HAYAMIN.ORG

חדשות ודיונים => דיון כללי => נושא נשלח על ידי: בייקר על נובמבר 08, 2006, 11:43:09

כותרת: מה מעמד הלא יהודים בארץ?
תגובה על ידי: בייקר על נובמבר 08, 2006, 11:43:09
עולים חדשים נוצרים שמשרתים בצבא,דרוזים,צ'רקסים,מוסלמים שמשרתים בצבא?
האם הם גר תושב?חסידי אומות העולם?האם יש לגרש אותם מחשש עבודה זרה,מסיונריות?
האם מותר לפי ההלכה שיהיו בארץ כנסיות ומסגדים בכלל,לא רק בהר הבית,אלא בכלל?
הבנתי שיש לגרש את הערבים והמוסלמים השאלה מי היוצא מהכלל?
כותרת: בעניין: מה מעמד הלא יהודים בארץ?
תגובה על ידי: דוקא_כך על נובמבר 09, 2006, 03:59:13
עולים חדשים נוצרים שמשרתים בצבא,דרוזים,צ'רקסים,מוסלמים שמשרתים בצבא?
האם הם גר תושב?חסידי אומות העולם?האם יש לגרש אותם מחשש עבודה זרה,מסיונריות?
האם מותר לפי ההלכה שיהיו בארץ כנסיות ומסגדים בכלל,לא רק בהר הבית,אלא בכלל?
הבנתי שיש לגרש את הערבים והמוסלמים השאלה מי היוצא מהכלל?
הלא-יהודים היחידים שניתן להם להישאר בארץ הם אלו שלא מהווים אויבים של עם ישראל (וזה אוטומטית פוסל את הערבים), ובתנאי שיקבלו עליהם מסים ועבדות.  בזמן ה"נאור" של היום, אולי אפשר להחליף מסים ועבדות באי-נתינת הזכות להשתתף בפוליטיקה---שלא יוכלו להצביע בבחירות.  אבל הרמב"ם, למשל, מאוד נוקשה, ומפרש "מסים ועבדות" כך:  ומסים ועבדות שיקבלו מהו?  שיהיו נבזים ושפלים מטה, ולא ירימו ראש בישראל.  כלומר אזרחים סוג ב'.

זו ההלכה.
כותרת: בעניין: מה מעמד הלא יהודים בארץ?
תגובה על ידי: בייקר על נובמבר 09, 2006, 10:59:56
לגבי עמדת ההלכה לגבי כנסיות ומסגדים בארץ בכלל.האם הם עבודה זרה ואסורים?
כותרת: בעניין: מה מעמד הלא יהודים בארץ?
תגובה על ידי: דוקא_כך על נובמבר 09, 2006, 17:04:29
לגבי עמדת ההלכה לגבי כנסיות ומסגדים בארץ בכלל.האם הם עבודה זרה ואסורים?
הם אסורים מפני שה"גרים" שעליהם מדברים המקרא והרמב"ם הם גרי-צדק---אנשים שהתגיירו או שמקיימים שבע מצוות בני נח.  לצערנו בדורות האחרונים, עקב השפעות הגלות, האמת נעדרת, אבדה חכמת חכמים, סולפה ההלכה, ותלמידי חכמים החלו להתייחס אל המלה "גר" כאל "גר תושב".  ושגיאה זו נפוצה לא רק בקרב קטנים אלא גם בקרב גדולים כביכול בתורה.  אי-נכונותן של המהמפלגות הדתיות כביכול למחות בפומבי על הימצאות הכנסיות הנוצריות והמסגדים על אדמת הקודש (במיוחד שני השיקוצים שמטמאים את הר-הבית) מהווה חילול השם מאין כמוהו.
כותרת: בעניין: מה מעמד הלא יהודים בארץ?
תגובה על ידי: mashras על נובמבר 09, 2006, 19:58:41
אני רוצה לספר על חייל ערבי - אבל ערבי נוצרי.
החייל הזה התגייס ממניעים אישיים בלבד. בעצם הוא התנדב לפי הגדרתו.
ולמרות שהרגיש שהצבא רימא אותו כשגילה שהוא חייב ב 3 שנים כמו כולם, למרות הכל הוא היה חייל למופת.
הוא תמיד השקיע והיווה מודל לחיקוי לצד החיילים האחרים במחלקה שלי.
החייל הזה תמיד התנדב להשלח להמקומות הכי מסוכנים, וראה פחות בית מחיילים אחרים.
ויום אחד בזמן ששיחק עם תדרי הקשר הצהלי שמע שידורים של אויב סורי. המידע החיוני הזה תרם רבות למלחמה של צהל בחיזבללה.
ועל כל זאת הוא קיבל אות הצטיינות.
בהמשך החייל יצא לקורס קצינים, והצטיין גם שם.

צריך להבין, שלא כל דובר ערבית הוא עויין, ולא כל דובר ערבית צריך לגרש.
ובמקרה שלו צריך להתחייס אליו כמו אל גר תושב.
אבל כן צריך לגרש כל מוסלמי. כי הדת המוסלמית היא דת נאצית. והחייל הזה שנא אותם יותר מאיתנו.
כותרת: בעניין: מה מעמד הלא יהודים בארץ?
תגובה על ידי: דוקא_כך על נובמבר 10, 2006, 19:00:33
אני רוצה לספר על חייל ערבי - אבל ערבי נוצרי.
החייל הזה התגייס ממניעים אישיים בלבד. בעצם הוא התנדב לפי הגדרתו.
ולמרות שהרגיש שהצבא רימא אותו כשגילה שהוא חייב ב 3 שנים כמו כולם, למרות הכל הוא היה חייל למופת.
הוא תמיד השקיע והיווה מודל לחיקוי לצד החיילים האחרים במחלקה שלי.
החייל הזה תמיד התנדב להשלח להמקומות הכי מסוכנים, וראה פחות בית מחיילים אחרים.
ויום אחד בזמן ששיחק עם תדרי הקשר הצהלי שמע שידורים של אויב סורי. המידע החיוני הזה תרם רבות למלחמה של צהל בחיזבללה.
ועל כל זאת הוא קיבל אות הצטיינות.
בהמשך החייל יצא לקורס קצינים, והצטיין גם שם.

צריך להבין, שלא כל דובר ערבית הוא עויין, ולא כל דובר ערבית צריך לגרש.
ובמקרה שלו צריך להתחייס אליו כמו אל גר תושב.
אבל כן צריך לגרש כל מוסלמי. כי הדת המוסלמית היא דת נאצית. והחייל הזה שנא אותם יותר מאיתנו.

אותו ערבי נוצרי אכן ידידותי, ויש להכיר לו תודה, ולספק את כל צרכיו ולוודא שהוא חי בשלווה ובנוחות.  אולם, על-פי ההלכה, אין לו זכות להצביע בבחירות לכנסת, ועל-פי הרמב"ם, אסור לו להתמנות לכל תפקיד של שררה בישראל, בטח שלא קצונה בצה"ל עם חיילים יהודים תחת פיקודו.  אם יש צורך לתת פקודה לחיילים יהודים לצאת לקרב ואולי אפילו להיהרג חס וחלילה, הפקודה חייבת לבוא מפיו של מפקד יהודי.

זה אולי נשמע לא "פייר", אבל זאת ההלכה.  ולמרות שקשה לאחדים מאיתנו לקבל זאת, אנחנו חייבים ומחוייבים להתכופף ולקבל על עצמנו עול מלכות שמיים.  אל תהי צדיק הרבה יותר מבוראך.
כותרת: בעניין: מה מעמד הלא יהודים בארץ?
תגובה על ידי: בייקר על נובמבר 11, 2006, 18:45:16
אתה בוגר ישיבה אדמין?
כותרת: בעניין: מה מעמד הלא יהודים בארץ?
תגובה על ידי: דוקא_כך על נובמבר 12, 2006, 10:00:23
אתה בוגר ישיבה אדמין?
הלוואי.  בעזרת השם, ביום מן הימים, החלום הזה שלי יתממש.