כתב נושא: שאלה לחיים מתינוק שנשבה, סטודנט למשפטים  (נקרא 1383 פעמים)

0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.

מנותק דוקא_כך

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 3620
  • ופדויי ה' ישובון ובאו ציון ברינה
שאלה ששאל המשתמש t.i

אני במקרה סטודנט למשפטים בשנתו השלישית (כרגע בתקופת מבחנים), ההצעה לפצות ערבים על-מנת שיעזבו את א"י עולה בקנה אחד עם חוק יסוד כבוד האדם וחרותו, ובנוסף לכך, מפלגת חרות בבחירות האחרונות הציעה את אותו הדבר וועדת הבחירות המרכזית אישרה זאת, אין כאן שום בעיה משפטית.
דבר נוסף, גזענות היא: הדגשת עליונותך על האחר, הצעת פיצויים לגזע ספציפי אין בה שום תחושת עליונות עליו היא בסה"כ מיועדת לתת מענה תכוף לסכנה הדמוגרפית והקיומית של העם היהודי במדינתו היחידה!
השמאל "האמיתי" הלוקה בעיוורון קולוסאלי לעולם לא מבין שהמרכיב האיסלאמי הרדיקלי הוא למעשה המרכיב הדומיננטי בסכסוך הישראלי- "פלסטיני" (יש דבר כזה בכלל?) וכלל לא המרכיבים הלאומיים והטריטוריאליים.

חיים בן פסח, 2 שאלות לי אליך: 

1. איך אתה סבור שערבים יסכימו להגר מפה ויוותרו על מסגד אל-אקצה?, אומנם מלחמת הדתות מבחינתי החלה ב-1989 (הוצאת הפתווה של חומייני על ראשו של הסופר המדהים סלמן רושדי שהאחרון העביר ביקורת על האיסלאם) אבל  במלוא הכנות, אתה באמת חושב שזה מעשי?

2. מדוע אני כחילוני במלוא נשמתו אתמוך בכם, אני בשום פנים ואופן לא מעוניין בכינונה של מדינת-הלכה אני גאה בשתייכותי לעם היהודי אך לא אוכל לתת כתף למי שמנסה לרמוס את זכויותי הבסיסיות, מהי עמדת הארגון בסוגיית הדת והמדינה?, האם לחרדים מגיע הפטור בשעה שאני יעשה מילואים עד גיל 40?

אשמח לתשובות בהקדם האפשרי,

לילה טוב! מ- t.i.

t.i, אני מאחל לך הצלחה במבחניך.
דוקא_כך
יהונתן פולארד
ראובן מנינג
יגאל עמיר
חגי עמיר
עופר גמליאל
שלמה דביר
ירדן מורג
דוד אמויאל
חזקיהו עמי פופר
גור המל
ישי שליסל
דני טיקמן
ג'וליאן סופיר
ארנולד ישראלוב
רחמים לוטטי
חברי מחתרת בת-עין
יונה אברושמי
יבגני גרוסמן
אלכסנדר רבינוביץ'
מורדי הראל
אליצור הראל