HAYAMIN.ORG

חדשות ודיונים => דיון כללי => ארכיון דיון כללי => נושא נשלח על ידי: Aaron על אפריל 25, 2007, 13:28:52

כותרת: **שאלו את גיל אברהם לתאריך 30 באפריל**
תגובה על ידי: Aaron על אפריל 25, 2007, 13:28:52
אשכול השאלות לגיל מתנהל כמו האשכול "שאלו את הימין האמיתי".
כל הודעה שאינה שאלה או פניה לגיל תמחק - כמו כן עפ"י בקשתו של גיל יוגבל האשכול ל 5 הודעות.
לאחר 5 הודעות האשכול ינעל - לכל גולש תותר רק הודעה אחת, במידה ונכתבו יותר מ 5 הודעות בטרם ננעל האשכול הודעות אלו ימחקו אוטומטית.
בברכה,
אהרון
כותרת: **שאלו את גיל אברהם לתאריך 30 באפריל**
תגובה על ידי: בייקר על אפריל 25, 2007, 14:27:55
גיל שלום רב!
1.לפי דתנו מי שהתגייר גיור כהלכה הוא יהודי,לכן אין לנו שום בעיה עם עמוס ירקוני שהוא גר ויהודי וחשוב לציין שהוא זכה לציון לשבח על מלחמתו באויב הערבי שניסה ב1948 להשמידנו.
2.אני רוצה לציין לגבי ירדן היו מספר השקפות:א.אריק שרון אמר שירדן היא המדינה הפלשתינית ובספטמבר 1970 כשסוריה ואש"ף ניסו להשתלט על ירדן ושרון תמך בצעד הזה ישראל מנעה זאת.כך הסכסוך היה יכול להיות בין מדינות.
לפי השקפתנו ירדן היא חלק מגבולות ההבטחה לכן אין לטרנספר אליה ערבים.
3.לגבי "השלום"עם מצרים אני לא מתכוון להרגיז אותך חלילה אבל אני רוצה לציין עובדות:א.מצרים ממשיכה באי לוחמה אקטיבית וצבא מצרי לא התערב גם כשישראל פלשה ללבנון.
ב.סאדאת שילם בחייו על הגעתו לירושלים וחתימת הסכם השלום.
מובארק הוא אויב מסוכן שמספק נשק,כסף ולגטימציה לארגוני טרור,מאפשר להסית נגד ישראל ואסור שישמש כמתווך ביננו לבין ערבים אחרים במשא ומתן להחזרת שבויים. 
כותרת: **שאלו את גיל אברהם לתאריך 30 באפריל**
תגובה על ידי: GY על אפריל 25, 2007, 20:08:56
ב"ה
גיל שלום,
נהניתי מניפוץ המיתוס לגבי הבדווים. בשנת 1948 הם היו חשובים למדינת ישראל כבעלי ברית כי מדינת ישראל היתה מדינה קטנה וחששה שלא תוכל לבדה להתמודד עם האיום הערבי. משה דיין היה גאה בזה מאד. כיום אנחנו משלמים על הברית הזו בריבית דריבית. אותו הדבר לגבי חיילי צבא דרום לבנון, הכפר אבו ג'וש ועוד.  עוד סיפור חשוב להרחיב עליו הוא שמשה דיין הורה במהלך מלחמת השחרור אחרי כיבוש רמלה ולוד, לסגור את הגבול לירדן ולמנוע בריחת ערבים לירדן כי רצה דו קיום עם ערבים. זה היה פשע נוסף של האיש השחצן הזה.

לצערי, שמעתי את תגובתך למה שכתבתי לך.
ראשית לא זכור לי שכתבתי בנושא אלטלנה. אנא, בדוק לפני שאתה מוציא לשון הרע. אני מחזיר לך לכן את כל הרפש והלכלוך והזלזול שענית לי בתשובתך המגמגמת בחזרה. כולו שלך. בתיאבון!

שנית להשמצותיך לדעותי בנושא ילדי תימן, ישנו בחור מצויין ישראס באתר שלנו שיכול לתת לך מידע רב בנושא. דעתו אגב, הפוכה לשלי. אין הוכחה, נייר, תמונה, עדים שעסקו בזוועה. כבר ישבה וועדת הכנסת בדיון רציני מתוך כוונה ללמוד ולהנציח את מה שקרה. לצערנו כולנו ולצערם לא מצאו ממש במאות הניירות שנמסרו ע"י עוזי משולם ואחרים. חברי וועדת הכנסת היו שמחים לכותרות ולתקציבי הנצחה ולפרסום שמם בציבור בטיפול בפצע הזה. זה היה תורם לקריירה הפוליטית שלהם ויוצר להם תדמית של תומכים בקבוצות חלשות. הם התאכזבו.  עם השנים נמצאו מבדיקות דם מקריות הוכחות לקומץ מקרים. האם אתה או מישהו אחר בעולם יכול להוכיח במסגרת משפטית מקובלת אלפי חטופים? התשובה היא לצערנו לא. זו גם הסיבה שמעולם לא הנציחו. בניגוד לדבריך, במדינת ישראל לא רק שלא מטייחים, אלא להיפך: אוהבים טרגדיות מאד. המון אנשים היו שמחים לקבל תקציב להקמת "המכון להשבת ילדי תימן החטופים" עם תקן למנכ"ל וסמנכ"ל ודובר ורכב צמוד ונסיעות לחו"ל וכנסים שנתיים וכיבודים, ומסעדות וקופה קטנה ומזכירה צמודה. לא תאמין כמה מכונים ועמותות וארגונים וגופים ובתי כנסיות ובתי מדרש כאלו קיימים ומתפרנסים היטב בישראל. ראה בהקשר זה את סיפורו של שר האוצר המתפטר הירשזון. מיליוני דולארים והכל בכסף שחור!!!

שלישית לגבי ירבעם בן נבט, אני מבין מדבריך שאתה מעדיף עברית נמוכה ושאינך נוהג לקרא את התנ"ך וחבל שכך. בכל אופן, בספר מלכים א', פרק יב" מפסוק כ"ו ועד פרק י"ג פסוק ו' ישנו הסיפור המלא. הפסוק האחרון בפרק י"ג מתאר את ענשו של ירבעם שכל ביתו הושמד ונכחד מעל פני האדמה.

שאלה נוספת והרבה יותר חשובה היא מדוע לא היו כהניסטים, ובייחוד אנשי JTF בעליה לחומש ביום העצמאות?
מדוע נעם לא הגיע? (גם מרזל לא היה שזה פחות מעניין אותנו)
מדוע אף אחד משלנו לא נאם שם?
בארוע נאספו כ 30,000 אנשים שהם קהל היעד שלנו וחוץ מחולצה אחת צהובה של כהניסט יחיד לא היינו קיימים שם.  הרגשתי בודד שם על ההר. לא לבשנו חולצות, לא חילקנו עלונים, לא הקמנו דוכן ולא היתה כל הסברה. לא היה שום ארגון. אפשר לשבת בבית ולהקליט מונולוגים וסרטים לפליקס, אבל בלי נוכחות בולטת לעין בשטח אנחנו לא קיימים.  איך נהפוך לתנועה אמיתית ולא לתנועה וירטואלית שקיימת אך ורק באינטרנט?
מתי אנחנו מתכוונים להתעורר, כשמספר האנשים שנכנס לאתר ולפורום ירד לחצי כי אנשים יתייאשו מאיתנו? או כשיצא לנו שם של תנועה אימפוטנטית?
נעם מדבר על מועצת יש"ע בשם מועצת יש"ו - למה הם שם ואנחנו לא?
איפה האנשים שלנו בישראל?
GY
כותרת: **שאלו את גיל אברהם לתאריך 30 באפריל**
תגובה על ידי: אלירן על אפריל 29, 2007, 08:51:39
גיל שלום ,

לפי המצב שאני רואה עכשיו..התישקורת מנסה כול הזמן להכניס פה את המוסג "מדינת כול אזרחיה".
האם אתה חושב שבקצב הזה כמו שהם הצליחו לשכנע את העם שכן צריך גירוש מגוש קטיף אולי הם יצליחו לכנע אותם שגם מדינת כול אזרחיה זה טוב.
האם לדעתך יחזרו היום שכולם שמו על האוטו מדבקה של "העם עם הגולן" , ואז התישקורת לא יכלה לעשות כלום.
כותרת: **שאלו את גיל אברהם לתאריך 30 באפריל**
תגובה על ידי: רק כהנא על אפריל 29, 2007, 18:24:35
שלום.

איך לדעתך ישראל צריכה לאילחם בתאונות הדרכים? בתאונות הדרכים מתים לנו יותר אנשים מפעולות הטרור של הערבים ימח שימם ושם זיכרם.
כותרת: **שאלו את גיל אברהם לתאריך 30 באפריל**
תגובה על ידי: גַּם בָּשָׁן וְגַם גִּלְעָד על אפריל 30, 2007, 08:22:46
גיל שלום,

באיזו מילה היית משתמש כדי לכנוֹת את מתיישבי יהודה ושומרון? האם המושׂג 'מתנחלים' עדיין לגיטימי בעיניך, למרות שמשמעותו נִשְׁחֲקָה וְנִשְׁחֲטָה כליל על-ידי הַמִמסד השׂמאלני-קיצוני ששולט בָּארץ, או שאתה מעדיף להשתמש במושׂג 'מתיישבים' למרות שיש בכך מִשוּם ויתור לַמִמסד, אבל אז לפחות אתה עוקף את הסטיגמה השלילית שממילא דבוקה בו?


בכבוד רב,

גם בשן וגם גִלעד.