עמלק ואויבי ישראל > המאבק על ארץ ישראל

המגזר הערבי בישראל - סכנה למדינת ישראל

<< < (4/11) > >>

Altalena:

--- ציטוט של: אַהֲרֹן על אוקטובר 18, 2007, 20:47:10 ---מדו"ח משטרתי שפורסם בתחילת 2006.
מסתבר שהמשטרה כן מוציאה דו"ח על לפי מגזרים. כנראה ערבים עושים כל כך הרבה בלאגן שהמשטרה החליטה לעשות דו"ח מיוחד רק למגזר הערבי.

--- סוף ציטוט ---

יש לך מושג איפה ניתן לראות את הדו"ח הזה?

Aaron:

--- ציטוט של: Altalena על אוקטובר 19, 2007, 12:48:46 ---יש לך מושג איפה ניתן לראות את הדו"ח הזה?

--- סוף ציטוט ---
לא יודע. תבדוק באתר המשטרה.
למה אתה כזה סקפטי בנוגע לנתונים שהוצגו פה? יותר קל להאמין לשקרים השמאלניים?

Altalena:

--- ציטוט של: אַהֲרֹן על אוקטובר 19, 2007, 15:05:18 ---לא יודע. תבדוק באתר המשטרה.
למה אתה כזה סקפטי בנוגע לנתונים שהוצגו פה? יותר קל להאמין לשקרים השמאלניים?

--- סוף ציטוט ---

אם אני אשתמש בנתונים האלה בויכוח,ישאל אותי השמאלני "מאיפה הבאת את הנתונים האלה",מה אני אגיד לו? "אתה לא מאמין לי?!" ?

אֵיתָן:

--- ציטוט של: Altalena על אוקטובר 20, 2007, 19:55:34 ---אם אני אשתמש בנתונים האלה בויכוח,ישאל אותי השמאלני "מאיפה הבאת את הנתונים האלה",מה אני אגיד לו? "אתה לא מאמין לי?!" ?

--- סוף ציטוט ---
אלטלנה אל תלך עם ראש בקיר,וויכוחים עם שמלאנים גם אם אתה יודע את האמת ותנצח בעימות,הם לא מוכנים לקבל אותה כי הם רחוקים ממנה במרחק של אלפיי שנות אור(לא כולם,אבל רובם).
השמלאנים שכל כך "מחוברים" לשואה,יודעים שאבו מאזן יימח שמו וזכרו הוא מכחיש שואה ואדריכלי אסון מינכן,והם בוכים על אחמינג'אד יש"ו.
הרב כהנא זצ"ל הי"ד היה אומר:"אני לא שונא ערבים,אני אוהב יהודים"
שמלאנים אומרים פשוט:אנחנו שונאים יהודים,ובזים ליהדות,ושמלאנים הם אלו ששונאים ערבים שנאת מוות.

הגולה בארץ:
בס''ד

לכל מי שלא יודע , ה ''פשיעה'' הינה חלק הארי מהלוחמה של האויב הערבי הנאצי יש''ו כנגד העם היהודי !!--וזאת מכיוון שבמסגרת עולם -הפשע ניתן להשיג כלים ללוחמה בתוך תחומי מה שמוגדר '' מדינה '' ,וכן ניתן בקלות להוליך שולל את כוחות הבטחון מכיוון שעולם הפשע בקיא מאד באופן ההתחמקות מכל הפשעים שמבצעים אנשיו , לכן רוב הפשיעה בארץ-הקודש מנולת ומבוצעת על-ידי האויב הערבי הנאצי יש''ו ,ובגיבוי של מנהיגיו יש''ו , העובדה לכך היא ,שבתקופות העוצר על האוכלוסי'ה של האויב הערבי הנאצי יש''ו ,מס' מעשי הפשיעה ירד כמעט לאפס !!.
הם השורש של מבריחי הסמים שמופצים בתוך ארץ-הקודש ברשתות שיטתיות על-מנת לגייס כסף לפעולות של מרצחים וניהול כנופיות של נערים מתחת לגיל 18 ( מכיוון שהשלטון הציוני-ממלכתי הבולשביקי אינו מחמיר בעונשם של נערים) . שמבצעות פעולות רצח , שוד של יהודים חסרי-ישע, הורדת בנות ישראל לזנות ר''ל--מכיוון שהם רואים בכך מצוה ,שבן בכך מתבזה העם-היהודי ר''ל ,מכיוון שאצלנו לא רוצחים על רקע ''כבוד המשפחה'' כפי שעושה האויב הערבי הנאצי יש''ו בבנותיו למען יראו וייראו !!.
אנשי הפשע של האויב הערבי הנאצי יש''ו עובדים בשעות-הפנאי כ''פועלים'' וברגע שמוצאים הזדמנות פוטנציאלית לביצוע פשע שמהווה עבורם מצוה של פגיעה ישירה בעם היהודי המוגדר אצלם כ '' התנגדות'' ( מוקאוומה -בלשונם יש''ו ) לשלטון ה''ישראלי'', והן הרווח הכספי שהם מרוויחים מחלוקת השלל של מעשי השוד של יהודים חסרי-ישע , והגניבות מיהודים  המבוצעים על ידם  ,ואם הם נתפסים, הרי שהם נחשבים בעיני עמם כ ''גיבורים'' וכמובן שישוחררו בסופו של דבר כעזרת חטיפת חייל יהודי כמקח וכי''ב .!!
כאן פירטתי את העובדות העיקריות בנושא פעולת הגיס החמישי של האויב הערבי הנאצי יש''ו שמוגר על-ידי שלטון השמאל הציוני ממלכתי בולשביקי '' ישראלים '' .!!בתקווה שתבינו את המסר החשוב הזה ,שבא מאדם שחי תחת השלטון הערבי הנאצי יש''ו תקופה ארוכה מהחיים ,ומבין אותו ואת דרכי פעולותיו הרבה יותר טוב משמאלמרט וחבריו , ואת זאת הוכחנו זה מכבר ( ראה סרטונים שלי אודות המסר של ספר הדמים המוסלמי של מי שאויב המוסלמי הנאצי יש''ו קורא לו ''נביא '' ) .הם מצווים להלחם ביהודים בכל דרך והמטרה מקדשת את כל האמצעים!! --כן לעשוק, לגנוב,לשדוד, לאנוס , ולרצוח יהודים בכל הזדמנות מהווים מצות-עשה לגביהם .והמטרה הנכספת שלהם היא לכופף את כל העולם תחת דתם הרצחנית יש''ו.
כפי שנאמר ''בכל דור ודור עומדים עלינו לכלותנו והקב''ה מצילנו מידם'' --הקב''ה ישמיד כל אוייבי ישראל ויגאלנו במהרה,וישלח לנו גואל-צדק בב''א.
                                הגולה בארץ  :smil037:

תפריט

[0] אינדקס הודעות

[#] עמוד הבא

[*] עמוד הקודם

עבור לתצוגת גירסה מלאה