HAYAMIN.ORG
חדשות ודיונים => דיון כללי => נושא נשלח על ידי: Xcode על דצמבר 12, 2013, 13:26:18
-
http://www.nrg.co.il/online/1/ART2/530/634.html
http://www.youtube.com/watch?v=8sqYK6TrCo0 (http://www.youtube.com/watch?v=8sqYK6TrCo0)
איך התחשק לי לתפוס עמדת מאג מול הכפר ולשלוח אותם לעולם שכולו בתולות >:(
-
טוב שדברים כאלה עדיין קורים ומזכירים לנו שאל לנו לסמוך על אף אחת מאומות הגויים.
-
טוב שדברים כאלה עדיין קורים ומזכירים לנו שאל לנו לסמוך על אף אחת מאומות הגויים.
מצד אחד נכון, מצד השני היהודים שנשארו שם עדיין חיים בסרט ולא רוצים לחזור לארץ...
-
חשוב לציין שאכן אנחנו היהודים תלינו את ישו.
הוא לא נצלב על ידי הרומים.
הוא נשפט ונידון למיתה על ידי סנהדרין, אז אל תתביישו להודות באמת - תלינו את בן התערובת והפרוצה.
ובערב חגם של הצלבנים תביטו למעלה ותברכו "ברוך שלא עשני גוי".
-
חשוב לציין שאכן אנחנו היהודים תלינו את ישו.
הוא לא נצלב על ידי הרומים.
הוא נשפט ונידון למיתה על ידי סנהדרין, אז אל תתביישו להודות באמת - תלינו את בן התערובת והפרוצה.
ובערב חגם של הצלבנים תביטו למעלה ותברכו "ברוך שלא עשני גוי".
אבל מי שביצע את הצליבה פיסית, היו הרומאים, לא כך ?
-
אבל מי שביצע את הצליבה פיסית, היו הרומאים, לא כך ?
זה יסביר את הכל:
http://hayamin.org/forum/index.php/topic,30203.0.html
-
זה יסביר את הכל:
http://hayamin.org/forum/index.php/topic,30203.0.html
תודה על המידע המעניין !
-
זה יסביר את הכל:
http://hayamin.org/forum/index.php/topic,30203.0.html
השאלה היא איך זה משפיע על המציאות,האם הנוצרים היו יודעים שתלו אותו והוא לא נצלב היה משפיע היסטורית על המעשים שלהם,או על השנאה כיום שלא השתנתה?
-
השאלה היא איך זה משפיע על המציאות,האם הנוצרים היו יודעים שתלו אותו והוא לא נצלב היה משפיע היסטורית על המעשים שלהם,או על השנאה כיום שלא השתנתה?
ממילא הם טוענים ש"רצחנו" אותו (איך אפשר "לרצוח" את אלוקים?!), אז מה זה משנה?
דווקא ישנם מחקרים של גויים שפרשו מהנצרות (הם מעידים על עצמם כאתאיסטיים) שטוענים שישו נתלה ושהוא בכלל היה נשוי.
אני לא יודע אם ישנם מקורות יהודיים הטוענים שהוא היה נשוי, אבל על פי הגמרא הוא נסקל וגופתו הייתה תלויה על העץ.
כך או כך אנחנו, עם ישראל, פסקנו את דינו ויישמנו את פסק הדין.
בן הפרוצה ההוא לא היה שונה מכל פושע ומסית יהודים אחר לפניו.