חדשות ודיונים > ספריית הימין האמיתי

על האיסלם ושאר העולם

<< < (2/2)

DJ Luminus:

--- ציטוט של: נץ וגאה בזה על ינואר 03, 2007, 23:58:03 ---הבעיה היא שמאז מלחמת העולם השניה, והתנועות הפשסטיות במדינות כמו גרמניה, איטליה, ספרד, הולנד, בלגיה, וווידקון קוויזלינג בנורבגיה, האירופאים חוששים מאוד מתנועות כאלה, ולכן המשטרים והגוורדיה השלטת עושות הכל, אבל הכל כדי לסרס ולנגח תנועות כאלה שלא יעיזו להרים ראש.

--- סוף ציטוט ---

עליית תנועות פאשיסטיות היא בהחלט סכנה אפשרית, אבל לא כל ימני הוא נאצי או פאשיסט. למעשה הפאשיזם והנאציזם הן אידיאולוגיות יותר שמאלניות מאשר ימניות. דווקא לי נראה שהשלטונות שם פשיסטיים למדי. שלטון, שמונע מאנשים שבאמת איכפת להם מהעם להביע את דיעותיהם ומגלה חוסר איכפתיות מוחלטת כאשר נערים אירופאים נשדדים ונרצחים על ידי מוסלמים ברחבי אירופה ונערות אירופאיות נאנסות באכזריות על ידי קבוצות מוסלמים נאצים ונשארות עם צלקות נפשיות קשות לכל החיים, הוא לא פחות גרוע משלטון פשיסטי.

נץ וגאה בזה:
לומינוס, אני מסכים איתך לגמרי, אלה הם זרעי ההמשך של רוסיה הקומוניסטית שנשתלו בכל העולם המערבי.

DJ Luminus:

--- ציטוט של: נץ וגאה בזה על ינואר 04, 2007, 00:36:34 ---לומינוס, אני מסכים איתך לגמרי, אלה הם זרעי ההמשך של רוסיה הקומוניסטית שנשתלו בכל העולם המערבי.

--- סוף ציטוט ---

והכי כואבת המחשבה שאלה היו יהודונים שמאלנים שהמציאו את הסוציליזם שמהווה את הבסיס לאידיאולוגיות חולניות כמו נאציזם, פאשיזם וקומוניזם. אם אני זוכר נכון, יהודים רבים השתתפו בתנועה הבולשביקית שהביאה את הקומוניזם לרוסיה במהפכה ב-1917. היהודונים השמאלנים הבוגדניים האלו מהווים סכנה לא רק לעם ישראל, אלא לאנושות כולה.

תפריט

[0] אינדקס הודעות

[*] עמוד הקודם

עבור לתצוגת גירסה מלאה