כתב נושא: תגובה ל '' קרדיט '' הפרנואידי של פופאי וחבריו.  (נקרא 1431 פעמים)

0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.

מנותק הגולה בארץ

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 3661
  • '' וייכחשו אוייבך לך ואתה על במותמו תדרוך ''
בס''ד

 האומה הערבית ככלל מגובשת בדעה אחת והיא הורדת מדינת-ישראל מהמפה והגליית עם-ישראל מארצנו הקדושה , דבר זה מוכח הן בדתיהם השונות,והן במאמריהם ,ויותר מכל במעשיהם ותמיכתם בבני אומתם שלעניין זה ,אין הבדל בעמדתם.
 לעניין התכחשותך לתורת ישראל ולהשוואתה לתורות המזוייפות של האיסלאם והנצרות שנבעו עם ההסטורי'ה ע''י ערב-רב מהסוג ה '' רפורמי '', '' קונסרבטיבי '' , וכן אפיקורסים מהסוג שלך שמנסים לאורך כל הדורות למצוא '' תחליף '' לתורתנו הנצחית ולא הצליחו בכך מזה 3000 שנה.
 ובאותו עניין , אם אין לך זיקה לעם-ישראל ותורתו ,מה אתה עושה בארץ-ישראל ? ובאיזו זכות אתה יושב בה ? ,התכחשותך זו  עומדת בעוכרך ומאלצת אותך להשען על תורות מזוייפות של מייסדי הציונות הבולשביקית במקורה ולהשוות את עם-ישראל לאומה נודדת שנוסדה ע''י בני אומי'ה  יש''ו שהיו שודדי דרכים , ועל  מנהיג מטורף שעשה רפורמה בנצרות וכתב ספר מזוייף משלו הוא מוחמד יש''ו --ושם רשעים ירקב.
 בנוגע לנאציות של הערבים , כאדם שמנסה להתבסס על עובדות היסטוריות ,אבקשך לבדוק את העובדה שהמופתי של ירושלים בתקופת השואה הלא הוא חאג' אמין אלחוסייני יש''ו --ושם רשעים ירקב שהי'ה חברו הטוב של הצורר אדולף היטלר יש''ו --ושם רשעים ירקב , סייר במחנות ההשמדה ,חילק שבחים לנאצים ולמנהיגם ,ואף קבל אצלם תואר כבוד ופיקוד על כוח צבאי של האויב הערבי יש''ו שפעל בתיאום עם הנאצים ועוד סוכם שהצורר אמין אלחוסייני יש''ו ישלח יהודים מאזור ירושלים ושאר חלקי ארץ-ישראל ועוד מקומות שבשליטת האויב הערבי יש''ו ,למחנות ההשמדה . האם ישנו אויב ערבי אחד שגינה זאת ,ו/או שמוכן לגנות את השקץ שהוזכר לעיל? .
 ועוד חומר למחשבה בשבילך , האם שמעת על  '' תכנית השלבים '' של האויב הערבי יש''ו ,שבמסגרתה הוגדר '' עם פלסטיני '' שלא קיים כלל ועיקר ( הם מודים בזאת במספר מאמרים), ותכליתו של גיבוש ישות זו היא ,להלחם במישור התיקשורתי,המדיני, והפיזי ,על-מנת לנשל את עם-ישראל מאדמתו ? והאם שמעת על ה'' אמנה הפלסטינית '' שמיוסדת מאותה ''תכנית שלבים '' שהאויב הערבי יש''ו איננו מוכן לשנות שום דבר ממנה ולו פרטים שאינם משמעותיים כלל?
 רוב עם-ישראל תומך במיגור האויב הערבי מתוככי מדינת-ישראל מכיוון שאף אחד לא אוהב שיפוצצו אוטובוסים ומקומות ציבוריים הומים על-ידי מחבלים מתאבדים של האויב הערבי יש''ו ,ומטעני-חבלה למיניהם !! אנשים שכמותך מנסים לטשטש תמונה זו בעזרת יצירת תלות תקשורתית במידע שאתם מפיצים ,מכיוון שאתם שולטים בכלי התשקורת ה '' ממלכתיים '' ובמערכת החינוך השמאלנית ,וכן כן--בולשביקית במקורה ,אולם השקר שלכם לא יכון להרבה זמן מכיוון שהעם מתפכח מהסמים בהם סיממתם אותו כל השנים.
 ידידי !! הידע שלך על האויב הערבי איננו שלם מכיוון שקיבלת אותו בצורה מסולפת מחבריך השמאלנים , אתה מדבר עם אדם שחווה על בשרו את ידו של האויב הערבי יש''ו , ומכיר את תרבותו ,שפתו , מנהגיו , ויותר מכל -שיטות המרמה בהן הוא נוהג בעמים זרים על-מנת לפגוע בהם ולהשתלט עליהם בכוח ברגע שיתאפשר לו לעשות כן ח''ו.
 צא מהפרנויה שלך המשווה אויב ערבי מטורף שמפוצץ מחבלים מתאבדים באוטובוסים, יורה טילים ורקטות על אזרחים תמימים , ולא בוחל להעביר נשק ואמצעי חבלה באמבולנסים רפואיים ,ועל גופן של נשים בהריון . לעם שכזה אין תקנה ואין אפשרות להדבר עימו ,הוא ינסה לתת אשלי'ה של הידברות למען נצל את הרגיעה של הצד השני,וכן למען אהדה של דעת קהל התמימים הפרנואידים מסוגך, וימשיך בפעולותיו הרצחניות במקביל ,ואת זאת אנו חווים בחיי היום-יום , אחת ההוכחות מני רבות לכך ,הוא הפיגוע של דקירת המאבטח ביום שישי האחרון בעיר העתיקה בירושלים וחטיפת נשקו ע''י אויב ערבי יש''ו עם '' אזרחות ישראלית '' ובנס הוא נורה ונהרג ע''י חברו של המאבטח -- '' כן יאבדו כל אוייביך ישראל ''.
 אריאל שרון תרם למדינת-ישראל בעבר , ואף תמך בגוש הימין , אולם בשלב המאוחר בחייו הפנה עורף לעם-ישראל ובכך מחק את כל הטוב שעשה בעבר ,כמו אדם שנוטע עץ ולימים גודעו , ולא נודע כי נטעו כלל, כנראה שדעתו השתבשה עליו טרם מחלתו.
 לגבי חברך בניימין נתנייהו , הוא מנסה להתפאר בכבוד לא לו , אחיו שנהרג במבצע אנטבה אכן הי'ה גיבור שמסר את נפשו למען הציל יהודים שנישבו ע''י האויב הערבי ושליחיו יש''ו, אולם חברו של אחיו רוני בראון  האמיתי ( לא זה שמוכר כיום בכנסת) שלקח את הפיקוד על המבצע ולימים נפצע כתוצאה מעלי'ה על מוקש , נזנח מכיוון שתמך בימין האמיתי ,ושמו לא מוזכר בכלי התשקורת הנשלטים ע''י עוכרי ישראל מסוגך.
ואשר להתבטאויותיך על ידידנו חיים בן-פסח, הוא אחד מ ''אנשי הדממה '' שאתם מנסים למנוע מקולם להגיע לעם היהודי שבארץ הקודש , הוא ישב בכלא האמריקאי מכיוון שנלחם למען העלאת יהודי ברית-המועצות לשעבר, ניסה לעלות לארץ ישראל ,וגורש בברוטאליות בעקבות דעותיו , האם כך נוהגים במדינה '' דמוקראטית '' ?, האם הדמוקראטי'ה הינה רק מעטה לשלטון בולשביקי שמאלני שלכם? האם יצרתם '' ימין מתון '' שהוא ימין מזוייף שתכליתו להוליך בהדרגה שמאלה ,ולהרחיק את העם היהודי מהימין האמיתי? ענה לעצמך בכנות !!
 ואשר להתבטאויותיך בנוגע לגדול דורנו כב' הרב מאיר כהנא זצוק''ל הי''ד --העובדה הכואבת והבולטת ביותר היא , שחבריך המנהלים את מדינת-ישראל הפקירו את דמו ביד רוצחים מקרב האויב הערבי ,וייתכן שאף שיתפו עימם פעולה במישרין ו/או בעקיפין ברצח הנתעב שהוא מעשה נבלה כשלעצמו, וכן הדבר לגבי חבר הכנסת רחבעם זאבי ז''ל הי''ד -- הכיצד הוא נרצח במלון היאט בהר-הצופים בירושלים ,ורוצחיו הצליחו להמלט בצורה חלקה מהמקום ? האם אף דמו הותר ע''י שמאלנים בולשביקים שמנהלים את השלטון לפי ראות עיניהם ,והוא הפריע להם מעט בדעותיו הנוטות לימין האמיתי? ומה עם רפאל איתן הי''ד ,האם ''טביעתו ''בויימה? ומה עם הרמטכ''ל  דוד אלעזר הי''ד? האם גם הוא ''טבע בבריכה '' כפי שפרסמתם? ---האם הגיוני הדבר שכל התומכים בימין האמיתי לא מתו מוות טבעי ? האם ייתכן שנרצחו בשיטתיות , או שהותר דמם ורציחתם בוצעה במקצועיות?
נסה לברר עם חבריך פרטים על עובדות אלו ,ואולי תמצא את עצמך '' טובע באמבטי'ה '' !!! ובכך ייסגר התיק.
 ידידי !!! ראוי שתזכור את האימרה ש '' לשקר אין רגליים '' , ויום יבוא ותהפכו לביזיון,לעג וקלס  בכל ספרי ההסטורי'ה.
 וכנראה שדי בכך ,לאור דברי ההבל והשטות שאתה מנסה להציג  במעטה של  תמימות פרנואידית. הקב''ה ישלח לנו גואל-צדק ויכרית את הערב-רב מתוככנו , וישמיד את אוייבינו ושונאינו וכל הקמים עלינו לרעה , ויקויים בהם מקרא שכתוב '' חרבם תבוא בליבם וקשתותם תישברנה '' אכי''ר
נ''ב--- וכאן אני מוסיף קישור לסרטון בו הגבתי על הגרוש הנורא מחברון , ועוד מעשי נבלה של השמאל שמהותם -התאבדות עצמית ,והפקרת דמם של אחינו היהודים בארץ-ישראל.

יוטיוב: http://youtube.com/watch?v=py9nUwUdspk

פליקס: http://www.flix.co.il/tapuz/showVideo.asp?m=1797502

                                                                  הגולה בארץ  :smil037:
« עריכה אחרונה: אוגוסט 12, 2007, 23:40:28 על ידי הגולה בארץ »
בס''ד
 '' חשף ה' את זרוע קדשו לעיני כל הגויים ,וראו כל אפסי ארץ את ישועת א'לוקנו ''
 '' קול צופיך נשאו קול יחדיו ירננו כי עין בעין יראו בשוב ה' ציון ''

מנותק סבבתיק

  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 1548
  • שמע ישראל ה' אלוהינו ה' אחד
תגובה ל '' קרדיט '' הפרנואידי של פופאי וחבריו.
« להגיב #1 ב- : אוגוסט 12, 2007, 18:21:14 »
אשרייך,הגולה בארץ!
אל תירא ישראל אל תירא
כי גור אריה הלא אתה
ואריה אם יישאג,מי לא יירא,מי לא יירא?