כתב נושא: חשד: בת 80 מרמת השרון התלוננה פעמיים נגד בעלה ונרצחה על ידו  (נקרא 1871 פעמים)

0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.

מנותק Torah

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) מקצועי(ת)
  • *
  • הודעות: 912
בן הזוג החשוד ברצח ניסה לשים קץ לחייו ונפצע באורח קל. הוא התקשר לבנו, שאינו מתגורר עמם, אמר לו כי פגע באמו, והאחרון הזעיק את צוותי החירום. בחודש שעבר הגישה הקשישה תלונות נגד בעלה, אולם בדיון בבית המשפט היא הסכימה לשהות עמו באותה הדירה, בחדרים נפרדים

 גבר כבן 80 חשוד שרצח הבוקר (רביעי) את אשתו ברמת השרון. גופתה נמצאה בדירת השניים ועל גופה סימני אלימות. פרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום נאלצו לקבוע את מותה של האישה. בעלה החשוד ברציחתה ניסה להתאבד וקיבל טיפול רפואי בזירה. הבוקר התקשר האב לבנו, שאינו מתגורר עמם, ואמר לו כי פגע באמו. בתגובה, הזעיק הבן את צוותי החירום. שוטרי סיור של תחנת גלילות, בפיקודו של סנ"צ אבי ברסנו,פרצו את הדלת וגילו את האישה ללא רוח חיים.

פרמדיק מד"א מעוז וגשל, שהגיע לדירה, סיפר: "בדירה שכבה אישה כבת 80 עם סימני אלימות בפלג גופה העליון. היא הייתה ללא רוח חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותה".

מהמשטרה נמסר כי המנוחה הגישה בעבר שתי תלונות בגין אלימות נגד החשוד. התלונות הוגשו במהלך החודש שעבר. החשוד נחקר זמן קצר לאחר הגשת התלונה והתיק הועבר לפרקליטות עוד באותו החודש. בנוסף לכך, המנוחה הוציאה צו הגנה בבית המשפט נגד בעלה. אולם בדיון שנערך במעמד שני הצדדים הסכימה המנוחה להישאר עם בן זוגה תחת אותה קורת גג אחת אך בחדרים נפרדים. בית המשפט אישר את הצו.