כתב נושא: שר בכיר בממשלה: "מריחים באוויר שעידן נתניהו מתקרב לסיומו"  (נקרא 1988 פעמים)

0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.

מנותק Torah

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) מקצועי(ת)
  • *
  • הודעות: 912
עד כה שרי הממשלה הקפידו לשדר מסר מאופק לפיו ראש הממשלה ישרוד את החקירה והחשדות, אך לראשונה אומר שר בכיר בממשלה לחדשות 10 כי במערכת הפוליטית חושבים כבר על היום שאחרי. "הפרטים החדשים הם משני משחק, צריך להיערך לרגע שאחרי עידן נתניהו", הוא אמר


מגבים אבל בראש כבר מתכוננים ליום שאחרי? שר בכיר בממשלה אמר הערב (רביעי) לחדשות 10 כי במערכת הפוליטית כבר מתחילים לחשוב על הרגע שאחרי שלטונו של ראש הממשלה בנימין נתניהו.
זאת כמובן על רקע החקירה בנוגע לשתי פרשות שונות – פרשת המתנות שקיבל נתניהו מאנשי העסקים ארנון מילצ'ן וג'יימס פאקר, ופרשת מוזס. "הפרטים החדשים הם משני משחק, מריחים באוויר שעידן נתניהו מתקרב לסיומו", אמר אותו שר בכיר.
דברים אלו באים כמנגינה שונה ביחס למסר שהקפידו שרי הממשלה לשדר עד כה לפיו ראש הממשלה ישרוד את החקירה והחשדות. "צריך להיערך במערכת הפוליטית ליום שאחרי נתניהו", הוסיף אותו שר.
אחת סיבות להרהורים הללו שנשמעים לראשונה עשויים להיות הפרטים שממשיכים לצוץ מתוך הפגישה בין נתניהו למו"ל ידיעות אחרונות ארנון (נוני) מוזס. הערב פורסם בחדשות 10 כי במהלך הפגישה הם דנו בין השאר בסוגיית היקף המודעות המסחריות ב"ישראל היום".
לגבי החשדות - נראה שבשלב זה יש במשרד המשפטים קונצנזוס לגבי החשד החמור נגד מוזס. בהקשר לנתניהו ההתלבטות גדולה יותר בכל הנוגע לסעיף המתאים לו. חלק טוענים כי מדובר בקבלת שוחד. מנגד, יש כאלה שיטענו כי מדובר בהפרת אמונים.
בינתיים, הגרסה של נתניהו היא כי כל מה שנאמר בשיחה בינו לבין מוזס היה על מנת לחשוף את ההתנהלות של מו"ל ידיעות אחרונות. עם זאת, גורמי אכיפה התייחסו לסוגיה ואמרו שגרסת נתניהו היא לא הראשונה שנאמרה במהלך החקירה ויש לכך משמעות.
מוזס עצמו צפוי להגיע לחקירה נוספת כבר בימים הקרובים. במהלך החקירה הזו הוא צפוי להתבקש להתייחס לגרסה של נתניהו, שכן יש הבדל בגרסאות של השניים. בין השאר, בנוגע לשאלה מי מהם יזם את הפגישה.

מנותק zelhar

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 4293
ייתכן שהוא יובס בבחירות. מהחקירות האלה אני לא חושב שייצא כתב אישום חמור שייאלץ אותו להתפטר.