כתב נושא: חקירה: סרטוני ריבלין ונתניהו במדי נאצים  (נקרא 1722 פעמים)

0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.

מנותק Torah

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) מקצועי(ת)
  • *
  • הודעות: 912
אדם החתום בשם "אשריקו מהפייסבוק" העלה ליוטיוב סרטונים שבהם ריבלין ונתניהו לבושים במדים נאציים: "אין בזה שום עבירה". ריבלין באירוע של הנוער העובד והלומד: "שתיקה ואדישות לאיומים ממשיים ווירטואליים רק יגבירו את הסכנה"


התמונה שהועלתה לחשבונות של "אשריקו" ברשתות החברתיות

צעד נוסף של מערכת אכיפת החוק על רקע האלימות הגוברת ברשת בימים האחרונים: משטרת ישראל תפתח בחקירה פלילית נגד אדם המכנה עצמו "אשריקו מהפייסבוק", שפרסם סרטוני יוטיוב שבהם נראים ראש הממשלה בנימין נתניהו ונשיא המדינה ראובן ריבלין לבושים במדי נאצים ומדברים לכאורה בגרמנית.

 
פרקליטות המדינה הודיעה כי אישרה לפתוח בחקירה "בחשד לעבירה של העלבת עובד ציבור". ראש האגף לחקירות ולמודיעין במשטרה הורה להטיל את ניהול החקירה על יחידת הסייבר הארצית בלהב 433, והיא תלווה על ידי לשכת המשנה לפרקליט המדינה לתפקידים מיוחדים.

 

בסרטון נראה ריבלין לבוש מדי גסטאפו מצדיע במועל יד ואומר: "אני נשיא מלוקק וצבוע עם שנאה עצמית. כשיהודים נרצחים זה לא ממש מעניין אותי. אני אוהב ללקק למוסלמים את ה... אני נאצי שונא יהודים. זיג הייל. זיג הייל". בסוף הסרטון נכתב: "מחאה!!! דם יהודי אינו הפקר. אשריקו מהפייסבוק".

 

הצעיר, המכנה את עצמו גם "אושרי", העלה את הסרטונים לרשת ממקום מגוריו בניו יורק והודה בשיחה עם ynet כי הכין אותם. "אף אחד לא אמר לי שהולכים לחקור אותי. אין בזה שום עבירה", אמר. "אני הכנתי את הסרטונים וגם את התמונה של ריבלין עם כאפייה והסמל של חמאס, ה'משטרע' יודעת על זה".

 

מי אתה? אתה כהניסט?

"לא, אני סתם חילוני שנמאס לו שמפקירים יהודים, על משפחת פוגל שנשחטה לא היה כזה בלגן. נשרף איזה מוסלמי, בטח מחבל לעתיד, אז יש רעש גדול, והנשיא שלנו מאשים את כל העם היהודי בפשע. זה לא הגיוני. איפה הנשיא כשנרצחים יהודים כל שני וחמישי?"

 

בשנה שעברה, כך הודה בשיחה עם ynet, הוא העלה לרשת - תחת השם "נתן זועבי" - תמונות של נשיא המדינה רובי ריבלין, שרת המשפטים לשעבר ציפי לבני, שר האוצר לשעבר יאיר לפיד ובכירים נוספים במערכת הציבורית, שבהן הם לבושים במדי אס-אס, במחאה על חוק הלאום. בכיתוב שצירף כתב: "האנטישמים שמתנגדים למדינה יהודית בארץ ישראל".

 

על העובדה שלא חי בישראל אמר "אושרי": "הייתי מת לגור בישראל אבל כרגע זה לא מציאותי. ישראל היא עדיין הבית והכוונה בסוף לחזור, לכן אכפת לי ואני מוחה בשקט ולא באלימות".

 

הנשיא ריבלין השתתף היום בוועידה העשירית של תנועת הנוער העובד והלומד שנערכה בחיפה. בנאומו אמר: "רק אתמול קיבלנו בכאב את בשורת האיוב על מותה של שירה בנקי, קורבן של פשע שנאה. איבריה נתרמו והצילו חיים. שירה הייתה בת גילכם. היא אהבה לבלות, אהבה לחיות. היא האמינה בחיים, בחברות, בשותפות ובאהבת הבריות.

היא הייתה אדם ערכי שיצאה למצעד בשם הערכים שבהם האמינה. חייה שנגדעו בזדון היו של אזרחית פעילה, מתעניינת ואחראית".

 

הנשיא הוסיף ואמר: "המלחמה בשנאה ובהסתה איננה מתחילה ונגמרת רק באבטחה משטרתית. כשהרצח כבר בוצע, גינוי וזעזוע לא יועילו. שתיקה ואדישות לאיומים ממשיים ווירטואליים רק יגבירו את הסכנה. אנחנו לא יכולים לחכות לרגע האמת כדי להילחם אז בשנאה, בהסתה ובאלימות. חינוך להקשבה, לזכות האחר להגדיר את זהותו, מתחיל בבית הספר, בשבט, בקן, בתנועת הנוער. עלינו לפעול עכשיו לעצב ולבנות מרקם חברתי בריא יותר, חזק יותר, מכיל יותר, ועלינו - מנהיגי האומה - לעשות זאת בעזרתכם".

 

הבוקר נעצר שוב גלעד קליינר, תושב קריית מלאכי, שהפיץ ביום שישי פוסט בפייסבוק ובו כתב דברי הסתה נגד הקהילה הגאה ודברי תמיכה בישי שליסל, שחשוד ברצח שירה בנקי במצעד הגאווה ובדקירת צעירים נוספים. "באבוד רשעים רינה", כתב קליינר במסרון שהעביר בעקבות מות הנערה בת ה-16, ושהועבר בהמשך בוואטסאפ. ynet העביר את הוואטסאפ למשטרה, והיום כאמור קליינר נעצר.

נלקח מווינט

מנותק zelhar

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 4293
בעניין: חקירה: סרטוני ריבלין ונתניהו במדי נאצים
« להגיב #1 ב- : אוגוסט 05, 2015, 01:37:46 »
אני לא זוכר שפתחו בחקירת הסתה נגד ישעיהו לייבוביץ שכינה את חיילי צה"ל "יודונאצים".

מנותק ולתתך עליון

  • משתמש(ת) חדש(ה)
  • *
  • הודעות: 10
בעניין: חקירה: סרטוני ריבלין ונתניהו במדי נאצים
« להגיב #2 ב- : אוגוסט 06, 2015, 15:15:40 »
ידעתי תמיד שריבלין הוא כלומניק מלקק,
אבל מתברר שהוא גם אנטישמי לא קטן.
בושה למשפחה שממנה יצא.

מנותק sheriko@

  • משתמש(ת) חדש(ה)
  • *
  • הודעות: 20
  • www.facebook.com/asheriko
    • www.facebook.com/asheriko
בעניין: חקירה: סרטוני ריבלין ונתניהו במדי נאצים
« להגיב #3 ב- : אוגוסט 07, 2015, 09:42:29 »
חבל שטשטשו לי את הפנים חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

הנה קישור לשאר הסרטונים

https://www.youtube.com/channel/UCqUHV2i-jsLhVItuWjGfa1g

אשריקו