HAYAMIN.ORG

חדשות ודיונים => דיון כללי => נושא נשלח על ידי: Rafoe על מאי 10, 2013, 17:43:18

כותרת: מערך ה"גיור" הממלכתי
תגובה על ידי: Rafoe על מאי 10, 2013, 17:43:18
במדינת ישראל יש בעיה:
מאות אלפי גויים (פרט לערבים) ששורצים פה ומהווים הזדמנות פז מבחינת שונאי ישראל מבית כדי לחסל סוף סוף את עם ישראל (אתנית ורוחנית).

ההתבוללות היא עדיין אחת הדברים שרוב היהודים מקפידים עליו, אז לכן היהודונים המתבוללים מצאו פיתרון: הקמתו של מערך "גיור ממלכתי" (גוף שכפוף למשרד ראש הממשלה ששם לו למטרה "לגייר" כמה שיותר גויים).

הסלפנים מסתמכים על המקרה של רות המואבייה (סבתא רבתא של דוד המלך) שהלכה עם חמותה הישראלית (נעמי) ממואב לבית לחם והכריזה בפניה "עמך עמי ואלהייך אלוהיי" (משפט לכשעצמו מבטא קבלת עול מלכות שמיים).

הסלפנים היום טוענים שמספיק שהנכרי היום מקבל על עצמו את "עמך עמי" (ללא העניין של "אלהייך אלוהיי").
מספיק שהנכרי נולד וגדל כאן, מדבר עברית ברמת שפת אם ,וכמובן משרת בצה"ל (הקריטריון החדש שלהם לגיור).

אבל ישנו עניין שלסלפנים היום נוח מאד להתעלם ממנו. רבות שמענו מהם ביקורות על הקשיים שההלכה מערימה על נכרים המבקשים להתגייר, והם טוענים שוב ושוב שאצל רות "הכל הלך חלק", אבל כך לא בדיוק היה.

חשוב להזכיר את העובדות כמו שהן:
לנעמי היו 2 בנים שהיו נשואים ל-2 מואביות - ערפה ורות.

לאחר ש-2 בניה ובעלה של נעמי מתו, נעמי התכוונה לשוב לבית לחם ו-2 כלותיה התכוונו לבוא עימה.
והנה הציטוט מתוך מגילת רות שבו נעמי מנסה לשכנע אותן שלא לעשות כך:
וַתֹּאמֶר נָעֳמִי, לִשְׁתֵּי כַלֹּתֶיהָ, לֵכְנָה שֹּׁבְנָה, אִשָּׁה לְבֵית אִמָּהּ; יַעַשׂ יְהוָה עִמָּכֶם חֶסֶד, כַּאֲשֶׁר עֲשִׂיתֶם עִם-הַמֵּתִים וְעִמָּדִי. יִתֵּן יְהוָה, לָכֶם, וּמְצֶאןָ מְנוּחָה, אִשָּׁה בֵּית אִישָׁהּ...וַתֹּאמֶר נָעֳמִי שֹׁבְנָה בְנֹתַי, לָמָּה תֵלַכְנָה עִמִּי...שֹׁבְנָה בְנֹתַי לֵכְןָ

אחת הכלות, ערפה, משתכנעת וחוזרת לאחור ואילו רות ממשיכה לדבוק בחמותה ונעמי ממשיכה ואומרת לרות:
הִנֵּה שָׁבָה יְבִמְתֵּךְ, אֶל-עַמָּהּ, וְאֶל-אֱלֹהֶיהָ; שׁוּבִי, אַחֲרֵי יְבִמְתֵּךְ.

רות אינה משתכנעת ואומרת לנעמי את המשפט הבא (שסולף אינספור פעמים על ידי שונאי ישראל מבית):
כִּי אֶל-אֲשֶׁר תֵּלְכִי אֵלֵךְ, וּבַאֲשֶׁר תָּלִינִי אָלִין--עַמֵּךְ עַמִּי, וֵאלֹהַיִךְ אֱלֹהָי. בַּאֲשֶׁר תָּמוּתִי אָמוּת, וְשָׁם אֶקָּבֵר; כֹּה יַעֲשֶׂה יְהוָה לִי, וְכֹה יוֹסִיף--כִּי הַמָּוֶת, יַפְרִיד בֵּינִי וּבֵינֵךְ


נעמי עשתה את מה שההלכה מצווה אותה לעשות - לדחות את כלותיה מלבוא עימה, ואילו רות עמדה בלחצים. רות קיבלה עליה עול מלכות שמיים.

פירסום שלנו בפייסבוק:
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=542296169155380&set=a.174468925938108.54041.164378053613862&type=1&relevant_count=1


בתמונה למטה אתם רואים פרסומת נפוצה מאד של מערך ה"גיור" הממלכתי.


עוד על הגיור המזוייף:
http://hayamin.org/forum/index.php/topic,39030.0.html
כותרת: בעניין: מערך ה"גיור" הממלכתי
תגובה על ידי: אביר הקרנפים על מאי 10, 2013, 18:39:07
עם כל הכתבות וטורי הדעה שנכתבים באתר YNET על הגיור, על קשייהם של המתגיירים ועל רשעותם של הרבנים האכזריים שמרחיקים מהיהדות כאלה שרוצים להתגייר, ראיתי כל מיני תגובות ודעות. הנקודות שלהלן מופיעות גם בטוקבקים וגם בכתבות ובטורי דעה.

1. הרבנים והחרדים המציאו לעצמם דת חדשה בת 200 שנה. הם לא היהדות המקורית. יהדות לא מתנהגת ככה.
2. היהדות של הרבנים החרדים היא כמו איסלאם. הם רוצים להפוך את ישראל לאיראן.
3. אין לרבנים ולחרדים מונופול על היהדות. היהדות שייכת לכולם.
4. היות ובחסות חוק השבות עלו לארץ מאות אלפים (ננקב מספר מעל 300,000) שיש להם קשר משפחתי ליהודים אך הם חסרי דת או שאינם יהודים על פי ההלכה, המטרה הייתה לגייר אותם, כדי לגרום להם להרגיש שייכים, ליצור הומוגניות בציבור ובמילים אחרות, אם הם עלו בגלל חוק השבות, חייבים בדיעבד לעשות אותם יהודים.
5. העולם התחדש והשתנה ואי אפשר לקיים את התורה המיושנת הזו. צריך להתאים אותה לזמן החדש.

והרי תשובותי למלעיזים שמדברים מתוך שנאה או בורות או מחמת העובדה שהיהדות או התנהגות הרבנים/רבנות בנושא לא נוחה להם:

1. החרדים שומרים את גחלת היהדות כפי שנמסרה מאב לבן ומרב לתלמיד במשך יותר משלושת אלפים שנה. התמקדות בלבוש הנהוג בקרב זרמים מסויימים ביהדות החרדית או התאגדויות קהילתיות שלהם, הרי זו דמגוגיה. כל זה לא משנה את העובדה שהחרדים הם אלה ששומרים שבת בצורה מלאה, שומרים כשרות בצורה מלאה ובאופן כללי, מתאימים את החיים שלהם לתורה במקום לנסות בכוח להתאים את התורה אליהם.
הסיפור של 200 שנה, הוא שלפני 300 שנה באה תנועת ההשכלה והרפורמה וסחפה אחריה רבים מבני העם היהודי. לפני כן, הרוב המוחלט היה דתי או חרדי באופן כללי. הסמכות הקהילתית הייתה של הרב ובית דינו. אלה שנטשו את היהדות המסורתית ומנסים להתאים את התורה אליהם במקום להתאים את עצמם לתורה, מתבוללים בהמוניהם. הרי שלאחר דור או שניים, לא רק שהם לא יהודים בדתם, אלא גם מבחינת הלאום.

2. היהדות של הרבנים החרדים זו יהדות. כל אלה שמזדעזעים ומתקוממים, אני רוצה להזכיר להם שלפני 1,600 שנה, רבא קרע שמלה של אשה שלבשה לא צנוע, לפני 3,500 שנה משה רבנו סקל באבנים אדם שחילל את השבת. מי שרוצה לומר שזה איסלאם ושהרבנים המציאו יהדות חדשה, לשיטתם משה רבנו לא היה יהודי אלא מוסלמי. כנראה שגם רבא.

3. אפשר לנסח את זה בשתי דרכים:
א. למי ששומר את היהדות, יש מונופול עליה. מי שלא נצמד ליהדות כפי שהיא, מי שלא מקיים את כל המצוות כולן, שלא יטען לבעלות על היהדות.
ב. לחרדים ולרבנים אין מונופול על היהדות. ליהדות יש מונופול עליהם. מי שלא שומר את התורה, ליהדות אכן אין מונופול עליו. הוא לא שייך אליה.

4. אנחנו לא צריכים ליצור יהודים מזוייפים בצורה מלאכותית, רק כדי שירגישו טוב יותר עם עצמם, או מתאימים יותר למדינה. מלכתחילה נוסח חוק השבות בצורה שתאפשר עליה של המוני גויים, לגייר את כולם כדי לפתור את זה, זה כמו שאדם יבצע בניה בלתי חוקית. כדי לפתור את הבעיה, העיריה תיתן לו את הקרקע ואת כל האישורים הדרושים, כדי שחס וחלילה לא יצטרכו להרוס.
גיור הוא הליך דתי ולא אזרחי. שאם לא כן, מספיק שכל אותם גויים קיבלו תעודת זהות ישראלית. אם גיור הוא הליך דתי, הוא צריך להתנהל לפי הדת. הדת היהודית (האמיתית) לא מקבלת ברצון גרים, הדת היהודית לגמרי נגד תופעה מגמתית של גיור נרחב. הדת היהודית קובעת שאדם שרק רוצה שיגידו שהוא יהודי, זה לא נקרא גיור. גיור זה אדם שרוצה לקיים את כל המצוות ללא בררנות, הנחות ומשוא פנים.
וכמובן שיגיעו כל הסלפנים ויצטטו לי פסוקים על גרים. אני רוצה להזכיר לכם שכל הפסוקים שנאמרו על "ואהבת את הגר" וכו', נאמרו רק על גרי צדק ורק לאחר שהתגיירו והוכיחו את עצמם כגרי צדק. לאחר שהתברר שהאדם הוא גר צדק, היהדות מכירה בקשיים שעבר עד שהפך ליהודי (מלא ואמיתי), היהדות מכירה בעובדה שהאיש עזב את כל עולמו מאחוריו כדי להיות יהודי מלא ואמיתי. במקרה שהוא אכן יהודי מלא ואמיתי, אסור להתנהג אליו כאילו הוא גוי, אסור להשליך את זה בפניו, וצריך לתמוך בו כמו שתומכים ביתומים ואלמנות.
אם המשמעות של לעזור לגרים זה אומר לגייר את כולם בכיף ובקלות, אז גם המשמעות של לעזור ליתומים ואלמנות היא לעזור לכולם להיות יתומים ואלמנות. ולא היא. הכוונה היא שבגלל שלגרים, יתומים ואלמנות, אין משפחה שתתמוך בהם, התורה מצווה על הקהילה לתמוך בהם בצורה מוגברת. ושוב אני מזכיר, כל זה רק לאחר שהתברר שהאדם גר צדק. הרי אם האדם לא גר צדק ולא התנתק באמת מחייו הגויים, הרי שהוא עדיין צמוד למשפחה ולעולם הקודם שלו, ומה עושה אותו כזה מסכן שכולם צריכים לקרב אותו?

כאמור לעיל, האדם לא קובע את הדת, אלא הדת קובעת לאדם. לכן, מי שרוצה להיות יהודי, צריך להתאים את עצמו ליהדות שבה הכללים ברורים. מי שצורת הגיור וקיומן המלא של המצוות לא מתאים לו, הרי שהוא לא יהודי. הוא סתם עושה מה שבא לו.

5. היהדות לא מתאימה את עצמה. אני יכול להבין במידה מסויימת אתאיסטים שאומרים שהדת היא בלוף ושאין אלוהים אז לא צריך כלום. נניח.
אבל אדם שטוען שהוא מאמין באלוהים, אבל מנסה לטעון שכשאלוהים נתן את התורה הוא לא ידע שהיא תתיישן לאחר שלושת אלפים שנה, זה אבסורד. אם אתה מאמין שיש אלוהים שברא את העולם, שהוא כל יודע וכל יכול וכו', הרי שידע מראש שהעולם ישתנה. לפי זה, היה צריך לסייג את התורה, להגיד שבזמנים מסויימים היא תצטרך להשתנות וכו'.
קראתי באתר YNET על איזו אחת באמריקה שעומדת להיות מוסמכת כ"רבה" רפורמית (מה זה "רבה"? כואב לכם לומר "רבנית" כמו שנהגו היהודים מאז ומתמיד?). אותה אחת ביטלה את כל האיסורים בספר ויקרא חוץ מהאיסור על אונס ועל משכב עם קטינים.
ברגע שאדם קובע את הדת, זה לא דת. זה קפריזה.
למה הדבר דומה?
אדם אחד החליט שהוא עושה יוגה. אבל מה, כל המתיחות והתרגילים לוקחים יותר מדי זמן בשבילו ומאמצים אותו וכואבים לו. אין לו כוח לזה. אז הוא נעמד, מרים את הידיים כמו דחליל, מוריד אותן, בועט באוויר קצת והולך. זה היוגה החדשה שלו.
אמרו לו חברים שלו, אם יוגה קשה לך, אל תעשה יוגה. אבל אל תקרא לשטויות שאתה עושה יוגה. זה לא!

אותו דבר ביהדות. היהדות היא מה שכתוב בתורה ומה שלימדונו חז"ל. מי שרוצה לשנות ולמחוק, שיעשה מה שבא לו. אבל שלא יקרא לזה יהדות!