כתב נושא: אללה  (נקרא 3051 פעמים)

0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.

מנותק אֹהד

  • Dexter לשעבר
  • משתמש(ת)
  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 2363
אללה
« ב- : אוגוסט 12, 2007, 01:36:14 »
מכה בימיו של מוחמד הייתה מקום מרכזי לעבודת אלילים. אנשי ערב באותו דור, עבדו שם למגוון אלילים: אל-לת, אלת השמש, ואל-עוזה, אלילה המזוהה עם כוכב ונוס, שתי האלילות האלה נחשבו לבנותיו של האל הראשי, שהוכר בשמו אל-לה (אללה) או "אלוה" (אלוה-יחיד, אלוק(ה)ים-רבים) . הכעבה, המקדש המקיף את המטאוריט השחור במכה, אשר היה עצם שסגדו לו במכה לפני זמנו של מוחמד, היווה גם מזבח, בו הועלו קורבנות אדם בפני אלילי האזור .
עם הזמן הפך אללה לאל היחיד של המוסלמים, אך הוא אינו הקב"ה מהתנ"ך, כי אם אל הירח, שבהשפעות כאלה ואחרות שקיבל מוחמד מהיהודים, הפך לאל יחיד אשר מטיף לאלימות וכך מרווה את צימאונם של המוסלמים ושל הערבים בפרט למלחמות כפי שהיה בתקופה הקדם איסלאמית, אך בשונה מהתקופה הקדם איסלאמית, מלחמה בין הערבים אסורה אלא רק מלחמה מבחוץ, ולכן לעולם לא יהיה שלום אמת בין מדינה ערבית לבין מדינה לא-מוסלמית, אלא רק "הודנא"-הפסקת האש, ואילו שלום אמת יהיה רק בין מדינות ערביות, ושלום עולמי רק כאשר המוסלמים ישלטו בעולם, שזוהי מטרת האיסלאם, לשלוט על העולם ולהנחיל את הדת המוסלמית . הג'יהאד היה בתחילה מלחמה פנימית, נפשית, כמו ביהדות של המלחמה של היצר הטוב ביצר הרע, אך עם הזמן, כטיב המסורת הערבית, הפכו את הג'יהאד למלחמה כלל עולמית - פיזית נגד כל לא מוסלמי, וכך המשיכו את מסורתו של מוחמד החל מקרב חייבר והשמדת שבטים יהודים שונים .

מאחר והיהודים לא קיבלו את מוחמד כנביא (אני אביא את הסיבות לכך בהמשך) גרמו למוחמד לזעם ולבטל את רוב חוקי הכשרות שהעתיק מהיהדות, להעביר את היום הקדוש ליום שישי, להמציא חוקים חדשים ובעצם לשמור טינה ליהודים שבוטאה בקוראן ע"י פסוקים שונים שבהם נטען שהיהודים הם עם בוגדני ושקרן, והיהודים לא יודעים איזה "עונש מבזה" מחכה להם .

הכיתוב "אללה" בערבית .

הסיבה  שבגללה היהודים לא קיבלו את מוחמד (ואת ישו) הייתה ההסתמכות על הפסוקים הבאים מן התנ"ך :
אלוקים אומר במעמד הר סיני (שבו הנצרות והאיסלם מאמינים בלב שלם ובעיניים עצומות):

"וְעַתָּה יִשְׂרָאֵל, שְׁמַע אֶל-הַחֻקִּים וְאֶל-הַמִּשְׁפָּטִים, אֲשֶׁר אָנֹכִי מְלַמֵּד אֶתְכֶם, לַעֲשׂוֹת--לְמַעַן תִּחְיוּ, וּבָאתֶם וִירִשְׁתֶּם אֶת-הָאָרֶץ, אֲשֶׁר יְהוָה אֱלֹהֵי אֲבֹתֵיכֶם, נֹתֵן לָכֶם.
(דברים ד,ב) לֹא תֹסִפוּ, עַל-הַדָּבָר אֲשֶׁר אָנֹכִי מְצַוֶּה אֶתְכֶם, וְלֹא תִגְרְעוּ, מִמֶּנּוּ--לִשְׁמֹר, אֶת-מִצְווֹת יְהוָה אֱלֹהֵיכֶם, אֲשֶׁר אָנֹכִי, מְצַוֶּה אֶתְכֶם."

"לא תוסיפו ולא תגרעו!" לא לשנות את החוקים שאלוקים נתן במעמד הר סיני. ועל זה בדיוק עברו ישו ומוחמד .

משה אומר בשם ה' (בספר דברים ד,ה):
"רְאֵה לִמַּדְתִּי אֶתְכֶם, חֻקִּים וּמִשְׁפָּטִים, כַּאֲשֶׁר צִוַּנִי, יְהוָה אֱלֹהָי: לַעֲשׂוֹת כֵּן--בְּקֶרֶב הָאָרֶץ, אֲשֶׁר אַתֶּם בָּאִים שָׁמָּה לְרִשְׁתָּהּ. (ד,ו) וּשְׁמַרְתֶּם, וַעֲשִׂיתֶם--כִּי הִוא חָכְמַתְכֶם וּבִינַתְכֶם, לְעֵינֵי הָעַמִּים: אֲשֶׁר יִשְׁמְעוּן, אֵת כָּל-הַחֻקִּים הָאֵלֶּה, וְאָמְרוּ רַק עַם-חָכָם וְנָבוֹן, הַגּוֹי הַגָּדוֹל הַזֶּה."
כלומר, רק לעם היהודי

(ד,ז) כִּי מִי-גוֹי גָּדוֹל, אֲשֶׁר-לוֹ אֱלֹהִים קְרֹבִים אֵלָיו, כַּיהוָה אֱלֹהֵינוּ, בְּכָל-קָרְאֵנוּ אֵלָיו.
"כי מי גוי גדול אשר לו אלוקים קרובים אליו, כ- ה' אלוקינו!" 
(ד,ח) וּמִי גּוֹי גָּדוֹל, אֲשֶׁר-לוֹ חֻקִּים וּמִשְׁפָּטִים צַדִּיקִם, כְּכֹל הַתּוֹרָה הַזֹּאת, אֲשֶׁר אָנֹכִי נֹתֵן לִפְנֵיכֶם הַיּוֹם.

"

(דברים ד,לג) "הֲשָׁמַע עָם קוֹל אֱלֹהִים מְדַבֵּר מִתּוֹךְ-הָאֵשׁ, כַּאֲשֶׁר-שָׁמַעְתָּ אַתָּה--וַיֶּחִי.
(ד,לד) אוֹ הֲנִסָּה אֱלֹהִים, לָבוֹא לָקַחַת לוֹ גוֹי מִקֶּרֶב גּוֹי, בְּמַסֹּת בְּאֹתֹת וּבְמוֹפְתִים וּבְמִלְחָמָה וּבְיָד חֲזָקָה וּבִזְרוֹעַ נְטוּיָה, וּבְמוֹרָאִים גְּדֹלִים: כְּכֹל אֲשֶׁר-עָשָׂה לָכֶם ה' אֱלֹהֵיכֶם, בְּמִצְרַיִם--לְעֵינֶיךָ."

עכשיו הקב"ה שינה את דעתו ?

הקב"ה  יהיה עם ישראל תמיד ולא ינטוש אותם :
(דברים, ד,לה) "אַתָּה הָרְאֵתָ לָדַעַת, כִּי יְהוָה הוּא הָאֱלֹהִים: אֵין עוֹד, מִלְּבַדּוֹ. לו מִן-הַשָּׁמַיִם הִשְׁמִיעֲךָ אֶת-קֹלוֹ, לְיַסְּרֶךָּ; וְעַל-הָאָרֶץ, הֶרְאֲךָ אֶת-אִשּׁוֹ הַגְּדוֹלָה, וּדְבָרָיו שָׁמַעְתָּ, מִתּוֹךְ הָאֵשׁ.
(ד,לז) וְתַחַת, כִּי אָהַב אֶת-אֲבֹתֶיךָ, וַיִּבְחַר בְּזַרְעוֹ, אַחֲרָיו; וַיּוֹצִאֲךָ בְּפָנָיו בְּכֹחוֹ הַגָּדֹל, מִמִּצְרָיִם."
(ד,מ) וְשָׁמַרְתָּ אֶת-חֻקָּיו וְאֶת-מִצְווֹתָיו, אֲשֶׁר אָנֹכִי מְצַוְּךָ הַיּוֹם, אֲשֶׁר יִיטַב לְךָ, וּלְבָנֶיךָ אַחֲרֶיךָ--וּלְמַעַן תַּאֲרִיךְ יָמִים עַל-הָאֲדָמָה, אֲשֶׁר יְהוָה אֱלֹהֶיךָ נֹתֵן לְךָ כָּל-הַיָּמִים."

שימו לב שהקב"ה אומר "וְשָׁמַרְתָּ אֶת-חֻקָּיו וְאֶת-מִצְווֹתָיו" כלומר, אסור לשנות את התורה בכלל .

« עריכה אחרונה: אוגוסט 13, 2007, 02:40:19 על ידי אֹהד »

מנותק אילן208

  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 3483
  • Hebrewism returns
    • הערוץ שלי ביוטוב
אללה
« להגיב #1 ב- : אוגוסט 13, 2007, 07:14:20 »
מעניין מעניין כנראה זה דבר שצריך להגיד לשמאלנים שאומרים "אבל המוסלמים מאמינים באותו אל כמונו"
My life is here and here I wish to die,this is the place my fatherland!!!
לאסט אף אם:
http://www.last.fm/user/Ilanemous1881
יוטיוב:
http://www.youtube.com/user/Israelipatriot92

מנותק אֹהד

  • Dexter לשעבר
  • משתמש(ת)
  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 2363
אללה
« להגיב #2 ב- : אוגוסט 13, 2007, 08:46:23 »
אני לא חושב שזה ממש משנה, מה שכתבתי הוא רק לידע כללי .

מנותק משה_77

  • moshe_77 לשעבר
  • חבר(ה) מקצועי(ת)
  • *
  • הודעות: 720
  • כהנא חי!
אללה
« להגיב #3 ב- : אוגוסט 13, 2007, 15:14:37 »
תודה אחי...למדתי עוד קצת על האיסלאם :)

המשך-כך..!

עין רואה אוזן שומעת וכל מעשיך בספר נכתבים