כתב נושא: * סיכּוּמים וּמסקנות: שְׁלום-בּית * – נא לקרוא !  (נקרא 1851 פעמים)

0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.

מנותק גַּם בָּשָׁן וְגַם גִּלְעָד

  • מנהל(ת) גלובלי(ת)
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 5916
  • אבי פרחן – יום יבוא אחים נחזורה!
  ברשותכם אני רוצה לנצל את האירוּעים האחרונים של סופה"ש כדי להעביר מסר חשוּב לכולם. אני נועל את האשכול מפני שאני לא מעוניין להעלות את הנושא לדיוּן פומבי מחדש. אם יש למישהוּ שאלות, הוא יכול לפנות אלי במסרים ואני תמיד אשׂמח לענות.


העיקר כבר נאמר, אבל הייתי רוצה להוסיף כמה דברים מִפּרספקטיבה אישית שלי, ואני מבקש שתקראוּ את ההודעה עד סופהּ:

  משה_77 ניסה ליצור הד ציבורי בַּפורום לָעניין הפרטי שלו. שלמה לעוּמת זאת יצר פרובוקציות, טפל עלילוֹת-שווא על המנהלים, האשים אותם שהם שקרנים ורמאים בלי שוּם בוּשה או מחשבה – אותם מנהלים שפועלים לילות כימים למען הפורום והגולשים, וּביניהם שלמה.

מה שהוּא עשה היה חמוּר ביותר וּבניגוּד לכל נורמות-ההתנהגוּת המקובלות.

למרות שהמנהלים היוּ תמימי-דעים ביניהם כי יש להשעותוֹ מהפורום לאלתר, חיים לבדוֹ החליט למחוֹל לו לפנים מִשוּרת-הדין וּלהסיר ממנוּ את ההשעייה [שלמה, אתה חייב תודה גדולה לחיים].

שלמה מבין עכשיו שהוא טעה וּביקש סליחה על מעשׂיו. יחד עם זאת, אנוּ רוצים לחדד וּלהדגיש באופן ברוּר וחד-משמעי לטובת כל מי שחזה בַּמוֹפע הספקטקוּלרי שלשום:  זו פעם אחרונה שמישהוּ לוקח לעצמו את החוצפה לצאת להרפתקנוּת מהסוּג הזה. אם למישהוּ יש שאלות / ספקוֹת / תהיוֹת / ביקורוֹת / היערוֹת / הצעוֹת לגבי כּל דבר שמתרחש בַּפורום באחריוּת המנהלים וּבִכלל זה כלפי חיים עצמוֹ – הוא מוזמן בכל עת לבוא ולומר בכבוד את אשר יש לו לומר, והוא יקבל התייחסוּת מלאה- כמו כולם, כמו תמיד. בשביל זה בדיוּק הִקצינוּ פורום מיוחד שלם רק לעניינים האלה- "פורום משוֹב". אצלנוּ יש חופש מלא לבקר וּלהעיר מה שרוצים וכמה שרוצים. אף-אחד כאן לא מתחמק מביקורת. להיפך.
 
אבל! בַּפורם שלנוּ אין חופש ו-אין מקום, ולא משנה באיזו קונסטלציה ותחת אילוּ נסיבּוֹת להטחת אשמות כלפי המנהלים באופן גס וּמכוער, להפרחת תיאוריוֹת קונספירטיביוֹת לאוויר נגד הפורום או נגד מנהליו (שמשמעוּתן הסתה חד-וחלק), להתססת גולשים אחרים נגד הפורום (כנ"ל), לשימוּש בשיטות מניפוּלטיביוֹת וחתרניוֹת כגון איוּמים פומביים בפרישה וכיו"ב כדי לכפות את רצונו של אינדיבידוּאל זה או אחר על הפורום, לִפגיעה אישית בשמם הטוב של חברינוּ בכלל ושל המנהלים בפרט,– כל אלה פסוּלים מכל-וכל ואינם מקובלים בַּפורום.

בַּפּעם הבאה תהייה אפס סובלנוּת להתנהגוּת כזאת כאן. אשכולות כאלה לא רק שלא ייענוּ יותר, הם יימחקוּ מיידית וּפותחיהם ייחסמוּ ללא התרעה מוקדמת.


  אנחנוּ צריכים להתרכז ולפעול למען המטרה המשותפת ולא להתפצל וּלהזיק לעצמנוּ בשביל שטויות ואינטרסים אישיים. אין לנוּ אנרגיה מיותרת וּזמן לבזבז. הקלוּת הבלתי-נִסבלת שבה אנחנוּ מסוגלים לזעזע את אמוֹת-הסיפים של ביתנוּ הקט עבוּר מניעים אישיים או סתם בשביל הריגוּש וההנאה,- היא בעוכרינוּ ועושה הרבה נחת ליריבינוּ. אפשר לחשוב שכבר נגמרוּ כל הבעיוֹת האמיתיוֹת לעם ישראל. חבר אחד היה מוּכן לוותר על כל הרעיון של הצלת עם ישראל והעלייה של חיים לארץ בשביל תפקיד וּמעמד אישי מטופש; חבר שני היה מוּכן לוותר על כל אלה בשביל השעשוּע וה-"fun" בַּפורום.  חבר'ה, איך אנחנוּ רוצים לשמור על הארץ אם אפילוּ על הבית אנחנוּ לא מסוגלים לשמור? איפה האחריוּת האישית?!

לשמור על הבית- זו חובה ראשונה בַּמעלה של כל אחד ואחד מאיתנוּ. אני כחבר כאן, קצת קשה לי להבין איך אתם לא תופסים כמה אחריוּת יש בידכם. אם אתם לא תשמרוּ על הבית, לא יהיה בית. אם אתם תתעסקוּ בשטויות, אתם תאבדוּ את הדברים החשוּבים והיקרים לכם באמת. חברים, עשוּ טובה- קחוּ אחריוּת! מה שקורה כאן- זה שלכם! הכל כאן שלכם! הגנוּ על זה בחירוּף-נפש! כי אין לנוּ מקום אחר!


  כשיש מצב-רוּח רגיש בַּפורום – וזה יכול לקרות מדי פעם כמו בכל קהילה, כמו גם בחיים – אנחנוּ צריכים להתלכּד ולשמור קודם-כל על העיקר. אמירה בלתי-אחראית כמו זו:

"הכל מתמוטט כמו מִגדל-קלפים!
משה_77 פורש!
אֹהד הופך לקראי!
זה הגרעין של התנוּעה!" –

היא אמירה שלא תורמת כלוּם לאף-אחד, למעט עיבוי הפחדה מוראלית-פסיכולוגית בקרב המשתמשים. מעבר לזה שהטענה כשלעצמה היא מגוחכת (כי הרי הגוּף לא יתמוטט בגלל שני אנשים),- זו פשוט אמירה שמטרתה לעורר עוד סכסכנויות ותככנויות על-ידי ניצוּל ציני של המצב הרגיש, וזו דוגמה קלאסית לאיך "לא" צריכים להתנהג כשיש מצב כזה. במקום לעזור, במקום לאחד, במקום להיות אחראיים, במקום לתרום לאיחוּי הקרע– להיפך זה ניסיון להעמיק את הקרע וּלְשווֹת ממדים דימיוניים לאירוּע מינורי כדי לזרוע פחד-שווא, מתוך מניעים "טרוליסטיים" שפלים וניסיון ליצור ריגוּש מדומה בַּפורום.

מי שמוכר את עם ישראל "סתם בשביל הריגוּש"- אני לא אסלח לו לעולם, ולא משנה לי כמה הוא יתחרט אחר-כּך. זו לא חוכמה לבקש סליחה לאחר מעשׂה. שיחשוב איפה הייתה האחריוּת שלו קודם.
זה שאנשים עושים לפעמים מעשים טיפשיים וילדוּתיים לא אומר שאנחנוּ צריכים לשלם בעד הנזק שהם גורמים. ב"ה יש לנוּ מספיק צרוֹת וסכּנוֹת אחרות מִכּיווּנם של פרובוקטורים וּטרולים "אמיתיים" שאורבים לנוּ מאחורי כל פינה וָשׂיח כדי להרוס אותנוּ ולפגוע בּנוּ. טוב נעשׂה אם את כל המשאבּים שלנוּ נַפְנה אליהם, ולא נכלה את שארית-כוחותינוּ במִרדפים אחר מעשי-קוּנדס של פרחחים מקומיים. אני מקווה שזה בּרוּר.


  יש לנוּ כל-כך הרבה על מה להילחם, כל-כך הרבה משׂימות ואתגרים קשים וּמפרכים לפנינוּ. אסוּר לנוּ, פשוּט אסוּר לנוּ להגיע למה שהִגענוּ אליו ביום שישי האחרון. בּשׁוּם מצב! אנחנוּ נִלחמים על כל הקוּפּה. אין לנוּ ארץ אחרת. אנחנוּ פה למען עקרונות כל-כך קריטיים וכִבדי-מִשקל שההיסטוריה של כל עתיד עם ישראל תלוּייה בהצלחתם. לא נוּכל להרשוֹת לעצמנוּ להיטרד בגלל אידיוטיזם ושִׁגיונות-ילדוּת. המחיר הוא יקר מִדי.


  אני בּטוּח שמשה_77 וּשלמה הם בחוּרים טובים, ושלא הייתה להם כּוונה בּאמת להזיק, ואנחנוּ רוצים אותם איתנוּ במאבקנוּ. הם חשוּבים לנוּ וִיקרים לנוּ. שניהם תורמים הרבה ויש להם השפעה וחותמת אישית על התנוּעה ועל כּולנוּ כאן. אני יודע שהם רוצים רק בטובת התנוּעה, אני בטוּח בזה. הם רק צריכים להתבגר קצת וללמוד, ששטויות וּמעשים פסוּלים גם-כּן גורמים נזק, ועל נזק כּוּלנוּ משלמים. כּולל הם.

אנוּ טורחים ועובדים קשה, כולנוּ יחד וכל אחד לחוּד, בשביל לבנוֹת את הבית הזה בעשׂר אצבעותינוּ, לא כדי שהוא ייהרס באחת על-ידי טִמטוּמם של אנשים שלא אִכפּת להם.

קחוּ זאת לתשומת-ליבכם.


רציתי גם לציין לשבח את התנהגוּתוֹ האחראית של חברנוּ הצעיר- "הימני האמיתי" בּכל הפרשה. והוא עוד חבר חדש. קחוּ דוגמה ממנוּ.

אני תִקווה שכולנוּ למדנוּ שיעוּר חשוּב מכל זה,
וכי זה יחשׁל אותנוּ להמשך.


שלכם באהבה, :)

גם בשן וגם גִלעד.
« עריכה אחרונה: ספטמבר 02, 2007, 19:56:15 על ידי גם בשן וגם גלעד »