כתב נושא: '' ערביי ארץ-ישראל '' =האוייב האמיתי והמסוכן ביותר!  (נקרא 9763 פעמים)

0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.

Aaron

  • אורח
עוץ לי גוץ לי, זאת אדמה שלנו, יחי ההבדל הקטן.

ועוד פעם אתה חוזר על השטות שלא קיימת. מה זה "פלסטינים"?! לא היה ולא נברא עם כזה. אפילו המחבלים של פת"ח-אש"ף הודו שזאת המצאה שמטרתה הייתה לשמש כאמצעי להלחם בציונות.
על ה"תקייה" שמעת? אינך יכול להשתמש במילה "פלסטינים" מפני שלא קיים עם כזה, וזאת עובדה.

הנבלות היחידות בצד שלנו הם השמאלנים הבוגדים. כל מי שמאמין בדת הרצחנית, הברברית, הפדופילית- דת האיסלאם הוא קיצוני וצריך באמת לרסס אותו כמו ג'וק (נכון אמר "הגולה בארץ").

מנותק עוץ לי גוץ לי

  • חבר(ה) מוכר(ת)
  • *
  • הודעות: 198
איתן, אתה אומר ש:"שתי תרבויות שבאו מרקע שונה לא יוכלו לחיות בדו קיום."
אולי, ובגלל זה אני אומר שתי מדינות לשני עמים.

לגבי ערביי ישראל, הם חיים פה עוד הרבה לפני קום המדינה, ליהודים ולערבים ילידי הארץ יש תרבות הרבה יותר משותפת מאשר למשל אחיהםי עולי חבר העמים, אז אם מיזוג גלויות עם יהודי ברית המועצות הולך, מה הבעיה עם ערבי ישראלי שנולד פה בדיוק כמוני?

מנותק אֵיתָן

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 5493
  • כל המרחם על ערבים,סופו להתאכזר על יהודים.
איתן, אתה אומר ש:"שתי תרבויות שבאו מרקע שונה לא יוכלו לחיות בדו קיום."
אולי, ובגלל זה אני אומר שתי מדינות לשני עמים.

לגבי ערביי ישראל, הם חיים פה עוד הרבה לפני קום המדינה, ליהודים ולערבים ילידי הארץ יש תרבות הרבה יותר משותפת מאשר למשל אחיהםי עולי חבר העמים, אז אם מיזוג גלויות עם יהודי ברית המועצות הולך, מה הבעיה עם ערבי ישראלי שנולד פה בדיוק כמוני?
לא ייתכן כזה מצב,הרי הם אומרים את זה בפומבי גם בחוקה של הפת"ח,וגם של החמאס.
הם לא רוצים רק את עזה,יהודה ושומרון,הם רוצים את כל ארץ ישראל,והם שוטפים לנוער את המוח שאין לנו זכות על א"י.
ואנחנו עוד תולים תקוות,שהם יפסיקו עם שטיפת המוח,ערב הסעודית וכל המדינות הניאו-נאציות,וארגונים מוסלמים אחרים תומכים בהם כספית.
האיחוד האירופי תומך כספית בעסקים של ערבים רק כדי שיהיה נוכחות ערבית באיזור חברון.
הערבים רוצים להגר,אבל המנהיגים שלהם לא נותנים להם,הם הוציאו פסק הלכה מוסלמי,שאסור להגר למדינה אחרת.
ואני יהודי,ובתור יהודי יש לי זכות על א"י ואני לא צריך להתחלק איתה עם אוייבים.

אולי מהשקפת עולם שלך,אני לא מבדיל בין רוסי,מרוקאי,תימני,או כל מוצא אחר,ויש משהו שמחבר אותנו יהדות.
עוץ לי גוץ לי יש לך בפורום המון הסברים למה הם לא יכולים לגור פה בדיוק כמוך.
אני לא אתחיל להסביר למה,ואתה יודע למה,אז היה מיותר לשאול את השאלה  זאת.

המאבק הוא לא על שטחים,אלא מלחמה בין תרבויות,מלחמה בין דתות.
יש מלחמות בעולם שהן לא נראות לעין,בלי קשר למלחמה שלנו מול האיסלמונאצים.




« עריכה אחרונה: יולי 03, 2007, 17:42:29 על ידי איתן »
"מי שרוצה להיות יהודי, אי אפשר כי אם על ידי ארץ ישראל"


מנותק tm1

  • חבר(ה) מוסמך(ת)
  • *
  • הודעות: 362

יש ערבים המצהירים שהתיישבות יהודית בא"י לא מתקבלת על הדעת, אלו קיצוניים, אני מגנה אותם בדיוק כמו שאני מגנה את העמדות היהודיות הקיצונית שאומרות שהתיישבות ערבים בא"י לא מתקבלת על הדעת.


קודם כל תבדוק באמת מה רוב הערבים בא"י חושבים על היהודים .
מבחינתם כל הימין וכל השמאל צריכים להיזרק בים .
לך לעצרת של השייח ראאד סאלאח או תשמע את המופתי בירושליים או בכל מסגד אחר .


מה שאני רוצה להגיד זה שהמציאות מאוד מורכבת, זאת פשטנות איומה להגיד שהכל שחור או לבן - "יהודים טובים, ערבים רעים, להשמיד ולהרוג את כולם, כי הם כולם רוצים להשמיד ולהרוג את כולנו".

אף אחד לא אומר שזה שחור-לבן . לא כל היהודים טובים ולא כל הערבים רעים .
אבל , הערבים הנאמנים באמת לאיסלאם -  אומרים ,  מבחינתך  , שאו שתיתאסלם או שתוצא להורג .
תבין שבמצב העניינים הזה (ולא תוכל להוכיח שאין זה כך , הטרור וההסתה המוסלמית מדברים בעד עצמם )- רק עידוד הגירה ערבית מארץ ישראל
יביא את השלום לשני הצדדים .
לערבים יש 65 מדינות אחרות וליהודים רק מדינה אחת פצפונת .

מנותק עוץ לי גוץ לי

  • חבר(ה) מוכר(ת)
  • *
  • הודעות: 198
אהרון, העברת את האשכול הזה מהפורום הראשי ל"ספרייה".

אם החלטת שהוא צריך להיות ב"ספרייה", סבבה, אבל תן להתדיין קצת לפני שאתה מתייק אותו אי שם.

התפתח פה דיון מעניין, ועכשיו כדי לראות אותו צריך לנבור בארכיון.
זה די מייאש כל הסיפור הזה... אם אפשר, אני נורא מבקש שתחזיר אותו לפורם הראשי לתקופת מה, למיצוי הדיון. אחר כך כאמור תעביר אותו לאן שצריך.

מנותק הגולה בארץ

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 3661
  • '' וייכחשו אוייבך לך ואתה על במותמו תדרוך ''
בס''ד
     העניות של יהודים הינה תוצאה של מדיניותם של חבריך השמאלנים שמחלקים את כספי ה '' ביטוח- הלאומי '' (שים לב לשם המוסד ) לאוייבנו המסוכנים ביותר האויב הערבי השוכן בתוכנו.
     לגבי אותם ילדים ערבים שהזכרת,הם קרוצים מאותו חומר ,את השינאה אלינו אין אפשרות לבער מהם ,כל אחד מהם הוא מחבל פוטנציאלי ,הפיתרון ,'' עניי עירך קודמים '' ,הגירה של האוייב הערבי מארצנו הקדושה ,ולא  הרי שהוא גוזר על עצמו את התוצאות.כפי מאמר רבותנו '' המרחם על אכזרים ,סופו שיתאכזר לרחמנים '' ,וראינו זאת בשטח, האויב הערבי בתוך הארץ סייע ואף השתתף בפיגועים. ומי שמעורה בנושא יודע זאת היטב !! ,ידידי עוץ לי .....שני דברים לי אליך:
1) אל תשתמש באותיות מודגשות כדי לסלף את האמת ,מכיוון שלשקר אין רגלים! חבריך השמאלנים מומחים באמצעי WWהבלטה '' של שקרים ,כדי ללכוד אנשים תמימים ברשת .
2) בדוגמא שנתת עם הילדה של העבריין '' שכחת'' להזכיר  ,שאם לא תדבר ל '' שופך הדמים '' העבריין בשפתו ,הרי שילדתך עומדת אף היא  במיקוח!! ,ואם ניזוקה ילדתו ,הרי  שידיו עשו זאת ,שאם לא יזיק (דבר בלתי אפשרי בהקשר של האויב הערבי שזוהי מהותו) הרי שילדתו לא תינזק.
לסיכום ידידי ,שבענו מהשקרים שלכם ,שילמנו מחיר יקר,אין טעם לחפש עוד יהודים תמימים,חזור בך! אין בכך בושה ,להיפך אתה מתעלה על עצמך כשאתה נפתח לראות את הצד האמיתי של הדברים באמצעות חקירתם בצורה אמיתית ,ולא באמצעות מה שמאכילים אותכם אמצעי התישקורת הציונים השמאלנים,אלא באמצעות חקירה אובייקטיבית של ההיסטוריה,וירידה לשטח וראיית המתרחש כיום, ולא בהדרכת הסבר שמאלני שמסלף את האמת.
תאר לך מה היה קורה אם המצב היה הפוך,והאויב הערבי היה השולט הרסמי (למרות שעתה הוא שולט באופן לא פורמאלי) של המדינה,באיזה מצב היית? ומה היו מעוללים לך כיהודי? ,אולי זה יאיר לך מעט את הדרך.
מאחל לך שיוסר מעללך הסתר הפנים ותשוב לצור מחצבתך עם כל חבריך  אכי''ר!
                                                                                                             הגולה בארץ  
בס''ד
 '' חשף ה' את זרוע קדשו לעיני כל הגויים ,וראו כל אפסי ארץ את ישועת א'לוקנו ''
 '' קול צופיך נשאו קול יחדיו ירננו כי עין בעין יראו בשוב ה' ציון ''

מנותק הגולה בארץ

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 3661
  • '' וייכחשו אוייבך לך ואתה על במותמו תדרוך ''
בס''ד
  סלק את הערבים משטחי ישראל,ופתרת את בעיות העוני,האבטלה,הביטחון הרעוע,ירידת צעירים יהודים מהארץ,בנות-ישראל שמפותות ע''י האויב הערבי,נלקחות לכפרים ונאנסות באכזריות ומעונות ,והשילטון השמאלני איננו מגיב,ועוד היד נטויה...........
  ידידי ,בעיות פותרים מהשורש,כשגוזמים ענפים,יוצא מספר כפול של שנפים שצומחים תחתיהם,לכן יש לעקור את האויב הערבי מתוכנו,זהו ה''ניתוח'' הדחוף שיש לבצע תחילה,ולא להסיט את עיניים לבעיות צדדיות שנובעות במקורן מבעי'ה שורשית זו.
  ואני שוב מבקש ממך ידידי היקר,אני גדלתי לצערי בתוך האויב הערבי,מבין אותם היטב ,קורא וכותב בשפתם ,וכן חוויתי את השמאלנים בארץ, כמו כולנו,שמע לאדם מעט יותר מנוסה ממך ,בדוק את הדברים לאשורם ותגלה באיזו שטיפת-מוח הוטבעת כל החיים. ה' יצילך עם כל אחינו השבויים בידי ה '' ערב רב '' אכי''ר.

                                                                                         הגולה בארץ
בס''ד
 '' חשף ה' את זרוע קדשו לעיני כל הגויים ,וראו כל אפסי ארץ את ישועת א'לוקנו ''
 '' קול צופיך נשאו קול יחדיו ירננו כי עין בעין יראו בשוב ה' ציון ''

מנותק ליאו

  • חבר(ה) מקצועי(ת)
  • *
  • הודעות: 855
'' ערביי ארץ-ישראל '' =האוייב האמיתי והמסוכן בי
« להגיב #32 ב- : יולי 03, 2007, 18:01:43 »
עוץ לי גוצלי, תרשה לי להתחיל בעד הומיניזם:

אתה קומוניסט אידיוט שלא מחובר למציאות ושוכח כל דבר שקורה שלא תואם לאידיולוגייה שלך, וככה אתה עדיין יכול לשמור אותה בראש בלי לפגוע בדימוי העצמי שלך. כל השטויות שאמרת בטלים כי אין לי בכלל כוח לקרוא את זה אבל מהאדום שמתי לב שאתה משנן מנטרות ליברל-מרקסיסטיות כמו היפי מסומם.

עכשיו אם אתה רוצה להוכיח שאתה לא באמת כזה, תתחיל לשפוך את כל הטענות שלך בנקודות שאני אוכל בדיוק להראות איפה כל חלק מהאידיאולוגיה שלך שגוי ולמה.

ככה לפחות תתרום משהו לפורום הזה שאתה מבזבז את רוחב הפס שלו.
« עריכה אחרונה: יולי 04, 2007, 15:38:59 על ידי גם בשן וגם גלעד »
The Jewish Defense League (JDL) is a terrorist Jewish organization whose purported goal is to protect Jewish people and property from anti-Semitism.

--Wikipedia.

מנותק יוחאי

  • חבר(ה) מקצועי(ת)
  • *
  • הודעות: 657
  • "לא נשכח ולא נסלח" "נזכור ונחזור"
עוץ לי גוץ לי , אתה אומר שזה לא הגיוני שבחברון גרים 500 יהודים(שזה מיעוט) עם 10000 "פלסטינאים", שאלת את עצמך פעם למה יש שם רוב ערבי?? אם לא ,אז הגיעה הזמן!!!!

בעיני חלקים בציבור הישראלי והבינ"ל חברון היא "עיר ערבית". לכך גרמו מיקומה של חברון, מעבר ל"קו הירוק", מצבה הדמוגרפי הנוכחי, כשהיא מאוכלסת בעשרות אלפי ערבים ובצדם רק כ -1,000 יהודים בתוככי העיר (ועוד כ- 7,000 בקרית ארבע הסמוכה), ובנוסף – תעמולה בלתי פוסקת של השמאל. ואולם, ההסטוריה אינה מתחילה ב- 1967. כל בן תרבות, שלמד תנ"ך, והסטוריה עתיקה ומודרנית, אינו יכול להתכחש לעובדות: חברון היא העיר העברית הראשונה בהיסטוריה. בה חיו ונקברו אבות האומה. חלקת הקבר שלהם – מערת המכפלה – היא הקניין העברי הראשון בארץ, ומעליה הוקם אחד המונומטים המרשימים ביותר של העם היהודי. חברון היא מושא לגעגועיהם של יהודים בכל הגלויות, ונחשבה כאחת מ- 4 ערי הקודש (יחד עם ירושלים, טבריה, וצפת). הקהילה היהודית בחברון התקיימה בעיר אלפי שנים עד שנעקרה באכזריות ב- 1929, לאחר שעשרות יהודים נרצחו, נאנסו ונשרפו בידי הרוצחים הערבים, ורכושם, הכולל מאות דונם של נכסי דלא ניידי – נשדד.
אם יש מקום בעולם בו יש לעם היהודי זכויות בלתי ניתנות להכחשה – הרי שחברון היא המקום. הישוב היהודי בחברון יושב היום בחלק קטן יחסית של הרכוש היהודי שנשדד בפוגרום תרפ"ט, ומהווה בסיס והתחלה לשיבת יהודים לעיר העברית העתיקה בעולם.


* זכות הקנין על נכסים נשללה כמעט לחלוטין מהיהודים
בעוד שערביי חברון נהנים מהזכות הטבעית והבסיסית לקנין ולבעלות על נכסים קרקעיים – זכות זו נשללת כמעט לחלוטין מהאכלוסיה היהודית.
הבתים, החנויות והקרקעות שהשאירו מאחוריהם יהודי חברון שגורשו מהעיר לאחר פוגרום תרפ"ט 1929, הופקעו אחרי הכיבוש הירדני ב- 1948 ע"י "האפוטרופוס הירדני על נכסי האויב",  למרות שיהודים אלו מעולם לא היו אויב לאיש, והם נרצחו וגורשו ללא כל סיבה ובלא כל הקשר מלחמתי. נכסים אלו לא הוחזרו מעולם. ממשלת ישראל החליטה להניח את העוול, ולהעביר את הנכסים השדודים מידי האפוטרופוס הירדני – אל האפוטרופוס הישראלי. בפועל, משמעות ההחלטה היא המשך החכרתם של נכסים אלה לערבים, לעתים קרובות תוך ביזוי הנכס. כך, למשל, בסמוך לשכונת אברהם אבינו מופעלת גם היום רפת של פרות בתוך מבנה שהיה בעבר ישיבה של מקובלים, מעל חורבות בית הכנסת של חב"ד הופעל עד לאחרונה "שוק הפשפשים", וכו'. גם כאשר הבעלים המקוריים של נכסים אלה מבקשים באופן רשמי לקבל לידיהם את הנכס, או לחילופין לאפשר בו התיישבות יהודית – התשובה המתקבלת היא שלילית. כך, למשל, חזרה בה הממשלה מהחלטתה להשכיר ליהודים את דירות המגורים ב"שוק" של חברון, תוך התעלמות והתכחשות לבקשת בעלי הנכס.
בנוסף, נשללת מיהודים הזכות הטבעית לרכוש בתים וליהנות מזכות הקניין המשותפת לכל בני אנוש. שלילת הזכות הזו מיהודים בלבד היא אקט ברור של אפליה גזענית. החוק הירדני והפלשתיני קובע עונש מוות לערבי שימכור את ביתו ליהודי, ועונש זה אף מיושם בפועל. מדינת ישראל אינה נוקטת צעדים כלשהם כנגד חוקי גזע אלה.
במטרה לשלול את זכויות היהודים להחזיק בנכסי קרקע, מונחים עובדי המנהל האזרחי לנקוט מדיניות אכיפה מחמירה כלפי יהודים, ומקלה כלפי ערבים. בעוד שעל הערבים אין כל אכיפה בתחום חוקי התכנון והבניה, וקיימת תופעה בקנה מידה ענק של בניה בלתי חוקית. לפעמים אף מומצאים חוקים אך ורק נגד רכישת נכס ע"י יהודים. מסמך פנימי שכתב גורם בכיר בפרקליטות הצבאית ונחשף בעיתונות קובע כי בכל מחלוקת משפטית בין יהודים לערבים לגבי רכוש – גורמי הצבא, המנהל והמשטרה יתנו עדיפות לצד הערבי, אף כשאין לטענתו כל בסיס. משמעות ההוראה היא שהאפשרות לרישום בעלות על הקרקע מצד יהודים תיהפך להליך כמעט בלתי אפשרי. הוראה זו מהווה אפליה גזענית נגד יהודים, ומנוגדת לחוק הבינלאומי הקובע כי אין להעדיף באופן מיידי אוכלוסייה מסויימת על פני אוכלוסייה אחרת.


מנותק הגולה בארץ

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 3661
  • '' וייכחשו אוייבך לך ואתה על במותמו תדרוך ''
בס''ד
   לידידי ורעי יוחאי
         רב תודות על עריכת התגובה השלמה והמדוייקת במקומי,למרות שרציתי להגיב על דברי ההבל של ידידינו עוץ-לי.....עשית זאת במקומי ואין לי מה להוסיף, לבד מברכת ה' יאריך ימיך בטוב ושנותך בנעימים.
ואשר לך עוץ-לי , התפקח ידידי! מאורעות תרפ''ט הינם כאין וכאפס לעומת מה שמתכנן עבורנו האויב הערבי, אויב אכזר זה איננו חס על זקנים,נשים וילדים,ולא על אזרחים תמימים ,זקיניו ,נשותיו וילדיו תומכים במישרין ו/או בעקיפין בפעולות הרצח,השוד,הביזה ,וכן בתעמולות התקשורתיות שלו, מה שמגדיר אותם כחלק בלתי נפרד מאותו אויב ערבי אכזר שלא יודע רחמים ופוגע בנשים,ילדים,זקנים,ואזרחים תמימים. ראינו זאת בפיגועים רבים בהם נרצחו אחינו הי''ד, וכן בטילי הקסאם הנורים לעברנו מידי יום.
אני מציע לך ליקרוא את תכניתו של ראש המחבלים  הרוצח שידין מגואלות בדם ילדי ישראל שרצח במעלות ובדם רב ששפך בעמנו בפיגועים שונים שעשה במשך שנים רבות ,הרי הוא יאסר ערפאת (ימח שמו וזכרו-ושם רשעים ירקב),שנוסחה בעת ההכרזה שלו על מה שקרא לו '' מדינה- פלסטינית גולה '' במאי 1988 באלג'יר,ובנוכחות נשיא אלג'יר דאז ,שונא ישראל מושבע ,הרי הוא שאד'לי בן ג'דיד (ימח שמו וזכרו-ישם רשעים ירקב) ,ובה הוא מתאר תכנית מפורטת ל''השמדת הישות הציונית על אדמת פלסטין '' ועל תבניתה של תכנית זו נוסחה ה '' אמנה הפלסטינית '',יש לציין שבמאורע נתעב זה נכחו רוב מנהיגי אירגוני האויב הערבי ,בינהם חברי כנסת שקיבלו את מינויים בזכות שמאלנים כמוך,כגון ח''כ אחמד טיבי (ימח שמו וזכר-ושם רשעים ירקב),ולמרות שנתבקש האויב הערבי לשנות את אמנתו בעקבות מה שקראתם לו '' הסכמי שלום '' ,התנגד לכך ובתוקף,שכן מהותו עומדת הל השמדתנו ח''ו, אין לרחם על אוכלוסיה של אויב ערבי שכל ציוויונה וסיבת שהותה כאן היא רצונה להשמידנו ,והיא מנסה לישרוד כאשר היא בעמדת חולשה,וכאשר היא בעמדת כוח ,תנסה להלחם בנו בכל אמצעי ואיננה בוחלת בהעברת נשק,חומרי חבלה וילדים שהוכשרו להתאבד ,בתוך אמבולנסים,וראינו זאת מס' פעמים.
לסיכום,הפסק להיות נאיבי,ברגע שהאוכלוסיה הערבית תספוג מכה מאסיבית וניצחת ,היא לבדה תקיא מתוכה את הזרוע המבצעת שלה,ואם התגובות יהיו מזעריות,הן תשמשנה כתעמולה ועילה ל ''נקמת-דם '' ,וזוהי הזמנה של עוד פיגועים ומעשי רצח ועוולה אחרים מצד האויב הערבי,כפי שאנו חווים היום, ועוד וכחה לכך שהאוכלוסיה של האויב הערבי ,רובה ככולה הם מחבלים רוצחים פוטנציאלים היא,שהחמ''ס נבחר ברוב קולות בכל המחוזות,ואף בירושלים המזרחית ,בבחירות עם פיקוח בינלאומי קפדני ,כאשר מעשי הרצח ,והפיגועים הנתעבים שלו ידועים.פקח נא עיניך ,האם קראת פעם בחיים את מאמרי העיתון הנלוז של האויב הערבי '' אלקודס'' ? אינך מודע כלל למה שמתרחש בתוך האוכלוסיה של האויב הערבי ,אתה ניזון ממה שמאכילים אותך כלי-התישקורת הישראליים שבידי השילטון הבולשביקי הנלוז ,ומהאינפורמצי'ה שמילאו בה אותך במערכת -החינוך ,שאף היא שבויה בידיהם, ולכן כושר השיפוט שלך איננו יעיל ,נסה לחפש את האמת ,ללא הגבלה היסטורית ,לאורך כל הדורות,ותגיע למסקנה שהאויב הערבי הוא נטע זר של עם של שודדי מדבר ,שבעקבות דת האיסלאם המזוייפת ששפכה דמים רבים,השתלט על אזור המזרח-התיכון ,רצח ,אנס,שדד,ושלח ידו בביזה,כפי שהוא ממשיך לעשות עד היום.
בתקווה שאכן תחקור את הדברים לאשורם ,ובצורה אובייקטיבית,ושנזכה לביאת גואל-צדק בב''א
                                                                 הגולה בארץ
בס''ד
 '' חשף ה' את זרוע קדשו לעיני כל הגויים ,וראו כל אפסי ארץ את ישועת א'לוקנו ''
 '' קול צופיך נשאו קול יחדיו ירננו כי עין בעין יראו בשוב ה' ציון ''

מנותק הגולה בארץ

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 3661
  • '' וייכחשו אוייבך לך ואתה על במותמו תדרוך ''
בס''ד
         זו תוצאה של מדיניות של חבריך השמאלנים, שייסדו את האפלי'ה העדתית בשיטת '' הפרד ומשול '' , ואין לכך השלכה לאויב הערבי ,שאין להשוותו לאוכלוסיה יהודית ,שהרי מדובר באויב שרוצה ''להשמיד את הישות הציונית היהודית מאדמת פלסטינה'' לדבריו ,ואין כאן חילוק בין אויב ערבי עם תעודת-זהות ישראלית או ממקום אחר ( זו נבילה וזו טריפה)
                                                                             הגולה בארץ :smil037:
בס''ד
 '' חשף ה' את זרוע קדשו לעיני כל הגויים ,וראו כל אפסי ארץ את ישועת א'לוקנו ''
 '' קול צופיך נשאו קול יחדיו ירננו כי עין בעין יראו בשוב ה' ציון ''

בייקר

  • אורח
יש כאן ערבוב מושגים.
מסתכלים על בעיה דתית לאומנית בכלים כלכליים,מרקסיסטיים.
מה הקשר בין פשע לסכסוך בין שתי תנועות לאומיות?
ערבים עשירים כבן לאדן עוסקים בטרור,מוסלמים עשירים כאירן כנ"ל.
דווקא העניים בארץ לא עוסקים בטרור ולא כולם פושעים,מרבית הפשיעה היא ערבית.
הצענו חוק פינוי פיצוי שיאפשר גם פתרון כלכלי.
אין טעם ברצח או השמדה ולא לכך אנו מטיפים.
ואין לערבב את המתנחלים עם הערבים אגב אפילו עובדתית אין חיכוך בין יהודים לערבים בחברון ומרכז העיר חברון יהודי.
לגבי גוש קטיף מבצעי הגירוש מודים שטעו בגלל הקטיושות.
גם אין להסיט את הנושא אנו מדברים על הערבים בארץ ישראל וקיבלנו דיון קרימנולוגי במקורות הפשיעה בג'סי כהן או תחרות עוני.
הפתרון לעוני הערבי עיסוק בטרור...הערבי ימלא את המקרר אם יבצע פיגוע.
לא ראיתי את תושבי מחנות הפליטים מסתערים על בעלי הוילות בעזה...
רק היהודים חושבים שפועלי כל הארצות יתאחדו.
היהודי מג'סי כהן ביחד עם פעיל אלקעידה משייך רדואן יתקפו יחדיו את שרי אריסון...
ואז נקבל מהפכה מעמדית:שרי אריסון תשטוף רצפות ואחמד יגור בוילה שלה והיהודים והערבים יהיו אחים.איסמעיל הניה יתחתן עם עופרה שטראוס וייצרו גבינות ביחד.

מנותק סבבתיק

  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 1548
  • שמע ישראל ה' אלוהינו ה' אחד
מאמר יפה מאוד,ישר כוח
אל תירא ישראל אל תירא
כי גור אריה הלא אתה
ואריה אם יישאג,מי לא יירא,מי לא יירא?

מנותק הגולה בארץ

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 3661
  • '' וייכחשו אוייבך לך ואתה על במותמו תדרוך ''
בס''ד
  איתן ידידי ,אני מודה לך מאד על שהעברת  את המאמר שלי לספריה ,ועוד יותר מודה לידידינו עוץ לי....שאיננו יכול  לסבול את האמת,ומנסה להסתירה בפורום,במקום שלא תהי'ה בולטת ,ובתגובה זו הראה זאת ,אמנם בצורת '' הצעת ייעול '' כבייכול ,אולם כוונתו אחרת לגמרי ,זאת רואים  מצורות ההתבטאות הקודמות שלו, ידידי איתן,יישר כוח.
  ואשר לך עוץ לי...עליך נאמר  '' עוצו עיצה ותופר דברו דבר ולא יקום כי עימנו א'ל  '', תנסה להכנס לרמאללה כ '' ידיד ''
 של האויב הערבי ,וספק אם תחזור חי משם, וערבים מרמאללה (ימח שמם וזכרם מתחת שמי השמים) שוכרים דירות בתל-אביב ומתהוללים עם בנות עמנו שהשמאל עיוור את עיניהן ר''ל, פקח עיניך וראה את האמת למרות שהיא פוגעת בערכים המעוותים שגרמו לך להפנים עם הזמן.

                                                            ה' ירחם על נידחי עמו ויצילם  במהרה אכי''ר---הגולה בארץ
בס''ד
 '' חשף ה' את זרוע קדשו לעיני כל הגויים ,וראו כל אפסי ארץ את ישועת א'לוקנו ''
 '' קול צופיך נשאו קול יחדיו ירננו כי עין בעין יראו בשוב ה' ציון ''

מנותק palsar

  • חבר(ה) מוכר(ת)
  • *
  • הודעות: 114
חבר'ה, חזרתי אחרי קורס משצ"ים ועכשיו אני מש"צ אחרי מבחן קשה מבחינה מנטלית ופיזית, שכלל בתוכו 4 הדרכות (הקורס נמשך כשבועיים), לינה בתנאים קיצוניים (על אבנים, חול מעורב אם ליכלוך ודשא) בלי אוהל איגלו או אוהל סיירים (יענו, רק בשק שינה), למדתי להניח תפילין בגלל שהמאבטח שלנו הוא דתי מסורתי.
בקיצור אני שמח להיות כאן איתכם בחזרה, ניגש לעניין, ביום השני של השבוע השני (בעלייה לכותל) עברנו בתוך כפר ערבי (ישראלים ערבים) ונזרקו עלינו אבנים והערבים צעקו יהודים בערבית, כמאסף וחניך תורן מיהרתי להוביל את הקבוצה שלי מתווך זריקת האבנים ולדווח למדריך הבוגר.
מובן מאיליו שהערבים פוזלים  ואני מסכים ב-100% שאנחנו צריכים להעיף מכאן את הערבים האלה קיבינימט מארץ ישראל.

מנותק הגולה בארץ

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 3661
  • '' וייכחשו אוייבך לך ואתה על במותמו תדרוך ''
בס''ד
  ידידי ורעי PALSAR ,אתה וחבריך היקרים מפז,הינכם העדות לשמאלנים שמסתובבים כאן ,למצב העגום בו נימצא עמנו בארץ הקודש, באיזו מדינה נאורה ייסקלו חיילי צבא העוברים לתומם באזור שהוא תחת שיפוט של אותה מדינה,והדבר יעבור בשקט?
 במדינה נאורה ,היו קוצרים את מיידי האבנים ולו רק '' למען יראו וייראו '' , אפת הדבר הזה לא יפרסמו אנשי התישקורת של השמאל , ומה גם שחלק מאחינו שמוטעים על-ידי התישקורת ,משתפים פעולה עם האויב הערבי ורואים בנו אויבים ר''ל, אוי לנו מהסתר-פנים שכזה , ולך עוץ לי..... הינה הוכחה חיה ל ''  אנשי שלומך '' שאילו נפלת לידיהם  היית נישלח אלינו חזרה כשאתה מבותר לחלקים !! , התעורר מתרדמתך !  ראה את האמת לפניך !! ,ואשר לך PALSAR יהי רצון שהקב''ה ישמור אותך ואת חבריך מהפקרתכם בידי מרצחים שעוץ לי...וחבריו '' מרחמים עליהם '' , ויעטרכם בעטרת ישועה ועטרת ניצחון אכי''ר , וחשוב מכל ,אנא דאג להפיץ את האמת על האויב הערבי המתקרא '' ערביי ארץ ישראל '' שזהו האוייב המסוכן ביותר שיש למגר מייד ואין לרחם עליו ,שהרי '' המרחם על אכזרים , סופו שיתאכזר לרחמנים! '' .
                                                                                     ונזכה לביאת גואל-צדק בב''א
                                                                                           ידידך- הגולה בארץ
בס''ד
 '' חשף ה' את זרוע קדשו לעיני כל הגויים ,וראו כל אפסי ארץ את ישועת א'לוקנו ''
 '' קול צופיך נשאו קול יחדיו ירננו כי עין בעין יראו בשוב ה' ציון ''

מנותק palsar

  • חבר(ה) מוכר(ת)
  • *
  • הודעות: 114
טוב, כנראה שעשית מוגבר בספרות, בכל מקרה זה כל מה שאני עושה בפורומים, מפיץ את האמת על האוייב הערבי.

Aaron

  • אורח
ברוך השב, פלסר. ברכות על סיום הקורס שלך בהצלחה.

מנותק גַּם בָּשָׁן וְגַם גִּלְעָד

  • מנהל(ת) גלובלי(ת)
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 5916
  • אבי פרחן – יום יבוא אחים נחזורה!
ברוך השב, פלסר. ברכות על סיום הקורס שלך בהצלחה.

מצטרף.

ברוכים השׁבים. טוב לראותך שוּב עִמנוּ, פלסר. :)