כתב נושא: האמת על כת הקראים - סרט חדש (30/08)  (נקרא 14486 פעמים)

0 משתמשים ו- 2 אורחים נמצאים בנושא זה.

מנותק hebraic

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) מקצועי(ת)
  • *
  • הודעות: 575
האמת על כת הקראים - סרט חדש (30/08)
« להגיב #25 ב- : אוגוסט 31, 2007, 16:20:03 »
אהד דרך אגב,רק לחידוד ההודעה שלי תבין שהתורה בכתב והתורה בעל פה זה לא שתי דברים שסותרים אחד את השני להפך , התורה שבעל פה היא בסך הכל הדרכה בהרחבה למצוות לעשייתם נכון , זאת אומרת, בתורה כתוב לקחת ארבעת המינים בסוכות אבל לא מצויין איזה מינים , לפי התורה שבעל פה יודעים איזה מינים, בסך הכל זה פירוט הלכה למעשה מה שצריך לעשות , אז אם לא מתייחסים לתורה שבעל פה ,איך בדיוק הקראים מתכננים לשמור על מצוות סוכות? לדוגמא ...

יש מצוות תפילין, כתוב בפירוש לקשור אותם כאות על היד , וטוטפות בין העיניים , (גם מצאו תפילין עתיקות שנראות בדיוק כפי ההוראות של חז"ל של איך להכין) אבל הקראים מוותרים על המצווה כי הם לא מקבלים את התורה שבעל פה שמסבירה איך בדיוק להכין את מה שצריך לקשור על היד ולהשים בין העיניים שלולא התורה שבעל פה לא היה ידיעה על אופן הכנתם

במצוות מזוזה כתוב בפירוש להשים את זה במזוזות הבית, אצל הקראים מוותרים על זה , כי הם לא מקבלים את התורה שבעל פה וטוענים שזה אמור להיות בלב (למרות שכתוב בפירוש להשים על "מזוזות ביתך" ) בקיצור , תקרא את התורה שבכתב , ותראה שהקראים לא הולכים על פיה , חבל לך להיות מוטעה על ידי דרך השקר הזאת שמתעקשת לטעון שהיא מקבלת את התורה שבכתב אבל לא רוצה לקבל את הוראת עשיית המצוות שכתובות בתורה שבכתב
LIONS OF JUDAH ARE AWAKEN , EAGER TO SPILL OUR ENEMIES BLOOD

מנותק הגולה בארץ

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 3661
  • '' וייכחשו אוייבך לך ואתה על במותמו תדרוך ''
האמת על כת הקראים - סרט חדש (30/08)
« להגיב #26 ב- : אוגוסט 31, 2007, 18:05:33 »
חיים, הנה בדקתי ותראה מה מצאתי :
"נראה שענן לא המציא את הקראות יש מאין, אלא איחד קבוצות קיימות בעם היהודי שהתנגדו לתורה שבעל פה ולסמכות גאוני בבל. לקבוצות אלו, שכנראה היו שורשיהן עתיקים, השיג ענן חופש פוליטי ודתי מידי השלטונות הערבים.

חוקרים אחרים סבורים שלמעשה ענן בן-דוד ייסד תנועה שנקראה על שמו "ענניים". לדעתם, היו שתי תנועות נפרדות בעלות גישות שונות במקצת: קראים וענניים, וכמה דורות אחרי ענן נטמעו הענניים בקראות ואף שימשו כמנהיגים קראיים. הטוענים כך מסתמכים בין השאר על ספר האורות והמגדלים של יעקב הקירקיסאני, חכם קראי בן המאה העשירית, שמספר על שתי תנועות אלה כתנועות נפרדות, וכן על עדויות נוספות.
לפי גרסה זאת ארעה ההתנתקות הגמורה של הקראים והרבניים בימיו של החכם דניאל בן משה אלקומיסי שאף ייסד את תנועת אבלי ציון הקראית. "
בס''ד

ידידי אוהד!!
קשה מאד להוריד יהודי לשמד בבת אחת!, השלטון השמאלני מודע לכך , ולכן הוא פועל בשלבים , ראשית מקנים למועמד '' ערכים שיוויוניים '' כלפי עמים ודתות אחרים  ,ובכך גורמים בעקיפין להשמטת הקרקע מייחודו של עם-ישראל מכל העמים,שזהו אחד מעמודי התווך של התורה הקדושה שנאמר '' כי אתכם בחרתי מכל העמים, להיות לי לעם'' , ונאמר '' בני בכורי ישראל '' .
השלב הבא הוא החשיפה לדתות שונות הקרובות מבחינת ההסטורי'ה שלהן לעם היהודי , וכן לעמים ודתות שאין להן קרבה כזו, ( בשלב זה הינך נמצא כרגע) .ואז מתעוררת הסקרנות למשהו ''חדש'' ולכן המשיכה שלך הולכת לכיוון  דת ''מסתורית '' שמעניינת אותך .
השלב המתקדם יותר הוא התקרבות לאותה דת '' מסתורית '' וייתכן אף היכנסות לשורותיה ר''ל , על -מנת לחוות את ההתנערות מההוואי היהודי אליו אתה מורגל , הרגשה של התנערות מערכים, חופשיות , וכן הלאה.
השלב היותר מתקדם הוא שבשלב זה אינך משלים עם העכירות של אותה מסגרת שיקרית ומסולפת , מכיוון שהערכים היהודים שלך חושפים בפניך לאיזו כת שיקרית ומטומטמת נכנסת ,ואז אתה חושב שמיצית את עצמך שם ומחפש משהו חדש , וכך הינך נע ונד בין דתות וכיתות , וכמו שאמר שלמה המלך ע''ה זיע''א ''כל הנחלים מובילים לים והים איננו מלא '' את הריקנות תמצא בכל המקומות, עד שלבסוף אולי תזכה לחזור לצור-מחצבתך ,היא דרך האמת של דת משה וישראל שניתנה מבורא-עולם יברך ויתעלה שמו .
אלו מסקנות של רבים מידידי שכבר עשו את ה''סיבוב '' הארוך הזה!!-- וכאן אני שואל אותך , לא חבל על הזמן היקר שלך בחיים ?, החיים קצרים , ואתה מבזבז אותם ברדיפה אחר התנסויות שכבר ידועות ומוכרות ואין בהן שום דבר חדש!, כופרים בתורה שבכתב ו/או שבעל-פה היו בכל הדורות , גם הנצרות לפלגיה נשתמדה מהיהדות , והאיסלאם הרוצח -מהנצרות , וכי''ב .
הישמר מלהשתמד!! שכן ייתכן ולא תספיק להשלים את המעגל בחייך , והתוצאות ידועות!!
                                                                                               הגולה בארץ :smil037:
בס''ד
 '' חשף ה' את זרוע קדשו לעיני כל הגויים ,וראו כל אפסי ארץ את ישועת א'לוקנו ''
 '' קול צופיך נשאו קול יחדיו ירננו כי עין בעין יראו בשוב ה' ציון ''

מנותק אֹהד

  • Dexter לשעבר
  • משתמש(ת)
  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 2363
תגובה לדברי hebraic באשכול "האמת על כת הקראים"
« להגיב #27 ב- : ספטמבר 02, 2007, 18:58:44 »
שלום hebraic, להלן תגובתי לדבריך :

1. הצדוקים אינם התפתחות מאוחרת של היהדות, מאחר והצדוקים הם צאצאי צדוק הכהן, אשר חי בימי שלמה המלך . הצדוקים היוו את השליטה על העם מאחר והם כהנים, ובתנ"ך כתוב שיש לציית לכהנים (לכהן הגדול, יותר נכון) בפסוק כמו בספר דברים פרק יז' פסוקים ט'-יג' :

" ט וּבָאתָ, אֶל-הַכֹּהֲנִים הַלְוִיִּם, וְאֶל-הַשֹּׁפֵט, אֲשֶׁר יִהְיֶה בַּיָּמִים הָהֵם; וְדָרַשְׁתָּ וְהִגִּידוּ לְךָ, אֵת דְּבַר הַמִּשְׁפָּט.  י וְעָשִׂיתָ, עַל-פִּי הַדָּבָר אֲשֶׁר יַגִּידוּ לְךָ, מִן-הַמָּקוֹם הַהוּא, אֲשֶׁר יִבְחַר יְהוָה; וְשָׁמַרְתָּ לַעֲשׂוֹת, כְּכֹל אֲשֶׁר יוֹרוּךָ.  יא עַל-פִּי הַתּוֹרָה אֲשֶׁר יוֹרוּךָ, וְעַל-הַמִּשְׁפָּט אֲשֶׁר-יֹאמְרוּ לְךָ--תַּעֲשֶׂה:  לֹא תָסוּר, מִן-הַדָּבָר אֲשֶׁר-יַגִּידוּ לְךָ--יָמִין וּשְׂמֹאל.  יב וְהָאִישׁ אֲשֶׁר-יַעֲשֶׂה בְזָדוֹן, לְבִלְתִּי שְׁמֹעַ אֶל-הַכֹּהֵן הָעֹמֵד לְשָׁרֶת שָׁם אֶת-יְהוָה אֱלֹהֶיךָ, אוֹ, אֶל-הַשֹּׁפֵט--וּמֵת הָאִישׁ הַהוּא, וּבִעַרְתָּ הָרָע מִיִּשְׂרָאֵל.  יג וְכָל-הָעָם, יִשְׁמְעוּ וְיִרָאוּ; וְלֹא יְזִידוּן, עוֹד."

בקשר לפרושים, כ-200 שנה לפני חורבן ביהמ"ק השני קמה כת חדשה בעם ישראל. שנקראה כת "פרושים" (מיסדיה היה שמעון בן-שטח) שבצעה שיבוש ושינוי בדת היהודית, הפרושים, ככל כת בתחילת דרכה, היוו רק 6000 איש (בימי הורדוס), וטענו כי רק להם יש את הזכות לפרש, לבאר ולנסות ולהבין את האורייתא, ובנוסף לכך, הם הוסיפו קבצים ממוצאים שאין להם כל שחר היסטורי ואמיתי וזאת בכדי לשלוט בעם ישראל .

במשך הזמן מאז התרבו הסיעות בעם ישראל, עד המאה השמינית (למנין הנוצרים) שבה  ענן-בן-דוד קיבץ את כל נאמני התורה הכתובה ("בני מקרא") לתנועה אשר תנסה להתנגד לתושב"ע, ענן עצמו ייסד כת משלו המכונה "ענניים" על שמו, אשר בסופו של דבר התמזגה עם הקראים אשר עמדו מול סיעה יחידה שפיתחה לעצמה מנהגים זרים שלא היו מוכרים לעם ישראל כחלק מהתורה בזמן מתן-תורה. הסיעה היחידה נקראה "רבניים" (או: תלמודיים) ואבותיהם הרוחניים היו מכת הפרושים.
לאחר תקופה זו הקראים היוו את רוב העם עד תקופת הצלבּנים במאה ה-11 (למניינם) שזרעו הרס בארץ, ופגעו בישוב היהודי בכלל א"י .

2. אין קשר בין עזרא הצדיק לבין המשנה, שנכתבה 500 שנים לאחר קום הכנסת הגדולה, את המשנה שהורכבה מדברי חכמי הכנסת הגדולה של ימי יהודה הנשיא שיננו בעל-פה ולכן היא נקראה התורה שבעל-פה, ולאחר מכן הוחלפה המשמעות האמיתית והמקור האמיתי של הביטוי הזה ע"י רבנים מסוימים למשמעות שקרית שהתורה שבעל-פה (המשנה, התלמוד והגמרא) ניתנו למשה בהר סיני, שוב, טיעון חסר שחר .

3. ממממ...אתה בטוח ? להלן ציטוט מוויקיפדיה :
"אין הכרה ברבנות היהודית - ובמשנה ובתלמוד. כמו כן אין הכרה בנביאים ובכתובים למעט ספר יהושע השונה מאוד מנוסח המקרא. תרגום לעברית בת ימינו של ספר זה נעשה לראשונה בידי רפאל קירכהיים בספרו כרמי שומרון (פרנקפורט תריא)."
ולכן, ע"פ מה שאמרת, ניתן להוכיח בוודאות שהמשנה והתלמוד אינם אותנטיים, הו, נפלת במלכודת של עצמך .

---
בקשר להודעתך השניה,

אתה בטוח שלא כתוב אילו מינים ? בחיי, אפילו אני כחילוני*-לעת-עתה* יודע שכתוב בתנ"ך אילו מינים יש לקחת בחג הסוכות, קרא בעצמך בויקרא פרק כג פסוק מ :
"ולקחתם לכם ביום הראשון פרי עץ הדר, כפֹת תמרים, וענף עץ עבת, וערבי נחל ושמחתם לפני ה' אלהיכם שבעת ימים. "
והרבנים הרחיבו את זה כרצונם, הרי אם יש לך תורה שבעל-פה, שאף אחד אחר לא יודע אותה מאחר ואתה המצאת אותה, אתה יכול לעוות את התורה האמיתית כפי שתרצה!!
כעת, שים לב למטאפורה :
שמות,פרק יג,פסוק 9
"והיה לך לאות על ידך ולזכרון בין עיניך,למען תהיה תורת יהוה בפיך,כי ביד חזקה הוצאך יהוה ממצרים"
וכעת,באותו הפרק ,פסוק 16
"והיה לאות על ידך ולטוטפות בין עיניך,כי בחזק יד הוצאנו יהוה ממצרים"
מטאפורה, או לא מטאפורה ?

אתה כנראה לא מבין שהחל מימי חז"ל התחילו, מעטים מאוד אמנם, להניח תפילין, איני מבין איך זה מוכיח שהניחו תפילין לפני חז"ל, ואתה שוב מוכיח שאני צודק !

הוכח לי שזה בפירוש לשים מזוזה על שערי ביתך, ושזה לא עוד מטאפורה, אה וhebraic, אני מציע לך לקרוא את הפרק שממנו אתה מצטט את הפסוק מאחר ואני בטוח שתמצא עוד פסוק המוכיח שגם המזוזה הינה מטאפורה מוחלטת כמו התפילין .

מצפה לתשובה,
אוהד .


מנותק שלמה

  • מנהל(ת) גלובלי(ת)
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 6051
  • ארץ ישראל לעם ישראל על פי תורת ישראל
תגובה לדברי hebraic באשכול "האמת על כת הקראים"
« להגיב #28 ב- : ספטמבר 02, 2007, 19:16:12 »
אהד תפסיק כבר :/
יהודים מכול העדות תיתאחדו!
שמאלנות זה אופיום להמונים!

מנותק שלמה

  • מנהל(ת) גלובלי(ת)
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 6051
  • ארץ ישראל לעם ישראל על פי תורת ישראל
תגובה לדברי hebraic באשכול "האמת על כת הקראים"
« להגיב #29 ב- : ספטמבר 02, 2007, 19:19:20 »
הדת שלנו מבוססת אל אמונה בהרבה דברים.
למה לי להאמין שהתנ"ך הוא קדוש במשהוא?
למה לי להאמין שהיה אנשים כמו משה? יצחק? דוד המלך?
הדת שלנו בנויה אל אמונה.
אני אומר לך שוב תלמד מאט מהתורה שבעל פה ואז תחליט.
יהודים מכול העדות תיתאחדו!
שמאלנות זה אופיום להמונים!