כתב נושא: מצע תנועת טובת ישראל  (נקרא 10029 פעמים)

0 משתמשים ו- 2 אורחים נמצאים בנושא זה.

מנותק רם מאיר אברהם

  • חבר(ה) מוסמך(ת)
  • *
  • הודעות: 304
  • יהודי אמוני
מצע תנועת טובת ישראל
« ב- : מרץ 07, 2018, 16:02:38 »
ב"ה מצע תנועת טובת ישראל


היא הימין האמיתי – הפועלת רק לשם שמיים, ללא אינטרסים כלל.
והיא התנועה שתפעל לאחד את כל עם-ישראל לגוף אחד למען כבוד ה' בעולם.
והיא גם התנועה הנאמנת לארץ-ישראל השלימה, שתפעל למען ישום הרעיון הגדול הזה.
והיא אף גם תפעל בכל עוצמתה להנחיל במדינת-ישראל את כל ערכי היהדות בכל מוסדות המדינה.
"טובת ישראל" - היא תנועה יהודית-ישראלית מהפכנית ביותר, אשר פועלת במלוא העוצמה והתקיפות - אך ורק לשם שמים בלבד - למען שלימותה של האידיאולוגיה הישראלית-האלוהית בעולם. כל עקרונותיה ורעיונותיה הגדולים של התנועה מבוססות ובנויות על שלימות עם-ישראל, ארץ-ישראל ותורת-ישראל.
האידיאל העיקרי של שאיפותיה ומטרותיה של התנועה, מבחינה רוחנית-חברתית, הוא: להטיב ולשקם, מן היסוד, את מצבו הרוחני-הלאומי הירוד של עם-ישראל במדינתו היהודית בארץ-ישראל ולהופכו לאומה מתוקנת ומוסרית מאוד, בעלת גאווה לאומית חזקה ואמיתית, אשר מביאה אותו - מתוך עוצמה רוחנית גבוהה ביותר - אל הגאולה, גאולת-ישראל השלימה, וגם לתיקונן המלא החברתי, השפל והמושחת מבחינה מוסרית, של כל אומות-העולם, אשר יביא, בעקבות כך, את כל האנושות כולה - בזכות עוצמתו הרוחנית הגדולה של עם-ישראל - אל גאולתן הסופית והמיוחלת (,גאולת-עולם'). 

ואלו הם שלשת היעדים הלאומיים החשובים ביותר של האידיאולוגיה הישראלית-האלוהית:
א. במישור המדיני: להרים מעלה מעלה את כבודו הלאומי של עם-ישראל הגדול בארץ-ישראל מעל כל העמים כולם, ואף לזקוף את קומתו הלאומית בראש מורם וללא פחד מול כל מדינות-העולם, ואף גם לעמוד ולהתייצב בקשה-עורף ובעקשנות רבה מאוד - עם בטחון חזק ביותר בה' אלוהי-ישראל - נגד כל לחץ מדיני כבד בינלאומי, אשר מופעל, באופן קבוע ומתמיד, על מנהיגי מדינת-ישראל, כדי שיוותרו לאוייבי-ישראל הערבים על חלקים גדולים משטחיה המשוחררים של ארץ-ישראל המובטחת, אף ללא כל תמורה כלשהיא מצידם.
ב. במישור הצבאי: לטפח ולהגביר את עוצמתו וגבורתו הצבאית של עם-ישראל, עם ביטחון מלא וגמור בה' אלוהי-ישראל, כנגד כל אוייבי-ישראל הערבים (הנחשבים, לפי היהדות, כאוייבי-ה') עד חיסולם המהיר, הסופי והמוחלט, ואף ללא כל פחד ומורא לפעול בנחישות ובתקיפות למען שלימותה של ארץ-ישראל המובטחת, הגדולה והשלימה, אשר גבולה משתרע, לפי תורת-ישראל, מנהר הנילוס, במצרים, ועד הנהר הגדול נהר הפרת, בעירק, ולאחר מכן להחיל על כל השטחים המשוחררים הללו את הריבונות הישראלית-היהודית של מדינת-ישראל, כי כל ארץ-ישראל כולה ניתנה בשבועה רק לעם-ישראל על-ידי הקדוש-ברוך-הוא לירושת עולם, עד סוף כל הדורות.
ג. במישור החברתי: לתקן ולשפר את כל המידות הרעות והמגונות בחברה היהודית-הישראלית (כגון: רדיפת כבוד ופירסום, אינטרסנטיות פוליטית, איגואיזם, התנשאות על הזולת, חוסר סובלנות כלפי הזולת, אי-יושר אישי, ועוד), ולעומתם לחזק ולטפח את המידות הטובות (כגון: הענווה, הצניעות, אהבה וכבוד לזולת, שיתוף פעולה למען הכלל, פעילות חסד למען הפרט, הגינות ויושר האישי, ועוד), ובעיקר ובפרט במישור הציבורי, אלו שעוסקים בצורכי הציבור למען החברה הישראלית, כמו למשל ממשלת-ישראל, חברי-כנסת, ראשי-עיריות, ושאר אישים ועסקנים פוליטיים, עובדי משרדי-ממשלה או עיריות.
מטרת תיקון המידות וטיפוחן היא, שכל אנשי-הציבור - בזכות טוהר המידות שלהם - ישרתו את הציבור הרחב בהגינות וביושר אך ורק לשם שמיים בלבד, ללא כל אינטרסים צרים, אישיים או סקטוריאליים. ובכך, בכוחם המוסרי הגבוה, ישמשו דוגמא ומופת אישי לכלל הציבור הישראלי (אשר מתגלות בו תופעות חמורות מאוד, מבחינה מוסרית), כדי שילמדו מהם איך להתנהג בצורה טובה וישרה בחייהם האישיים והלאומיים.
ובזכות טוהר המידות האישי והציבורי, יחד עם אחדות ישראל חזקה ואמיתית, יביאו את כל עם-ישראל לשינוי חד לטובה אל חיים חברתיים טובים ומתוקנים ביותר, היאה לעם-ה', אשר נבחר מכל העמים לייצג את הרעיון האלוהי הגדול בעולם, והוא: להיות מארץ ציון "אור לגויים", כדי לתקן ולהאיר, מבחינה רוחנית, את חשכת ושפלות החיים החברתיים-המוסריים של עמי-העולם, ועל-ידי-כך להוציאם מכל רשעותם והבליהם הרבים ואף להוליכם אל דרך הטובה וישרה, והיא: לעשות את רצון ה' (היינו: לקבל עליהם עול מלכות-שמיים, יחד עם קיום 7 מצוות בני-נח), אשר יובילם ויצעידם אל גאולת עולם, שבו יחדלו ויפסיקו לחלוטין, מכל דרכיהם הרעות, להשחית את העולם, וגם יביאו את כל האנושות אל שלום כלל עולמי, שאין בו סיכסוכים ומלחמות כלל ("וְלֹא יִלְמְדוּ עוֹד מִלְחָמָה"). 

המגמה הסופית של כל הרעיונות הגדולים והנשגבים הללו בתקופתינו:
-להרים, לגדל ולהרבות, את כבוד ה' בעולם.
וכל זה יתהווה ויווצר, בשעה שכבודו הלאומי של עם-ישראל יעלה ויתרומם מעל כל העמים כולם (כי ישראל והקב"ה - אחד הם!) ויהפוך למעצמה רוחנית עליונה, אשר תשפיע, מבחינה חינוכית-מוסרית, על כל החברה האנושית בעולם.
   כיצד? -בשעה שכל עמי-העולם יראו שכל מה שניבאו נביאי-ישראל על גאולת ישראל באחרית-הימים מתקיימים ומתרחשים לנגד עיניהם ממש - בזמן שעם-ישראל יוצא מן הגלות ושב אל אדמת ארץ-ישראל, מתיישב בה ואף מפריח את שממותיה - יכירו וידעו כי ה', אשר ברא את העולם, הוא במיוחד אלוהיהם של ישראל וכי הם עם-ה', ואף הם "עם-סגולה" ו"עם-עליון" על כל העמים, אשר נבחרו ע"י הקדוש-ברוך-הוא לייצג, בצורה בלעדית, את הבשורה האלוהית הגדולה בעולם (שמביאה לתיקון כל האנושות כולה), ואף גם להם, ורק להם, הובטחה לירושה ניצחית - בשבועה אלוהית - כל ארץ-ישראל כולה (ולא לזרים, ובפרט לא לעמי-ערב). ובעקבות כך, יכנע לבם הערל של כל העמים ויהיו מוכנים לקבל עליהם את עול מלכותו של הקדוש-ברוך-הוא בעולם, שבמרכזו יעמוד עם-ישראל הגדול, "עם חכם ונבון", אשר ישפיע במלוא עוצמתו מכוחו המוסרי (שכבר הותקן אצלו) עליהם לטובה, מבחינה חברתית, כדי להרים ולרומם אותם ממצבם המוסרי השפל ואף לתקן את כל דרכיהם ומעשיהם הרעים ("לתקן עולם במלכות שדי"), ובכך תגיע כל החברה האנושית אל תכליתה הסופית.
כוונת התנועה היא: להפיח ולעורר בעם-היושב-בציון רוח לאומית-ישראלית חדשה ומהפכנית, חזקה ותקיפה ביותר, המבוססת כולה על היהדות, אשר תחולל מהפך מחשבתי-רוחני גדול בישראל, ושכל מטרתה היא לעקור מהשורש מקרבנו את הנפש הגלותית (המדלדלת והמחלישה את העוצמה הלאומית-היהודית-הישראלית) ואף למנוע לחלוטין את כל השפעתה השלילית של תרבות המערב (המשחיתה, מבחינה מוסרית, את הנפש הישראלית-היהודית), ואף גם לתקן בצורה מלאה את כל המידות הרעות והמכוערות בקרב החברה הישראלית (ובפרט אצל אנשי-הציבור, אשר חייבים לעסוק בצורכי-ציבור רק ביושר ובאמונה בלבד). 
ישומה, מהלכה למעשה, של המהפיכה הרוחנית הגדולה הזו, יוביל את עם-ישראל – יחד עם אחדות-ישראל מלאה - לשינוי אמיתי וחד, וגם מן היסוד, מכל אותן דיעות והשקפות העולם הנפסדות והפסולות (אשר חדרו ונתקבלו, בצורה מוטעית, כיום בחברה הישראלית), המשבשות ומעוותות את כל עולם הערכים והמושגים של היהדות, והנן רווחות בקרב תנועות פולטיות ומיגזרים שונים בישראל, המשפיעות עדיין לרעה, בכל עוצמתן וחומרתן, על כל עולם המחשבה הלאומית-הישראלית ועל כל מהלך חיינו הלאומיים במדינת-ישראל, ובעקבות כך מתעכבת גאולתם של ישראל. אך עוצמתו הרוחני הגדול של שינוי יסודי זה, יביא לבסוף את עם-ישראל לידי תיקונו המלא, ואף יצעיד אותו קדימה - עם דיעות יהודיות טהורות, וגם עם פעולות מעשיות לאומיות אמיתיות - אל הגאולה, גאולת-ישראל השלימה, אשר תביא בעקבותיה, לכל האנושות כולה, את הבשורה הבינלאומית הגדולה המיוחלת, והיא: ,גאולת-עולם'.

ואלו הם עיקרי האידיאולוגיה האלוהית של עם-ישראל בעולם:
א. האמונה המוחלטת בהקב"ה: להאמין רק באל יחיד בעולמו, שברא את כל העולם כולו וגם מנהיגו, שולט ומשגיח עליו, והוא נקרא גם אלוהי-ישראל, שבחר בעם-ישראל מכל העמים להיות לו ל"עם סגולה", ונתן להם, לישראל, במעמד הר-סיני את תורתו (תורה שבכתב ותורה שבעל-פה), ואף הבטיח להם בשבועה את כל ארץ-ישראל הגדולה והשלימה, שגבולה משתרעת מנהר הנילוס ועד נהר הפרת.
ב. ריבוי כבוד ה' בעולם: בכל עת ובכל שעה, להרבות ולרומם, מעלה מעלה, את כבודו של הקדוש-ברוך-הוא בעולם, כי זה המטרה והתכלית של כל הבריאה כולה.
ג. עם-ישראל:
1. לטפח את ההכרה כי עם-ישראל הוא עמו הנבחר של הקדוש-ברוך-הוא, והוא "עם-סגולה" מכל העמים וגם "עם-עליון" על כל אומות-העולם.
2. להרים את כבודו הלאומי העליון של עם-ישראל בעולם, כמייצג והשליח היחיד של הרעיון האלוהי בעולם, כדי לתקן את האנושות כולה תחת מלכותו של הקב"ה בעולם.
3. להעניק במדינת-ישראל זכויות יתר לעם-ישראל, המוקנות להם על-פי התורה עדיפות על שאר אזרחי-המדינה הנוכריים (זהו רצון ה', כי כך הוא החליט וקבע לטובת בניו היקרים והאהובים עליו, ולכן אין כאן גזענות כלל!).
4. אחדות ישראל - לאחד ולא לפלג את כל עם-ישראל למען מטרות משותפות קדושות לאומיות-ישראליות.
ד. אהבת-ישראל: לפעול תמיד באהבה ובשלום וברעות כלפי כל יהודי, ובתנאי שלא יבגוד בעם-ישראל או בארץ-ישראל או במדינת-ישראל, ולא יחטיא את הרבים. ולכן, חייבים לפעול תמיד למען ריבוי אהבה וכבוד הדדי בין יהודים.
ה. אחדות האומה: להגביר ולחזק תמיד את השלום הפנימי בעם-ישראל במדינה, ולעומת זאת לנטרל כל הזמן את כוחות הרשע, שמלבים שינאת חינם ופירוד בישראל. ולכן, חייבים לפעול תמיד באהבה למען איחוד האומה בין התנועות והמיגזרים השונים בישראל ("ימין" "שמאל". "חרדים", "דתיים", "מסורתיים" ו"חילונים"), בכל מקום ובכל זמן, למרות חילוקי הדיעות בין המחנות היריבים השונים. אחדות האומה הישראלית - היא התיקון האמיתי של שינאת החינם, שבגללה נחרב בית-המקדש השני וגלינו מארצינו קרוב ל-2000 שנה. לפיכך, בית-המקדש השלישי לא יבנה לעולם בפירוד ובפילוג האומה אלא רק באחדות אמיתית ובאהבת חינם.
ו. גאולת ישראל: לקדם ולזרז תמיד לפי רוח היהדות את הגאולה, גאולת ישראל השלימה. יש חילוקי-דיעות, האם בעבר הגאולה החלה או לאו, אך כיום יש הסכמה כללית, ואין מחלוקת יותר, שאנו נמצאים בזמן הגאולה או על סף הגאולה. לפיכך, כולם מאמינים שהגאולה השלימה תתרחש על-ידי משיח בן-דוד בקרוב ממש. האמונה בביאת המשיח, שהמשיח יבוא ויגאל אותנו, וגם נחכה לו בכל יום שיבוא.
ז. ירושת ארץ-ישראל:
1. להגביר את עוצמתו וגבורתו הצבאית של עם-ישראל כנגד כל אוייבי-ישראל הערבים, ובעיקר נגד שילטון המחבלים של החמס ואש"פ, עד כליונם הסופי, ולכבוש מהם את כל השטחים שניתנו להם ב"טעות" ע"י ממשלות-ישראל, ולאחר מכן להחיל את הריבונות והשילטון הישראלי על כל השטחים הכבושים והמשוחררים הללו ולהתיישב בהם.
2. להכיר בזכות הבעלות הבלעדית של עם-ישראל על כל ארץ-ישראל הגדולה והשלימה.
3. לתקן מהשורש את חטא עשרת המרגלים, שהוציאו דיבה רעה נגד ארץ-ישראל, ומאז נחרבה ונהרסה בכך כל ההיסטוריה היהודית-הישראלית ("בכיה לדורות").
4. לעודד עליה המונית לארץ-ישראל המובטחת, כדי להתיישב בה.
ח. האידיאולוגיה של ארץ-ישראל השלימה: לחזק במאוד מאוד בעם-ישראל את הרעיון הגדול של ארץ-ישראל השלימה, על כל גבולותיה התנ"כיים, המשתרעים מנהר הנילוס (במצרים) ועד נהר הפרת (בעירק). לפיכך, תנועתינו תפעל תמיד בכל כוחה ועוצמתה למען קידום הרעיון הגדול של שלימות ארץ-ישראל, כדי שיצא מן הכח אל הפועל, בכיבושה של ארץ-ישראל והתיישבות בכל מרחביה ("מצוות ירושת ארץ-ישראל"), וגם נתנגד בכל תוקף לכל מסירת שטחים מארץ-ישראל לאוייבינו הערבים ("אף שעל").
ט. תורת-ישראל: נפעל תמיד בכל העוצמה למען חיזוק והעמקת ערכי היהדות בכל מקום במדינת-ישראל, כדי לתת למדינת-ישראל צביון יהודי אמיתי, ולא ערכים אוניברסליים, שיש בהם סתירה לרוח היהדות (כמו למשל, ביטול האיסור של משכבי-זכר, התבוללות בין העמים, נתינה חופש מוחלט לפרט).
י. מלחמה נגד הרפורמים: לפעול תמיד ברוח היהדות! ולכן אסור לעולם לסבול את הרעיונות הליברליים-החופשיים האנטי-יהודיים של הרפורמים בישראל (כמו למשל, הסכמה ועידוד להתבוללות, פעילות נגד הכיבוש הישראלי ביהודה-ושומרון, פעילות לטובת האוייב הערבי, הכרה בנישואין אזרחיים), אשר סותרים את רוח היהדות ואת השכל הישר.
יא. האמונה בשכר ועונש: להאמין באמונה שלימה, שיש לכל אדם גמול טוב או רע על כל מעשיו בחייו, הן בעולם-הזה והן בעולם-הבא. ולכן, האדם יזכה לקבל שכר טוב על כל אחת ממצוות-התורה או על כל מעשה טוב שיעשה בעולם-הזה, ולהבדיל הוא יענש על כל עבירותיו שיבצע.
יב. חינוך הדור לטוהר המחשבה והמעשה: לפתוח במלחמה כוללת ומקיפה, עיקשת ומתמידה, נגד עולם של הפורנוגרפיה (תמונות וסרטי עירום, וספרות זימה – שאסור לשווק ולמכור אותם בציבור ; בתי-קולנוע ומועדונים ופאבים המיועדים לזנות ולפריצות – שחייבים לסגור ולנעול אותם מיידית), שהרי כל מטרתה הבלעדית של הפורנוגרפיה היא לעורר הנאה רגעית וגירוי מיני זול, ולפי התורה יש בכך איסור חמור - כי העיסוק בכך מקלקל ומשחית מאוד מבחינה מוסרית את כל החברה הישראלית בצורה קשה ביותר, ובפרט את הנוער הישראלי, אשר לצערינו מדרדר מדחי אל דחי, והופך אותו לגס-רוח בניבול-פה (במילים גסות), ואף גורם לאלימות מינית כלפי נשים. ועל כן, אין ברירה, אלא חייב כל יהודי לקדש ולטהר את עיניו ומעשיו מכל המראות והמעשים האסורים הללו.
לעומת זה, חייבים ליצור אלטרנטיבה אמיתית לכך ולהקים ערוצים טובים וכשרים, שיעלו בהם תוכניות ערכיות ברוח היהדות, אשר תבלום את ההדרדרות החברתית הזאת ותקדש ותטהר את חיינו הלאומיים-היהודיים.
יג. איסור החמור של משכב-זכר: חייבים לדעת, שלפי התורה משכבי-זכר הוא גילוי-עריות ממש, והוא מתועב ביותר, אפילו יותר חמור מאיסור אשת-איש, וחייבים לפי הדין להיהרג ולא להכשל בחטא החמור הזה. לפיכך, אסור להפגש עם אחת מקהילות הלהטב"ים או ראשיהם או מי שדוגל בכך, כי יש בכך נתינת לגיטימציה למעשיהם הרעים והמכוערים, אלא אם כן הם חפצים לתקן את עצמם ולהפסיק לגמרי מלחטוא בחטא החמור הזה.
וכן, חייבים לפעול אצל כמה מהמפלגות הקיימות בכנסת, שהם יבטלו אצלם את התאים הלהטב"ים בתוך מפלגתם, מפני עידוד של גילוי-עריות (שהרי אף מפלגה לא תקים תא שהוא מעודד משכב עם נשים נשואות).
יד. מוסר יהודי: המוסר - הוא עיקר העיקרים! שהרי כל התנ"ך כולו מלא מוסר!
לכן, תנועתינו תפעל תמיד בכל מקום בצורה מוסרית, ולא תסטה מן הדרך הטובה והישרה, אשר יכולה לגרום לפגיעה בזולת או בציבור או במדינת-ישראל ובחוקיה (כמובן, שאין החוקים הללו סותרים את רוח היהדות).
אם הימין האמיתי רוצה לשלוט במדינה במקום כל הכוחות הפוליטיים הנוטים שמאלה (שהשחיתו מבחינה מוסרית את דרכם) - חייב הוא להיות קודם כל מוסרי ביותר, וגם לשמש דוגמה אישית בכך.
טו. מידות טובות: לשפר ולתקן את כל המידות הרעות והמגונות, ובפרט את מידת הגאווה - להיות שפל מאוד, ולא להתפאר ולא להתנשא על הזולת, ואת מידת הכעס – לשלוט ברוחנו ולהיות סבלנים הרבה כלפי הזולת. וכן, לחזק את היושר האישי - לפעול עם הזולת בדרך מוסרית והוגנת, מתוך לב טהור ובניקיון כפיים, תוך מניעת גניבה וגזל ; לחזק את היושר הציבורי - לעשות צדק חברתי, ולא לגרום עוול כלפי אדם או ציבור ; להנות רק מיגיע כפינו - להיות עצמאיים, ללא כל תלות בזולת או במעצמה עולמית, כמו ארצות-הברית ; סיוע למעוטי-יכולת – להרבות מאוד בנתינה לשכבות החלשות של החברה ולא לקבל דבר מהזולת (ואם כבר מקבלים – זה על מנת לתת לנזקקים את מה שקבלנו!) ; להיות גיבורים ולא פחדנים - אסור לפחד כלל אלא להיות רק זהירים מסכנות, בנוסף להגברת מידת הביטחון הגדול והגמור בהקב"ה.
טז. מלחמה באוייבי-ישראל הערבים: לפתוח בנחישות במלחמה קשה ואכזרית ביותר, ב'אגרוף של ברזל', נגד כל אוייבי-ישראל הערבים, ובעיקר נגד שילטון החמס ואש"פ, עד השמדתם וחיסולם המהיר, הסופי והמוחלט.
יז. תקשורת עויינת: להרחיק ולסלק, מכל תפקיד ומשרה, את כל השדרנים השמאלניים הקיצוניים ברדיו ובטלוויזיה הממלכתית, ובפרט את בעלי ההשפעה על דעת הקהל הישראלי, אשר מנצלים את תפקידם לרעה ויוצרים בזמן השידור קשר של אחווה וידידות עם אוייבי-ישראל הערבים, בכירי ודוברי החמס ואש"פ, משום שיש בפשע הזה נתינת לגיטימציה והכשר לאוייב הערבי לרצוח יהודים.
לפיכך, חייבים לגנות ולהוקיע תמיד את כל השדרנים הרעים הללו בכל מקום, כי זאת פגיעה חמורה ביותר בביטחון ישראל ובכבודו הלאומי של עם-ישראל, וגם חצו בכך בחוצפתם הגדולה את הקווים האדומים הלאומיים, שהרי שום מדינה נורמלית בעולם לא תסבול את ההתנהגותם הנפשעת הזאת (כמשתפי פעולה עם האוייב, כסייעני-טירור), ולכן אסור בשום-אופן להתפשר איתם עד שהם יסולקו לחלוטין (מתפקידם לשדר).
לעומת זה, חייבים לבנות מערכת תקשורת ממלכתית אמינה, המייצגת נאמנה את רוב החברה היהודית במדינה, והיא תעודד קשרי אחווה ואהבה בין כל המיגזרים בעם-ישראל וגם תמנע בתוקף כל עידוד של אוייבינו הערבים בערוצי השידור הממלכתיים.
יח. עקירת מוקדי הכח השמאלניים: לסלק בדרך דימוקרטית את כל השמאלנים הקיצוניים אשר שולטים בכל מוקדי הכח במדינה ולהחליפם ביהודים הנאמנים באמת לה', לתורת-ישראל, לעם-ישראל ולארץ-ישראל. ולכן, חייבים אנו להילחם בכל העוצמה והתקיפות בכל מוקדי הכח השמאלניים במדינה, שהשתלטו עליה ע"י הון עתק של כספים בינלאומיים זרים, עד שלא תהיה להם כל השפעה רעה על דיעותיהם או מעשיהם של אזרחי המדינה.
עיקר המלחמה תנוהל נגד הפעילות הגדולה והנרחבת של האירגון האנטי-ישראלי "הקרן החדשה לישראל" ו-990 עמותיו (כמו "בצלם", "שוברים שתיקה", "רבנים למען זכויות-אדם" ו"עדאלה"). לכן חייבים להוציא את האירגון "הקרן החדשה לישראל" וכל עמותיו הרבים מחוץ לחוק.
יט. מלחמה בשופטי הבג"ץ השמאלניים - "שודדי-ים משפטיים": רוב שופטי-הבג"ץ הם קבוצת שופטים שמאלנית קיצונית ביותר, אך שולית, אשר מנותקת לגמרי מן העם והארץ, והם לצערינו אינם עושים צדק מבחינה לאומית-יהודית אלא הם המְפַגְּעִים והמזיקים הראשיים של המדינה היהודית, אשר מגינים על זכויותיהם של המחבלים הערבים, ונותנים לגיטימציה חוקית לגיס-החמישי הערבי בכנסת-ישראל (חברי-הכנסת הערביים מצהירים בגלוי על תמיכתם בטירור הערבי כנגד המדינה היהודית!), מאשרים מסירת שטחים מארץ-ישראל המובטחת לאוייבינו הערבים, וגם מאשרים שיחרור מחבלים שרצחו יהודים בפעילות טירור, מבטלים ביהירותם חוקים חיוניים בכנסת-ישראל שחוקקו מפלגות הימין לטובת עם-ישראל וארץ-ישראל (כמו למשל, הגבלת המסתננים והסדרת ההתיישבות היהודית ביהודה-ושומרון), המחזקים בפועל את השליטה והריבונות של ישראל, כמדינה יהודית. ממש דיקטטוריה שיפוטית! כי הרי הם, כקבוצת מיעוט, השתלטו, בניגוד לחוק, על כל ערכיה הלאומיים של המדינה ומכתיבים וכופים בכח את האידיאולוגיה השמאלנית הרעה והמעוותת שלהם.
לפיכך, בדרך דימוקרטית, חייבים מייד להחליפם ולמנות במקומם שופטים כשרים והגונים, השופטים על-פי עקרונות המוסר היהודי, אשר ידאגו באמת אך ורק למדינה היהודית בלבד ולא למהרסיה ולמחריביה. בנוסף לכך, יש לפתוח בכל העוצמה מלחמה נגד השפיטה האנטי-יהודית של שופטי הבג"ץ השמאלני, עד שיהפך לבית-משפט יהודי אמיתי, המבסס את המשפט הישראלי אך ורק לפי המשפט העיברי (המבוסס על המשפט היהודי לפי תורת-ישראל), ולא לפי המשפט הבינלאומי, הסותר את רוח היהדות.
כ. צבא-ישראל: להכיר בחשיבות תפקידו העליון הרוחני והפיסי של הצבא היהודי במדינת-ישראל:
1. המעניק הגנה טובה לאזרחי ישראל מפני כל אוייבי-ישראל.
2. הכובש את כל שטחי ארץ-ישראל שנמסרו לשילטון החמס ולרשות ה"פלשתינאית" והמחסל והמשמיד את כל המחבלים שלהם. אין צורך לציין, שכל מקום שנכבש – לא יוחזר יותר לאוייבינו.
3. ובשניהם, בהגנה על ישראל ובכיבוש ארץ-ישראל – מתקדש שם שמיים בעולם.
והאידיאל והחזון של משיח בן-דוד: לכבוש את כל שטחי ארץ-ישראל המובטחת, הגדולה והשלימה, אשר הובטחה לישראל בשבועה ע"י הקב"ה, ואשר גבול שטחה משתרע מנהר הנילוס (במצרים) ועד הנהר הגדול נהר הפרת (בעירק), וגם להשמיד או לגרש ממנה את כל אוייבי-ישראל הפיסיים והרוחניים.
כא. הגבורה יהודית: לטפח את הגבורה היהודית-הישראלית הלאומית ולבטוח בה' אלוהי-ישראל, כי רק הוא יגין ויציל אותנו מן האוייבים, ולא לבטוח ולהישען רק על כוחנו הפיסי בלבד (וברור, שהביטחון בה' יחד עם השתדלות לקראת ובזמן המלחמה – הוא הכח המנצח!) או על מנהיגים של מדינות-העולם, שהרי הם כידוע לא פועלים תמיד לפי שיקול דעת ענייני אמיתי אלא לפי אינטרסים מדיניים או כלכליים של מדינתם.
כב. גיוס לצבא ישראל: חייב כל יהודי להתגייס לשירות צבאי במדינת-ישראל כדי להגין על המדינה מפני אוייבינו הערבים (מפני פיקוח-נפש, ובעיקר הסכנה לחייהם של כלל האזרחים היהודים במדינה), ואף לכבוש במלחמה את כל שטחי ארץ-ישראל שנמסרו לאירגוני-הטירור הערבי: החמס ואש"פ.
הגיוס של החרדים ונשים לצבא - ידון בעתיד מול פוסקי וגדולי-ישראל, מפני אחדות האומה.
כג. מלחמה בסמים: לאסור באופן מוחלט בחוק הישראלי את השימוש והגידול של כל סוגי הסמים, גם הסמים הקשים וגם הקלים, כולל הסם הקנאביס (כל ההיתר בשימוש בסם הזה, יהיה רק באישור רופא מומחה לחולה שזקוק ממש לבריאותו בלבד, אך לא להנאתו כלל, כי שמא הוא יתמכר לסם הרעיל הזה ויסכן את חייו). חייבים לדעת, שכל הסמים כולם הם רעילים, כולל הקנאביס, והם מסוכנים ממש לכל אדם, והם לאחר זמן פוגעים קשות בגוף ובנפש, ואף בהדרגה הורגים אותו.
חייבים להלחם בכל העוצמה והתקיפות נגד כל הרשתות הסמים, אשר מפיצים סמים קשים וקלים בישראל, ובעיקר מעורבים בכך אוייבי-ישראל הערבים, מבית ומבחוץ, ולכן צריך להענישן בעונש כבד ביותר, כדי למגר לחלוטין את תופעת הסמים במדינה.
כד. עשיית צדק חברתי: לפעול לשם שמיים תמיד למען צדק ושיוויון חברתי, שהתקציב של המדינה (או עיר או ישוב או כפר או מושב) יחולק לפי כללים שיוויוניים ולפי קריטוריונים שווים, רק לטובת כלל הציבור, ולעולם לא על בסיס סקטוריאלי (כל דרך אחרת הוא גזל הציבור!). וכן, להילחם נגד כל אי-צדק ועוול שנעשה ע"י משרדי הממשלה (כגון: רווחה, משפטים, אוצר), עד שיוסר העוול לחלוטין.
לפיכך, אסור, באיסור חמור, להקים קואליציה עם איום תקציבי למען מוסדות ומקומות תורניים (ישיבות, בתי-כנסת, מקוואות, ועוד), מפני גזל כספי-הציבור, אשר גם גורם חילול ה' בכך, אלא רק להתנות את הכניסה לקואליציה כדי לחזק ולתגבר יהדות אמיתית בכל המוסדות הממלכתיים של המדינה.
כה. עונש מוות למחבלים: לפעול בחקיקה בכנסת למען הטלת גזר-דין מוות לכל מחבל ערבי שרצח ישראלי, במקום עונש של מאסר עולם כיום, משום שכל המחבלים הם טרוריסטים, שפועלים בשליחותם של אוייבי-ישראל הערבים, כדי לקעקע או להשמיד את המדינה היהודית.
יהודי שהרג ערבי לא יוגדר לעולם כמחבל, כי הרי הוא לא נשלח ע"י האוייב הערבי, שמטרתו הסופית היא לחסל ולהשמיד את מדינת-ישראל.
כו. איסור הפגישות עם מחבלים: לפעול בחקיקה בכנסת, שכל אזרח ישראלי שנפגש עם מחבלים או בכיריהם (כמו אש"פ, החמס והחיזבאללה) או עם אירגונים בינלאומיים העויינים את מדינת-ישראל (כמו תנועת החרם העולמי האנטי-ישראלית B.D.S.) ללא רשות וללא סמכות (רק ההנהגה בישראל, ראש-הממשלה או מממשלת-ישראל, היא הסמכות השילטונית הבלעדית של המדינה!), או תומך ומזדהה בפעילותם נגד המדינה - הוא יחשב לבוגד במדינה, ואם הוא חבר-כנסת או שר או נשיא – תוסר מייד החסינות שלו כדי להעמידו לדין על עבירת בגידה.
כז. ביטחון המדינה: תינתן אפשרות לכל איש-ביטחון להרוג ולחסל כל מחבל, אפילו גם מחבל מנוטרל, והוא לא יעמוד לדין לעולם על כך.
הוראות פתיחת אש נגד מחבלים חייבות להיות ברורות לחלוטין, ולכן כל מחבל שתקף יהודי או סייען לרוצחו – דינו דין מוות! ולכן חייבים להרוג אותו מייד בזירת הרצח, ולעולם לא להשאירו חי.
כח. איסור הנפת דגלי אש"פ והחמס: לחוקק חוק בכנסת, שכל מי שמזדהה או מפגין עם דגלי האוייב הערבי, כמו אש"פ או החמס או החיזבאללה, יענש בעונש חמור ביותר, כאדם התומך באירגוני-טירור נגד המדינה, שהרי כל מטרתם של האירגונים הללו לחסל ולהשמיד את מדינת-ישראל.
 שאלה: מהו ההגדרה של מחבל?
 תשובה: רוצח או רוצחת שפועלים בשליחותם של אירגוני-הטירור הערבים או מדינות-ערב כדי לרצוח יהודים או סייענים לישראל (משתפי-פעולה גויים, הפועלים לטובת המדינה), וכל מטרתו הבלעדית היא: לחתור תחת קיומה של המדינה היהודית ולהשמידה.
כט. חוק השבות: בחוק השבות יוגדר רק יהודי או יהודיה שנולדו לאם יהודייה או גוי שנתגייר כהלכה. הסמכות להגדיר מיהו יהודי או לגייר גויים תיקבע לפי ההלכה היהודית רק על-ידי הרבנות הראשית לישראל בלבד (כדי למנוע גיורים קונסרבטיבים או רפורמים, שהם לא כהלכה).
ל. בניין בית-המקדש השלישי: התנועה מאמינה שעל הר-הבית יבנה בעתיד בית-המקדש השלישי, והוא יהיה גם בית-תפילה לכל העמים. בית-המקדש הוא המקום הקדוש ביותר בארץ-ישראל, ולכן חייבים לעשות כל מאמץ והשתדלות להעביר בפועל למדינת-ישראל את השליטה והניהול המוחלט על מתחם בית-המקדש והר-הבית, ובכך להסיר את החרפה והביזיון הלאומי-היהודי של שילטון זר ערבי עויין על המקום הקדוש הזה.

המטרה הסופית של פעילות התנועה היא: להרבות את כבוד ה' בעולם.
וכדי להגשים ולממש את המטרה העליונה והנשגבה הזאת, צריך לפעול רבות ובהתמדה אינסופית למען שלימותם של עם-ישראל, ארץ-ישראל ותורת-ישראל.
עם-ישראל – הוא עם קדוש והעם הנבחר, שנבחר מכל העמים ע"י הקב"ה, והוא עם-סגולה מכל העמים וגם עם-עליון על כל העמים כולם.
ארץ-ישראל – היא ארץ הקדושה, שהשכינה האלוהית שורה בה, והיא ארץ טובה ביותר, שהצטיינה בסגולתה ובמעלתה העליונה לגדל, לפתח ולטפח, את עם-ישראל למען יעודו האלוהי הגדול בעולם.
תורת-ישראל – היא האידיאולוגיה האלוהית, שניתנה במיוחד לעם-ישראל במעמד הר-סיני. כדי לתקן את עם-ישראל ואת כל האנושות כולה תחת שילטון מלכותו של הקב"ה בעולם.

 עקרונות התנועה – ביחס לפעיליה:
א. חייב כל פעיל להאמין באידיאולוגיה של ארץ-ישראל השלימה.
ב. כל פעיל חייב לפעול ברוח היהדות, ולעולם לא יתייצב נגדה או ילחם בה.
ג. חייב כל פעיל להיות אדם מוסרי, שפועל תמיד למען האידיאולוגיה האמיתית של התנועה על בסיס מוסרי, כדי שלא יסטה מהאידיאולוגיה ויבחר לעסוק ב"כיסאולוגיה". המוסר האישי של כל פעיל עומדת בראש מעיינה של התנועה.
ד. חייב כל פעיל לא לנבל את פיו (היינו: שלא ישתמש במילים גסות) ולא לקלל שום יהודי, אלא אדרבא יכבד כל יהודי באשר הוא יהודי, גם כאשר הוא עצמו או חברו מותח עליו ביקורת חריפה על דבריו או על מעשיו הרעים.

 קווים אדומים - ביחס להתנהגות הפעילים:
א. כל פעיל שלא נאמן לארץ-ישראל השלימה או הוא בעל דיעות שמאליות או נוטה למפלגות המרכז - לא יוכר כפעיל בתנועה.
ב. כל פעיל שלא יהיה מוסרי כלפי הזולת או כלפי חוקי-המדינה (כמו למשל, אם הוא מעלים מס-הכנסה מהמדינה) או פוגע ברכוש הצבא - לא יוכר כפעיל בתנועה.
ג. כל פעיל שיפעל נגד היהדות (למשל, אם הוא במתקני התנועה יחלל שבת וחגים במסגרת פעילותו בתנועה או תומך ומצדד בכך) - לא יוכר כפעיל בתנועה.
ד. כל פעיל שיתמוך ברעיונות הליברליים האנטי-יהודיים של הרפורמים או של הגויים - לא יוכר כפעיל בתנועה.



 כל הפעילים יהיו מורכבים מכל המיגזרים: "חרדים", "דתיים", "מסורתיים" ו"חילוניים", והעיקר שיהיו נאמנים למצע התנועה ושישמרו במסגרת הפעילות שלהם על רוח היהדות.

 כל הסבל הגדול והנורא שהונחת על עם-ישראל במשך כל ההיסטוריה היהודית-הישראלית נבע מהשחתת המידות ומחוסר פעילות כלל-ישראלית לשם-שמיים, שהוא למען ריבוי כבוד ה' בעולם. השפלות המוסרית ואי פעילות ציבורית למען כבוד ה' התעטפו באיצטלה של יראת-שמיים, אך לאמיתו של דבר הכל נובע מתוך אינטרסים אישיים או סקטוריאליים.

 תנועת "טובת ישראל" תפעל לגיוס כספים בארץ ובעולם למען התנועה (להרצת פעילות התנועה) ולגיוס פעילים רבים (למען פעילות בשטח), שיעסקו בהעצמת כח ופירסום גדול ורחב לתנועה (למען הרעיון הגדול של "ארץ-ישראל השלימה") וגם יפעלו למען נזקקים ומעוטי-יכולת ולטובת החברה הישראלית בתחומים שונים ומגוונים (שהיא פעילות "לשם שמיים" בלבד, שאין בה אינטרסים אישיים או סקטוריאליים כלל), כדי להשפיע על כל המערכת הפוליטית למען שלימות עם-ישראל וארץ-ישראל ותורת-ישראל, שהתכלית הסופית היא: ריבוי והרמת כבוד ה' בעולם.


 תיאור התנועה ברשתות החברתיות:
תנועת "טובת ישראל" - תנועה אידיאולוגית יהודית-ישראלית מהפכנית, אשר כל מטרתה לחולל מהפיכה שקטה, שבו כל חבריה יפעלו אך ורק לשם-שמיים בלבד (ללא אינטרסים צרים, אישיים או סקטוריאליים) לטובת כל עם-ישראל כולו, ולמען שלימותה של ארץ-ישראל השלימה (על כל גבולותיה התנ"כיים, מנהר-הנילוס, במצרים, ועד נהר הפרת, בעירק), ולמען הנחלת יהדות מקורית אמיתית לכל יהודי (בדרכי-נועם, שאין בה כפייה - כמובן), תוך השמת דגש חזק מאוד על יושר אישי ועשיית טוב למען החברה ("עשה טוב"), וקבלת תנאי מוסר יהודיים מינימליים ("סור מרע"). והאידיאל הסופי והנכסף של התנועה הוא: להרבות את כבוד ה' בעולם, אשר יוביל אל גאולת-ישראל השלימה ואף אל גאולת העולם לכל האנושות כולה.
תנועה זו מתאימה לכל יהודי בעם-ישראל: "דתי", "חרדי", "מסורתי" ו"חילוני" - רק שיאמין בדרכה האידיאולוגי וגם יקבל את כל עקרונותיה, אשר מנוסחים ומוגדרים היטב במצע.
כל חברי התנועה מחוייבים לכתוב פוסטים לפי רוח היהדות ולא להפיץ רעיונות או תמונות הסותרים את רוחה. לפיכך, ניבול-פה וקללות ולשון-הרע ותמונות לא צנועות - יפסלו מייד.

המנהלים הראשיים של התנועה הם:
בן-ציון גגולה – יו"ר התנועה.
יעקב ישראל כהן אור – מבקר פנימי של התנועה.