HAYAMIN.ORG

חדשות ודיונים => ספריית הימין האמיתי => נושא נשלח על ידי: נץ וגאה בזה על מאי 21, 2008, 08:32:47

כותרת: מי שלא ידע ולא שמע, להלן הבנה מה היא בגידה נוסח רבין.
תגובה על ידי: נץ וגאה בזה על מאי 21, 2008, 08:32:47
                                      מחתרת הקצינים של מפ"ם (או מי באמת שולט במדינה?!)
בן גוריון, שעמד בראש תנועת העבודה שהשתלטה השתלטות עויינת על התנועה הציונית ומוסדותיה בעקבות ההתנקשות בחיים ארלוזורוב בשנת 1933 (מעט אחרי עליית היטלר לשלטון בגרמניה) שהיה מעין "שר החוץ" או האחראי על שליחויות החוץ של תנועת העבודה בתנועת הציונית (תפקיד שנטלו על עצמם מאוחר יותר משה שרת וגולדה מאיר),
שעמד מאחורי הפלמ"ח וההגנה שהיו הזרועות הביצועיות של תנועת העבודה לפני קום המדינה.
לא טרח לבצע הפרדה בין אנשי התפיסה הלאומית בעבודה ופרו-מערביים בגישתם (דוגמת ויצמן, שרת, דיין, מאיר, לבון, דינור,כצנלסון, הזז, ספיר וכו') לבין אנשים שצידדו בסוציאליזם הסובייטי או לכל הפחות בעלי סימפטיה רעיונית כלפיה.
או למצער כאלו שמטרתם בסופו של דבר הייתה להקים את מדינת ישראל אך מיד עם הקמתה או מעט אחרי זה, להופכה לפרוטקטוקרט סובייטי וחלק אינטגרלי מהקומאינפורם (הברית הקומוניסטית הבינלאומית בה היו חברים כל המדינות הקשורות בחבל הטבור לברית המועצות- USSR).
אנשים אלו (דוגמת משה סנה, יצחק בן אהרן, יצחק גרינבוים,יצחק טבנקין, ישראל גלילי, יעקב ריפתין, יגאל אלון, אהרן כהן-שנעצר ב-58' בעוון ריגול לטובת בריה"מ, מאיר יערי ויעקב חזן) היו בעלי תפקידי מפתח בפלמ"ח ובהגנה (משה סנה היה מפקדו העליון של הפלמ"ח) ובשאר מוסדות התנועה.

בקום המדינה האנשים הללו התפצלו מהתנועה של בן-גוריון והקימו את מפלגת מפ"ם שהייתה אגב, המפלגה השניה בגודלה בכנסת הראשונה-19 מנדטים, שהייתה אופוזיציה למפלגת מפא"י של בן-גוריון וחבר מרעיו.
(חשוב להזכיר שזו לא היית התנועה ה-קומוניסטית במוצהר שהתגלמה בתחילה ב-פ.ק.פ עד קום המדינה ואחריה במפלגת מק"י,רק"ח, של"י ולבסוף היום זו מפלגת חד"ש).
מפלגת מפ"ם שהודרה (כמו גם מפלגות אחרות) מהליך קבלת ההחלטות הצבאית בקבינט של בן גוריון, כן מועדת הבטחון של הכנסת וכן גם מקבלת מידע מסווג כלשהו ממערכות הבטחון השונות ובראשם מצה"ל.
המפלגה הזו דאגה להמשיך לקבל מידע פנימי ומסווג ממערכות אלו דרך אנשים שהיו חלק אינטגרלי ממערכות אלו מהדרגים הזוטרים ועד הקצונה הבכירה ביותר ותפקידי המפתח שם.
היו להם אנשים בצה"ל, בשב"כ, במוסד, במשרד הבטחון, במשרד החוץ ובעוד מקומות.

האנשים במערכות הללו, העבירו מידע מסווג בדרגות הסיווג הגבוהות ביותר לידי אנשי מפ"ם שביודעין מידע זה הועבר לידי נציגי בריה"מ בארץ ובחו"ל, גלויים (השגריר, הקונסול, קומיסארט החוץ וכו') וסמויים (אנשי KGB  ו-GRU)
הס מלהזכיר שמשנת 1953 (שנת מותו של סטאלין) בריה"מ הפכה לפטרונם של מדינות ערב במלחמתם בישראל, וישראל הוגדרה על ידי בריה"מ כמוצב קידמי של האימפריאליזם המערבי (למרות שבזמן סטאלין תמכו בישראל ואף היו גורם משמעותי בכך שהאו"ם יצביע ברוב קולות בעד כינונה ב-47').
חשוב להזכיר שגם כאשר סטאלין היה בשלטון והיה תמיכה (זמנית) בישראל, עדיין המדינה ומוסדותיה קיבלו הכרעה של צידוד בגוש המערבי (ברית נאט"ו ובראשו ארה"ב) בתמונה הכוללת הכלל עולמית של המלחמה הקרה (אולי ההחלטה המשמעותית ביותר שקיבלה ישראל מעודה חוץ מאשר אולי סידרת השטויות שביצעה במלחמת השחרור ב-48' ובמלחמת ששת הימים ב-67' ואחריה שהיוו בכיה לדורות).
אנשים כגון- יצחק רבין, חיים בר לב, דוד (דדו) אלעזר  ואברהם יפה (שלושת הראשונים יהיו רמטכ"לים והאחרון יהיה אלוף פיקוד צפון באמצע שנות ה-60)
ורבים אחרים במערכות האמורות.
הסיבה היחידה שלא נגעו בהם לרעה והם המשיכו להתקדם בסולם הדרגות היה בשל סיבה אחת מרכזית והיא שבן גוריון קיבל החלטה (מטומטמת לטעמי) שאסור לעשות להם דבר ולהמשיך כרגיל בגלל שאם יעצרו את כולם בעוון בגידה וריגול אזי כל המערכות בהם הם נמצאים יקרסו וישבר עמוד השדרה הפיקודית שלהם מעבר לכל נזק הפיך!
הוכחה לכך הם דבריו המפורשים בנדון של איסר הראל (הממונה- תפקיד משולב של ראש המוסד והשב"כ שרק הוא נשא בו בכל תולדות המדינה בין השנים 1952-1963 שנת פיטוריו בידי בן גוריון עצמו) בראיון שהוא העניק לפני כ-7 שנים לערוץ 1 בטלוויזיה.

חשוב להזכיר שיועצו הצבאי של בן גוריון בעצמו- סא"ל ד"ר ישראל בר, ועוד כמה חבר'העלך טובים נעצרו בעוון ריגול, כנראה שבן גוריון ושות' העדיפו לעשות את ההפרדה בין מרגלים באופן ישיר לבין כאלו שעשו את זה דרך המפלגה האם.
אלו אנשים שעבורם ה"אינטרנאציונל" קדם ל"תקווה" ונאמנותם לאמא רוסיה קדמה לזו של המדינה אותה הם שירתו.
אסור לשכוח זאת ולו לרגע.

בהשוואה לארה"ב, הרי זה בדיוק מה שעשו בני הזוג את'ל ויוליוס רוזנברג
שהעבירו בתחילת שנות ה-50' כמה מסודות הפרוייקטים של פיתוח נשק גרעיני אמריקאי לידי בריה"מ בזמני אחד משיאי המתיחות בין בריה"מ לארה"ב.
הם העבירו את המידע דרך המפלגה הקומוניסטית האמריקאית (אז היה דבר כזה), שהעבירו את המידע לידי נציגי הקרמלין ביודעין.
הס מלהזכיר שבני הזוג רוזנברג הוצאו להורג בכיסא חשמלי בכלא סינג-סינג בעוון בגידה וריגול כנגד ארה"ב.

תארו לכם היפוטתית לרגע, מה היה קורה לו נשיא ארה"ב דאז, אייזנהאואר (הגנרל האמריקאי ממלחמת העולם השניה), היה חונן את יוליוס רוזנברג, אותו רוזנברג היה נהיה מאוחר יותר, ראש אג"מ צבא ארה"ב-ראש המטות המשולבים-מזכיר ההגנה של ארה"ב ולבסוף נשיא ארה"ב.
הרי לבטח אתם הייתם קופצים כנשוכי נחש מכיסאותיכם לנוכח הטירוף הזה האוחז בארה"ב ובעומד בראשה לו זה אכן קרה.
למה לכל הרוחות דבר כזה עובר בשתיקה פה???
אולי ושמא הם עצמם היום האנשים האלה, ששולטים במדינה ולא רוצים שיקומו עליהם העם? חשבתם על זה?
מישהו היה מעלה בדעתו שהוא חי במדינה שנשלטת על ידי בוגדים ומרגלים?

לו יהי זה חומר למחשבה בפסטיבל רבין הבא עלינו לרעה.

כותרת: מי שלא ידע ולא שמע, להלן הבנה מה היא בגידה נוסח רבין.
תגובה על ידי: zelhar על אוקטובר 30, 2009, 12:08:58
אני חושב שאם אתה טוען שרבין, ברלב, אלעזר ויפה היו מרגלים סובייטים צריך לגבות את זה בראיות. האמת שזה לא נראה לי סביר במיוחד. לגבי שלושת הראשונים- הם אפילו לא היו מפ"מניקים אלא מפא"י\אחדות העבודה.
כותרת: מי שלא ידע ולא שמע, להלן הבנה מה היא בגידה נוסח רבין.
תגובה על ידי: נץ וגאה בזה על אוקטובר 31, 2009, 23:14:25
אני חושב שאם אתה טוען שרבין, ברלב, אלעזר ויפה היו מרגלים סובייטים צריך לגבות את זה בראיות. האמת שזה לא נראה לי סביר במיוחד. לגבי שלושת הראשונים- הם אפילו לא היו מפ"מניקים אלא מפא"י\אחדות העבודה.
בתחילת דרכם הצבאית בשנות החמישים, כל החבורה היו שייכים למפ"ם, בין כחברים רשומים ובין אם הזדהות אידאולוגית גרידא.
רק אחר כך הם עברו למפא"י, אני גם מזכיר לך שתנועת העבודה הייתה מאוחדת עד להקמת המדינה (דבר שאני מזכיר במאמר), הפיצול חל רק עם הקמתה.
היסוד הסובייטי היה טבוע עמוק בין השורות של החבר'ה של בן גוריון, גם בתוך אנשים שהיו אנשי אמונו או לפחות נחשבו לכאלה, עיין ערך המרגל של ה-KGB סא"ל ד"ר ישראל בר, יועצו הצבאי של בן גוריון.
והראיות שלי נמצאות בדבריו של "הממונה" דאז שהיה ראש הש"ב איסר הראל שבראיון עימו דיבר על כל החבר'ה האלה.
אני מפנהה אותך גם למאמר המפורסם בכתב העת נתיב של אמנון לורד על העניין הזה בדיוק אם ברצונך להעמיק מעבר.
הוא עצמו גם חזר והרחיב על כך בטור שלו במוסף "יומן" במקור ראשון.

כותרת: מי שלא ידע ולא שמע, להלן הבנה מה היא בגידה נוסח רבין.
תגובה על ידי: מתן92 על מאי 18, 2010, 04:26:06
נץ כל מילה במקום ישר כוח
כותרת: מי שלא ידע ולא שמע, להלן הבנה מה היא בגידה נוסח רבין.
תגובה על ידי: yossso על ספטמבר 10, 2010, 08:35:39
איך נשארנו חיים?

מפחיד.

הדבר הכי נורא שידוע לי שקרה, זה שהערבים תפסו איזה 1000 או 500 חיילים. זה בטח היה הגרוע מכל בתולדות הארץ. (כי נשבר לי להגיד 'המדינה', אני מתחיל לשנוא את המילה הזאת).

אז בן גוריון היה בעדנו? מי בכלל בצד שלנו ומי לא? אני מאמין למה שאתה אומר. אתה כבר מזמן רכשת את אמוני. אבל כמה שקרנים עוד היו? ואיך לעזאזל שרדנו? (אם לכידה של 1000 חיילים מהצד שלנו זה נקרא לשרוד..  :'()

ומנחם בגין? משלנו? ונתניהו? כי אני חושב ששניהם שכן, אבל זאת לגמרי אינטואיציה. פה אני רואה שמזלזלים בנתניהו.. ואני מבולבל. ומבקש את עזרתך.
כותרת: מי שלא ידע ולא שמע, להלן הבנה מה היא בגידה נוסח רבין.
תגובה על ידי: נץ וגאה בזה על ספטמבר 11, 2010, 20:51:58
יוסו, העזרה היחידה שאני יכול לתת זה לנפץ לך את המיתוסים שהאביסו אותך בהם כל השנים ולקרוא לך להתעורר.
כותרת: מי שלא ידע ולא שמע, להלן הבנה מה היא בגידה נוסח רבין.
תגובה על ידי: yossso על ספטמבר 12, 2010, 06:26:06
יוסו, העזרה היחידה שאני יכול לתת זה לנפץ לך את המיתוסים שהבאיסו אותך בהם כל השנים ולקרוא לך להתעורר.

תודה נץ. אני זוכר את הפרופגדנה בכל חור לאחר רצח רבין. הייתי נער ונראה לי שקראתי בעיתון שאיזו ילדה אומרת "רבין היה הרה"מ הראשון שהיה באמת משלנו - ישראלי צבר." משהו כזה.

1. להכניס מילים לפה של ילדה קטנה, כאילו היא לבד חשבה על זה, זה טריק ישן. אני לא מתרשם.
2. מה? בן פסח לא נולד בארץ, והוא יותר נאמן למדינה היהודית ממני. איזה טיעון חרטה "הוא צבר, אז הוא יותר משלנו." האמת שזה הפוך: דיברתי לפני חודש עם יהודי מאנגליה שמסתובב בארץ, הוא אמר "איך ייתכן שבארץ יש שמאלנים? מילא בחו"ל, אני יכול להבין. אבל בארץ?!". בארץ יש פחות נאמנות למדינת ישראל מאשר במדינות זרות. גם רמטכ"ל ארה"ב אוהב את ישראל יותר מרוב בני ישראל, ממה שהבנתי מדבריו. (הוא דיבר בחגיגות ה- 60 למדינה, הוא נראה לי אמיתי.)


התכוונת "האביסו". אני לא מתקן סתם. פשוט "הבאיסו" זה הביאו באסה, שגם זה נכון. המיתוסים גם הבאיסו, או 'ביאסו'.
כותרת: מי שלא ידע ולא שמע, להלן הבנה מה היא בגידה נוסח רבין.
תגובה על ידי: נץ וגאה בזה על ספטמבר 12, 2010, 16:15:28
התכוונת "האביסו". אני לא מתקן סתם. פשוט "הבאיסו" זה הביאו באסה, שגם זה נכון. המיתוסים גם הבאיסו, או 'ביאסו'.
פליטת מקלדת, כתיבה מהירה לפעמים יש החלקות
כותרת: מי שלא ידע ולא שמע, להלן הבנה מה היא בגידה נוסח רבין.
תגובה על ידי: Rafoe על אוקטובר 24, 2010, 19:31:05
http://kr8.co.il/BRPortal/br/P102.jsp?arc=98004

רבין - הרוצח מאלטלנה.