כתב נושא: **שאלו את גיל אברהם לתאריך 23 באפריל**  (נקרא 4018 פעמים)

0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.

Aaron

  • אורח
**שאלו את גיל אברהם לתאריך 23 באפריל**
« ב- : אפריל 16, 2007, 19:30:34 »
אשכול השאלות לגיל מתנהל כמו האשכול "שאלו את הימין האמיתי".
כל הודעה שאינה שאלה או פניה לגיל תמחק - כמו כן עפ"י בקשתו של גיל יוגבל האשכול ל 5 הודעות.
לאחר 5 הודעות האשכול ינעל - לכל גולש תותר רק הודעה אחת, במידה ונכתבו יותר מ 5 הודעות בטרם ננעל האשכול הודעות אלו ימחקו אוטומטית.
בברכה,
אהרון

בייקר

  • אורח
**שאלו את גיל אברהם לתאריך 23 באפריל**
« להגיב #1 ב- : אפריל 17, 2007, 00:25:55 »
גיל אברהם תודה רבה!
הערות והארות לגבי תוכניתך האחרונה המצויינת.
1.דברים שניתן ללמוד מהבדואים:סבלנות,נקמת דם אגב הכנסת האורחים במדבר מקובלת עוד מימי אברהם אבינו ומקובלת במסורת היהודית,יהודים מזרחיים דווקא ידועים כמכניסי אורחים.
הבדואים נאמנים לשבט,כשראש השבט כמו עמוס ירקוני או עבדול מגיד ח'יידר בשמו הערבי החליט ללחום עם השבט במלחמת העצמאות לצד היהודים והתגייס לצבא כל השבט התגייס.השיקול תועלתני והוא הצטרפות לחזק,פרנסה והצלת השבט בכל מחיר.
שי דרומי הראה דוגמא אישית כיצד מטפלים בגנבים בדואים,החוק האמריקני "ביתי הוא מבצרי "המאפשר לירות בפולש לבית הוא הדרך הנכונה.
2.2 ערבים ממליון שגינו את הטרור בערבית בפני בני עמם:א.המלך חוסיין בטלביזיה הירדנית בערבית אחרי הפיגוע בארם נהריים כשהיה כבר זקן וחולה בסרטן  ולא היה לו מה להפסיד וב.סריי נוסייבה שלא נחשב כמנהיג רציני אבל בא ממשפחה מכובדת.אבל נוסייבה תמך בהשמדת ישראל באמצעות מדינה פלשתינית+זכות השיבה.כלומר יש כאן עורמה ומשחק :"השוטר הטוב והרע"
היוצא מהכלל כאן המעיד על הכלל ועל צדקת דבריך והגורם לו הוא חינוך מערבי:המלך חוסיין התחנך בבריטניה ונוסייבה בארה"ב כמדומני.

מנותק zipora

  • חבר(ה) מוסמך(ת)
  • *
  • הודעות: 287
**שאלו את גיל אברהם לתאריך 23 באפריל**
« להגיב #2 ב- : אפריל 17, 2007, 14:17:36 »
לגיל  אני מעתיקה מה שכתבתי בפורום.

אני רוצה לספר סיפור קטן. אני גרה על יד כמה ישובים בדואים. והיחסים כאילו טובים מאד. יום אחד נסעתי באוטובוס ואשה נכה נסעה בו גם.
היא נגשה לנהג והשאירה לרגע על הספסל שקית של סלקום. תוך שניה חבורה של נערים מהישוב הבדואי העלימה את השקית. אני לא יודעת מהיכן לקחתי את האומץ כי אני די אשה פחדנית אבל נגשתי אליהם ואמרתי להם שהם מאד גיבורים על אישה נכה ואם הם לא מחזירים מיד את השקית האוטובוס נוסע למשטרה. הנהג שגם הוא היה בדואי לא הוציא מלה מהפה. רק נוסע יהודי אחד הצטרף אלי. בכל אופן אני מוכרכה לציין שהיה בין הנערים אחד עם מצפון והם החזירו את השקית. אני מכירה את הפילוסופיה הזאת שלגנוב מיהודים זה בסדר. כיום כל המשטרה מלאה בבדואים וליהודי לא קל להתלונן. בכל אופן כדאי לא לשכוח שזה שרצח את הנערה מיובלים היה בדואי והחבורת אנסים בצפון  גם הייתה בדואים. אני מודה ומתוודה שקשות לי ההכללות האלו כי אני גדלתי על זה שכל בני האדם שווים והאמת שבמגע שיש לי בחיי יום יום עם הבדואים אין שום בעיות  להפך פעם נתקעתי עם האוטו והם עזרו לי ויש לנו גם קשרים אישיים טובים עם כמה מהם. אבל אני לאט לאט רואה את ההקצנה אצלם וזה מפחיד. ומה שאני יודעת על האיסלם בכלל עושה לי חררה. ואני מודה שלאור החינוך שקבלתי, שאני לא חושבת שאני מסוגלת אישית לעשות להם משהו. ן

« עריכה אחרונה: אפריל 17, 2007, 20:31:40 על ידי zipora »

מנותק אילן208

  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 3483
  • Hebrewism returns
    • הערוץ שלי ביוטוב
**שאלו את גיל אברהם לתאריך 23 באפריל**
« להגיב #3 ב- : אפריל 17, 2007, 22:55:48 »
שבוע טוב גיל
אחד אני רוצה גם לציין שהבדואים הם טיפשים בדיוק כמו אחיהם הערבים אני יספר לך סיפור מצחיק בטיול בית ספר
יום אחד נסענו לטיול יומיים בנגב היינו באכסנייה ובמקרה המוכר היה בדואי חבר שלי ואני נגשנו אליו וחברי ביקש מסטיק ועוד כמה דברים לאחר מכן הבדואי התקשה לחשב כמה זה 13+1 כתב את זה על דף ואפילו שם לא הצליח לחשב עד שהשתמש במחשבון וסוף סוף הצליח אני וחברי ראינו את הדף שעליו היה כתוב 13+1 ואז ראינו את זה במחשבון.
זה רק מראה שזה לא עם כזה "מעניין" הרי אין להם אפילו את ההשכל הכי בסיסית שיכולה להיות כמו שאמרת על הטיול שהייתם בו בכפר בדואי אז הם יודעים לחלוב עזים ולהכין פיטות ביג דיל.
2.כשאמרת שהבדואים הערבים והדרוזים הם מוקש למדינה אז השאלה שלי מה דרוזים?
אז בסדר הערבים והבדואים הם מוסלים חוליגנים שהדת שלהם מצווה עליהם לעשות שטויות ופרעות אבל הדרוזים הם לא מוסלמים יש להם מן איזה דת משלהם אבל גם אמונה באל אחד אם אי לא טועה דרוזים זה שילוב של ערבים ויהודים כן אני יודע זה שילוב די חולני אבל לא אשמתם שנולדו כך ואין לי שום דבר נגד דרוזים הם לעולם לא קראו להשמיד את המדינה והם דווקא אנשים נחמדים
My life is here and here I wish to die,this is the place my fatherland!!!
לאסט אף אם:
http://www.last.fm/user/Ilanemous1881
יוטיוב:
http://www.youtube.com/user/Israelipatriot92

מנותק GY

  • חבר(ה) מוכר(ת)
  • *
  • הודעות: 161
**שאלו את גיל אברהם לתאריך 23 באפריל**
« להגיב #4 ב- : אפריל 18, 2007, 01:06:26 »
ב"ה
גיל שלום.
הצטערתי לקרא שוב ושוב תגובות שלך לדברים שכנראה נכתבו באתר של מרזל ע"י רוני ואחרים. אינני נכנס לשם ואינני קורא את הדברים מחשש לשון הרע, ולכן אינני יודע מה בדיוק נכתב. מה שאני יודע הוא שתנועתו של מרזל היא תנועה כהניסטית ימנית. נמאס לי לשמוע על מלחמות אגו והתנצחויות בין יהודים ימניים מנופחי אגו לבין עצמם, השמצות והשפרצות טינופת הדדיים. הייתי שמח לו נהגת בדחילו ורחימו מתוך אהבה ודרך ארץ.  אם חטאו באתר של מרזל בלשון הרע - חטאו פעם אחת. אתה לעומתם חטאת ארבע פעמים: ראשית שמעת על הדברים, שנית הלכת וחיפשת וקראת לשון הרע, שלישית הגבת על הדברים באותו המטבע ורביעית חשש שעשית מעשה ירבעם בן נבט בזה שפירסמת את דבריך והחטאת רבים: יש בדברים שהקלטת בשבועיים האחרונים חשש לשון הרע.
אין לנו בתנועות הכהניסטיות סמכות רבנית תורנית. רב אחד חשוב לנו יותר ממיליוני אתרי אינטרנט, ופורומים, וסרטים והקלטות בפליקס, ודירוגים, ובלוגים ואשכולות שרוב רובם הבל. לצערנו אנחנו מתמקדים בטפל, ואין להתפלא על פרי הביאושים לעיל.
במידה ותמשיך להקליט דברים שיש בהם חשש לשון הרע נגד יהודים ימניים, אני אצא במסע הזהרה לכל הפורום לא להאזין להקלטות שלך.
GY

מנותק אֵיתָן

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 5493
  • כל המרחם על ערבים,סופו להתאכזר על יהודים.
**שאלו את גיל אברהם לתאריך 23 באפריל**
« להגיב #5 ב- : אפריל 18, 2007, 07:54:55 »
שלום גיל ושבוע טוב


השאלה שלי השבוע היא:

1)מה דעתך על  התרבות המערבית(אמריקאית,אירופית וכדומה)?
אני אישית חושב שזה הביא אסון למדינה שלנו

תודה מראש
איתן
"מי שרוצה להיות יהודי, אי אפשר כי אם על ידי ארץ ישראל"