כתב נושא: כהנא צדק. נעם פדרמן - מאמר של נעם פדרמן.  (נקרא 1715 פעמים)

0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.

מנותק אלירן

  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 2302
כהנא צדק. נעם פדרמן
   
      
   היום ח"י חשוון יחול יום השנה ה-14 להירצחו של הרב מאיר כהנא הי"ד. לא על הרבה מנהיגים ניתן לומר שתורתם לא רק שנושמת אלא גם בועטת וחיה. לאורך שנות חייה של המדינה ראשי ממשלה קמו ונפלו, אלופים ורבי אלופים שגשגו, חבר כנסת זה או אחר תפס פה ושם איזו כותרת וכו' וכו'.

אבל מי מהם באמת הטביע את חותמו? את מי מהם באמת זוכרים? דומני שמעטים הם הזכורים. מי כיום למשל זוכר את פסח גרופר או את משה שרת? כמה אנשים מגיעים לאזכרה הממלכתית שנערכת לדוד בן גוריון ואפילו למנחם בגין? שלא לדבר על מורשת כלשהי שמאן דהו היום ממשיך.

לא כן מצבו של הרב כהנא. מדי שנה פוקדים אלפים את קברו והמספר רק עולה ועולה ככל שהשנים חולפות כמו יין המשומר שהשנים רק מיטיבות עימו. ומצב זה אינו מתבטא רק ביום השנה, מי לא שומע בהפגנות את הצעקות כ-ה-נ-א הנשמעות מכל עבר? מי לא שומע את הדיבורים של הפוליטיקאים המדברים עד היום על תופעת הכהניזם?
 
ואם לא די בכך הרי שאך לאחרונה פורסם סקר בערוץ 2 סקר מדהים ולפיו כ 26.4% מן הציבור סבור שהרב כהנא צדק וכ-33% מן הציבור בכלל חושב שיש לשוב ולאפשר לתנועת "כך" להתמודד בבחירות בישראל.
 
יש סיבה לכל זאת, וסיבה זו נעוצה בדבר אחד שאותו ייצג הרב כהנא  - האמת המוחלטת. הרב כהנא לא היה עוד פוליטיקאי שעסק ב'קומבינות' כאלו ואחרות והוא גם לא החליף את דעותיו כל שני וחמישי כמו אלו המתיימרים להיות מנהיגנו. לרב כהנא הייתה משנה סדורה והוא לא זז ממנה ימין ושמאל, גם לא במחיר הפוליטי של נידוי והסתה פרועה כנגדו ובסופו של דבר גם במחיר חייו.

האמת שהיתה נר לרגליו עסקה במגוון רחב של נושאים שהבולט בהם היה כמובן דרישתו לסילוק הערבים מארצנו. הרב כהנא שהתריע מפני התהוותו של רוב ערבי בתוככי מדינתנו, הבין שאם לא נגרש את הערבים מהגליל, ומיפו, מרמלה ומהנגב, נעמוד בתוך כמה עשרות שנים בפני מצב בו ראש הממשלה במדינת ישראל עלול להיות איש דוגמת אחמד טיבי או מוחמד ברכה.  על כך כינו אותו גזען ופשיסט ואת הבעיה ניסו לטאטאות מתחת לשטיח.

את הרב כהנא עצמו ניסו להעלים בכל דרך מהציבוריות הישראלית במגוון דרכים כמו החרמה בכלי התקשורת, חינוך הנוער ל'אנטי כהניזם' ועוד ועוד. וכשכל זה לא עזר, מנעו מהרב כהנא לרוץ לכנסת ע"י חקיקת חוק מיוחד.

אבל כל זה לא עזר להם, כי האמת סופה לנצח. בסקר של ערוץ 2 גם התברר ש-58% מהצעירים בגילאים 18-22 תומכים בגירוש הערבים מישראל, וזאת משום שהם מבינים, שאם נמשיך כך, אזי כשערביי ישראל יהפכו  בדרך דמוקרטית וללא מלחמות, לרוב אוכלוסיית המדינה (וזה רק עניין של זמן), הם יימחקו מדינת ישראל מהמפה.

היום 14 שנה לאחר רצח הרב כהנא הי"ד, כשבוחנים את המחקרים והסקרים ניתן לומר בשקט: הרב כהנא ניצח!

קרדיט לאתר הפשיסטי NRG