HAYAMIN.ORG

חדשות ודיונים => דיון כללי => נושא נשלח על ידי: IRON_MAN על מאי 12, 2009, 16:24:00

כותרת: חובה לקרוא:נאום של הרב כהנא זצוק"ל-הי"ד בכנסת
תגובה על ידי: IRON_MAN על מאי 12, 2009, 16:24:00
בס"ד

הצעה לסדר היום :פעילותן של תנועות השמאל בישראל.
 י"ג אדר תשמ"ח (2.3.88)



כבוד היושב-ראש, כנסת נכבדה, בספר "קול התור" מובאים דבריו הקדושים של הגדול והחסיד, הגאון מווילנא, הגר"א, וזה לשונו: "התפקיד הכללי של שני המשיחים, משיח בן יוסף ומשיח בן דוד, יחד בכל הדורות, הוא הגנה במלחמה נגד שלושת ראשי הקליפות: עשיו, ישמעאל וערב-רב. עיקר השאיפה של הערב-רב הוא לזווג את עשיו וישמעאל ולהפריד בין שני המשיחים. וכאן ובזה עיקר עבודתנו ומלחמתנו אנו, לשבר ולמגר את כוח הערב-רב מישראל. הערב-רב הוא שונאנו הכי גדול. קליפת הערב-רב פועלת רק בדרך של אחיזת עיניים ובעקיפין. לכן המלחמה בערב-רב היא המלחמה הכי קשה ומרה, ועלינו להתגבר בכל שארית כוחנו במלחמה זו, וכל מי שאינו עוסק בפועל במלחמה נגד הערב-רב נעשה ממילא שותף לקליפת הערב-רב, ויהיה מי שיהיה מוטב לו שלא נברא". דברי הגאון מווילנא.

חברי הכנסת, מעולם לא פחדתי מהערבים, מישמעאל. מעולם ידעתי כי האויב האמיתי, העיקרי, זה שמסכן באמת את קיומנו הינו הערב-רב שבתוכנו, היהודי שפרק עול מלכות שמים, הבוגד שבגד בעמו ובמדינתו.

אין להשוות כלל וכלל בין תופיק טובי לבין יוסי שריד ויתר הערב-רב היושבים בינינו. הראשון, טובי, הוא ערבי גאה, הרואה תמיד לפני עינו את טובת עמו, העם הפלשתיני, המכיר בעצמו כבן העם הפלשתיני, כביכול, והרואה במדינת ישראל מדינה של ליסטים וגזלנים שנבנתה בפשע על אדמת פלשתין. בתופיק טובי ובכל התופיקים בארץ כבר נטפל, אך אפשר בוודאי להבין ערבים הפועלים למען עמם. אך שונים לגמרי חברי הערב-רב, הגיס החמישי, היהודים כאן, הפועלים דווקא נגד עמם, נגד מדינתם, היהודים שהורסים את צה"ל, שתוקעים סכין בגב העם והמדינה, היהודים שסוללים את הדרך לאויבינו הישמעאלים להשמידנו ולחסל את מדינתנו, חס ושלום.

ערב-רב, יהודים שהפכו לנכס העיקרי של אויבינו הישמעאלים ובלעדיהם לא היו הערבים מגיעים להצלחות שהגיעו אליהן. אנשים אלה חולי-נפש הם, סובלים מרגשות אשמה עמוקים ומשנאה עצמית תהומית, מעונים מדי יום על-ידי הסתירה היסודית בין היהדות והציונות לבין ערכי הגויים שנפשם קשורה בהם. הם רואים בעצמם, ביהדותם, בעמם ובמדינתם מפלצת ושורש הרע ושואפים הם להתאבד, אך קודם כול לקחת את כולנו אתם. בוגדים הם, וכל שאיפתם היא לחסל את היהדות ואת המדינה המסמלת אותה.

לאחרונה הגיעה סכנתם של הבוגדים לשיא חדש, כאשר בהבנתם שעמוד התווך של המדינה הוא הצבא, צה"ל, הם פתחו במתקפה קדחתנית להחליש את הצבא ולהנחית עליו מהלומה שממנה לא יצא. מקרקרי הדמוקרטיה השמאלנים, אלה שמנבחים פעמיים ביום על קדושת החוק והסדר, פלוגות הסער של הפאשיסטים השמאלנים, יצאו בג'יהאד נגד "פקודות לא חוקיות" כיכול, ובקול-קורא לחיילים - לסרב לקיימן.

יאיר צבן, זה שינק את תורתו המסולפת מבנק"י - ברית נוער קומוניסטי ישראלי - הקומוניסט בדימוס, קורא בריש גלי, בעצרת עם של "שלום אך-שווא" לחיילים לסרב למלא פקודות שהוא רואה אותן בלתי חוקיות. עת הזמיר כנראה עוד לא חלפה, וגם היועץ המשפטי לשעבר מטיף להפרת הפקודה. והאגודה לזכויות האזרח, מוקד השמאלנים והחולנים, משלמת בעד מודעה גדולה בעיתונות ומודיעה לציבור ולחיילים שעליהם לסרב לקיים פקודות שהיא, האגודה, קבעה והגדירה "בלתי חוקיות".

"יש גבול", גוף מכוער של בוגדים, מסית בגלוי לסרב לשרת בשטחי יהודה, שומרון ועזה ומשום-מה היועץ המשפטי הופך לא רק לחריש כי אם גם לעיוור ולאילם - לא שומע ולא רואה ולא מדבר.

ועל רשות השידור אין טעם לדבר, רק להוסיף, שכאשר בעזרת השם נגיע לעמדת כוח, ננקה משם את כל הערב-רב.

רן כהן וכל אלה הצבועים והמכוערים, שהגיבו בהיסטריה ועלו על הבריקדות להגן על קדושת החוק כאשר העזו רבנים ודיינים להצהיר כי קיימים ערכים מקודשים יותר מחוקי בשר-ודם, דהיינו, חוקי והלכות ומצוות הקדוש-ברוך-הוא, עכשיו עשו לעצמם עגל זהב של ערכים שבדו מלבם, שהם תיארו כקודש-קודשים והם קבעו שהם ערכים עליונים, ערכים שעומדים מעל לכל חוק הכנסת וכל פקודת צה"ל.

רן כהן, חברו לקיבוץ של הבוגד אודי אדיב, כותב בעיתון "ידיעות אחרונות": "נאמנות לדמוקרטיה, למוסריות - - - מחייבים אותי לא לעמוד מנגד כאשר מתגלית סכנה לערכי היסוד של צה"ל ולנורמות האנושיות שלו". הוא מטיף להפרת החוק כאשר הוא חושב שהוא נוגד את המוסר שלו. וחיים ברעם, שהצליח להשמאיל עוד יותר מאחיו, כותב בסמרטוט "כל העיר": "אני אישית אלחם גם בנשק נגד אנשים - - -

עדנה סולודר (המערך):
--------------------
- - -

מאיר כהנא (תנועת כך):
---------------------
"כל העיר" זה סמרטוט, ואני עומד על כך שזה סמרטוט.

צ'רלי ביטון (החזית הדמוקרטית לשלום ולשוויון):
---------------------------------------------
אתה סמרטוט יותר גדול.

מאיר כהנא (תנועת כך):
---------------------
בסדר. אני מצטט ממה שכתב חיים ברעם: "אני אישית אלחם גם בנשק נגד אנשים שינקטו כאן צעדים נגד אוכלוסייה שלמה - - - אני בטוח שבדרך זו ילכו מאות אלפים". הוא קורא כאן למלחמת אחים. זה לא סמרטוט, זה? זה בוגד. נגד צה"ל, נגד המדינה.פתאום משתרר שקט בצד השמאלני.

חברי הכנסת, השמאל הפאשיסטי, חברי כנסת, אנשי רוח, סופרים, כתבים, מאיימים על שלטון החוק, מסיתים למרד, להמרדה, מטיפים למלחמת אזרחים ומהווים סכנה ממשית לאותה דמוקרטיה שבשמה הם מנסים לפסול ולרמוס ולחסל את כהנא.

על העם להתכונן להגן על עצמו ועל מדינתו ועל החוקים ועל הפקודות של צה"ל שהמדינה אימצה. על העם להבין עד כמה מסוכנים הם הבוגדנים השמאלנים, הערב-רב המתיוונים, הרואה את עצמו מעל ליהדות, מעל למדינה, מעל לצה"ל. אלה שקוראים למלחמה יקבלו מלחמה מצד רוב העם המתעב אותם, המואס בהם, השונא אותם.

בגלל הנושא החמור הזה, אני מציע דיון במליאה.

מה-דעתכם?