כתב נושא: ג'מאל זחאלקה מתפוצץ מזעם על סתיו שפיר "אתם בהרבה יותר גרועים מהימין"  (נקרא 1828 פעמים)

0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.

מנותק Torah

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) מקצועי(ת)
  • *
  • הודעות: 912
חילופי מהלומות באופוזיציה: במהלך דיון במליאת הכנסת על מתווה הגז לקראת ההצבעה הצפויה בהמשך היום תקף חבר הכנסת ג'מאל זחאלקה (הרשימה המשותפת) את חברת סיעת המחנה הציוני סתיו שפיר.




"את גזענית. קיצונית. אפילו שלום לא אמרת לי מעולם. כאילו אני אוויר. את גזענית. היא תטיף לנו מוסר. מפלגת העבודה היא האבא והאימא של הגזענות. לקחתם לנו את הארץ ואת האדמה. תתביישו לכם. הרבה יותר גרועים מהימין. הם לפחות אומרים לנו שלום. תחזירו לנו את העבודה שלקחתם לנו", הטיח ח"כ זחאלקה בשפיר.

"אתם משתינים עלינו מלמעלה. מי פגע בנו יותר - הליכוד או העבודה? מפלגת העבודה כמובן. הליכוד בנה התנחלויות ליד יישובים ערבים. העבודה בנו קיבוצים על חורבות היישובים שלנו. משתינים עלינו למעלה בשם שמירה כל ערכים. סתיו שפיר רוצה להטיף לי מוסר. עשתה חצי הפגנה על צדק חברתי והיא רוצה להטיף לי מוסר. תתביישי לך".

שפיר עלתה מיד אחריו לדוכן אך נמנע להתייחס לדבריו הקשים אותם הטיח בה זחאלקה. הרקע לדברים הוא העובדה שאנשי המחנה הציוני תקפו אמש את הח"כים הערבים לאור הדיווחים כי נרקם דיל בין הרשימה המשותפת לבין נתניהו שיסייע לו להעביר את מתווה הגז במליאת הכנסת.