כתב נושא: אחרי בנט: ליצמן,כחלון,דרעי ושר מהליכוד יגישו "התפטרות"  (נקרא 1711 פעמים)

0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.

מנותק Torah

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) מקצועי(ת)
  • *
  • הודעות: 912
יו"ר הבית היהודי נפתלי בנט התפטר היום מהכנסת בהתאם ל'חוק הנורבגי הקטן' ובכך פינה מקום לשולי מועלם שתחזור לכנסת לאחר העדרות של חצי שנה
   בנט מגיש את ההתפטרות לסגנית יו"ר הכנסת נורית קורן



שר החינוך ויו״ר הבית היהודי הגיש ליו״ר הכנסת מכתב התפטרות לפיו בהתאם ל'חוק הנורבגי', הוא מבקש להתפטר מהכנסת ולהמשיך לכהן כשר החינוך. התפטרותו תיכנס לתוקפה תוך 48 שעות מהגשת המכתב.


בנט הוא הראשון מהשרים להגיש את התפטרותו, והוא עושה את זה היום, כדי שכבר ביום שני תוכל שולי מועלם להישבע אמונים לכנסת. כזכור, את 'החוק הנורבגי הקטן' יזמה הבית היהודי והוא מאפשר לשר אחד מכל מפלגה להתפטר מהכנסת. בהמשך צפויים לפרוש מהכנסת גם אריה דרעי (וייכנס במקומו אברהם מיכאלי), משה כחלון (אכרם חסון), יעקב ליצמן (יעקב אשר) ושר אחד מהליכוד (אמיר אוחנה).


מנותק Torah

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) מקצועי(ת)
  • *
  • הודעות: 912
בשבוע הבא: אריה דרעי יתפטר מהכנסת

במסגרת החוק הנורבגי הקטן, צפוי יו"ר מפלגת ש"ס, השר אריה דרעי, להגיש בשבוע הבא את התפטרותו מהכנסת לטובת אברהם מיכאלי. עוד צפויים לחזור למשכן: יעקב אשר ושולי מועלם-רפאלי






יו"ר מפלגת ש"ס, השר אריה דרעי, צפוי להגיש בשבוע הבא את התפטרותו מהכנסת וזאת בכדי לאפשר את כניסתו של הבא ברשימה, חבר הכנסת לשעבר אברהם מכאלי, למשכן הכנסת.

    השר נפתלי בנט הגיש מכתב התפטרות מהכנסת
    "בגללך הגז באדמה"; עימות בין שטייניץ לדרעי

על פי הדיווח באתר החרדי 'כיכר השבת', אישורו של החוק הנורבגי הקטן מאפשר לדרעי להתפטר כבר בשבוע הבא ולהחזיר את ייכאלי למשכן הכנסת באופן מיידי.

התפטרותו של דרעי צפויה לחסוך ממנו את ההשתתפות בדיונים הארוכים והמתישים במליאת הכנסת. כזכור, ממשלת נתניהו הרביעית מונה 61 חברי כנסת בלבד, עובדה שאינה מאפשרת חופש פעולה או היעדרות מישיבות המליאה.

בשיחה ל'כיכר השבת' אמר גורם בכיר בש"ס כי "זה לא סוד שזה מה שאריה רצה, ואכן זה מה שיקרה".

כאמור, אברהם מיכאלי אינו חבר הכנסת היחיד שצפוי לחזור לכנסת בעקבות אישורו של החוק הנורבגי הקטן. גם חבר הכנסת לשעבר, יעקב אשר, צפוי לחזור למשכן הכנסת ולכהן כח"כ מטעם 'יהדות התורה'.

חכי"ת נוספת שתחזור לאחר הפסקה של חציש נה בלבד היא חברת הכנסת שולי מועלם-רפאלי מ'הבית היהודי'.

אישורו של החוק הנורבגי צפוי לבוא לידי ביטוי גם במפלגת השלטון, 'הליכוד', כאשר גם שנם אנו צפויים לראות שינויים ברכב הרשימה.