כתב נושא: חדשות טובות: דודו אלהרר מצטרף למפלגת זהות של משה פייגלין  (נקרא 3333 פעמים)

0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.

מנותק חיים בן_פסח

  • אדמין הפורום
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 8063
בס''ד

ערוץ 7 מדווח:

למפלגתו של משה פייגלין, 'זהות', מצטרף בימים אלה המוסיקאי והפובליציסט דודו אלהרר, עמו שוחחנו על המהלך ביומן ערוץ 7.

על המעבר מתנועת הליכוד בה תמך עד כה לתנועתו של פייגלין הוא מספר: "לפני כשנה ישבנו כמה חברים עם משה פייגלין בדירה בתל אביב ודיברנו מלב אל לב, שאלנו את כל השאלות והוא ענה את כל התשובות, ומאז ראשי כמרקחה, התלבטתי וחקרתי, עקבתי אחריו, קראתי את המצע של 'זהות', בדקתי את עצמי טוב והגעתי למסקנה שמתוך כל הבליל שיש לנו בארץ הוא האיש העקיב ביותר, שלא משנה את עמדותיו ואומר את הדברים בצורה פשוטה ולא מתלהמת ולכן החלטתי שאין מה להתלבט עוד ואני עבור אליו".

באשר למפלגה הקודמת, הליכוד, הוא אומר: "הליכוד זו מפלגה שניסתה לממש מדיניות שהיא נבחרה לשמה, אבל היא לא מצליחה והיא מיישמת את מדיניות השמאל. הגיעה העת להסתכל על המציאות בעיניים מפוקחות ולומר שכאשר רוצים לקיים מדינה ריבונית, דמוקרטית, נאורה, פלורליסטית וכו' ללא העמדת הזהות היהודית שלנו בראש אנחנו שומטים את הקרקע מתחת לקיומנו כאן. אין לנו הצדקה להקמת מדינת ישראל זולת היהדות גם כדת וגם כלאום. אלו הדברים הפשוטים ביותר. מי שאומר שהוא ציוני אומר את המילה ציון שזו ירושלים וזה הר הבית. הציונות קראה לעצמה כך כי רק חזון שנשען על מלמולי תפילה יהודית נשיאה בפזורה היהודית לאורך כל השנים, רק חזון כזה יכול היה להניע המונים, 'ותחזינה עינינו בשובך לציון ברחמים' אמרו בקהילות שלא היה ביניהן קשר במשך מאות שנים וכלם התקבצו תחת המטריה ששמה ציון. זו ציונות".

כשנשאל מדוע הוא בוחר במפלגה שלא התמודדה עם מבחן אחוז החסימה המהווה סיכון לא מבוטל ולא בוחר באחת המפלגות הקיימות, 'הבית היהודי' לדוגמא, הוא משיב ואומר: "לקחתי בחשבון את כל המפלגות וכל המנהיגים ומצאתי שמשה פייגלין הוא המנהיג היחיד שפיו וליבו שווים, ללא סתירות, הוא אומר דברים כפשוטם ללא כחל וסרק. לא לחינם הוא ירד לעמקים ומצא את הסיבה לקיומנו כאן – זהות, שמשמעה היות זה עצמו, מה שזה זו הזהות, זהות זו האמת ללא קישוטים ותירוצים. הפוליטיקה של סידורים והתקפלויות ואמירות, זה לא עובד עליי".

באשר ל'בית היהודי', אומר אלהרר כי "ביום שנפתלי בנט קשר את עצמו עם יאיר לפיד, שם הוא גמר איתי. אני לא יכול להבין אדם שהולך אל הקצה השני רק כדי לעשות מהלך פוליטי, אפילו נגד האמת של עצמו. אני לא שוכח לו את זה".

למי שתוהה אם רמת מעורבותו של אלהרר בפוליטיקה תגיע עד לכדי מעורבות אקטיבית של ממש, ואולי מקום ברשימת 'זהות' לכנסת, אלהרר מבהיר שלא כך הם פני הדברים. "אני לא מתכוון להיות פעיל, אלא רק להשמיע את דעתי. אני מקווה שזה שאני כותב בפייסבוק או מדבר עם חברים אוכל לעזור גם כך מבלי להיכנס יותר מדי פנימה. אני לא מתכוון לוותר על העיסוקים המוסיקאליים שלי".

להערכתו של אלהרר, בניגוד למקובל בפוליטיקה שבה טשטוש העמדות נועד להכיל כמה שיותר תומכים לרעיון מפלגתי או מנהיגותי אחד, רוחו של העם נכונה לקבל אדם שמציב עמדה חדה וברורה. "נקעה נפשו של העם הזה מטשטושים למיניהם, מאמירה כזו היום ואחרת מחר. הצבעתי לליכוד ואני רואה למה אנשים נוהרים להצביע לנתניהו. זה לא מאהבת מרדכי. התקשורת היא שדוחפת אנשים לזרועות נתניהו. אנשים מצביעים לנתניהו לא כי הם תומכים בו אלא כי הם מתנגדים לדרך השמאל שמתנפל על הלאום, הימין וכל מה שמזכיר משהו יהודי. הדברים מתבהרים, מגיע נוער חדש שרוצה לברר למה אנחנו פה בכלל והדברים מחלחלים. אני מאמין שהגיע זמנו של משה פייגלין עם המצע המפורט שלו. מותר לבחור בדבר ישר הגון ולא מטושטש".