כתב נושא: לסיכום  (נקרא 17361 פעמים)

0 משתמשים ו- 2 אורחים נמצאים בנושא זה.

מנותק שניר

  • משתמש(ת)
  • משתמש(ת) מוכר(ת)
  • *
  • הודעות: 72
לסיכום
« להגיב #25 ב- : אוגוסט 01, 2007, 06:49:45 »
ובכל זאת שלא תרגיש לגמרי מקופח, הנה הכתבה על ההשתתפות הפלסטינית באורוויזיון:


עכשיו לך שחק קצת ותניח לנו

מנותק משה_77

  • moshe_77 לשעבר
  • חבר(ה) מקצועי(ת)
  • *
  • הודעות: 720
  • כהנא חי!
לסיכום
« להגיב #26 ב- : אוגוסט 01, 2007, 07:00:50 »
ובכל זאת שלא תרגיש לגמרי מקופח, הנה הכתבה על ההשתתפות הפלסטינית באורוויזיון:


עכשיו לך שחק קצת ותניח לנו

כנראה זה שלא למדת כל הזמן הזה הביא אותך לטימטום בלי הפיך ;D

הם רוצים להשתתף באירווזיון לא שהם השתתפו ימפגר! :D :D :D

עין רואה אוזן שומעת וכל מעשיך בספר נכתבים

 

מנותק Eternal

  • חבר(ה) מקצועי(ת)
  • *
  • הודעות: 968
לסיכום
« להגיב #27 ב- : אוגוסט 01, 2007, 11:33:23 »
אני לא יכול ולא מתכוון להתעמת עם 30 איש, מקסימום 2-3
Take it or leave it
מסכן, בא במחשבה שהפורום מאכלס רק 4-5 אנשים ואז שהתוודע לפורום, פשוט לא יכל להתמודד איתנו.

דרך אגב, מי זה בתמונה בצד, ישו?

מנותק שלמה

  • מנהל(ת) גלובלי(ת)
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 6051
  • ארץ ישראל לעם ישראל על פי תורת ישראל
לסיכום
« להגיב #28 ב- : אוגוסט 01, 2007, 12:07:30 »
שלום לך שניר.
יש לי שאלה אחת פשוטה מה יהיה אם ניסוג מכול שטחי יהודה שומרון ועזה ותהיה מדינה ערבית בשטחים האלה והם ידרשו מאיתנו עוד קמ"ר נוסף של אדמה? הנה כמה נתונים על הקמ"ר הזה:
*אין לו שום חשיבות אסטרטגית. 
*לא מיושב.
*מדינת ישראל לא השתמשה באדמה הזאת לעולם.
*האדמה שם לא טובה יחסית.

מה צריכה להיות המדיניות של ישראל לפי דעתך ביחס לקמ"ר הזה?
« עריכה אחרונה: אוגוסט 01, 2007, 12:41:41 על ידי גם בשן וגם גלעד »
יהודים מכול העדות תיתאחדו!
שמאלנות זה אופיום להמונים!

מנותק Nanis

  • חבר(ה) מוכר(ת)
  • *
  • הודעות: 198
לסיכום
« להגיב #29 ב- : אוגוסט 01, 2007, 12:57:32 »
הו וואו.
כל העמוד הראשון מלא בנסיונות קטילה כושלים (ששניר יזם אותם).
לקרוא למשה לא רלוונטי לשיחה,כמה מתנשא אתה יכול להיות?

מנותק שׂריון

  • dhdoron לשעבר
  • חבר(ה) מקצועי(ת)
  • *
  • הודעות: 744
  • למען ארץ ישראל השלמה!
לסיכום
« להגיב #30 ב- : אוגוסט 01, 2007, 14:15:23 »
אני מציע שתתנו לדיון בין דקסטר לשניר להמשיך ללא שאלות צדדיות.
זה באמת מעניין לראות ויכוח כזה. לא יוצא לנו לראות שמאלני כל יום בפורום...
"לְמַעַן צִיּוֹן לֹא אֶחֱשֶׁה וּלְמַעַן יְרוּשָׁלִַם לֹא אֶשְׁקוֹט עַד יֵצֵא כַנֹּגַהּ צִדְקָהּ וִישׁוּעָתָהּ כְּלַפִּיד יִבְעָר"  :sign006:


מנותק אֹהד

  • Dexter לשעבר
  • משתמש(ת)
  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 2363
לסיכום
« להגיב #31 ב- : אוגוסט 01, 2007, 14:38:27 »
ציטוט
אני מתחיל לחשוש שאין לך מושג מה זה דיסוננס קונגטיבי, ואם כן מה אמרתי שגרם לך לחשוד שאני נופל לקטגוריה זו בדיוק??
אמרתי שלעם הפלסטיני נעשתה שואה, זה לא אוטומטית אומר שאנחנו נאצים - מבחינתם זו היתה שואה, עם זר שחודר לשטח שלהם וכובש אותו ומקים מדינה ומגרש אותם.
ניסית לצאת חכמולוג אבל החטאת את המטרה בגדול, אין לך רגישות לטקסט ואתה ממהר לעשות סלט מדיאלקטים וניואנסים שאינם שזורים זה בזה.

העם הפלסטיני אינו בדיה, עם אינו צריך להירשם בטאבו של האו"ם כדי להיות עם, עם זה קולקטיב תרבותי החולק פיסת אדמה משותפת.
הערבים שהיו פה היו פה לפנינו, אתה לא יכול להתעלם מעובדה היסטורית זו, לאחר הקמת המדינה שלנו הם חיזקו את הסממנים המשותפים להם כגון הגדרתם כעם ובחירת דגל,
אבל כל זה לא משנה, גם אם לא היו עם, הם חיו פה לפנינו ואין לנו שום זכות חוקית לבוא ולגרש אותם - הפתרון היחידי שנותר הוא לפייס אותם ולחיות לצידם בשלום גם אם יהיה זה שלום "קר".
העובדה שאתה תוקפני, מתנשא, מעליב, לא מתחשב בקדושתן של דתות וזה נוגד את העקרונות הבסיסיים שלך, דיסוננס קונגטיבי  O0
לא אמרת שאנחנו נאצים נכון, השוות אותנו לנאצים :
ציטוט
נדרש להתפשט, לנגן, לשיר, ועוד מיני השפלות רק כדי לעבור לצד השני ולהגיע לביתו לפני סגירת המחסום בערב - דמייני עם אחר עושה לך את זה,
לא צריך ללכת יותר מדי אחורה כדי לדעת שפעם אנחנו היינו הפלסטינים במשוואה הנוראית הזו.
אין לך מה להכחיש . אה, ומה הקשר לדיאליקטים ?
העם הפלסטיני אכן בדיה, והגדרת עם אינה טריטוריה משותפת ותרבות משותפת בלבד, אלא גם, שפה והיסטוריה, הטענה שלך ש:"עם זה קולקטיב תרבותי החולק פיסת אדמה משותפת" היא שטותית, מאחר וגם קיבוץ חולק את אותה התרבות ואותה הטריטוריה, האם הם עם ? כמובן שלא .
ל"פלסטינים" אין תרבות משלהם, הם ערבים, לכן יש להם תרבות ערבית, אין להם שפה משלהם, הם דוברי ערבית שחולקים המון דיאליקטים של ערבית מפאת העניין שכמעט כל ה"פלסטינים" הם מהגרים ממדינות ערב, ואין להם היסטוריה משלהם כעם, אלא רק אחרי 1964 שלפתע ה"עם" הזה התעורר לתחיה, מסקנה, הם לא עם נפרד, הם חלק מעם, מהעם הערבי .הגדרה עצמית היא אינה קבילה, מאחר ומה שאתה אומר שאתה, לא אומר שאתה בהכרח כזה, והסיבה שאמרת שאתה כזה סביר שנבעה מסיבות ואינטרסים שונים, אצל הערבים זה הרצון לומר שהיהודים הם לא עם, הציונות היא קולוניאליסטית, והם ה"פלסטינים"-העם הבידיוני הם הילידים שנושלו מאדמתם, הו, איזה מסכניםף הם גם טוענים שבית ראשון ובית שני לא היו ולא נבראו .

הטענה שלך שהם חיו פה לפנינו מצחיקה, היהודים נמצאים בארץ ישראל כבר במשך 3300 שנים, החל מ1330 לפני הספירה, ותמיד היו בארץ יהודים, הערבים, כבשו את הארץ במאה ה-7 לספירה, לפני 1300 שנה. אחרי זמן כיבושי הצלבנים נעשה המקום מקום שומם, שעדיין יושב בידי מעט יהודים ובידי מעט ערבים, לאחר עליית התנועה הציונית, הפכה ירושלים במהרה לעיר עם רוב יהודי ועוד ערים רבות הפכו להיות כאלה, אך בין השנים 1922-1926 הייתה הגירה מאסיבית של ערבים ממדינות ערב שבאו לארץ בכדי לעבוד אצל הציונים המרושעים, ובכך גדלה הילודה הטבעית של הערבים ב270%, ולפתע היה רוב ערבי בארץ, ורוב הערים היהודיות הפכו לערביות מאחר והערבים ביצעו ביהודים פרעות, נלחמו בהם והתנכלו להם כטיב המסורת הערבית והשבטית .

ציטוט
אני אבדר אותך ולצורך הוויכוח אסכים עם הסימוכין שהבאת בטרם בדקתי אותם לאשורם,
המצב כיום הוא שישנם 3 מיליון פלסטינאים עם שגרירויות ברחבי העולם, עם נציגות באורוויזיון ובאולימפיאדה כ"פלסטין",
עם מצב אבסורדי שבכל אומות העולם רק 3 מדינות מכירות בירושלים כבירת העם היהודי, וארה"ב אגב לא כלולה ברשימה זו עפ"י הצהרות רשמיות.
כך שגם אם היה מישהו אי שם לפני 30 שנה שאמר בזחיחות הדעת דבר כזה או אחר, את המציאות הישראלית פלסטינית זה לא הולך לשנות.
אז מה ? אתה משתמש בטיעונים פופוליסטיים ובדמגוגיה, זה שהרבה אנשים מטפחים את השקר הערבי מקושר באופן ישיר לשנאת ישראל ואנטישמיות שמתבטאת בעשרות ההחלטות של האו"ם נגד ישראל, יותר מחצי מההחלטות במועצות הביטחון של האו"ם היו נגד ישראל והמלחמה שלנו נגד הערבים, בעוד בדארפור נרצחו וממשיכים להרצח מיליונים ע"י מוסלמים, אותו אדם לא אמר את הדברים סתם, הוא בכיר אש"ף, והוא "פלסטיני", הוא מייצג את ה"פלסטינים" לא אתה, הוא יודע על מה הוא מדבר, לא אתה .
ציטוט
בשמאל נדמה דווקא שכן יש בלעדיות על הרצון בשלום, כי כל שלום מצריך פשרות שימין "אמיתי" לא מוכן לשקול אלא להיפך להחמיר ולהסלים את המצב הנפיץ ממילא.
כיבוש יהודי יש ועוד איך, אם היה אלוהים אז הוא כבר מזמן היה נותן הופעה בטיימס סקוור ואומר "חבר'ה! זה בסדר זה של היהודים המדינה הזו, עליי" ואז תאמין לי שאף אחד לא היה מתווכח.
אבל כל עוד אלוהים היא פיקציה לא מוכחת בגדר פולקלור, שריד מהעולם הישן, אז כל הקטע של "הארץ שלנו" זה בולשיט אחד גדול. יהודים מוסלמים נוצרים כולם ורסיות שונות של
אותם בני אדם קדמוניים שחיפשו נחמה בכוח עליון, והתפצלו לקבוצות שונות, כל אחת עם אינטרפיטציה משלה - השאר ידוע לכל.

מבחינת עובדות, הפלסטינים היו פה לפנינו - ועפ"י חוק "כל הקודם זוכה" הם זכו, עלינו להגיד תודה שהתרגילים של מפ"י עבדו ושיש לנו פיסת אדמה,
הערבים שאני מכיר ומדבר איתם היו מתים לשלום, כל מה שהם רוצים זה להפסיק את הכיבוש והדיכוי עליהם ולהיות שווים לנו, זה לא מה שכל אדם חופשי רוצה? עצמאות? שיוויון? מה נורא בזה?
אבל הבעיה היא, שהפשרות שלכם הן פשרות חד צדדיות, מתרפסות ונותנות לערבים עוד מוטיבציה, אנחנו בימין רוצים שלום, אנחנו נעשה שלום כשהם יהיו בירדן ויסתלקו מכאן, איזה כיבוש יהודי תגיד לי, השמאל יודע לעוות עובדות, הירדנים הם שכבשו את הגדה המערבית והמצרים כבשו את עזה, אבל השטחים שהם כבשו היה מבחינת כיבוש מאדמת המנדט שיועדה ליהודים, אז אם שיחררנו את מה שהם כבשו, איך ייתכן שאנו הכובשים בעניין, ועוד לאור העובדה שאנו הילידים בישראל והערבים באו לפה ככובשים והם עדיין מחזיקים באדמות כבושות שהשמאל הסהרורי נתן להם .
יש הבדל בין יהודים למוסלמים ונוצרים, אנחנו עם, לא דת, הדת באה עם העניין של העם, ולכן לנו יש זכות היסטורית לא רק דתית, על ארצנו, לערבים לא, להם יש זכות רק על ערב הסעודית .
"מבחינת עובדות", אילו עובדות? עובדות בידיוניות, הצחקת אותי, נכון כל הקודם זוכה, ואנחנו היינו כאן לפני שהערבים כבשו את הארץ, ב1900 שנים, זכותנו על הארץ הזו ברורה ומוכחת בצורה היסטורית.אתה בטח מכיר את החצי אחוז מתוך ה3% שלא רוצים להשמידנו ולהרוג אותנו (ע"פ סקר שנערך ביש"ע, 97% מהתושבים רוצים להרוג יהודים).

ציטוט
בוודאי שיש אמת אמפירית, עובדה ניסינו וטעינו, כמו שאמרת, וכעת האמת שהכיבוש לא עובד אלא הורס היא אמת אמפירית (מילים שלך לא שלי).

לגבי אוסלו, אוסלו נכשל כי לישראל בסופו של דבר לא היה ביצים לעשות מה שצריך,
הצד הישראלי שיקר ותיחמן ללא הרף את הצד הפלסטיני, אני בטוח שאם פרס או ביילין היו במקום רבין - אוסלו היה הצלחה אדירה.
ב 1996 שערפאת עצר וגילח זקנים לבכירי החמאס זה היה כי התחלנו לקחת את העניינים ברצינות, ואז כמובן ביבי נבחר, והוא החליט שצריך קצת מהומות במנהרת הכותל והשאר היסטוריה עגומה.
נכון הכיבוש הערבי על הארץ הורס .

על מה אתה מדבר, הסכם אוסלו נתן למחבלי אש"ף מסות אדירות של נשק, המון כסף, שטח וחשוב מכל מוטיבציה, אני לא חושב שלא היו לנו ביצים, יותר בכיוון שלא היה לנו מוח. רואים את הבורות שלך, עראפת היה מנהיג אש"ף, כלומר פת"ח, לא חמאס, בכל זמן ההסכמים המתועבים היו עשרות פיגועים מטעם פת"ח, שבראשה עמד ה"פרטנר" שלנו יאסר עראפת יימח שמו וזכרו, אתם השמאל גרמתם לרצח של 2000 איש, רק בגללכם ובגלל הטימטום, הבורות וחוסר האיכפתיות שלכם, אתם רק רוצים עוד מנה של סמי השלום, בכדי שתוכלו לשוב ולחיות באשליה שלכם .

מנותק פּז

  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 1031
לסיכום
« להגיב #32 ב- : אוגוסט 01, 2007, 14:44:01 »
לא יוצא לנו לראות שמאלני כל יום בפורום...
וטוב שכך (במקרה הזה).
האינטלקטואל בעל המילים הגבוהות (וניסיון ההתנשאות הגבוה עוד יותר) לא מעוניין בדיון אמיתי ורציני, ולכן הניסיון לקיים איתו שיחה הוא כמו הניסיון לקיים שיחה עם המחבל אבו מאזן וחבר מרעיו. (שניר, פירוש המשפט הזה הוא שאין סיכוי, בניגוד למה שאתה חושב).
הפורום הזה משמש מקום דיון בעניינים מהותיים לגורלה של ישראל, ולכן אנו קוראים גם לאנשי שמאל לבוא ולהשתתף בדיונים בצורה רצינית ותרבותית (קרי, לא לקרוא לאנשים בשמות, ולנסות לנתקם מהשיחה, זה לא מאוד דמוקרטי מצדך. אתה יודע מה? אני חושב שאני אאלץ לקרוא ל"בצלם").
לא משה הוא האדם הלא רלוונטי לשיחה הזאת, אתה הוא האדם הלא רלוונטי לפורום הזה! ובכלל, למדינת ישראל (ההפסד שלנו יהיה עצום, אך  ננסה להתגבר על כך).

אתה מוזמן להגיב ברצינות ולנסות לשכנע אותנו בכך שאתה מעוניין בדיון פורה ותרבותי, או שאתה יכול להמשיך לשטוח בפנינו את מיטב העקיצות מבית "שנאו את ישראל- עכשיו!".

מנותק שלמה

  • מנהל(ת) גלובלי(ת)
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 6051
  • ארץ ישראל לעם ישראל על פי תורת ישראל
לסיכום
« להגיב #33 ב- : אוגוסט 01, 2007, 16:02:46 »
שניר אני מבין שהפורום הזה קטן עליך, שיש לך יותר IQ ממה שלכל חברי הפורום יחד.
ואתה לא נותן לנו תשובות לשאלות שלנו כי זה פשוט מדי בשבלך ואתה אדם מאוד עסוק ודואג לכך שיהיה כאן שלום.
היות שאתה לא מתייחס לשאלה הקודמת שלי, הנה עוד כמה שאלות:

למה אתה בטוח ב-110% שהערבים לא יירו קאסמים על תל-אביב כשנִברח מהשומרון?
למה הערבים בחרו בחמאס?
מה יקרה אם אחרי נסיגה לגבולות 1967 הם ידרשו עוד משהו?
« עריכה אחרונה: אוגוסט 02, 2007, 10:53:00 על ידי גם בשן וגם גלעד »
יהודים מכול העדות תיתאחדו!
שמאלנות זה אופיום להמונים!

מנותק סבבתיק

  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 1548
  • שמע ישראל ה' אלוהינו ה' אחד
לסיכום
« להגיב #34 ב- : אוגוסט 01, 2007, 16:27:17 »
שניר במקום לבכות כל הזמן תביא כמה מהחברים שלך משלום עכשיו שיעזרו לך...
או שגם להם אין מה להגיד.... או שאין לך חברים משמה..
אל תירא ישראל אל תירא
כי גור אריה הלא אתה
ואריה אם יישאג,מי לא יירא,מי לא יירא?

מנותק אֹהד

  • Dexter לשעבר
  • משתמש(ת)
  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 2363
לסיכום
« להגיב #35 ב- : אוגוסט 01, 2007, 18:21:42 »
שניר, תוספת קטנה :






מנותק שניר

  • משתמש(ת)
  • משתמש(ת) מוכר(ת)
  • *
  • הודעות: 72
לסיכום
« להגיב #36 ב- : אוגוסט 01, 2007, 18:26:53 »
הו וואו.
כל העמוד הראשון מלא בנסיונות קטילה כושלים (ששניר יזם אותם).
לקרוא למשה לא רלוונטי לשיחה,כמה מתנשא אתה יכול להיות?

מה שאתה מגדיר "מתנשא" אני מגדיר "פרקטי",
אני רק מנסה לפלס דרכי בין ים התגובות והפניות אליי ונאלץ לסנן
את אלו הנראים לי כ"פחות רלוונטים" לשיחה בסף רמה המינימלי שאני דורש.

מנותק שלמה

  • מנהל(ת) גלובלי(ת)
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 6051
  • ארץ ישראל לעם ישראל על פי תורת ישראל
לסיכום
« להגיב #37 ב- : אוגוסט 01, 2007, 18:27:46 »
הו וואו.
כל העמוד הראשון מלא בנסיונות קטילה כושלים (ששניר יזם אותם).
לקרוא למשה לא רלוונטי לשיחה,כמה מתנשא אתה יכול להיות?

מה שאתה מגדיר "מתנשא" אני מגדיר "פרקטי",
אני רק מנסה לפלס דרכי בין ים התגובות והפניות אליי ונאלץ לסנן
את אלו הנראים לי כ"פחות רלוונטים" לשיחה בסף רמה המינימלי שאני דורש.

לא יודע.
תתחיל מהתמונות האלה.
שמאלן
יהודים מכול העדות תיתאחדו!
שמאלנות זה אופיום להמונים!

Aaron

  • אורח
לסיכום
« להגיב #38 ב- : אוגוסט 01, 2007, 18:28:24 »
שניר, תוספת קטנה :






אלה חבריו של שניר.

מנותק שניר

  • משתמש(ת)
  • משתמש(ת) מוכר(ת)
  • *
  • הודעות: 72
לסיכום
« להגיב #39 ב- : אוגוסט 01, 2007, 18:28:34 »
שלום לך שניר.
יש לי שאלה אחת פשוטה מה יהיה אם ניסוג מכול שטחי יהודה שומרון ועזה ותהיה מדינה ערבית בשטחים האלה והם ידרשו מאיתנו עוד קמ"ר נוסף של אדמה? הנה כמה נתונים על הקמ"ר הזה:
*אין לו שום חשיבות אסטרטגית. 
*לא מיושב.
*מדינת ישראל לא השתמשה באדמה הזאת לעולם.
*האדמה שם לא טובה יחסית.

מה צריכה להיות המדיניות של ישראל לפי דעתך ביחס לקמ"ר הזה?

מדינת ישראל לא צריכה לוותר על גרגר מאדמתה מעבר לקווי 67 וחלוקת ירושלים,
כמוכן יש לוותר בצער רב על רמת הגולן לטובת שלום עם סוריה. עם מה שיישאר נוכל לחיות טוב מאוד תאמין לי,
65 אחוז מאוכלוסית ישראל נמצאת ממילא בגוש דן.

מנותק אֵיתָן

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 5493
  • כל המרחם על ערבים,סופו להתאכזר על יהודים.
לסיכום
« להגיב #40 ב- : אוגוסט 01, 2007, 18:30:29 »
שלום לך שניר.
יש לי שאלה אחת פשוטה מה יהיה אם ניסוג מכול שטחי יהודה שומרון ועזה ותהיה מדינה ערבית בשטחים האלה והם ידרשו מאיתנו עוד קמ"ר נוסף של אדמה? הנה כמה נתונים על הקמ"ר הזה:
*אין לו שום חשיבות אסטרטגית. 
*לא מיושב.
*מדינת ישראל לא השתמשה באדמה הזאת לעולם.
*האדמה שם לא טובה יחסית.

מה צריכה להיות המדיניות של ישראל לפי דעתך ביחס לקמ"ר הזה?

מדינת ישראל לא צריכה לוותר על גרגר מאדמתה מעבר לקווי 67 וחלוקת ירושלים,
כמוכן יש לוותר בצער רב על רמת הגולן לטובת שלום עם סוריה. עם מה שיישאר נוכל לחיות טוב מאוד תאמין לי,
65 אחוז מאוכלוסית ישראל נמצאת ממילא בגוש דן.
אנא ממך קרא את אמנת הפת"ח ואת אמנת החמאס.
המלחמה עם האיסלם היא מלחמה בין דתות וציבליזציות שונות ולא על שטחים.
« עריכה אחרונה: אוגוסט 01, 2007, 18:31:39 על ידי איתן »
"מי שרוצה להיות יהודי, אי אפשר כי אם על ידי ארץ ישראל"


מנותק שלמה

  • מנהל(ת) גלובלי(ת)
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 6051
  • ארץ ישראל לעם ישראל על פי תורת ישראל
לסיכום
« להגיב #41 ב- : אוגוסט 01, 2007, 18:31:56 »
שלום לך שניר.
יש לי שאלה אחת פשוטה מה יהיה אם ניסוג מכול שטחי יהודה שומרון ועזה ותהיה מדינה ערבית בשטחים האלה והם ידרשו מאיתנו עוד קמ"ר נוסף של אדמה? הנה כמה נתונים על הקמ"ר הזה:
*אין לו שום חשיבות אסטרטגית. 
*לא מיושב.
*מדינת ישראל לא השתמשה באדמה הזאת לעולם.
*האדמה שם לא טובה יחסית.

מה צריכה להיות המדיניות של ישראל לפי דעתך ביחס לקמ"ר הזה?

מדינת ישראל לא צריכה לוותר על גרגר מאדמתה מעבר לקווי 67 וחלוקת ירושלים,
כמוכן יש לוותר בצער רב על רמת הגולן לטובת שלום עם סוריה. עם מה שיישאר נוכל לחיות טוב מאוד תאמין לי,
65 אחוז מאוכלוסית ישראל נמצאת ממילא בגוש דן.

בסדר.
הם ידרשו אותו בכוח ויתחיל טרור קאסים ועוד.
מה התשובה שלנו?
יהודים מכול העדות תיתאחדו!
שמאלנות זה אופיום להמונים!

מנותק סבבתיק

  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 1548
  • שמע ישראל ה' אלוהינו ה' אחד
לסיכום
« להגיב #42 ב- : אוגוסט 01, 2007, 18:32:08 »
אבל אתה לא מבין שגם את ת"א הם רוצים?
אתה לא מבין שסוריה לא צריכה את רמת הגולן? זה הכל משחקי כבוד?
ויופי שאתה לא מגזים,ואם לא אכפת לך מ35% מאוכלוסיית ישראל אין לך זכות לדבר על קדושת החיים בכלל.
אל תירא ישראל אל תירא
כי גור אריה הלא אתה
ואריה אם יישאג,מי לא יירא,מי לא יירא?

מנותק שניר

  • משתמש(ת)
  • משתמש(ת) מוכר(ת)
  • *
  • הודעות: 72
לסיכום
« להגיב #43 ב- : אוגוסט 01, 2007, 18:33:08 »
הו וואו.
כל העמוד הראשון מלא בנסיונות קטילה כושלים (ששניר יזם אותם).
לקרוא למשה לא רלוונטי לשיחה,כמה מתנשא אתה יכול להיות?

מה שאתה מגדיר "מתנשא" אני מגדיר "פרקטי",
אני רק מנסה לפלס דרכי בין ים התגובות והפניות אליי ונאלץ לסנן
את אלו הנראים לי כ"פחות רלוונטים" לשיחה בסף רמה המינימלי שאני דורש.

לא יודע.
תתחיל מהתמונות האלה.
שמאלן

אתה מדבר אל עצמך?


מנותק שניר

  • משתמש(ת)
  • משתמש(ת) מוכר(ת)
  • *
  • הודעות: 72
לסיכום
« להגיב #44 ב- : אוגוסט 01, 2007, 18:34:36 »
שלום לך שניר.
יש לי שאלה אחת פשוטה מה יהיה אם ניסוג מכול שטחי יהודה שומרון ועזה ותהיה מדינה ערבית בשטחים האלה והם ידרשו מאיתנו עוד קמ"ר נוסף של אדמה? הנה כמה נתונים על הקמ"ר הזה:
*אין לו שום חשיבות אסטרטגית. 
*לא מיושב.
*מדינת ישראל לא השתמשה באדמה הזאת לעולם.
*האדמה שם לא טובה יחסית.

מה צריכה להיות המדיניות של ישראל לפי דעתך ביחס לקמ"ר הזה?

מדינת ישראל לא צריכה לוותר על גרגר מאדמתה מעבר לקווי 67 וחלוקת ירושלים,
כמוכן יש לוותר בצער רב על רמת הגולן לטובת שלום עם סוריה. עם מה שיישאר נוכל לחיות טוב מאוד תאמין לי,
65 אחוז מאוכלוסית ישראל נמצאת ממילא בגוש דן.

בסדר.
הם ידרשו אותו בכוח ויתחיל טרור קאסים ועוד.
מה התשובה שלנו?

אם נמצה את כל אופציות השלום דבר שכזה לא יקרה,
אם יקרה נגן על עצמנו בשביל זה אני שירתתי בצבא שלנו ונפצעתי בו.

מנותק Nanis

  • חבר(ה) מוכר(ת)
  • *
  • הודעות: 198
לסיכום
« להגיב #45 ב- : אוגוסט 01, 2007, 18:35:06 »
שלום לך שניר.
יש לי שאלה אחת פשוטה מה יהיה אם ניסוג מכול שטחי יהודה שומרון ועזה ותהיה מדינה ערבית בשטחים האלה והם ידרשו מאיתנו עוד קמ"ר נוסף של אדמה? הנה כמה נתונים על הקמ"ר הזה:
*אין לו שום חשיבות אסטרטגית. 
*לא מיושב.
*מדינת ישראל לא השתמשה באדמה הזאת לעולם.
*האדמה שם לא טובה יחסית.

מה צריכה להיות המדיניות של ישראל לפי דעתך ביחס לקמ"ר הזה?

מדינת ישראל לא צריכה לוותר על גרגר מאדמתה מעבר לקווי 67 וחלוקת ירושלים,
כמוכן יש לוותר בצער רב על רמת הגולן לטובת שלום עם סוריה. עם מה שיישאר נוכל לחיות טוב מאוד תאמין לי,
65 אחוז מאוכלוסית ישראל נמצאת ממילא בגוש דן.

כמו שחשבתי, גם אצל השמאלנים יש גבולות.
אתה לא מוכן לוותר על עוד שטחים וזה טוב,אבל כבר הוכחתי לך שהם לא מסתפקים בשטחים של 67.
אמרו לך שגם לפני קום המדינה הערבים רצחו יהודים.

אני לא תוקף,אני רק מבקש שתסביר לי כי אני באמת לא מבין-למה אתה חושב שהם יסתפקו בגבולות 67,למרות שגם לפני 67 וגם לפני קום המדינה לא היה לנו שלום איתם?
« עריכה אחרונה: אוגוסט 01, 2007, 18:35:47 על ידי Nanis »

מנותק שלמה

  • מנהל(ת) גלובלי(ת)
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 6051
  • ארץ ישראל לעם ישראל על פי תורת ישראל
לסיכום
« להגיב #46 ב- : אוגוסט 01, 2007, 18:35:20 »
הו וואו.
כל העמוד הראשון מלא בנסיונות קטילה כושלים (ששניר יזם אותם).
לקרוא למשה לא רלוונטי לשיחה,כמה מתנשא אתה יכול להיות?

מה שאתה מגדיר "מתנשא" אני מגדיר "פרקטי",
אני רק מנסה לפלס דרכי בין ים התגובות והפניות אליי ונאלץ לסנן
את אלו הנראים לי כ"פחות רלוונטים" לשיחה בסף רמה המינימלי שאני דורש.

לא יודע.
תתחיל מהתמונות האלה.
שמאלן

אתה מדבר אל עצמך?



פשוט היית עצוב ולא רציתי שתתחיל לבכות אז כתבתי גם לעצמי שמאלן שלא תהיה בודד.
אני לא רוצה שמישהו ימות מצער.
« עריכה אחרונה: אוגוסט 02, 2007, 10:56:46 על ידי גם בשן וגם גלעד »
יהודים מכול העדות תיתאחדו!
שמאלנות זה אופיום להמונים!

מנותק סבבתיק

  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 1548
  • שמע ישראל ה' אלוהינו ה' אחד
לסיכום
« להגיב #47 ב- : אוגוסט 01, 2007, 18:35:28 »
רגע למה לעזאזל גם שלמה22 שמאלן גם זה כבר מוגזם O_ם
אל תירא ישראל אל תירא
כי גור אריה הלא אתה
ואריה אם יישאג,מי לא יירא,מי לא יירא?

מנותק אֹהד

  • Dexter לשעבר
  • משתמש(ת)
  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 2363
לסיכום
« להגיב #48 ב- : אוגוסט 01, 2007, 18:35:36 »
שלום לך שניר.
יש לי שאלה אחת פשוטה מה יהיה אם ניסוג מכול שטחי יהודה שומרון ועזה ותהיה מדינה ערבית בשטחים האלה והם ידרשו מאיתנו עוד קמ"ר נוסף של אדמה? הנה כמה נתונים על הקמ"ר הזה:
*אין לו שום חשיבות אסטרטגית. 
*לא מיושב.
*מדינת ישראל לא השתמשה באדמה הזאת לעולם.
*האדמה שם לא טובה יחסית.

מה צריכה להיות המדיניות של ישראל לפי דעתך ביחס לקמ"ר הזה?

מדינת ישראל לא צריכה לוותר על גרגר מאדמתה מעבר לקווי 67 וחלוקת ירושלים,
כמוכן יש לוותר בצער רב על רמת הגולן לטובת שלום עם סוריה. עם מה שיישאר נוכל לחיות טוב מאוד תאמין לי,
65 אחוז מאוכלוסית ישראל נמצאת ממילא בגוש דן.
א.באמנת הפת"ח והחמאס מצוין שהם רוצים לכבוש את כל "פלסטין".
ב.בתוכנית חמאסניקית המכונה פארפור, נותן סבו של פארפור, מיקי-מאוס ערבי, צ'רטר על האדמה ה"ערבית" של תל-אביב.
ג.צריך לעודד הגירה לפריפריה.

מנותק שׂריון

  • dhdoron לשעבר
  • חבר(ה) מקצועי(ת)
  • *
  • הודעות: 744
  • למען ארץ ישראל השלמה!
לסיכום
« להגיב #49 ב- : אוגוסט 01, 2007, 18:37:26 »
שלום לך שניר.
יש לי שאלה אחת פשוטה מה יהיה אם ניסוג מכול שטחי יהודה שומרון ועזה ותהיה מדינה ערבית בשטחים האלה והם ידרשו מאיתנו עוד קמ"ר נוסף של אדמה? הנה כמה נתונים על הקמ"ר הזה:
*אין לו שום חשיבות אסטרטגית. 
*לא מיושב.
*מדינת ישראל לא השתמשה באדמה הזאת לעולם.
*האדמה שם לא טובה יחסית.

מה צריכה להיות המדיניות של ישראל לפי דעתך ביחס לקמ"ר הזה?

מדינת ישראל לא צריכה לוותר על גרגר מאדמתה מעבר לקווי 67 וחלוקת ירושלים,
כמוכן יש לוותר בצער רב על רמת הגולן לטובת שלום עם סוריה. עם מה שיישאר נוכל לחיות טוב מאוד תאמין לי,
65 אחוז מאוכלוסית ישראל נמצאת ממילא בגוש דן.

אה באמת? גישה מעניינת...
הערבים בהחלט יסתפקו בחלוקה השווה והצודקת הזאת, ואז כולנו נחיה בשלום ואהבה.
צר לי להוציא אותך מהבועה שאתה חי בה אבל "דין ת"א כדין שדרות" זה מושג שיכול די להתאים לאמנת הפת"ח והחמאס.
הם לא יוותרו עד שכל היהודים יסולקו מכאן או לחילופין יושמדו לאט לאט באמצעות הטרור נגדנו.
"לְמַעַן צִיּוֹן לֹא אֶחֱשֶׁה וּלְמַעַן יְרוּשָׁלִַם לֹא אֶשְׁקוֹט עַד יֵצֵא כַנֹּגַהּ צִדְקָהּ וִישׁוּעָתָהּ כְּלַפִּיד יִבְעָר"  :sign006: