HAYAMIN.ORG

חדשות ודיונים => ספריית הימין האמיתי => נושא נשלח על ידי: Rational על ספטמבר 17, 2013, 00:03:51

כותרת: הפרכת טענות של אנשי שמאל על הסכמי אוסלו
תגובה על ידי: Rational על ספטמבר 17, 2013, 00:03:51
במאמר הבא נביא טענות של אנשי שמאל על הסכמי אוסלו שלכאורה נכונות. ונפריך אותם ע"י עובדות ושכל ישר.

מיתוס הכנסת "ארבעים אלף מחבלים לא"י: אחת הטענות השקריות של הימין שאדריכלי אוסלו נתנו את אישורם להכנסת רבבות מחבלים חמושים לא"י.
טענה זו היא שקרית לחלוטין. אמנם הוכנסו לא"י 40 אלף אנשים אך אם אינם היו מחבלים, אלא אנשי שיטור של המשטרה הפלשתינית.
יתרה מכך, כשעראפת הגיע לא"י עם רכבו הוא שם ברכב ארבעה שוטרים שהיו מעורבים בטרור וכבר למחרת גורשו מא"י לצמיתות.
זהו לא מיתוס אכן הוכנסו 40 אלף מחבלים במסווה של "משטרה פלסטינית לא"י": העובדה היא ש40 אלף החמושים לא עסקו בטרור לפני שהוכנסו לא"י
לא תשנה את העובדה שהם היו מחבלים. 40 אלף החמושים שנכנסו היו כמחבלים לכל דבר ועניין. האם שוטרים ואנשי חוק טובחים בדם-קר שישה עשר חיילי צה"ל
במנהרות הכותל? האם שוטרים ואנשי חוק עושים לינץ' בשני חיילי מילואים? האם שוטרים ואנשי חוק שולחים מחבלים להתפוצץ במסעדות, כפי המקרה שקרה בשנת 2002 כאשר קצין "במודיעין הכללי" של הרש"פ שלח מחבל 'מגדודי חללי אל-אקצע' להתפוצץ בפיצרייה בקרני-שומרון? האם שוטרים ואנשי חוק מספקים אמל"ח לזרועות הצבאיות של פת"ח-'תנזים' 'וגדודי חללי אל-אקצע'. כל אדם הנושא בשם אש"ף\פת"ח תחת יאסר עראפת יש"ו הוא מחבל לכל דבר.
מסקנה: מלכתחילה 40 אלף החמושים שהוכנסו לא"י היו אמורים להיות "שוטרים פלסטינים" אך תוף אפס זמן התברר שעראפת השתמש בהם כמחבלים-מרצחים לכל דבר.
לינקים מומלצים בנושא: http://al-magor.com/?page_id=113
               http://www.acpr.org.il/pp/pp154-Gur-H.pdf

השקר המתועב שאוסלו אחראי לפיגועי ההתאבדות של 1994-1996: הימין טוען תמיד שאוסלו ויציאת צה"ל משטחי יש"ע הם האחראים לפיגועי ההתאבדות.
טענה זו אינה נכונה. מסע ההרג והרצח של האסילמיסטיים הקיצוניים-הגי'אד האסלמי והחמאס החלו אך ורק לאחר מעשהו של גולדשטיין במערת המכפלה.
יתרה מכך, פיגוע ההתאבדות הראשון קרה 40 ימים בדיוק לאחר טבח מערת-המכפלה זמן סיום האבל של המוסלמים. אז הימין פשוט משקר.
מי שמשקר הוא השמאל והדבר יוכח ע"פ העובדות הבאות: אחד מאבי אבות השקר של השמאל המתועב הוא-שהפיגועים מעשי הרצח ההמוניים של החמאס והג'יהד האיסלמי החלו בעקבות הטבח של ברוך גולדשטיין במערת המכפלה. אובחן אין שקר מתועב ובזוי מזה. פשע אוסלו בוצע ונחתם ב13.9 בשנת 1993. למחרת ב14.9 1993 נהרג מחבל מתאבד בתוך הגי'פ שבו נסע בכדי לבצע רצח המוני. ב26.9 מחבל רוצח נהרג בתוך מכונית תופת. ב4.10 1993 מחבל מתאבד פוצע 30 חיילים! ב3.11 1993 מחבל רוצח מתאבד במכונית תופת שהיתה מלאה בחומרי נפץ ומכלי גז. ב13.12 1993 מחבל תוקף שלושה חיילי מילואים באמצעות אמבלונס גנוב. נפתחה לעברו אש הוא סטה מן הכביש התנגש בגי'פ ריק והתפוצץ. למרבה המזל בכל 6 האירועים איש לא נהרג משום שצה"ל והשב"כ עצרו אותם בדרכם למעשי הרצח המתועב של החלאות האילסמסטיות הללו.
עכשיו ראש הממלשה רבין התייחס לשלושת המקרים הללו. הוא אפילו ציין שהמעשה ב13.12 הוא הוא הניסיון השישי "הפלשתיני" לבצע פיגוע התאבדות. אך בכך לא מסתיים העניין.  ב14.12 1993 דובר החמאס בירדן איברהים ראשה מתפאר כי מאז החתימה על פשע אוסלו היו להם מבצעי התאבדות. ציטוט: "אף סיעה אחרת איננה מסוגלת להוציא מבצעים כאלה, משום שזה דורש אמונה אמיתית באיסלם". אבל גם בכך לא מסתיים העניין. ב7.1 1994 דוקר מחבל וחוטף נשק מחייל, והוא נורה ונהרג. ועל גופו נמצר כרוז שמודיע שהוא במשימת התאבדות. אובחן לבא ולאמר כמו השמאל המתועב שהפיגועים ומעשי הרצח של "הפלשתינים" שבכל אחד ואחד מהם יש להם מניות רבות משום שהפיגועים יכלו להתרחש רק משום שמבחינה ביטחונית הועברו שטחים מידי צה"ל ל40 אלף "השוטרים הפלסטינים" שהוכנסו הנה מארצות ערב השונות. וכזכור היו אמורים לטפל בחמאס כפי שאמר רבין: "בלי בג"ץ ובלי בצלם".
מסקנה: היו המון ניסיונות לפיגועי התאבדות בא"י, אלא שהדבר התאפשר רק לאחר התחלת יציאת צה"ל משטחי יש"ע או כפי שכונה הסכם אוסלו הראשון-'עזה ויריחו תחילה'.

מי שאחראי לאינתפיאדה הוא שרון ולא אוסלו: ביקורו של שרון המיותר יש לציין בהר-הבית בוא הגורם הראשי ואין-בילתו למרחץ הדמים הנורא של הטרור.
אובחן אין שקר מתועב ובזוי מכך ששרון אחראי למלחמה: ראשית כל ביקור שרון לא הפתיע בכלל את "הפלסטינים" ולוּ רק משום
שנערך בעקבות תיאום מדוקדק עם הרשות הפלסטינית. לפי שלמה בן-עמי, השר
הישראלי לבטחון פנים באותם ימים, ג'יבריל רג'וב הבטיח אישית לבני-שיחו
הישראלים כי הביקור לא יעורר שום בעיות ובלבד ששרון לא ייכנס למסגדים. כעבור
זמן-מה טען רג'וב כי המהומות התחילו כששרון ניסה להיכנס לכיפת הסלע, וחזר בו.
למעשה, שרון לא עשה שום ניסיון להיכנס למסגדים, ולא היתה לו במוחלט שום סיבה
לעשות זאת. הוא שמר בקפידה על ההסדרים שהוסכמו עם "הפלסטינים."
שנית בכירים "ברש"פ" הודו בתכנון הלחימה עם כישלון שיחות "השלום" במלון המלך דוד, או בלשון המתיוונים "קיימפ דיוויד":  "התפרצות האינתיפאדה לא הפתיעה את ההנהגה הפלסטינית", גילה עימאד
פלוג'י, שר הדואר והתקשורת ברשות הפלסטינית. "הרשות הפלסטינית התחילה להכין
את האינתיפאדה הנוכחית עם השיבה מקמפ-דייוויד, לבקשתו של הנשיא יאסר
ערפאת, שראה את האינתיפאדה כהשלמה לעמידה הפלסטינית האיתנה בשיחות, ולא כמחאה על ביקורו של שרון בחרם א-שריף".




 
כותרת: בעניין: הפרכת טענות של אנשי שמאל על הסכמי אוסלו
תגובה על ידי: חד כתער על ספטמבר 18, 2013, 07:46:17
תזכורת:
http://www.youtube.com/watch?v=OlVl7Dei05Y
כותרת: בעניין: הפרכת טענות של אנשי שמאל על הסכמי אוסלו
תגובה על ידי: שניאור על יוני 03, 2014, 15:10:05
צודק!!! מאמר נבון חכם וצודק