כתב נושא: האמת על שלטון המאפי'ה בישראל !!  (נקרא 2539 פעמים)

0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.

מנותק הגולה בארץ

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 3661
  • '' וייכחשו אוייבך לך ואתה על במותמו תדרוך ''
האמת על שלטון המאפי'ה בישראל !!
« ב- : אוקטובר 19, 2007, 00:24:35 »
בס''ד

לכל מאן דבעי !!!--כך שולט השלטון הבולשביקי המכונה '' ציוני '' --כאשר שם זה נועד להסוואה בלבד !!!

http://israeljastice.tripod.com/indexmo.htm


                                                             הגולה בארץ  :smil037:
בס''ד
 '' חשף ה' את זרוע קדשו לעיני כל הגויים ,וראו כל אפסי ארץ את ישועת א'לוקנו ''
 '' קול צופיך נשאו קול יחדיו ירננו כי עין בעין יראו בשוב ה' ציון ''

Aaron

  • אורח
האמת על שלטון המאפי'ה בישראל !!
« להגיב #1 ב- : אוקטובר 19, 2007, 00:27:54 »
יישר כח מידע חשוב ביותר!

השב"כ פה מתנהל כמו ה- KGB ברוסיה. זאת מאפיה מאורגנת.

מנותק דוקא_כך

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 3620
  • ופדויי ה' ישובון ובאו ציון ברינה
האמת על שלטון המאפי'ה בישראל !!
« להגיב #2 ב- : אוקטובר 19, 2007, 02:59:21 »
לנוחיות חברינו, תוכן הקישור המצויין שהביא לפנינו הגולה בארץ:

זהירות סוכנים מוסווים

נעשה שימוש פוליטי בלתי חוקי בשרותי הבטחון הפנימיים של ישראל

וב"מנהיגים" כוזבים בוגדים מעדות המזרח אשר מוכרים את המאבק תמורת בצע כסף

מאז הקמת המדינה ועוד לפני כן עשו פוליטיקאים ישראליים שימוש בלתי חוקי בשרותי הבטחון, גם כדי לחסל יריבים פוליטיים ובעיקר כדי למגר ולהשתיק ביקורת בנושאים רגישים. השב"כ הישראלי הוא ארגון יעיל שמרבית אנשיו פועלים בכנות וכחוק למען בטחון המדינה.

קיימים לצערנו כמה אנשי שב"כ בכירים המוכנים לעשות שימוש בלתי חוקי בכוחם, כדי לשרת מטרות פוליטיות פנימיות בישראל, הסוכנים הללו מופעלים על ידי עסקנים פוליטיים ישראליים בכירים וראשי מפלגות, כך נעשה שימוש בלתי חוקי בכוח השב"כ הישראלי נגד אזרחים ישראליים תוך פגיעות חמורות בחוקי יסוד ובהם חוק יסוד כבוד האדם וחירותו.

חלק מאנשי השב"כ הישראלי מופעלים באופן בלתי חוקי, לטיוח ולהשתקת פשעים שנעשו על ידי מנהיגים ישראליים בכירים, כמו למשל הפשע הממלכתי, של גניבת ומכירת אלפי ילדי עדות המזרח. השב"כ הישראלי הוא הכוח המרכזי הפועל בפרשה הזאת, למנוע חקירה חוקית ולהכשיל כל סיכוי של העמדה לדין של הפושעים שחלק מהם היו, וחלק מהם עדיין מכהנים ומוכרים כמנהיגים וכפוליטיקאים מובילים בישראל.

בישראל שולטות כתות אליטיסטיות המנהלות אוליגרכיה ומקיימות מדיניות של הפליה עדתית ואפרטהייד ממש. כפי שלמדנו מפרשת פשע גניבת ומכירת אלפי הילדים, הממשל הישראלי גם איננו נרתע מביצוע פשעי ג'נוסייד נגד אזרחים ישראליים.

כל המפלגות וכל המנהיגים בישראל מודאגים מהסיכוי שעניי ישראל מעדות המזרח יקומו על רגליהם, יתארגנו, יפסיקו להצביע עבור  מפלגות הכזב והתרמית, יממשו את כוחם הפוליטי, ויטלו לעצמם את זכויות האדם והאזרח המגיעות להם,  על כן,  הנושא שזוכה לטיפול "הכי יסודי והכי מסור" של הפוליטיקאים הישראליים, הוא רדיפת עדות המזרח, מיגור כל נסיון להתארגנות פוליטית של עניי ישראל שבאים רובם ככולם משכבות של יהודים יוצאי ארצות האיסלם.

מעבר לשורת "קויזלינגים" ישראליים, מזרחים היושבים בכנסת ומתעלמים מעוניים של אחיהם, קיימים "מנהיגים" חברתיים כוזבים שהשב"כ הישראלי מפעיל אותם בידיעתם או שלא בידיעתם ועושה בהם שימוש בגלוי או בסמוי.

השב"כ הישראלי שוסה במנהיגי עדות המזרח והוא רודף אותם, מסית אותם לאלימות טופל עליהם אשמות שווא, שובר, מכשיל, עוצר ומדכא אותם.

כך למשל יזם השב"כ הישראלי מערכת פרובוקציות נגד הרב מיהוד עוזי משולם שבסך הכל דרש קיום חקירה משטרתית שהיא חובה חוקית בפרשת גניבת ומכירת הילדים מאמהות עדות המזרח.

הרב עוזי משולם, נפל בפח ובמלכודות הערמומיות שטמנו לו אנשי השב"כ שהציגו עצמם כשוחרי תורתו וכנאמניו הרב משולם סובך  על ידי איש שב"כ, ערום כנחש,  בעבירות פליליות שבוצעו למעשה על ידי אותו איש שב"כ עצמו בעזרת אנשי שב"כ שהתחפשו לתלמידיו של הרב משולם, חוללו מעשי אלימות מתוכננים וביחד עם התקשורת והעיתונות האנטשימיים נרקמה עלילת דם שפלה נגד היהודים הנרדפים מעדות המזרח.

הרב עוזי משולם נכלא לתקופה ארוכה, בסיוע של שיפוט מעוות דין שחרג גם מחוקי המדינה. ואילו בבית הסוהר הופעלה אלימות נגד גופו של הרב עוזי משולם וחוסלה תודעתו והכרתו כדי להשתיקו לעולם.

הרב עוזי משולם חוסל בבית הכלא, על ידי מעשים  פליליים של השב"כ שניצל את חוסר האונים של אסיר בכלאו, ואילו בית המשפט ששלח אותו לכלא לא נזעק להגן על זכויות האדם שלו כאסיר והניח לחסלו.

על פי המשך מצגות תיאטרון הכזב של התקשורת הישראלית ביחד עם השב"כ, הרב משולם "שוחרר" באירוע מתוקשר מבית הכלא כאשר למעשה הוא כבר היה מחוסל מבחינה בריאותית וחסר הכרה למעשה.

כאשר הסתבך רופא הכלא ד"ר יעקב זיגלבוים בחשדות של מעשים פלילים, הוא איים לפתוח את הפה ולספר מה שעשו לרב משולם בבית הכלא, לזאת, ד"ר יעקב זיגלבוים נרצח על ידי אנשי השב"כ שהובילו את הפרובוקציות בחצר הרב משולם ביהוד.

הרצח בוצע בתאריך 06.05.98 למחרת עצרת פרובוקציה שארגנו אנשי השב"כ למשפחות תימניות שילדן נגזל מתוך תקווה שהעצרת תתפתח להתפרעות וכך יטפלו השב"כ והעיתונות הכוזבת את אשמת הרצח של ד"ר זיגלבוים על יהדות תימן שכונתה בידי עיתונות "השטרימר" הישראלית, הרצח של ד"ר זיגלבוים בוצע בבוקר שלמחרת העצרת ואילו העיתונות והתקשורת הישראליים פצחו בהאשמות שווא כאילו אנשי הרב עוזי משולם בצעו את הפשע.

קצין השב"כ שחולל את כל האירועים בחצר הרב ביהוד ממשיך להסתובב בסביבת התארגנויות חברתיות, המרצח הזה פעיל עד לימים אלו ממש עם עוזריו הקרובים סוכני השב"כ, הוא יוצר פרובוקציות שיאפשרו לסבך ולעצור כל מנהיג חברתי שמנסה לארגן מחאה חברתית לגיטמית.

כך למשל, פעל קצין השב"כ הזה - שהצמית במעשיו הנפשעים את תוחלת יהדות תימן וסיכוייה לחקירה הוגנת בפשע שנעשה נגדה, - במאהל האמהות שנוהל בסמוך לקריית הממשלה, כביכול בידי ויקי קנפו, קצין השב"כ הזה השתמש באיילה סבג מירושלים, בידיעתה או בלא ידיעתה כדי לנטוע פרובוקציות של אלימות והסתה כמו שעשה בחצר הרב משולם ביהוד.

מן הפרטים הללו ניתן ללמוד הרבה אודות השיטות הערמומיות בהן נוקטים הפליטיקאים הישראליים נגד עדות המזרח בעזרה פעילה של תקשורת ועיתונות שקריות ומכורות ובפעילות מסיבית של אנשי שב"כ: הם כובשים אנשים שהיו פעילים במאבקים חברתיים, מפעילים לחץ ופיתויים על האנשים הללו, ומפעילים אותם כמנהיגי מאבק העניים בזמן שהאנשים האלה הם בסך הכל – בידיעה או בלא ידיעה - סוכנים סמויים של שב"כ פוליטי.

לאחר שהעיתונות הישראלית והתקשורת הכזיבו ובגדו בתפקידן להגן על זכויות האדם המזרחי בישראל, עניי ארצנו החלו לנסות להשמיע זעקתם באינטרנט, עד מהרה ניטר השב"כ הישראלי את המדיה הזאת והשתלט גם על הפעילות ברשת האינטרנט.

קיימים ופועלים כיום כמה וכמה אתרי אינטרנט המופעילם על ידי השב"כ הישראלי, והם מציגים שורה של אנשים בוגדניים המציגים את עצמם כמבטאי מאבק חברתי, הם זוכים לכיסוי תקשורתי נרחב, ומאחר והם מודרכים על ידי השב"כ הישראלי מה לאמר ומה לא לומר, הם סותמים את טענותיהם של עניי ישראל, נשללת משכבות רחבות של אזרחים בדרכים בלתי חוקיות זכותם להקים התארגנות פוליטית לשמירה על זכויותיהם.

גם פועלים אנשי השב"כ להשמיץ ולהכפיש את אזרחי ישראל השניה ולהציג אותם כאנשים מסוכנים ושליליים שאסור להתיר להם התבטאות פוליטית.

אחת השיטות הבדוקות של השב"כ הישראלי במרדף שהוא מקיים – שלא כדין - נגד מאבק פוליטי לגיטימי של עניי יהודי המזרח:- השב"כ מאתר מנהיג מזרחי מוכשר אמין וכריזמטי או שהוא יוזם יצירת מנהיג כזה, בידיעה או בלי ידיעת האובייקט, השב"כ מסייע לו בדרכים סמויות להתבטא להתפרסם, "להמריא אל על", כאשר האדם הזה עולה לגובה מספיק, מתפרסם בציבור, הוא מוצא את עצמו מרוסק בנפילה ממרום גובה הפרסום והחשיפה התקשורתית אליה הגיע בכוח השב"כ והעיתונות הכוזבת.

השב"כ מעודד אנשים שליליים ודוחים להופיע בשם עניי ישראל מעדות המזרח מתוך כוונתו ליצור אנטאגוניזם והתנגדות להתעוררות פוליטית של עניי ישראל שעלו מארצות המזרח, בדרכים כאלה מונע השב"כ ממנהיגי ישראל המזוייפים ומחלץ אותם  את ההכרח להתעמת עם מנהיגים אמיתיים ועם טענות ברף נאות בכלי התקשורת.

במיוחד מעודד השב"כ אנשים שנודעו כמנהיגי מאבק חברתי, הוא כובש אותם, נצמד לחולשותיהם, מסית ומכריח אותם להתייצב נגד מנהיגים אמיתיים בודדים שנותרו, כאשר מישהו קם ומנסה לעורר דעת קהל נגד העוני המחפיר בהם שרויים למעלה ממליון אזרחים ישראליים ממוצא עדתי מזרחי, הוא מוצא את עצמו ניצב מול התנגדות ותוקפנות דווקא מטעם אנשים הנחשבים "כמנהיגי מאבק", או לפחות כשותפים לאג'נדה החברתית.

אחת התרמיות הארסיות הנעשות בישראל בקנה מידה לאומי, נגד עניי ישראל יוצאי ארצות האיסלם, בשיתוף של פליטיקאים, עיתונאים ושב"כ, המנהיגים המזוייפים הנ"ל זוכים לחשיפה גדולה בכלי התקשורת, כמובן רק לאחר שהשב"כ מוודא כי הם יאמרו  רק מה שישימו בפיהם.

ראו נא למשל את מאבק ה"פרווה" שניהלה ויקי קנפו, שהוכתרה על ידי שלטון הליכוד בעזרת עיתונות מכורה, כ"מנהיגת מאבק האמהות"ו זכתה לכיסוי תקשורתי בהיקף ללא תקדים.

לבסוף מצווה השב"כ על המועמד לבצע איזה פעלול משפיל שמבזה אותו ביחד עם כל עניי ישראל המזרחיים ועם כל המאבק החברתי.

ראו למשל איך בהתחלה פורסמה ויקי קנפו כמנהיגת מאבק האמהות, ולאחר שצברה תנופה ונודעה בציבור, צוותה להתפשט ולהצטלם עירומה כביום הוולדה ולהופיע באתר הפורנוגרפי "פרפר" כאשר על גופה העירום והדוחה נכתבו סמלי המאבק החברתי

הנה התמונה של ויקי קנפו צועדת ממצפה רמון.

הנה התמונה של ויקי עירומה באתר הפורנוגרפי "פרפר"

והנה עוד תמונה של המנהיגה המזוייפת

הנה הלינק לאתר פרפר עם הסרט המלא

לצערנו הגדול רבים הם האנשים המזרחיים שהתגייסו כסוכני שב"כ או כפרילנסרים העושים מעשי תועבה נגד עניי עמנו תמורת בצע כסף, האנשים האלה באים מכל שכבות החברה והם מציגים את עצמם בכל מיני לבושים ומסווים.

להלן רשימת אנשים כאלה שהופעלו ומופעלים על ידי השב"כ הישראלי כדי לעורר אנטאגונזים ודחיה בקרב שכבות המצוקה בישראל וכדי לעכב או למנוע את התעוררותם הפוליטית, אנא אל תאמינו בהם.

1.    ויקי קנפו: איפשרה למנהיגי הליכוד לגזול – בלא מאבק - את פת הלחם מפי אמהות חד הוריות. ויקי קנפו הופיעה כאם חד הורית הנושאת את דגל מאבק האמהות העניות בישראל, התקשורת הישראלית הכוזבת, הניפה את ויקי קנפו אל על, העניקה לה כיסוי תקשורתי צפוף וגדוש שאף אדם לא זכה לו בישראל, ולבסוף הוצגה ויקי קנפו כאמור, בתנוחות משפילות בעירום מלא באתר העירום "פרפר".

2.    טלילה סטן כותבת בלהיטות נגד מערכת המשפט, מתערבת ומצטרפת כביכול לכל מאבק חברתי אך היא מופעלת ומכוונת לפגוע ולהכשיל.

3.    ראובן אברג"יל המוצג כאחד ממנהיגי "הפנתרים השחורים" כיום הוא פועל בארגון התרמית "הקשת הדמוקרטית המזרחית"

4.    ד"ר סמי שלום שטרית העורך של אתר המופעל בידי השב"כ אתר "קדמה"

5.    ד"ר רפי שובלי שסייע לוועדת החקירה הממלכתית לחקירת פרשת היעלמותם של ילדי תימן לחבר את הדו"ח הכוזב האחרון.

6.    מרסלה אדרעי "מנהיגת המאהל הנודד".

7.    חיים הנגבי המוצג כ"עיתונאי"

אזרחי ישראל השניה הזהרו מן האנשים הללו.
יהונתן פולארד
ראובן מנינג
יגאל עמיר
חגי עמיר
עופר גמליאל
שלמה דביר
ירדן מורג
דוד אמויאל
חזקיהו עמי פופר
גור המל
ישי שליסל
דני טיקמן
ג'וליאן סופיר
ארנולד ישראלוב
רחמים לוטטי
חברי מחתרת בת-עין
יונה אברושמי
יבגני גרוסמן
אלכסנדר רבינוביץ'
מורדי הראל
אליצור הראל

עז77

  • אורח
האמת על שלטון המאפי'ה בישראל !!
« להגיב #3 ב- : אוקטובר 19, 2007, 11:25:02 »
הגולה, אני כבר מזמן רוצה לשאול אותך על ה פסיק הזה -> ' שאתה מוסיף לפעמים במילים מסויימות (בדרך כלל לפני האות ה במילה), יש לזה סיבה?
« עריכה אחרונה: אוקטובר 19, 2007, 11:25:47 על ידי עֹז77 »

מנותק Altalena

  • חבר(ה) מוסמך(ת)
  • *
  • הודעות: 339
האמת על שלטון המאפי'ה בישראל !!
« להגיב #4 ב- : אוקטובר 19, 2007, 12:06:28 »
אני בטוח שהשב"כ עוקב אחרי הפורום.
כבר פורסם בתקשורת שהשב"כ התחיל לעקוב אחרי קבוצות שמתכננות לפגוע ב"אופי היהודי והדמוקרטי" של המדינה.

עז77

  • אורח
האמת על שלטון המאפי'ה בישראל !!
« להגיב #5 ב- : אוקטובר 19, 2007, 12:46:44 »
אני בטוח שהשב"כ עוקב אחרי הפורום.
כבר פורסם בתקשורת שהשב"כ התחיל לעקוב אחרי קבוצות שמתכננות לפגוע ב"אופי היהודי והדמוקרטי" של המדינה.

הם יכולים לעקוב כמה שהם רוצים, אפילו פתחנו את הפורום לצפיית אורחים - אין לנו מה להסתיר
אנו תנועה חוקית לגמרי, הסרנו את כל הסמלים שמשוייכים לכ"ך מהשרת שלנו - ואנחנו תומכים במצע פוליטי
שדומה לזה של חרות וחזית יהודית, שאושר ע"י בג"צ - ככה שהם יכולים לקפוץ לנו

עז77

  • אורח
האמת על שלטון המאפי'ה בישראל !!
« להגיב #6 ב- : אוקטובר 19, 2007, 13:19:55 »
אגב מצחיק שאלה שכן משחיתים את האופן היהודי והדמוקרטי, מתייחסים כך בהגדרתם לקבוצות שנלחמות לעשות ההפך הגמור ולהשיב את האופן היהודי והדמוקרטי לישראל (במיוחד הדמוקרטי)

מנותק oferst

  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 1000
האמת על שלטון המאפי'ה בישראל !!
« להגיב #7 ב- : אוקטובר 19, 2007, 14:45:36 »
אגב מצחיק שאלה שכן משחיתים את האופן היהודי והדמוקרטי, מתייחסים כך בהגדרתם לקבוצות שנלחמות לעשות ההפך הגמור ולהשיב את האופן היהודי והדמוקרטי לישראל (במיוחד הדמוקרטי)
נכון, ועוד שלקבוצות דמוקרטיות יש כוח רק אם העם תומך בהן.
זאת אומרת שבשב"כ מפחדים שנצבור כוח כי ברור שהעם יתמוך בנו, ואם העם יתמוך בנו היש יותר דמוקרטי מזה?

מנותק נץ וגאה בזה

  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 6815
  • Hierosolyma Victor
האמת על שלטון המאפי'ה בישראל !!
« להגיב #8 ב- : אוקטובר 19, 2007, 15:21:45 »
מאמר זה, מי שכתב אותו דעותיו מצויות ככל הנראה איפהשהו בין רוני הנאו-נאצי לבין ברי חמיש.
יש שם טיעונים נכונים ויש שם דברים כל כך הזויים כאילו יצאו מתוך הפרוטוקולים של זקני-ציון.
אלוף מיל. בני פלד ז"ל
"צאו החוצה וצלצלו בפעמון שנתן לי מפקד חיל הים. כשישאלו אתכם למה אתם מצלצלים, ענו שכאן מת יהודי משוגע, שחשב שהיהודים מסוגלים להקים מדינה-וטעה" מילותיו האחרונות לילדיו.

מנותק הגולה בארץ

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 3661
  • '' וייכחשו אוייבך לך ואתה על במותמו תדרוך ''
האמת על שלטון המאפי'ה בישראל !!
« להגיב #9 ב- : אוקטובר 20, 2007, 19:16:51 »
הגולה, אני כבר מזמן רוצה לשאול אותך על ה פסיק הזה -> ' שאתה מוסיף לפעמים במילים מסויימות (בדרך כלל לפני האות ה במילה), יש לזה סיבה?
בס''ד

האותיות בלשון הקודש לא נועדו לכתיבת חולין, אולם מכיוון שאנו נמצאים תחת השלטון הבולשביקי השמאלני המתקרא
'' ציונות ''--תחליף למלה ''יהדות '' --שאינם יכולים לסבול !!, '' חוזה המדינה ''--מכיוון שלא העזו להעלותו לדרגת נביא ר''ל , הם משתמשים בלשון-הקודש כ '' סמל '' בלבד , אולם את הערך האמיתי והמקודש של האותיות  הם הדחיקו ר''ל , והתוצאה היא שכותבים בהם דברי כפירה , מינות, וזימה ר''ל  , ולכן ראוי הי'ה שלא ישתמשו בהן !!--אולם מכיוון שהדורות האחרונים כבר טבעו בטיט היון של מלכות -הרשעה של השמאל הבולשביקי המתקרא '' ציוני '' שלקח את האותיות הקדושות לשם כתיבת חולין , שהתוצאה של  הדבר היא כדלעיל, ראוי להחמיר במספר צירופים של אותיות שמעלתן וקדושתן גבוהה יותר מאשר כשהן נפרדות , ועל-כן אנו כותבים בניהן סימן חוצץ !!--ראוי לציין את הניסיון הלא מוצלח של מי שנקראים '' דתיים לאומיים '' לשלב את היהדות האמיתית בתוך הקהילה של השמאל הבולשביקי המתקרא '' ציוני '' -- ונקודת הראות  שלהם הייתה שהם יוכלו לשרוד כקהילה יהודית עם ייצוג משלה בתוך שלטון המינות והכפירה של השלטון השמאלני הבולשביקי , אולם רדיפת היהדות על ידי שלטון השמאל הבולשביקי והימין המזוייף שלצידו הוכיחה את עצמה , עד-כדי שיתוף פעולה של השמאל הבולשביקי המתועב , וכן הימין המזוייף שיצר לצידו  עם האויב הערבי הנאצי יש''ו , והתוצאות הריהן לפנינו ר''ל--הפקרת דם ישראל בידי האויב הערבי הנאצי יש''ו שמשוסה בכל הערים והיישובים היהודיים , כאשר השמאל הבולשביקי מספק לו תעודות זהות ואשרות כניסה תמורת בצע כסף שנשדד ו/או נגנב מיהודים ומועבר לשלטונות למטרת השגת אשרות אלו,  הפקרת בנות-ישראל שמפותות על-ידי נערים של האויב הערבי הנאצי יש''ו --והתוצאות ידועות, --וכמובן מעשי הנבלה של גרוש אחינו היהודים מבתיהם ואדמתם ומסירת הבתים והאדמות לאויב הערבי הנאצי יש''ו , שמנצל את עמדת החולשה של השלטון המעורער ויורה מרגמות ורקטות יום יום כאשר הוא רוצח יהודים , והשלטון השמאלני הבולשביקי משתיק זאת , בכדי לשמור על מעמדו , שכן רמת-השרון עדיין לא הופגזה (  זוהי מטרה אחרונה של האויב הערבי מכיוון שלבינתיים השלטון הציוני השמאלני הבולשביקי עושה בשבילו את העבודה ) , אמנם הרחבתי לנושאים שמעט חורגים מהעניין המרכזי אודותיו אני אמור לענות לך ידידי עז-77 , אולם מצאתי לנכון לתת לתשובה רקע הולם .--הקב''ה יגאלנו במהרה וישלח לנו גואל-צדק בב''א .
                                                                                        הגולה בארץ  :smil037:
בס''ד
 '' חשף ה' את זרוע קדשו לעיני כל הגויים ,וראו כל אפסי ארץ את ישועת א'לוקנו ''
 '' קול צופיך נשאו קול יחדיו ירננו כי עין בעין יראו בשוב ה' ציון ''

מנותק הגולה בארץ

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 3661
  • '' וייכחשו אוייבך לך ואתה על במותמו תדרוך ''
האמת על שלטון המאפי'ה בישראל !!
« להגיב #10 ב- : אוקטובר 22, 2007, 20:09:09 »
בס''ד

לכל מי שעדיין לא הגיב לסרטון שלי שפורסם  בפורם זה , אני מבקש להקשיב לסרטון מכיוון שהוא מסביר את השורש של שנאתו של האויב הערבי המוסלמי הנאצי הנעוץ בדתו =דת הדמים היא דת האיסלאם הנאצית המתועבת ומגואלת בדם ישראל השפוך , ובספרו של הרוצח השודד לו הם קוראים '' נביא '' ששחט אלפי יהודים אחינו במה שהם קוראים לו '' מאורע ח'ייבר '' --ולהגיב בכדי לקדם סרטון חשוב זה , בכדי להגיע איתו לכל אחינו בית-ישראל באשר הם , ולפקוח את עיניהם שסומאו במשך שישים שנה ע''י התנועה השמאלנית הציונית הבולשביקית שאט אט בנתה חממת שלטון שבו היא רוצה כעת לשכן את האויב הערבי המוסלמי הנאצי יש''ו , בכדי להשמיד את היהדות ח''ו --מכיוון שלא נשאר להם מה לחלוב עוד מניצולי השואה אותם הם גזלו וגוזלים עד היום !!
                                                                                              הגולה בארץ  :smil037:
בס''ד
 '' חשף ה' את זרוע קדשו לעיני כל הגויים ,וראו כל אפסי ארץ את ישועת א'לוקנו ''
 '' קול צופיך נשאו קול יחדיו ירננו כי עין בעין יראו בשוב ה' ציון ''