושבים מאשר היה אפשר לצפות.
שכן בתקופת שמיר נוצרו ישובים רבים והישובים הישנים יותר שנוצרו בשנות ה-70 ובתחילת שנות ה-80 גדלו מאוד.
-
ברור לכולם כבר מזמן שהסכם הדמים של אוסלו היה פשע
ואסון למדינה ופשע נגד האנושות. נקודה.
-
לדעתי זו הייתה טעות שנעשתה מתוך כוונות טובות. הדרך לגהנום רצופה בכוונות טובות.
-
לדעתי זו הייתה טעות שנעשתה מתוך כוונות טובות. הדרך לגהנום רצופה בכוונות טובות.
ברוך השב!
=)
-
אני מסכים עם שלמה ודקסטר.
אני לא חושב שהייתה כאן מזימה, ושרבין באמת רצה שיהודים ירצחו. הוא ניתח את המצב בצורה מסויימת, שהייתה שגויה מן היסוד.
-
אני מסכים עם שלמה ודקסטר.
WTFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF???!!!!
דקסטר?
-
WTFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF???!!!!
דקסטר?
דקסטר/אהד הוא למדיהו.
-
אני מסכים עם שלמה ודקסטר.
אני לא חושב שהייתה כאן מזימה, ושרבין באמת רצה שיהודים ירצחו. הוא ניתח את המצב בצורה מסויימת, שהייתה שגויה מן היסוד.
נכון גם בגין,ז'בוטינסקי,שמיר,רבין,שרון כולם כולם ניתחו את המצב בצורה מסויימת. :2funny:
פז אם אתה חושב שכולם טועים בגלל ניתוח מסויים אז אני חושב שצריך לפטר כל רופא.
כולם טעו אבל תמיד היהודים הם הקיצוניים,עדיף להיות בעד הטועים מאשר היהודים הקיצוניים.
-
נכון גם בגין,ז'בוטינסקי,שמיר,רבין,שרון כולם כולם ניתחו את המצב בצורה מסויימת. :2funny:
הם בהחלט ניתחו את המצב בצורה מסויימת, יכול מאוד להיות שניתוחם היה גרוע. מה אתה טוען כאן?
פז אם אתה חושב שכולם טועים בגלל ניתוח מסויים אז אני חושב שצריך לפטר כל רופא.
כולם טעו אבל תמיד היהודים הם הקיצוניים,עדיף להיות בעד הטועים מאשר היהודים הקיצוניים.
אתה חושב שכל בוחרי קדימה, העבודה, ואולי גם חלק מבוחרי הליכוד, כולם שותפים באיזו קונספירציה?
אני לא חושב כך. אני חושב שהם פשוט רואים את הדברים בדרך מסויימת (להלן: "ניתוח"), ומשום שהניתוח מוטעה, הדברים נראים כפי שהם נראים היום. האם תוכל לטעון שכל בוחרי הדמוקרטים בארה"ב, ובכלל כל אנשי השמאל (המדיני, לא הכלכלי) בעולם כולם שותפים במזימות שונות ומשונות? (או שאולי ניתוחם לקוי).
-
הם בהחלט ניתחו את המצב בצורה מסויימת, יכול מאוד להיות שניתוחם היה גרוע. מה אתה טוען כאן?
אני לא טוען כלום,פשוט הם טעו זה הכל.
מסקנה:יהודי לאומי ללא עמוד שדרה תורני יותר גרוע מיהודי דמוקרט.
הגיע הזמן שניתן צ'אנס למנהיגים בעל עמדות תורניות,לא חושב?
אבל יש מנהיגים שבאמת לא טעו אלא הם רשעים מטבעם כמו רבין ובן גוריון וכל מיני ציונים למינהם.
יש ציונים שאני בעד דרכם כמו הלח"י והאצ"ל אבל לצערי הרב היום רובם בגדו בנו,יש דברים שאני מסכים עם ז'בטונסקי אבל לתמוך בשום אופן.
אתה חושב שכל בוחרי קדימה, העבודה, ואולי גם הליכוד, כולם שותפים באיזו קונספירציה?
אני לא חושב כך. אני חושב שהם פשוט רואים את הדברים בדרך מסויימת (להלן: "ניתוח"), ומשום שהניתוח מוטעה, הדברים נראים כפי שהם נראים היום. האם תוכל לטעון שכל בוחרי הדמוקרטים בארה"ב, ובכלל כל אנשי השמאל (המדיני, לא הכלכלי) בעולם כולם שותפים במזימות שונות ומשונות? (או שאולי ניתוחם לקוי).
אני לא מאמין שיש קונספריציה חחחח.
פשוט אני אומר שהגיע הזמן שקצת נעבור לשיטה התורנית זה הכל,במקום כל הזמן לראות את החילוניות כ"חופש".
אבל זאת העמדה שלי,אני לא מצפה שכל יהודי יקבל אותה אבל אני כבר לא אתמוך באף יהודי לאומי בלי עמדה תורנית זה לא אומר שאני צריך לשנוא אבל לתמוך בשום אופן.
אצל הישראלי הממוצע היהדות נראת כדבר כפייתי והחילוניות כ"חופש".
-
"ציונים למיניהם", אתה מזכיר לי את נטורי קרתא עם הלכסיקון הזה.
-
"ציונים למיניהם", אתה מזכיר לי את נטורי קרתא עם הלכסיקון הזה.
יש ציונים ויש ציונים חלקם בכל לא חושבים על ציון.
אני אשתמש בהגדרה הנפוצה אדם ציוני הוא אדם התומך במדינה יהודית ודמוקרטית.
אך יש סוגים שונים של מדינה יהודית.
גם מדינה שבא יש ליהודים זכיות יתר לעליה (ללא הגבלה) בעוד יתר האנשים מוגבלים (לא יותר מ-100,000 לשנה) היא מדינה יהודית אבל מאוד בקושי.
לצערי הרב המנהיגים של ימינו מתרחקים גם מהציונות וגם מהדמוקרטיה.
אך הם ממשיכים להגדיר את עצמם כציונים.
לעומת זאת יש ציונים אמיתים אלה כמו המתנחלים ועוד קבוצה לא קטנה של אנשים התומכים במדינה יהודית ודמוקרטית באמת.
התומכים ביד קשה נגד הטרור!
יש ציונים ויש ציונים חלקם בכל לא חושבים על ציון.
-
"ציונים למיניהם", אתה מזכיר לי את נטורי קרתא עם הלכסיקון הזה.
אני שמח גם לנטורי קרתא יש כיפה,ציצית ופיאות.
היטלר אהב לאכול בשר אז אסור לאכול בשר.
מי שהוא אנטי-ציוני לא חייב להיות כמו נטורי קרתא,יש מספיק יהודים אנטי-ציוניים שהם בעד א"י.
מי שהוא נגד ערבים לא בהכרח אוהב יהודים.
-
אני שמח גם לנטורי קרתא יש כיפה.
היטלר אהב לאכול בשר אז אסור לאכול בשר.
מי שהוא אנטי-ציוני לא חייב להיות כמו נטורי קרתא,יש מספיק יהודים אנטי-ציוניים שהם בעד א"י.
מי שהוא נגד ערבים לא בהכרח אוהב יהודים.
אם אתה אנטי-ציוני אז אתה לא בעד מדינה יהודית, אם אתה אנטי-ציוני אתה לא יכול להיות פרו-ציוני, או זה או זה.
אני אשתמש בהגדרה הנפוצה אדם ציוני הוא אדם התומך במדינה יהודית ודמוקרטית.
מדינה יהודית, לא בהכרח דמוקרטית.
-
מדינה יהודית, לא בהכרח דמוקרטית.
אבל ציונות היא תמיכה במדינה יהודית ודמוקרטית זו המשמעות של התנועה הציונית מדינה הלכה שאינה דמוקרטית אינה מוקרת כחלק מהחזון הציוני.
והתמכים במדינת התורה אינם מגדירים את עצמם כציונים.
וכמובן שמדינה יהודית לא בהכרך דמוקרטית בדיוק כמו שמדינה דמוקרטית לא בהכרך יהודית.
לצערי אין לנו לא יהדות ולא דמוקרטיה של ממש.
-
אבל ציונות היא תמיכה במדינה יהודית ודמוקרטית זו המשמעות של התנועה הציונית מדינה הלכה שאינה דמוקרטית אינה מוקרת כחלק מהחזון הציוני.
והתמכים במדינת התורה אינם מגדירים את עצמם כציונים.
וכמובן שמדינה יהודית לא בהכרך דמוקרטית בדיוק כמו שמדינה דמוקרטית לא בהכרך יהודית.
לצערי אין לנו לא יהדות ולא דמוקרטיה של ממש.
אתה טועה, הציונות בהגדרתה היא הקמת מדינה יהודית לעם היהודי. אופי המדינה הוא דבר הנתון לפרשנות, זה כמו שתגיד שע"פ הציונות המדינה היהודית צריכה להיות סוציאליסטית בגלל שככה ראשוני הציונים חשבו. אותו הדבר עם עניין הדמוקרטיה.
-
אתה טועה, הציונות בהגדרתה היא הקמת מדינה יהודית לעם היהודי. אופי המדינה הוא דבר הנתון לפרשנות, זה כמו שתגיד שע"פ הציונות המדינה היהודית צריכה להיות סוציאליסטית בגלל שככה ראשוני הציונים חשבו. אותו הדבר עם עניין הדמוקרטיה.
לא ולא.
חברי התנועה הציונית בכול תכומיה (ציונים לא אנשים שתומכים במדינה יהודית אלה רק ציונים) תמכו במדינה יהודית ודמוקרטית אף כי בחלק הרעיון ישנו מלך רוב הכח מרוכז בידי הפרלמנט.
כול הגישות תמכו במדינה יהודית ודמוקרטית היתר לא היוא ציונים אלה זרמים אחרים אשר תמכו במדינה רק יהודית או רק דמוקרטית.
הרעיון של הציונות (על כול זרמיה) אינה בית יהודי בארץ ישראל אלה יותר מפורט מדינה יהודית ודמוקרטית.
אלה שלא תמכו בכך התפלגו מהר מאוד מכול הזרמים.
הגבולות של הציונות הם ממדינת היהודים-שבא היהודים רוב ולכול יהודי יש זכות עליה אך לא מעבר לכך.
ועד למדינה דתית לאומית- שם יש חשיבות גדולה מאוד לתורה ולמסורת יתכן ויש גופיים נוסיפם חוץ מהפלמנט וספק אם יהיוא שם ערבים.
כול גישות שמעבר לגבולות האלה אינם ציוניות.
כמובן שהם יכולים לתמוך בישוב הארץ במדינה יהודית וכו וכו אבל הם לא ציונים והםם לעולם לא יגדירו את עצמם כציונים.
ויהיה נחמד אם תדחבר מידי פעם ל-ICQ : D
-
לא ולא.
חברי התנועה הציונית בכול תכומיה (ציונים לא אנשים שתומכים במדינה יהודית אלה רק ציונים) תמכו במדינה יהודית ודמוקרטית אף כי בחלק הרעיון ישנו מלך רוב הכח מרוכז בידי הפרלמנט.
כול הגישות תמכו במדינה יהודית ודמוקרטית היתר לא היוא ציונים אלה זרמים אחרים אשר תמכו במדינה רק יהודית או רק דמוקרטית.
הרעיון של הציונות (על כול זרמיה) אינה בית יהודי בארץ ישראל אלה יותר מפורט מדינה יהודית ודמוקרטית.
אלה שלא תמכו בכך התפלגו מהר מאוד מכול הזרמים.
הגבולות של הציונות הם ממדינת היהודים-שבא היהודים רוב ולכול יהודי יש זכות עליה אך לא מעבר לכך.
ועד למדינה דתית לאומית- שם יש חשיבות גדולה מאוד לתורה ולמסורת יתכן ויש גופיים נוסיפם חוץ מהפלמנט וספק אם יהיוא שם ערבים.
כול גישות שמעבר לגבולות האלה אינם ציוניות.
כמובן שהם יכולים לתמוך בישוב הארץ במדינה יהודית וכו וכו אבל הם לא ציונים והםם לעולם לא יגדירו את עצמם כציונים.
ויהיה נחמד אם תדחבר מידי פעם ל-ICQ : D
הציונות הדתית קדמה לציונות החילונית, העליה הראשונה קדמה להרצל. אם אתה ציוני, אתה תומך במדינה יהודית, זה הבסיס. מכאן והלאה, הבמה כולה שלך. אתה יכול לרצות מדינה יהודית-סוציאל-דמוקרטית, מדינה יהודית-ליברלית-דמוקרטית, מדינה יהודית-דתית ועוד. התשתית היא "מדינה יהודית", זוהי תמצית הנוסחא הציונית ותו-לא. כל אחד שתומך בקיומה של מדינה יהודית לעם היהודי הוא ציוני בהגדרה, ואני לא מבין את הפסטיבל הזה של הנטוריזם-קרתאיזם שמתרחש לאחרונה אצל כמה מאנשי הציונות-הדתית.
-
אתה טועה, הציונות בהגדרתה היא הקמת מדינה יהודית לעם היהודי. אופי המדינה הוא דבר הנתון לפרשנות, זה כמו שתגיד שע"פ הציונות המדינה היהודית צריכה להיות סוציאליסטית בגלל שככה ראשוני הציונים חשבו. אותו הדבר עם עניין הדמוקרטיה.
אתה מצחיק שאתה אומר הדבר נתון לפרשנות אז זה למה אני אומר שכל אחד מגדיר לעצמו ציונות כפי שהוא רוצה ועל פי איזה מונחים שבא לו ולא ע"י הציונות של הרצל.
מדינת יהודית היא מדינה יהודית ויש הבדל בין מדינה יהודית לבין מדינת היהודים.
אוהד וכבר היה לנו וויכוח בעבר על זה,אין טעם לחזור על זה.
-
הציונות הדתית קדמה לציונות החילונית, העליה הראשונה קדמה להרצל. אם אתה ציוני, אתה תומך במדינה יהודית, זה הבסיס. מכאן והלאה, הבמה כולה שלך. אתה יכול לרצות מדינה יהודית-סוציאל-דמוקרטית, מדינה יהודית-ליברלית-דמוקרטית, מדינה יהודית-דתית ועוד. התשתית היא "מדינה יהודית", זוהי תמצית הנוסחא הציונית ותו-לא. כל אחד שתומך בקיומה של מדינה יהודית לעם היהודי הוא ציוני בהגדרה, ואני לא מבין את הפסטיבל הזה של הנטוריזם-קרתאיזם שמתרחש לאחרונה אצל כמה מאנשי הציונות-הדתית.
ציונות הוא מונך ולא רעיון.
הרעיון להקים מדינה בארץ ישראל.
ציונות היא מסגרת מדינה שהיא גם יהודית וגם דמוקרטית.
העליה הראשונה קדמה להרצל אבל אני לא טוען שהרצל הוא הציוני ראשון.
פשוט בימיו נקבע קצת סדר וארגון.
גם אני לא מחבב את ההתנגדול לציונות כי אני רואה בציונת את המזגרת האופטימלית.
מדינה יהודית ודמוקרטית אם כי אני תומך במדינה יותר דמוקרטית והרבה יותר יהודית מאשר היוא עכשיו וכמובן בלי הערבים.
-
אתה מצחיק שאתה אומר הדבר נתון לפרשנות אז זה למה אני אומר שכל אחד מגדיר לעצמו ציונות כפי שהוא רוצה ועל פי איזה מונחים שבא לו ולא ע"י הציונות של הרצל.
מדינת יהודית היא מדינה יהודית ויש הבדל בין מדינה יהודית לבין מדינת היהודים.
אוהד וכבר היה לנו וויכוח בעבר על זה,אין טעם לחזור על זה.
אז אתה ציוני או לא ? תחליט. ועד עכשיו לא קיבלתי ציטוט כלשהו המראה מהי הציונות של הרצל. הרצל רצה להקים מדינה באוגנדה כ"תחנת מעבר" עד לציון, ונדחה ע"י רוב התנועה הציונית.
מדינה יהודית היא מדינה יהודית מבחינת הלאום, צרפת היא מדינה צרפתית ולא מדינת הצרפתים, גרמניה היא מדינה גרמנית ולא מדינת הגרמנים.
ציונות הוא מונך ולא רעיון.
הרעיון להקים מדינה בארץ ישראל.
ציונות היא מסגרת מדינה שהיא גם יהודית וגם דמוקרטית.
העליה הראשונה קדמה להרצל אבל אני לא טוען שהרצל הוא הציוני ראשון.
פשוט בימיו נקבע קצת סדר וארגון.
גם אני לא מחבב את ההתנגדול לציונות כי אני רואה בציונת את המזגרת האופטימלית.
מדינה יהודית ודמוקרטית אם כי אני תומך במדינה יותר דמוקרטית והרבה יותר יהודית מאשר היוא עכשיו וכמובן בלי הערבים.
יש לך הוכחה שהציונות, שהיא "קצת" יותר עתיקה מהרצל, חשבה על הרעיון "דמוקרטיה", או בכלל ידעה מהו ?
-
ציונות הוא מונך ולא רעיון.
הרעיון להקים מדינה בארץ ישראל.
ציונות היא מסגרת מדינה שהיא גם יהודית וגם דמוקרטית.
העליה הראשונה קדמה להרצל אבל אני לא טוען שהרצל הוא הציוני ראשון.
פשוט בימיו נקבע קצת סדר וארגון.
גם אני לא מחבב את ההתנגדול לציונות כי אני רואה בציונת את המזגרת האופטימלית.
מדינה יהודית ודמוקרטית אם כי אני תומך במדינה יותר דמוקרטית והרבה יותר יהודית מאשר היוא עכשיו וכמובן בלי הערבים.
לגבי הציונות אין טעם שנתווכח כי כבר דיברנו על זה בעבר.
אני רואה את הציונות על פי הרצל,אתה מפרש אותה על פי הדעה שלך זה הכל
אפשר להסביר לי את הרעיון שעומד מאוחרי המושג יהודית דמוקרטית?
-
מה זה הציונות לפי הרצל ? הרצל הוא לא המנהיג של הציונות, של הרעיון הציוני. הוא לא המציא את הרצון להקים פה מדינה יהודית, ובטח שלא ייסד את הציונות.
-
אז אתה ציוני או לא ? תחליט. ועד עכשיו לא קיבלתי ציטוט כלשהו המראה מהי הציונות של הרצל. הרצל רצה להקים מדינה באוגנדה כ"תחנת מעבר" עד לציון, ונדחה ע"י רוב התנועה הציונית.
מדינה יהודית היא מדינה יהודית מבחינת הלאום, צרפת היא מדינה צרפתית ולא מדינת הצרפתים, גרמניה היא מדינה גרמנית ולא מדינת הגרמנים.
אני לא ציוני אני יהודי.
היהדות קדמה לציונות זה הכל.
מדינת יהודית היא מדינה בעל אופי יהודי ובעל חוקה יהודית ומדינת היהודים היא מדינה שפשוט יש בה יהודים.
אני סיימתי את הוויכוח על הציונות.
-
שוב אתן לך את הדוגמה של נטורי קרתא וחסידות סאטמר, גם הם יהודים. אתה יהודי-דתי ציוני.
-
שוב אתן לך את הדוגמה של נטורי קרתא וחסידות סאטמר, גם הם יהודים. אתה יהודי-דתי ציוני.
אוהד אני לא נתפס להגדרות,אם אני נתפס בעניך כיהודי-דתי ציוני אז קרא לי ציוני.
אני לא מחשיב את עצמי כציוני זה הכל,כל אחד מפרש את הציונות על פי איך שהוא רוצה שתהיה אז גם אני. :)
-
זה היה טימטום רציני ואני בתור יהודי ציוני מתבייש שבמנהיגים שלנו שעשו צחוק מעצמם מול החיוכים של ערפאת הנאצי יימח שמו וזכרו !!
ומה שגרם למותם של כל כך הרבה מחיילנו הגיבורים השם ייקום דמם!!!!!!!!!!!
-
כן אין ספק שהסכמי אוסלו היו אסון נורא למדינת ישראל או הסכמי אסלה כפי שנהוג פה לכנותם
אבל הימני הראשון לדעתי שסלל את הדרך להסכמים האלה היה מנחם בגין שכבר אז דובר בהסכם השלום עם מצרים על אוטונומיה ביהודה ושומרון