כתב נושא: שמח בערוץ 10: רביב דרוקר נגד אורלי וילנאי וגיא מרוז ולהפך  (נקרא 1743 פעמים)

0 משתמשים ו- 2 אורחים נמצאים בנושא זה.

מנותק Torah

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) מקצועי(ת)
  • *
  • הודעות: 912
הפרשן המדיני טען כי בני הזוג הם חברים של סילבן שלום, שווילנאי תקפה מתלוננת אחת בפייסבוק ובעלה פנה אל אחרת ברשת החברתית. העיתונאית הגיבה במאמר משלה ואז דרוקר הביע את דעתו של סגנון העיתונות של השניים
[mg]http://www.maariv.co.il/HttpHandlers/ShowImage.ashx?id=352211&w=758&h=530[/img]

מהומה בבית הוורד: פרשן ערוץ 10 רביב דרוקר פרסם אתמול מאמר שקרא לשר סילבן שלום לפרוש מהחיים הפוליטיים וללכת הביתה. בין היתר, הוא טען במאמר שעמיתתו לערוץ 10, אורלי וילנאי, תקפה את מ' המתלוננת הראשונה נגד השר שלום.
בנוסף, הוא טען שבעלה של וילנאי, ושותפה להגשת תכנית הבוקר של ערוץ 10, גיא מרוז, שאל מתלוננת מרכזית נגדך שאלה תמימה על הקיר שלה בפייסבוק. "אולי הוא לא ידע שאפשר לשאול בפייסבוק באופן ישיר? אולי. מהצד שלה, ביודעה את קשרי החברות בין הזוג וילנאי ומרוז לבינך, היה קשה לפרש את זה שלא כמו מסר מהכיוון שלך", תהה דרוקר.

בתגובה פרסמה היום (שני) וילנאי מאמר תגובה בעיתון "הארץ", בו כתבה כי במאמרו של הפרשן "נפרסו שקרים אודותיי ואודות אישי גיא מרוז. דרוקר ביקש להטמיע את הרושם כאילו הילכנו גיא ואני אימים על נשים מפרשת סילבן שלום".




לדבריה, היא תקפה ולא דיברה עם המתלוננת מ'. "פרסמתי פוסט בפייסבוק שבו אני מביעה את דעתי על אחריותן של נשים להתלונן בזמן אמת. כתבתי על כך שלא יתכן שכולנו נסתער ונטרוף בני אדם לפני שהוכחה אשמתם", טענה.

על הטענות של דרוקר כלפי בעלה, כתבה וילנאי: "גיא חיפש את אותה אישה שהייתה מקורבת לשר שלום כדי לנסות לברר איתה אם היא יודעת במי מדובר. לא היה לו מושג בתחילת הפרשה שמדובר בה! היא לא ענתה לטלפון והוא שלח לה הודעה בפייסבוק. גלויה!! הוא לא הסתיר את זה!!... אבל שום דבר לא משנה כשאתה חדור מטרה נכון רביב? אגב את אותה אישה שהוא חיפש כדי לנסות לקבל ממנה מידע, גיא פגש עם בני הזוג שלום במקרה בטיול ברומא עם בתו זמן לא ארוך לפני התפוצצות הפרשה. האידליה בין שלושתם הייתה מרשימה, הוא לא העלה על הדעת שהיא זו שעברה את הדברים האיומים שהיא מספרת".

מאוחר יותר פרסם דרוקר מאמר תגובה לתגובה. לדבריו, גיא מרוז סימס לו שיתבע אותו אם לא יתנצל. הוא גם העביר ביקורת מרומזת על סגנון העיתונות של בני הזוג: "זה לא סוד שהעיתונות שלהם היא לא ממש הדבר שהייתי מלמד בבתי ספר לעיתונות. אני לא הייתי משמש עד אופי במשפטו של שלומי לחיאני, כפי שוילנאי עשתה. לא הייתי נכנס לקשרי חברות עם ג׳ודי וסילבן כפי שוילנאי ומרוז עשו ובוודאי שלא הייתי עומד מאחורי הכתבה הנוראית שלהם שניסתה להציב סימני שאלה על הרשעת קצב (דבר לגיטימי, אם הוא היה נעשה במינימום של מקצועיות)".