כתב נושא: הרומן של עוץ לי... עם מרוואן ברגותי יש''ו  (נקרא 2382 פעמים)

0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.

מנותק הגולה בארץ

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 3661
  • '' וייכחשו אוייבך לך ואתה על במותמו תדרוך ''
 הרומן של עוץ לי... עם מרוואן ברגותי יש''ו
« ב- : היום ב- 04:06 » ציטוט 

--------------------------------------------------------------------------------
בס''ד
 עוץ לי..... ,רואה אני שאתה מקנא לאויביך ,שאותם אתה חושב לאוהביך ,תאר לך שאתה צועד לבדך ברחובות רמאללה ,וכיפה נפש מצוי מפגין עם שלט עליו כתוב (כמובן בלשון האויב הערבי הטמאה) '' הפסיקו את העושק ונטילת דמי החסות של המשטרה המקומית מהאזרחים '' ,תאר לך מה היו עושים לך החיות  הרעות של האויב הערבי הרעבות לדם יהודי ! במקרה הטוב אולי תזכה ללינץ' כפי שעשו למילואימניקים המסכנים שנקלעו לשם! , ואתה מוכן לקבל אותם ואת בני משפחותיהם בתוך ערים יהודיות !,מעניין  מי גונב רכבים,שודד ופורץ חנויות ,מבריח סמים ,ואף רוצח לשם השגת הכרה של אירגון טרור כלשהו של האויב הערבי ,הלא ראינו שבעת שלא הכניסו רבים מבני האויב הערבי לאזורים יהודים ,ירדה הפשיעה בכ 60% ( סקר של ''מעריב '')
. ודוע לך שאויב הערבי מסב לך אבדות בנפש ורכוש ,הוא זוכה מכמה כיוונים ,הן ברכוש והן במצווה איסלאמית ,והן בגאווה הערבית הטמאה שלו, כן הדבר לגבי אונס של יהודיה ,שיכולה להיות אחותך למשל ( ללא שום כוונה להעליב חס-וחלילה!), פיתוי ינהודיות ,לקיחתן לכפרים של האויב הערבי ,אינוסן ,עינויין, ושימושן כפילגשות מסוג ד' ,והן זועקות למושיע ואין,האם מוכר לך משהו כזה ? בוגד ועוכר ישראל שכמוך? אני מחדש לך , אתה שותף למעשים אלו מכיוון שאינך מגלה רצון לעצור אותם,נהפוך הוא ,אתה תומך בהם !! במודע או שלא במודע!!.
ואשר לנושא הבא שהעלת ,שאיננו קשור כלל לאמור במאמר שלי ,למרות הניסיון שלך  לחקות מודלים מהתיאורים שלי (זהו דבר מבורך ,לפחות יש לך פתיחות מסויימת ,אולי  משם תבוא הישועה?) .תיתפלא אבל,אני מסכים איתך ברוב הדברים, ה '' עשיריון העליון '' אכן עושק את ה '' בינוני '' וכל שכן את ה '' נמוך '' ,אולם ידידי ,בחן נא את הדברים מקרוב והיווכח ,ותגיע לעובדות הבאות,
 1) שיטת הסחר בעבדים על ידי חברות כוח-אדם  נוסדה בעקבות  הרצון של השילטון השמאלני ,והימין הליבראלי המזוייף   (שהינך מתומכיו עפ''י דעותיך) למנוע ניצול לרעה של מקומות עבודה ממשלתיים לאחר קבלת קביעות וותק ,שאז סכום הפיצויים גדול מאד ולא משתלם לפטר עובד גם אם איננו עושה את עבודתו כיאות,עובדה זו נוצלה ע''י חבריך הבולשביקים ששלטו במדינה מאז הקמתה ועד תחילת שנות השמונים ונחלו מקומות עבודה אלה מכיוון שראו את עצמם כ '' גזע העליון '' ואכן היו יותר משכילים מאחרים ,מכיוון שהם באו ממדינות מפותחות יותר מבחינה טכנולוגית ומודעות לרכישת השכלה,אולם התוצאה מראה שכל השכלתם כ''כלי ריק '',מכיוון שלא היו להם מוסרים והם ניצלו את מעמדם כאמור ,ושאבו את ההון הממשלתי שהגיע לחובות עצומים ,ובעקבות כך תוכננה על ידכם ה ''הפרטה '' שלא מאפשרת לעובד (שלא מהמפיה שלכם) ,לקבל קביעות במקום עבודה,ואז הוא נע ונד ממקום עבודה למישנהו בשכר מינימאלי וללא תנאים הולמים (אלא אם כן הוא שייך למפיה הבולשביקית ,שאז גם אם לא יעבוד למחייתו ,תתוכנן עבורו מישרה שאיננה קיימת בפועל ,בכדי להוציא לו תלוש משכורת בתואנה של משרה פיקטיבית ,או שבמקרה הטוב ישובץ כעובד עם זכויות מלאות בעזרת המפיה האמורה) ,ובכן ,כדברי רבותינו '' אבות אכלו בוסר,ושיני בנים תכהנה '' זהו המוסר השמאלני ר''ל.
2) לגבי זה שרובינו איננו מה '' עשיריון העליון '' ,אמת נכון הדבר ! אצלינו יש  מושגים שהנחלנו לכל האנושות ,כגון '' לא תעמוד על דם רעך '', '' לא תגנובו ולא תכחשו איש בעמיתו '', ולכן אתם ה '' עשיריון העליון '' ברובו, אשר דורכים על גויות אחינו שהרגתם אותם על ידי זה שהשתמשתם בהם כ '' גדר אנושית '' מול האויב הערבי ,בירושלים עד שנת 1967 ,בפיגועים באוטובוסים לאורך כל שנות קיומה של המדינה, וכיום מול החיזבאללה בצפון הארץ ,וכמובן בשדרות , היאך יכולתם להשתמש בהם כך אם לא הייתם מביאים אותם למצב של עוני והיאלצות לגור בדירה זולה במקום סמוך לריכוז אוכלוסיה עויינת של האויב הערבי? ,אולם הם לא נרתעו ,שהרי  מסירות הנפש למען ארץ-ישראל השלמה הינחתה אותם לאורך דרך חייהם  הקדושה ,וקול דמם זועק מן האדמה כאשר אתם חוברים לאויב הערבי ,ומפנים את אחיהם מהבתים ומבתי הכנסת ,ומוסרים את האדמות לאויב הערבי תמורת ''שום-דבר''!,ומה גם שאתם מפקירים דם יהודי שחוטף רקטות קסאם מידי יום ,ועוברים לסדר היום עם ההרוגים ,כפי שעשיתם בירושלים בשנת 1967 ,ולאחר שהאויב הערבי נסוג משם חמדתם את האדמות עליהם התיישבו ונישלתם אותם מהן בהערמות שונות. כך הגעתם להיות ''עשיריון עליון '' המרוכז ברמת אביב ג' ,וברמת השרון!.
משתש כוחם של אחינו ואבותינו מהדור הקודם, פניתם לחפש '' כלי עבודה אנושיים חדשים '' בשוק המקומי ,מכיוון שהדבר זול יותר וחוסך הובלה, דירות זמניות למגורים של עובדים מיובאים ,ועוד.., ומצאתם שאריות הרות אסון של האויב הערבי, ומכיוון שראיתם הזדמנות לרווח מיידי  '' קפצתם על המציאה '' ושיבצתם אותם ככוח עבודה אלטרנטיבי לאחיכם (שהמוטיבצי'ה שלהם קרסה מ ''קוצר רוח ומכל עבודה קשה בשדה '' ,ומתינוקות שלהם שחטפתם ומכרתם בכסף למשפחות מאמצות חשוכות ילדים במדינות ה'' נאורות '' של ארופה וארה''ב,אלה  המכונים ''  ילדי-תימן '' ),והם ראו בכך הזדמנות להיטמע בתוך המדינה, ובשעת הכושר ולאחר היתרבות '' תאי הסרטן הערבי '' ,תיכננו להכות אתכם ואת אחינו שראו כחלק מכם לעניינם,שוק על ירך,וכן  תפסו מקומות גבוהים עם-השנים ,קיבלו תעודות-זהות שסידרתם להם,ובינתיים שכחתם שמטרתם בעינה עומדת,להשמיד את העם היהודי ח''ו ,וכדברי הנצר המתועב איש צר ואויב -ג'מאל עבד אלנאצר (ימח שמו וזכרו) '' לזרוק אתכם ואותנו לים '' ,כיום ,כשישנה מלחמה קרה בשתי חזיתות ,המלחמה על שטחי ארץ-ישראל,והמלחמה על-דעת הקהל העולמית ,התארגן האוייב הערבי היטב מולכם ,מצד אחד הוא מטיל את אימתו עליכם לבל תתקרבו לריכוזי האוכלוסיה שיצר עם השנים ,ומאידך בנה '' תפאורה '' של מחנות פליטים  שבה הוא מגדל  דורות שלמים של אנשיו שהוא עושק באכזריות ,על מנת לגדל דורות שלמים של  מחבלים שהידים מתאבדים ,שמוכנים להתאבד בכדי להפוך לאגדה,ומאידך לפרנס את משפחותיהם ב ''מענק '' שיקבלו בעקבות התאבדותם, ( די דומה למה שאתם עשיתם לשכבות החלשות בירושלים שלפני מלחמת 1967 ,אולם ההבדל הגדול הוא ,שאחינו לא עשו זאת למען בצע-כסף,כי אם מסרו את נפשם למען קדושת ארץ-ישראל אליה ניכספו אבותיהם במשך כ2000 שנה, הי''ד ) ,והגרוע מכל ההאויב הערבי הצליח לגייס אותכם לשורותיו ביוצרו עבורכם '' תפאורה '' חדשה בדמות '' מחנה-השלום '' ר''ל ,בדיוק כפי שהנוער היהודי בגרמני'ה ראה בהיטלר (ימח שמו וזכרו) סמל לגאווה ,שידוע למה הובילה ר''ל. ועליכם אמר שלמה מלכנו '' עושה עושר ולא במשפט,בערוב ימיו יעזבנו ''.
3) ואשר לטענתך שאיננו '' עובדים '' , אל דאגה ! מצאתם לנו  '' מחליפים '' מהאויב הערבי , ובעת עוצר ו/או מלחמה (כאשר ה '' פועלים '' שלכם יחזיקו בנשק כנגדכם) ,וצרתם שוק עבדים מיובאים מהפיליפינים, סין, הודו,תורכי'ה ועוד.., אינכם צריכים עובדים שהם למעשה אחיכם ,ששברתם אותם מנטאלית מזה שישים שנה!, הם כבר חסרי מוטיבצי'ה ואינם יכולים להועיל בכלום!, הלא כן ? ,אכן חזרתם על דברי היטלר (ימח שמו וזכרו) ואתם עלולים להגיע ליום שתבקשו להכניס גם אותנו לתאי הגאזים (הקב''ה לא יתננו בידכם בע''ה ) ,ויושיענו מכף כל אויב ואורב ומידי אחינו השמאלנים הבולשביקים ואנשי הימין המדומה וחבריהם ר''ל.
4) אשר לעושק המגזר העני בישראל, הרי אתם הגוזלים שהנהגתם את המדיניות של היוקר המופנה לשכבות החלשות כדי שייאלצו לעבוד אצל '' הוד-מעלתכם '' בשכר של  אויב ערבי ,זיכרו! ,אנו אחיכם ואין לנו תגמול מהחמ''ס שמחשיב אותנו ואותכם כאויב ,אולם אתם רואים בו '' ידיד ופרטנר לשלום '' ,והוא מנצל זאת לחדור אליכם ולהרוס אתכם מבפנים בכך שמגייס אתכם לשורותיו נגדנו ( כפי שאנו רואים בהפגנות האלימות של השמאל עם האויב הערבי) ,ובנו הוא נאלץ להלחם בעזרת טילים ורקטות ( הקב''ה יפנה אותם חזרה אליו כמה שנאמר '' חרבם תבוא בליבם וקשתותם תישברנה '' אכי''ר ''
 ואל לי להוסיף יותר מזה ,שכן האמת ברורה ואיננה צריכה הדגשות בולשביקיות כמו שלך ,ידידי עוץ לי...., הקב''ה יחזירך בתשובה שלמה לפניו עם כל פושעי -ישראל אכי''ר.
                                                                                הגולה בארץ   :smil037:
בס''ד
 '' חשף ה' את זרוע קדשו לעיני כל הגויים ,וראו כל אפסי ארץ את ישועת א'לוקנו ''
 '' קול צופיך נשאו קול יחדיו ירננו כי עין בעין יראו בשוב ה' ציון ''