HAYAMIN.ORG

חדשות ודיונים => מערכת החדשות => נושא נשלח על ידי: עידוא וחוה אלבה על דצמבר 28, 2010, 21:56:25

כותרת: מכתב הרבנים - אריאל ואבינר
תגובה על ידי: עידוא וחוה אלבה על דצמבר 28, 2010, 21:56:25
בס"ד
הרב יעקב אריאל - רב ומנהיג בישראל?

לאחרונה (בבטאון רבני צהר) פורסם מאמר של הרב יעקב אריאל שמסביר מדוע לא חתם על מכתב הרבנים הקורא להמנע מהשכרת ומכירת בתים לערבים.
במאמר מסביר הרב אריאל שהוראה בענינים כאלו היא הוראה בעניני נפשות הדורשת זהירות רבה, מצד אחד הוראה כזו יכולה לגרום לסכנת נפשות כי היא יכולה לגרום ליחס עויין של הגויים ליהודים, ומצד שני לפעמים המדינה צריכה להציל את עצמה כדי שלא תאבד את נכסיה.
אני רואה בדברים האלו המשך שיטתי של דרכו בפסיקה הציבורית, להעלים את האמת כדי למצוא חן.
 כל אחד יודע שמכתב הרבנים נכתב בגלל תופעה של השתלטות ערבים על מקומות ישוב יהודיים. הרב אריאל עצמו כותב שכשיש תופעה כזו ודאי צריך להורות על האיסור, אך הוא מדבר כאילו מכתב הרבנים יצא ללא כל קשר למציאות. את המציאות עצמה הוא אינו ממש מתאר, ומסתפק בהגדרה כוללנית שלפעמים המדינה צריכה להציל את עצמה, ובכך הוא ממלט את עצמו מלקבוע את העמדה ההלכתית המתבקשת כפי שעשו הרבנים. הוא מספק לתקשורת את הכותרת "אני לא מצטרף למכתב הרבנים", ולא מפריע לו האסון שיכול להתרחש על ידי השתלטות זו שהוא כמנהיג רבני מהימין הנותן לה כתף יותר מכולם.
בדרך דומה של העלמת האמת הוא נוקט בנושאים רבים.
לפני למעלה מחמש עשרה שנה עמדתי למשפט בגין חיבור תורני שיוחס לי בענין הלכות הריגת גוי. כידוע בדרך כלל רבנים חששו וחוששים להתבטא בנושא זה בצורה גלויה. בגלות לא העזו לכתוב עליו במפורש מטעמים מובנים, וגם היום רבים אינם מעיזים לגלות את האמת. כאשר מישהו כבר יושב לעיין בנושא הוא אינו יכול להעלות את מחשבותיו על הכתב כי אם יגיע למסקנה מסויימת הוא יהיה נתון מיד לאיומי מאסר.
כתגובה לחיבור התורני הנ"ל פירסם הרב אריאל מאמר שבו כתב:
"המחריד הוא שצורבים שלא פסקו מעולם בדיני עגונות והפלות פסקו בהבל פיהם בדיני נפשות".
 (גליון קשוט, אדר תשנו עמוד 16).
לא הפריע לרב אריאל העובדה שעל החיבור הזה נכתב במפורש שהוא אינו פסיקה למעשה, וכל הדיון באותה חוברת היה תיאורטי בלבד.
לפני כשנה פורסם ספר שעוסק בזה הנקרא "תורת המלך". גם מחבריו הוזמנו לחקירה משטרתית.
 עתה פורסם ספר חדש בנושא זה, ספר "דרך המלך" של אריאל פינקלשטיין. בו מנסה המחבר לפסוק הלכה למעשה בענינים אלו בקו שונה ממה שפורסם בספר "תורת המלך". משום מה לא הפריע לרב אריאל שאותו מחבר הוא בסך הכל בחור שלמד כמה שנים בישיבת הסדר, והרב אריאל נתן לו הסכמה נלהבת.
סיבת ההתלהבות היא שהספר מתאים לדרכו של הרב אריאל, הדרך של העלמת האמת.
לדוגמא, כידוע חז"ל התיחסו לדיני נפשות כלפי הגויים בקיצור במימרה המפורסמת "הגויים לא מורידין ולא מעלין". בספר דרך המלך מנסה המחבר לטעון שהגויים המדוברים במאמר זה אינם הגויים בימינו. משם מה הוא מתעלם מכך שחוץ מהמאירי, הראשונים והפוסקים והשו"ע הביאו דין זה להלכה על הגויים בימיהם, ומה השתנה מימי השו"ע לימינו.
 הרב יעקב אריאל בהקדמה שכתב לספר מגדיל לעשות כשהוא קובע שמימרה זו נאמרה רק כלפי גויים שיש לנו עמם מצב מלחמה!!! מה יעשה שכל הראשונים והפוסקים מביאים דין זה במצב "שאין ביננו ובינם מלחמה" (לשון השו"ע יו"ד סימן רנח)?
כנראה שכדי למצוא חן אפשר לשנות ולהעלים את האמת. בשביל מטרה קדושה זו אין אצל הרב אריאל שו"ע, אין ראשונים ואין פוסקים.

לפני כשמונה שנים התפרסמו טענות נגד הרב שלמה אבינר. בכתבה בעיתון מעריב פורטו מספר עובדות המצביעות על כך שההתנהגות שלו עם נשים אינה הולמת רב. בתגובה פורסם בשם הרב אריאל גינוי חמור לבני הבליעל המעיזים לדבר על צדיק עתק. לאחר מכן הגשתי תביעה נגד הרב אבינר שנדונה מספר שנים, ולאחרונה (תשרי תשע"א) קבע בית דין הגדול שכל העובדות עליהם סופר בכתבה נכונות (אף שבכל זאת זיכו אותו, מיד אחר כך קיבל בית הדין את בקשתי לדון בדבר בעיון מחדש. הזיכוי פורסם בציבור, אך פתיחת הענין מחדש לא התפרסמה). בדיון נוסף קבע בית הדין האיזורי שאסור לרב אבינר לפסוק בכל עניני נשים, וכל בקשותיו של הרב אבינר מבית דין הגדול לעכב את הביצוע לא התקבלו עד היום.
בעקבות הפסק דרשתי מהרב אריאל להתנצל על מה שפירסם, כיון שעל כל פנים בית דין כבר קבע שכל העובדות היו נכונות, ואף אסר עליו לפסוק בעניני נשים.
 כשזכיתי להתעלמות, הגשתי תביעה נגד הרב יעקב אריאל לבית הדין ירושלים (התביעה היא גם נגד הרב צבי טאו והרב חיים דרוקמן). נכון להיום הוא מסרב לבוא לבית דין, ומתעלם גם מבית הדין. לא מפריע לרב אריאל שיש איסור חמור לסרב לבוא לבית דין, והמסרב אף חייב נידוי. ההלכה לא מחייבת אותו.

הרב אריאל עומד בראש פורום "תקנה". הפורום הזה הוקם כדי לתת מענה לפגיעות מיניות על ידי רבנים שלפעמים אי אפשר לטפל בהם במסגרת בית דין או בית משפט.
לאחרונה במסגרת הפניה שלי לבית דין הגדול לעיון מחדש בתיק התביעה, כתב הרב אבינר תגובה רשמית שכל מהותה היא פגיעה מינית גסה. הוא משתמש בשפת רחוב זולה כדי לפגוע באשה, השפה שהוא משתמש בה מתאימה לאדם העוסק בזנות ולא לרב.
הגשתי תלונה לפורום תקנה. תגובת הרב אריאל היא שהדברים כבר ידועים. ידועים למי? לשם מה הוקם הפורום הזה???
האם זו דרכו של רב ומנהיג בישראל???
 
החותם בצער  על עלבונה של תורה
עידוא אלבה
כותרת: מכתב הרבנים - אריאל ואבינר
תגובה על ידי: אלמ על דצמבר 28, 2010, 22:12:42
מה המקורות שלך?
כותרת: מכתב הרבנים - אריאל ואבינר
תגובה על ידי: El Blanco על דצמבר 28, 2010, 22:14:08
ידוע לי על מקרה אחר בו סילף ה"רב" יעקב אריאל את ההלכה והתנ"ך בשם הג'האד השמאלני נגד כל מה שמריח יהדות. כמה חבל שהוא משמש כרב באתר "ישיבה".  רבנים אמיצים מוסרי נפש ומקדשי שם שמיים ברבים כמוך אין הרבה, הרב אלבה. יישר כח!
כותרת: מכתב הרבנים - אריאל ואבינר
תגובה על ידי: El Blanco על דצמבר 28, 2010, 22:15:28
נא תן מקורות לכל טענה שלך אם לא טענותיך כקליפת השום.

אני לא אסבול יחס עויין ומזלזל כלפי רב גאון וגדול.
כותרת: מכתב הרבנים - אריאל ואבינר
תגובה על ידי: zelhar על דצמבר 28, 2010, 22:18:14
אני מתרשם שכמעט אף אחד מהרבנים מבין אלה שנמנעו מלהצטרף לקריאה של "מכתב הרבנים" לא טוען שהמכתב הזה שגוי מבחינה הלכתית. כלומר, רובם הגדול בעצם מסכימים עם העמדה ההלכתית אבל נמנעים מסיבות שונות כמו "לא להתגרות בגויים", להביע עמדה זו פומבית.
כותרת: מכתב הרבנים - אריאל ואבינר
תגובה על ידי: אלמ על דצמבר 28, 2010, 22:23:08
http://www.kipa.co.il/now/show.asp?id=40389 לגבי הרב שלמה אבינר
כותרת: מכתב הרבנים - אריאל ואבינר
תגובה על ידי: אלמ על דצמבר 28, 2010, 22:27:39
אני לא אסבול יחס עויין ומזלזל כלפי רב גאון וגדול.
דבר ראשון לא ניתן להוכיח אם אכן רב מדבר מאחורי המקלדת (אולי כן אולי לא) הכל יכול להיות גם איזה ברנש שמתחזה לרב ואף אני הייתי יכול לכתוב במקום הניק שלי איזה של של רב!
שנית עם כל צידקותך קשוט עצמך והלא מספר לא מועט של פעמים דיברת בגנות רבנים ואנשי דת.
כותרת: מכתב הרבנים - אריאל ואבינר
תגובה על ידי: El Blanco על דצמבר 28, 2010, 22:28:31
http://www.kipa.co.il/now/show.asp?id=40389 לגבי הרב שלמה אבינר

לגבי השייח' המחבל מגירוש גוש קטיף סוליימן אבו-נר  

(http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs1173.snc4/154515_167110839996512_100000927927066_350453_1498734_n.jpg)

http://www.aviner.net/index.php
כותרת: מכתב הרבנים - אריאל ואבינר
תגובה על ידי: zelhar על דצמבר 28, 2010, 22:30:20
דבר ראשון לא ניתן להוכיח אם אכן רב מדבר מאחורי המקלדת (אולי כן אולי לא) הכל יכול להיות גם איזה ברנש שמתחזה לרב ואף אני הייתי יכול לכתוב במקום הניק שלי איזה של של רב!
שנית עם כל צידקותך קשוט עצמך והלא מספר לא מועט של פעמים דיברת בגנות רבנים ואנשי דת.
אתה כנראה פיספסת את ההודעות הקודמות של הרב אלבה בפורום. אין לי ספק שזה אכן הרב אלבה. לא דיברת יפה ולא כיבדת את הרב אלבה לא רק כרב אלא כבן אדם.
כותרת: מכתב הרבנים - אריאל ואבינר
תגובה על ידי: אלמ על דצמבר 28, 2010, 22:31:22
מה המקורות שלך?
חבל רון, לגבי עריכתך את ההודעה,כידוע בפורום אינך מרבה לנצור את לשונך ואף בעניינים שלא חקרת עד סוף, יש לך סמכות לערוך הודעות,נכון! אך כמו שהאדמיינים בפורום נותנים לך חופש מופרז בפורום אנא השתדל לנהוג כמותם.
כותרת: מכתב הרבנים - אריאל ואבינר
תגובה על ידי: אלמ על דצמבר 28, 2010, 22:33:26
לגבי השייח' המחבל מגירוש גוש קטיף סוליימן אבו-נר  

(http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs1173.snc4/154515_167110839996512_100000927927066_350453_1498734_n.jpg)

http://www.aviner.net/index.php
הכל אפשר לעוות לסלף לשקר להשמיץ כמו כן חתימות, תמונות וכו'
כותרת: מכתב הרבנים - אריאל ואבינר
תגובה על ידי: אלמ על דצמבר 28, 2010, 22:35:13
אתה כנראה פיספסת את ההודעות הקודמות של הרב אלבה בפורום. אין לי ספק שזה אכן הרב אלבה. לא דיברת יפה ולא כיבדת את הרב אלבה לא רק כרב אלא כבן אדם.

ניקים יכולים להתפזר חופשי בפורום.
כותרת: מכתב הרבנים - אריאל ואבינר
תגובה על ידי: El Blanco על דצמבר 28, 2010, 22:35:46
דבר ראשון לא ניתן להוכיח אם אכן רב מדבר מאחורי המקלדת (אולי כן אולי לא) הכל יכול להיות גם איזה ברנש שמתחזה לרב ואף אני הייתי יכול לכתוב במקום הניק שלי איזה של של רב!

זה אכן הוא. הרב אלבה שליט"א הוא ידיד של הימין האמיתי וזיכה אותנו בהרצאות תורה בעבר.

ציטוט
שנית עם כל צידקותך קשוט עצמך והלא מספר לא מועט של פעמים דיברת בגנות רבנים ואנשי דת.

אם אתה מדבר על דת האסלאם - אכן אבו-נר הוא איש דת אסלאמי בעל זכויות רבות אצל אללה על מסירות נפשו בג'האד נגד יהודי גוש קטיף.

בכל מקרה, אולי בצה"ל מותר לבזות רבנים ועוד על חשיפת סוכני שב"כ מוצהרים - אך לא ביהדות ולא בפורום הימין האמיתי.
כותרת: מכתב הרבנים - אריאל ואבינר
תגובה על ידי: אלמ על דצמבר 28, 2010, 22:43:34
זה אכן הוא. הרב אלבה שליט"א הוא ידיד של הימין האמיתי וזיכה אותנו בהרצאות תורה בעבר.

אם אתה מדבר על דת האסלאם - אכן אבו-נר הוא איש דת אסלאמי בעל זכויות רבות אצל אללה על מסירות נפשו בג'האד נגד יהודי גוש קטיף.

בכל מקרה, אולי בצה"ל מותר לבזות רבנים על חשיפת סוכני שב"כ מוצהרים - אך לא ביהדות ולא בפורום הימין האמיתי.
משום מה אינך נקי מכל אשמה והלא לא פעם ולא פעמיים פצחת את פיך על רבנים, אנשי דת ואף על אנשים מהפורום וכן יחד עם גינויים ביזויים קריאות תדירויות של נ*צים לכל עובר ושב, יש אולי שניים שלושה כמוך (בסגנון החריפות 'באנדרסטייטמנט') בפורום.
חבל!(באמת שאין ברצוני להיכנס להטחות אישיות).
כותרת: מכתב הרבנים - אריאל ואבינר
תגובה על ידי: El Blanco על דצמבר 28, 2010, 22:46:46
חבל רון, לגבי עריכתך את ההודעה,כידוע בפורום אינך מרבה לנצור את לשונך ואף בעניינים שלא חקרת עד סוף, יש לך סמכות לערוך הודעות,נכון! אך כמו שהאדמיינים בפורום נותנים לך חופש מופרז בפורום אנא השתדל לנהוג כמותם.

לא בדקת אם זה אכן הרב אלבה (עד הסוף, כלשונך) וביזית אותו - וכעת אתה מיילל על ביזוי רבנים. ובמקום להתנצל התחלת להצטדק.

אתה יהודי יקר וטוב, ואני אומר את זה מהיכרות אישית עמך. אך אתה לא צודק ואני לא רוצה לנעול את האשכול. תתנצל בפני הרב ונמשיך להתדיין עובדתית בלי השתלחויות אישיות.

  
כותרת: מכתב הרבנים - אריאל ואבינר
תגובה על ידי: אלמ על דצמבר 28, 2010, 22:52:51
לא בדקת אם זה אכן הרב אלבה (עד הסוף, כלשונך) וביזית אותו - וכעת אתה מיילל על ביזוי רבנים. ובמקום להתנצל התחלת להצטדק.

אתה יהודי יקר וטוב, ואני אומר את זה מהיכרות אישית עמך. אך אתה לא צודק ואני לא רוצה לנעול את האשכול. תתנצל בפני הרב ונמשיך להתדיין עובדתית בלי השתלחויות אישיות.

  
טוב, אם כך ואכן רב עומד מאחורי המקלדת אני מתנצל.
שאגב בסך הכל טענתי שאין זאת עובדה (ללא מקורות).
אני נגד השמצותיך את הרב שלמה אבינר(וכן עוד רבנים) וקורא תיגר נגד זה אם יש לך משהו ביקורתי שאל וברר זאת דרך רבנים או אתרי שו"ת.
כותרת: מכתב הרבנים - אריאל ואבינר
תגובה על ידי: אלמ על דצמבר 28, 2010, 22:55:27
מכאן http://www.yeshiva.org.il/
http://rabanim.net/
כותרת: מכתב הרבנים - אריאל ואבינר
תגובה על ידי: עידוא וחוה אלבה על דצמבר 29, 2010, 09:52:17
משום מה המכתב נחתך באמצע. הנה לפניכם המכתב המלא שנשלח אל הרב אריאל.

בס"ד                                                        כ"ב טבת תשע"א

הרב יעקב אריאל - רב ומנהיג בישראל?

לאחרונה (בביטאון רבני צהר) פורסם מאמר של הרב יעקב אריאל שמסביר מדוע לא חתם על מכתב הרבנים הקורא להימנע מהשכרת ומכירת בתים לערבים.
במאמר מסביר הרב אריאל שהוראה בעניינים כאלו היא הוראה בענייני נפשות הדורשת זהירות רבה, מצד אחד הוראה כזו יכולה לגרום לסכנת נפשות כי היא יכולה לגרום ליחס עוין של הגויים ליהודים, ומצד שני לפעמים המדינה צריכה להציל את עצמה כדי שלא תאבד את נכסיה.
לצערי, אני רואה בדברים האלו המשך שיטתי של דרכו בפסיקה הציבורית, להעלים את האמת במצבים מסוימים כדי למצוא חן. זו אמירה חריפה, אך היא נאמרת מתוך רצון לבירור האמת לאמיתה כי בדיני נפשות אנו עוסקים.
ידוע לכל שמכתב הרבנים נכתב בגלל תופעה של השתלטות ערבים על מקומות ישוב יהודיים. הרב אריאל עצמו כותב שכשיש תופעה כזו ודאי צריך להורות על האיסור, אך יחד עם זה הוא כותב כאילו מכתב הרבנים יצא ללא כל קשר למציאות. את המציאות עצמה הוא אינו מתאר, ומסתפק בהגדרה כוללנית שלפעמים המדינה צריכה להציל את עצמה, ובכך הוא ממלט את עצמו מלקבוע את העמדה ההלכתית המתבקשת כפי שעשו הרבנים. הרב אריאל מספק לתקשורת את הכותרת "אני לא מצטרף למכתב הרבנים", ולצערי הרב לא מפריע לו האסון שיכול להתרחש על ידי השתלטות זו, שהוא כמנהיג רבני מהימין נותן לה כתף יותר מכולם.
בדרך דומה של העלמת האמת הוא נוקט בנושאים רבים, לפני למעלה מחמש עשרה שנה עמדתי למשפט בגין חיבור תורני שיוחס לי בעניין הלכות הריגת גוי. כידוע בדרך כלל רבנים חששו וחוששים להתבטא בנושא זה בצורה גלויה. בגלות לא העזו לכתוב עליו במפורש מטעמים מובנים, וגם היום רבים אינם מעיזים לגלות את האמת. כאשר מישהו כבר יושב לעיין בנושא הוא אינו יכול להעלות את מחשבותיו על הכתב כי אם יגיע למסקנה מסוימת הוא יהיה נתון מיד לאיומי מאסר.
כתגובה לחיבור התורני הנ"ל פרסם הרב אריאל מאמר שבו כתב:
"המחריד הוא שצורבים שלא פסקו מעולם בדיני עגונות והפלות פסקו בהבל פיהם בדיני נפשות".
 (גליון קשוט, אדר תשנ"ו עמוד 16).
חשוב להדגיש: על החיבור הזה נכתב במפורש שהוא אינו פסיקה למעשה, וכל הדיון באותה חוברת היה תיאורטי בלבד.
לפני כשנה פורסם ספר שעוסק בנושא זה הנקרא "תורת המלך". גם מחבריו הוזמנו לחקירה משטרתית.
 עתה פורסם ספר חדש באותו נושא, ספר "דרך המלך" של אריאל פינקלשטיין, ובו מנסה המחבר לפסוק הלכה למעשה בעניינים אלו בקו שונה ממה שפורסם בספר "תורת המלך". משום מה לא הפריע לרב אריאל שאותו מחבר הוא בסך הכל בחור שלמד כמה שנים בישיבת הסדר, והרב אריאל נתן לו הסכמה נלהבת.
סיבת ההתלהבות היא שהספר מתאים לדרכו של הרב אריאל, לכן לא "מחריד הוא שצורבים שלא פסקו מעולם בדיני עגונות והפלות פסקו בהבל פיהם בדיני נפשות".
אך בספר ישנה העלמה של האמת. כידוע, חז"ל התיחסו לדיני נפשות כלפי הגויים בקיצור במימרה המפורסמת "הגויים לא מורידין ולא מעלין". בספר דרך המלך מנסה המחבר לטעון שהגויים המדוברים במאמר זה אינם הגויים בימינו. משם מה הוא מתעלם מכך שחוץ מהמאירי, הראשונים והפוסקים והשו"ע הביאו דין זה להלכה על הגויים בימיהם, ומה השתנה מימי השו"ע לימינו?
הרב יעקב אריאל בהקדמה שכתב לספר מגדיל לעשות כשהוא קובע שמימרה זו נאמרה רק כלפי גויים שיש לנו עמם מצב מלחמה!!! מה יעשה שכל הראשונים והפוסקים מביאים דין זה במצב "שאין ביננו ובינם מלחמה" (לשון השו"ע יו"ד סימן רנח)?
כיצד אפשר לשנות ולהעלים את האמת?
האם בשביל מטרה קדושה זו אין אצל הרב אריאל שו"ע, אין ראשונים ואין פוסקים?

ולבסוף אביא דוגמא מאוד חריפה מתחום שונה לחלוטין, מענייני עריות ודיני טהרה. כידוע תורתנו הקדושה הינה תורה שלמה ואנו מחויבים לשמור על כל חלק וחלק, כל דין וכל אות, לכן אי אפשר לנתק בין פסיקה בענייני ארץ ישראל ויחס לגויים לבין פסיקה בדיני טהרה ובנושאים של צניעות.
לפני כשמונה שנים התפרסמו טענות קשות נגד הרב שלמה אבינר. הוא הואשם בפגיעה חמורה בצניעותן של נשים. בתגובה פרסם הרב אריאל גינוי חמור ל'בני הבליעל' המעיזים לדבר על 'צדיק' עתק.
אני אישית עמדתי מאחורי הפרסום ועודדתי את המתלוננות לפרסם את תלונתן ברבים כדי להזהיר את ציבור הנשים, כפי שפורום תקנה הזהיר מפניו של הרב אלון.
מאז התגלו עוד ועוד מעללים של אבינר. מדובר באדם שמחטיא את הרבים בזדון, להכעיס. אין ספק שאדם זה מוגדר על פי ההלכה כאפיקורס, הדברים שאני אומר מבוססים על חומר ראייתי רב ועל סמך פסקי הלכה של גדולי הדור שבדקו את העדויות ואת הראיות לעומקן.
לא אכנס כאן לפרטי העדויות והראיות על התרת איסורי כרת ואיסורי תורה נוספים באופן שיטתי, ועל ביזוי החכמים וביזוי בתי הדין שפסקו נגדו ואסרו עליו להורות בדיני טהרה ובענייני נשים.
אציין רק שאבינר השתלח ברבנים ובאנשים ונשים שהעידו נגדו באלימות מילולית מכוערת שמתאימה לבריוני רחוב.
למרות שהרב אריאל מודע היטב לדברים החמורים הללו והגיעו אליו תלונות רבות נגד חברו הרב אבינר, הוא אינו מראה כל נכונות לחזור בו מפרסום התמיכה באבינר ולקחת אחריות כלשהיא על המחדל הנורא, על השבר הגדול שפוקד את הציונות הדתית כאשר אדם מושחת מתיימר להיות "מנהיג" של מחנה שדוגל בערכים רוחניים נעלים ובנאמנות לתורה ללא סייג.
כיצד בוחר הרב אריאל להתחמק? על ידי התעלמות מהעובדות והתייחסות למציאות כאילו אין עדויות ואין הודאות וחומר ראייתי. כאילו אין פסקים של גדולי הדור ואין פסק חמור של בית הדין הרבני.
דרשתי מהרב אריאל להתנצל על מה שפרסם. כשזכיתי להתעלמות, הגשתי תביעה נגדו לבית הדין ירושלים בראשות הרה"ג אברהם דב לוין שליט"א (התביעה היא גם נגד הרב צבי טאו והרב חיים דרוקמן). נכון להיום הוא מסרב לבוא לבית דין, ומתעלם גם מבית הדין. לצערי לא מפריע לרב אריאל שיש איסור חמור לסרב לבוא לבית דין, והמסרב אף חייב נידוי. האם ההלכה לא מחייבת אותו?
בנוסף לתפקידיו הציבוריים הרבים, הרב אריאל הינו חבר מרכזי בפורום "תקנה". הפורום הזה הוקם כדי לתת מענה לפגיעות מיניות על ידי רבנים שלפעמים אי אפשר לטפל בהן במסגרת בית דין או בית משפט.
לאחרונה, בכסלו תשע"א, במסגרת אחת הפניות שלי לבית דין הרבני הגדול שעוסק בתביעות שהגשתי נגד אבינר, כתב הרב אבינר תגובה רשמית שכל מהותה היא פגיעה מינית גסה. הוא השתמש בשפת רחוב זולה כדי לפגוע באשה, השפה שהוא השתמש בה מתאימה לאדם העוסק בזנות ולא לרב.
הגשתי תלונה לפורום תקנה. תגובת הרב אריאל היא שהדברים כבר ידועים. ידועים למי? לשם מה הוקם הפורום הזה???
והרי כל מי שמעז לצאת נגד אבינר נפגע ע"י ה'קוזקים' שלו שתוקפים את הרה"ג דב ליאור והרה"ג יעקב יוסף שליט"א, הם לא היססו לבזות גם את גדולי הדור, הרה"ג אליהו והרה"ג שפירא זצ"ל, ולכן לא זו בלבד שעוד לא הכל ידוע. אצל חלקים גדולים בציבור נוצר הרושם שהרבנים המתנגדים לאבינר הינם "קיצונים", והרבנים המתונים, כמו הרב אריאל עצמו, ממשיכים לתמוך באבינר כאילו דבר לא קרה. אך האמת היא שהאמירה ש"הדברים  ידועים" מוכיחה שהרב אריאל יודע שאבינר מושחת, אלים, גס רוח ועוקר הלכות בדיני טהרה, אך הוא מחפה עליו ואינו נוקט עמדה ציבורית ברורה. הרב אריאל מפקיר את הרבנים שהעזו לפסוק נגד אבינר ומניח להם לספוג בזיונות ועלבונות, אך מה שיותר חמור – הציבור מופקר, בבית אל נמשכת הטבלת הנידות, ואין גבול לאלימות ולפריצות.
ואוסיף עוד דבר קטן על חוסר האמת שזועק לשמים. הרי מי גרם לכך שחלק מהדברים כבר ידועים? אותם אנשים שהרב אריאל כינה אותם 'אנשי בליעל'!!! בזכותם הרב אריאל עצמו ידע כבר לפני שמונה שנים לשמור על בנות משפחתו מפניו של אבינר שעלול היה לפגוע בהן. משפחות רבות ניצלו בזכות המידע שפורסם!
אך הרב אריאל מעדיף להתחמק מהאמת, הרצון להתיפות ולמצוא חן גובר על השיקול המוסרי וההלכתי.
האם זו דרכו של רב ומנהיג בישראל???
 
               החותם בצער  על עלבונה של תורה

                                           עידוא אלבה


הערה: עיקרי הדברים כבר פורסמו באתר הימין האמיתי באינטרנט ובע"ה כל התפתחות בנושא תפורסם.
בהקשר זה אביא דברים יסודיים שפרסם הרב מאיר כהנא זצ"ל בטורו ב'ג'ואיש פרס' בשנת תשכ"ג:
"חמץ אינו תופעה המוגבלת למזון בלבד. הוא מופיע גם בנפש האדם. כמו שהחמץ גורם ללחם לתפוח, כך החמץ המסתתר בכל אדם גורם לו "להתנפח" ולהתמלא כוחות שליליים. בשבוע שעבר הורשע ארגון כשרות בבית המשפט בקווינס ברשלנות בהשגחה על כשרות... כל ניסיון של שומרי מצוות לקבור את הסיפור הזה פירושו שותפות לפשע... יש לפנינו מקרה חמור של חמץ ציבורי. יש לבדוק אותו בקפדנות: יש לבער אותו מביתנו ומתוכנו. ביתנו, ה"בית" של שומרי המצוות, חייב להיות נקי" (מתוך ספרה של הרבנית ליבי כהנא, 'הרב מאיר כהנא, חייו ומשנתו', עמ' 50).


כותרת: מכתב הרבנים - אריאל ואבינר
תגובה על ידי: עידוא וחוה אלבה על דצמבר 29, 2010, 09:54:57
המשך המכתב:
ולבסוף אביא דוגמא מאוד חריפה מתחום שונה לחלוטין, מענייני עריות ודיני טהרה. כידוע תורתנו הקדושה הינה תורה שלמה ואנו מחויבים לשמור על כל חלק וחלק, כל דין וכל אות, לכן אי אפשר לנתק בין פסיקה בענייני ארץ ישראל ויחס לגויים לבין פסיקה בדיני טהרה ובנושאים של צניעות.
לפני כשמונה שנים התפרסמו טענות קשות נגד הרב שלמה אבינר. הוא הואשם בפגיעה חמורה בצניעותן של נשים. בתגובה פרסם הרב אריאל גינוי חמור ל'בני הבליעל' המעיזים לדבר על 'צדיק' עתק.
אני אישית עמדתי מאחורי הפרסום ועודדתי את המתלוננות לפרסם את תלונתן ברבים כדי להזהיר את ציבור הנשים, כפי שפורום תקנה הזהיר מפניו של הרב אלון.
מאז התגלו עוד ועוד מעללים של אבינר. מדובר באדם שמחטיא את הרבים בזדון, להכעיס. אין ספק שאדם זה מוגדר על פי ההלכה כאפיקורס, הדברים שאני אומר מבוססים על חומר ראייתי רב ועל סמך פסקי הלכה של גדולי הדור שבדקו את העדויות ואת הראיות לעומקן.
לא אכנס כאן לפרטי העדויות והראיות על התרת איסורי כרת ואיסורי תורה נוספים באופן שיטתי, ועל ביזוי החכמים וביזוי בתי הדין שפסקו נגדו ואסרו עליו להורות בדיני טהרה ובענייני נשים.
אציין רק שאבינר השתלח ברבנים ובאנשים ונשים שהעידו נגדו באלימות מילולית מכוערת שמתאימה לבריוני רחוב.
למרות שהרב אריאל מודע היטב לדברים החמורים הללו והגיעו אליו תלונות רבות נגד חברו הרב אבינר, הוא אינו מראה כל נכונות לחזור בו מפרסום התמיכה באבינר ולקחת אחריות כלשהיא על המחדל הנורא, על השבר הגדול שפוקד את הציונות הדתית כאשר אדם מושחת מתיימר להיות "מנהיג" של מחנה שדוגל בערכים רוחניים נעלים ובנאמנות לתורה ללא סייג.
כיצד בוחר הרב אריאל להתחמק? על ידי התעלמות מהעובדות והתייחסות למציאות כאילו אין עדויות ואין הודאות וחומר ראייתי. כאילו אין פסקים של גדולי הדור ואין פסק חמור של בית הדין הרבני.
דרשתי מהרב אריאל להתנצל על מה שפרסם. כשזכיתי להתעלמות, הגשתי תביעה נגדו לבית הדין ירושלים בראשות הרה"ג אברהם דב לוין שליט"א (התביעה היא גם נגד הרב צבי טאו והרב חיים דרוקמן). נכון להיום הוא מסרב לבוא לבית דין, ומתעלם גם מבית הדין. לצערי לא מפריע לרב אריאל שיש איסור חמור לסרב לבוא לבית דין, והמסרב אף חייב נידוי. האם ההלכה לא מחייבת אותו?
בנוסף לתפקידיו הציבוריים הרבים, הרב אריאל הינו חבר מרכזי בפורום "תקנה". הפורום הזה הוקם כדי לתת מענה לפגיעות מיניות על ידי רבנים שלפעמים אי אפשר לטפל בהן במסגרת בית דין או בית משפט.
לאחרונה, בכסלו תשע"א, במסגרת אחת הפניות שלי לבית דין הרבני הגדול שעוסק בתביעות שהגשתי נגד אבינר, כתב הרב אבינר תגובה רשמית שכל מהותה היא פגיעה מינית גסה. הוא השתמש בשפת רחוב זולה כדי לפגוע באשה, השפה שהוא השתמש בה מתאימה לאדם העוסק בזנות ולא לרב.
הגשתי תלונה לפורום תקנה. תגובת הרב אריאל היא שהדברים כבר ידועים. ידועים למי? לשם מה הוקם הפורום הזה???
והרי כל מי שמעז לצאת נגד אבינר נפגע ע"י ה'קוזקים' שלו שתוקפים את הרה"ג דב ליאור והרה"ג יעקב יוסף שליט"א, הם לא היססו לבזות גם את גדולי הדור, הרה"ג אליהו והרה"ג שפירא זצ"ל, ולכן לא זו בלבד שעוד לא הכל ידוע. אצל חלקים גדולים בציבור נוצר הרושם שהרבנים המתנגדים לאבינר הינם "קיצונים", והרבנים המתונים, כמו הרב אריאל עצמו, ממשיכים לתמוך באבינר כאילו דבר לא קרה. אך האמת היא שהאמירה ש"הדברים  ידועים" מוכיחה שהרב אריאל יודע שאבינר מושחת, אלים, גס רוח ועוקר הלכות בדיני טהרה, אך הוא מחפה עליו ואינו נוקט עמדה ציבורית ברורה. הרב אריאל מפקיר את הרבנים שהעזו לפסוק נגד אבינר ומניח להם לספוג בזיונות ועלבונות, אך מה שיותר חמור – הציבור מופקר, בבית אל נמשכת הטבלת הנידות, ואין גבול לאלימות ולפריצות.
ואוסיף עוד דבר קטן על חוסר האמת שזועק לשמים. הרי מי גרם לכך שחלק מהדברים כבר ידועים? אותם אנשים שהרב אריאל כינה אותם 'אנשי בליעל'!!! בזכותם הרב אריאל עצמו ידע כבר לפני שמונה שנים לשמור על בנות משפחתו מפניו של אבינר שעלול היה לפגוע בהן. משפחות רבות ניצלו בזכות המידע שפורסם!
אך הרב אריאל מעדיף להתחמק מהאמת, הרצון להתיפות ולמצוא חן גובר על השיקול המוסרי וההלכתי.
האם זו דרכו של רב ומנהיג בישראל???
 
               החותם בצער  על עלבונה של תורה
                                           עידוא אלבה


הערה: עיקרי הדברים כבר פורסמו באתר הימין האמיתי באינטרנט ובע"ה כל התפתחות בנושא תפורסם.
בהקשר זה אביא דברים יסודיים שפרסם הרב מאיר כהנא זצ"ל בטורו ב'ג'ואיש פרס' בשנת תשכ"ג:
"חמץ אינו תופעה המוגבלת למזון בלבד. הוא מופיע גם בנפש האדם. כמו שהחמץ גורם ללחם לתפוח, כך החמץ המסתתר בכל אדם גורם לו "להתנפח" ולהתמלא כוחות שליליים. בשבוע שעבר הורשע ארגון כשרות בבית המשפט בקווינס ברשלנות בהשגחה על כשרות... כל ניסיון של שומרי מצוות לקבור את הסיפור הזה פירושו שותפות לפשע... יש לפנינו מקרה חמור של חמץ ציבורי. יש לבדוק אותו בקפדנות: יש לבער אותו מביתנו ומתוכנו. ביתנו, ה"בית" של שומרי המצוות, חייב להיות נקי" (מתוך ספרה של הרבנית ליבי כהנא, 'הרב מאיר כהנא, חייו ומשנתו', עמ' 50).


כותרת: מכתב הרבנים - אריאל ואבינר
תגובה על ידי: El Blanco על דצמבר 29, 2010, 09:59:12
אני נגד השמצותיך את הרב שלמה אבינר(וכן עוד רבנים) וקורא תיגר נגד זה אם יש לך משהו בקורתי שאל וברר זאת דרך רבנים או אתרי שו"ת.

פושעים חייבים להיחשף - תלמד הלכות לשון הרע של החפץ חיים.

אם מבחינתך מחבל שסייע לגירוש אלים של יהודים מארץ מולדתם על רקע גזעם ודתם והפך את אדמתם ליודנריין אסלאמי
ביעילות שלא נראתה כמותה מזה 70 שנה והכה באכזריות סאדיסטית את אבי אייכנבלט האמיץ שהתנגד לפשע הזה,
הוא רב ומי שמציין את זה הוא שקרן - ראוי שתקרא גם לשייח' שלך אבו-נר שקרן מכיוון שהוא מודה ומתגאה במעשיו,
כפי שהוא אינו מסתיר את קשריו לשב"כ.

אולי העכברוש אבו-נר שקרן, אך לשלמה וולינס (שנמנה עם חסידיו של אבו-נר ולמרות הכל העיד על פשעיו)
אין אינטרס לשקר. לפני שתבטל את דבריהם בשם תפיסה מסולפת ומעוותת מן היסוד של כבוד תלמידי חכמים - עיין
בלינק שהבאתי לך והיווכח באמת.

ואם מדברים על רבנים לברר את זה דרכם - תתחיל עם הרב עידוא אלבה שליט"א ואשתו, הרב דב ליאור שליט"א, הרב
יעקב יוסף שליט"א, הרב ניסים קרליץ שליט"א והרה"ג לוין שליט"א וגדולים אחרים שהחרימו אותו.
כותרת: מכתב הרבנים - אריאל ואבינר
תגובה על ידי: El Blanco על דצמבר 29, 2010, 10:00:09
יישר כח, הרב אלבה! ראוי שתגיב בנוסף לדבריו של אלמ.
כותרת: מכתב הרבנים - אריאל ואבינר
תגובה על ידי: אלמ על דצמבר 29, 2010, 10:25:34
פושעים חייבים להיחשף - תלמד הלכות לשון הרע של החפץ חיים.

אם מבחינתך מחבל שסייע לגירוש אלים של יהודים מארץ מולדתם על רקע גזעם ודתם והפך את אדמתם ליודנריין אסלאמי
ביעילות שלא נראתה כמותה מזה 70 שנה והכה באכזריות סאדיסטית את אבי אייכנבלט האמיץ שהתנגד לפשע הזה,
הוא רב ומי שמציין את זה הוא שקרן - ראוי שתקרא גם לשייח' שלך אבו-נר שקרן מכיוון שהוא מודה ומתגאה במעשיו,
כפי שהוא אינו מסתיר את קשריו לשב"כ.

אולי העכברוש אבו-נר שקרן, אך לשלמה וולינס (שנמנה עם חסידיו של אבו-נר ולמרות הכל העיד על פשעיו)
אין אינטרס לשקר. לפני שתבטל את דבריהם בשם תפיסה מסולפת ומעוותת מן היסוד של כבוד תלמידי חכמים - עיין
בלינק שהבאתי לך והיווכח באמת.

ואם מדברים על רבנים לברר את זה דרכם - תתחיל עם הרב עידוא אלבה שליט"א ואשתו, הרב דב ליאור שליט"א, הרב
יעקב יוסף שליט"א, הרב ניסים קרליץ שליט"א והרה"ג לוין שליט"א וגדולים אחרים שהחרימו אותו.
הראה לי תשובה מפי הרב דב ליאור (באתר ישיבה) בנידון או הרב יעקב יוסף, אתר השמצה לא מספק אותי.
כותרת: מכתב הרבנים - אריאל ואבינר
תגובה על ידי: MATAN על דצמבר 29, 2010, 14:40:22
הראה לי תשובה מפי הרב דב ליאור (באתר ישיבה) בנידון או הרב יעקב יוסף, אתר השמצה לא מספק אותי.
ב"ה

גם אותי לא!
כותרת: מכתב הרבנים - אריאל ואבינר
תגובה על ידי: חיים בן_פסח על דצמבר 29, 2010, 18:32:08
בס''ד

א. יישר כח לרב עידוא אלבה שליט''א. אילו היו לנו יותר רבנים גיבורים כמו הרב אלבה, היה לנו עולם הרבה יותר טוב ויתכן שכבר היינו זוכים בביאת משיח בן דוד.

ב. מאכזב לראות אנשים בפורום הזה שמגנים על כל מיני רשעים אך ורק כי יש להם את התואר "רב". האם גם היו מגנים על ה"רבנים" של נטורי קרתא יש''ו? אותם "רבנים" שנפגשו עם ההיטלר האיראני מחמוד אחמדינג'אד יש''ו. אותם "רבנים" שחיבקו ונישקו את אחמדינג'אד והביעו בפני כל העולם את תמיכתם הנלהבת למסע המוסלמי להשמיד את ישראל. הרי גם הם "רבנים" כביכול. אסור לגנותם גם כן?

ג. מי שעוזר לגירוש של יהודים מארץ הקודש הוא פושע. מי שעוזר למסירת חלקי ארץ ישראל לנוכרים הוא פושע. על אחת כמה וכמה כשמדובר במסירת ארץ ישראל למוסלמים הנאצים המרצחים של חמאס ופת''ח יש''ו. שלמה אבינר ועוד "ממלכתיים" עזרו בזדון לבוגדים שביצעו את הגירוש מחבל עזה ומצפון השומרון. אבינר ועוד ממלכתיים עשו את הכל על מנת לשכנע את עם ישראל לקבל את הגירוש בלי התנגדות. אבינר אפילו היכה יהודי טוב שמחה על הגירוש הנפשע. אבינר הטיף שעלינו לאהוב את אריאל שרון שר''י ולאהוב את המגרשים שר''י. אבינר החטיא והכשיל אלפים ר''ל. ובנוסף אבינר גם ביצע פשעים מיניים. אבינר הוא חילול השם בצורת אדם.

ד. אני זוכר כשהרבה רבנים גינו את מו''ר הרב מאיר דוד כהנא זצוק''ל הי''ד. כמה רבנים שהיום אומרים שצריך לעודד את הערבים לעזוב את א''י, גינו את מו''ר כשהוא אמר את זה לפני הרבה שנים ותמכו בפסילתו. אילו כל הרבנים האלה היו תומכים במו''ר אז, אולי הוא לא היה נפסל, אולי הוא היה נבחר לראש ממשלת ישראל, ואולי זה היה מביא את גאולת עם ישראל כולו. מעניין שכשגינו ופסלו את מו''ר, כל אלה שאומרים שאסור לגנות את אבינר ועוד בוגדים - כל אלה שתקו אז. ז''א לפי שיטתם, מותר לגנות ולפסול צדיקים אמיצים כמו מו''ר, אך אסור לגנות בוגדים "ממלכתיים" אם הם רבנים. איזו צביעות.

ה. אלה שלא רוצים לחשוף בגידה מסכנים את קיומנו. כשיש בגידה, האם עלינו לשתוק? כמו שקרה בשואה כשנתנו למנהיגים בוגדניים לעזור להשמדת מיליוני יהודים הי''ד? לא נשתוק! האמת חייבת להחשף!
כותרת: מכתב הרבנים - אריאל ואבינר
תגובה על ידי: אלמ על דצמבר 29, 2010, 19:32:13
בס''ד

א. יישר כח לרב עידוא אלבה שליט''א. אילו היו לנו יותר רבנים גיבורים כמו הרב אלבה, היה לנו עולם הרבה יותר טוב ויתכן שכבר היינו זוכים בביאת משיח בן דוד.

ב. מאכזב לראות אנשים בפורום הזה שמגנים על כל מיני רשעים אך ורק כי יש להם את התואר "רב". האם גם היו מגנים על ה"רבנים" של נטורי קרתא יש''ו? אותם "רבנים" שנפגשו עם ההיטלר האיראני מחמוד אחמדינג'אד יש''ו. אותם "רבנים" שחיבקו ונישקו את אחמדינג'אד והביעו בפני כל העולם את תמיכתם הנלהבת למסע המוסלמי להשמיד את ישראל. הרי גם הם "רבנים" כביכול. אסור לגנותם גם כן?

ג. מי שעוזר לגירוש של יהודים מארץ הקודש הוא פושע. מי שעוזר למסירת חלקי ארץ ישראל לנוכרים הוא פושע. על אחת כמה וכמה כשמדובר במסירת ארץ ישראל למוסלמים הנאצים המרצחים של חמאס ופת''ח יש''ו. שלמה אבינר ועוד "ממלכתיים" עזרו בזדון לבוגדים שביצעו את הגירוש מחבל עזה ומצפון השומרון. אבינר ועוד ממלכתיים עשו את הכל על מנת לשכנע את עם ישראל לקבל את הגירוש בלי התנגדות. אבינר אפילו היכה יהודי טוב שמחה על הגירוש הנפשע. אבינר הטיף שעלינו לאהוב את אריאל שרון שר''י ולאהוב את המגרשים שר''י. אבינר החטיא והכשיל אלפים ר''ל. ובנוסף אבינר גם ביצע פשעים מיניים. אבינר הוא חילול השם בצורת אדם.

ד. אני זוכר כשהרבה רבנים גינו את מו''ר הרב מאיר דוד כהנא זצוק''ל הי''ד. כמה רבנים שהיום אומרים שצריך לעודד את הערבים לעזוב את א''י, גינו את מו''ר כשהוא אמר את זה לפני הרבה שנים ותמכו בפסילתו. אילו כל הרבנים האלה היו תומכים במו''ר אז, אולי הוא לא היה נפסל, אולי הוא היה נבחר לראש ממשלת ישראל, ואולי זה היה מביא את גאולת עם ישראל כולו. מעניין שכשגינו ופסלו את מו''ר, כל אלה שאומרים שאסור לגנות את אבינר ועוד בוגדים - כל אלה שתקו אז. ז''א לפי שיטתם, מותר לגנות ולפסול צדיקים אמיצים כמו מו''ר, אך אסור לגנות בוגדים "ממלכתיים" אם הם רבנים. איזו צביעות.

ה. אלה שלא רוצים לחשוף בגידה מסכנים את קיומנו. כשיש בגידה, האם עלינו לשתוק? כמו שקרה בשואה כשנתנו למנהיגים בוגדניים לעזור להשמדת מיליוני יהודים הי''ד? לא נשתוק! האמת חייבת להחשף!

א. עם כל כבודו של הרב אלבה גאולת ישראל תלויה בעוד כמה וכמה רפורמות .

ב. אתה מוזמן לדרוש ב'שמי' ובשם 'מתן'(ולא בעקיפין), ובאמת סליחה שאני נזהר ונוצר את לשוני בעניין תלמידי חכמים ולא מטיף איבה ומחרחר שנאה, בחסות אתר השמצה של בעלי אינטרסים, לזרוע חמה בקרב יהודים ואף שעדיין לא קראתי שוב תגובה רצינית של אשר אתם דורשים בשמם  הרב דב ליאור, הרב יעקב יוסף וכו'  
בשבילכם הרב אבינר לא רב לא הרב אמנון יצחק לא הרב עובדיה יוסף וכו'
רק הרב יצחק שפירא הרב יהודה קרויזר ובעלי השקפה משוייכת- רבנים(אגב אל תשכח למה המשתמש 'ערן' עזב את הפורום http://hayamin.org/forum/index.php/topic,1127.0.html)
לגבי נטורי קרתא-הקצנה גרידא.

ג. ראה לעיל (ב)

ד. כנ"ל

ה. בגידה? עדיין לא חקרתי לא ראיתי מכם תגובות של רבנים גדולים וכו' השואה-הקצנה אווילית. :::D
כותרת: מכתב הרבנים - אריאל ואבינר
תגובה על ידי: עידוא וחוה אלבה על ינואר 02, 2011, 17:20:31
בס"ד

האם אפשר להסביר לנו בבקשה איך להעלות קבצים של מסמכים שנסרקו על ידינו?
כותרת: מכתב הרבנים - אריאל ואבינר
תגובה על ידי: edu על ינואר 02, 2011, 20:16:45
לכבוד הרב אלבה שליט"א,
לפני כמה שנים היה בחירה של רב הראשי לישראל. המעומדים היו הרב יונה מצגר שנתמך על ידי אגודת ישראל והרב יעקב אריאל.
בגלל, שבזמן הבחירות היתה למפלגת אגודת ישראל יותר השפעה פוליטית אצל מפלגות החילונים, זכה הרב מצגר להיבחר.
אבל נגיד שהתוצאות היו הפוכות. שמפד"ל הצליח לעשות "דיל" עם שאר המפלגות, ורב יעקב אריאל והקרובים אליו, אידיאולוגית, היו אחראים על בית הדין הגדול.
האם גם אז, היית הולך לבית דין הגדול לפסק נגד רב אחר? האם גם אז היית דורש שכל אחד יציית לדברי בית דין הגדול לבוא לדון?
איך אתה מבין הפסק של הרמב"ם
רמב"ם הלכות סנהדרין פרק ב
הלכה יד
ואסור לאדם חכם שישב בדין עד שידע עם מי ישב שמא יצטרף עם אנשים שאינן הגונים ונמצא בכלל קשר בוגדים לא בכלל בית דין.
וכן רמב"ם הלכות סנהדרין פרק ג
הלכה ט
כל דיין שנתן ממון כדי שיתמנה אסור לעמוד מפניו, וצוו חכמים להקל אותו ולזלזל בו, ואמרו חכמים שהטלית שמתעטף בה תהי בעיניך כמרדעת של חמור.
האם אתה מבין את הרמב"ם, שאף על פי, שכופרים בתורה השתתפו בבחירה של הבית דין, אין הבית דין פסול, כל זמן שהרב באופן אישי, לא נתן כסף לקבל מינוי והרב באופן אישי שומר תורה ומצוות ויודע הלכה?

או אולי הרב סומך על הלכה אחרת ברמב"ם
רמב"ם הלכות סנהדרין פרק ב
הלכה יב
יש לאדם לעשות דין לעצמו אם יש בידו כח הואיל וכדת וכהלכה הוא עושה אינו חייב לטרוח ולבוא לבית דין, אף על פי שלא היה שם הפסד בנכסיו אילו נתאחר ובא לבית דין, לפיכך אם קבל עליו בעל דינו והביאו לבית דין ודרשו ומצאו שעשה כהלכה ודין אמת דן לעצמו אין סותרין את דינו.

וכיון שאתה ממילא חושב שאתה צודק, אולי אתה פונה לבית דין הגדול, כי אין סיכוי שישמעו אליך ולמסקנות שלך אלא דרכם.