כתב נושא: אתר התעמולה "אל בלאד": "איראן צריכה לייצר פצצת אטום בשביל איזון"  (נקרא 2312 פעמים)

0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.

מנותק Rafoe

  • מנהל(ת) גלובלי(ת)
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 11045
  • "וְהִתְנַחַלְתֶּם אֶת-הָאָרֶץ" (במדבר, לג, נד')
2 מאמרי דעה באתר התעמולה האנטישמי "אל בלאד" ("הארץ") אשר מתייחסים להסכם הגרעין עם איראן מעבירים את המסר הבא: "כדאי שלאיראן תהיה פצצת אטום בשביל איזון מול ישראל המחרחרת מלחמה".

לסיפור המלא באתר שלנו:
http://hayamin.org/?p=1898

את 2 המאמרים אעתיק לכאן כדי לא לפרסם קישורים לאתרים אנטישמיים.
http://www.youtube.com/user/rafoe10
https://twitter.com/RafoeJTF
    http://gplus.to/rafoe
https://www.facebook.com/RafoeJTF
جيش يوشع سيعود  (ג'ייש יהושע סעופא יעוד) - צבא יהושע עוד ישוב!

מנותק Rafoe

  • מנהל(ת) גלובלי(ת)
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 11045
  • "וְהִתְנַחַלְתֶּם אֶת-הָאָרֶץ" (במדבר, לג, נד')
                            הצילו, אין התקפה על איראן/גדעון לוי

ישראל נבונה ולא שטופת מוחות ופחדים היתה צריכה לשמוח השבוע. יום חתימת ההסכם עם איראן היה צריך להיות יום חג, חג מניעת המלחמה הבאה, הנוראה מכולן. וכי מה צריך לשמח מדינה (שלטענתה, היא נמצאת בסכנה קיומית) יותר מהסיכוי למניעת מלחמה?

אבל מסתבר, שבישראל עצם הסיכוי — שעליו אין עוררין — למניעה של מלחמה הוא אסון. שואה 2. אפוקליפסה נמנעה, בוודאי נדחתה בעשור, ובישראל הוכרז מצב חירום. הצילו, אין התקפה על איראן, כל התוכניות המתוחכמות והמתחכמות לסל — וחסל.

כמה השתוקקה ישראל לראות את המטוסים ממריאים עם שחר, ומפציצים, ומפציצים, כמו שהתאמנו במשך שנים. כמה התאוו בנימין נתניהו ושופריו הלא מעטים בעניין זה בתקשורת, לחזות בזה, להפציץ ולהפציץ, רצוי ממפציצים אמריקאיים, אבל אפשר גם ישראליים. איזו חדוות הפצצה. איזו קבלת פנים היינו עורכים להם בשובם ממבצע אנטבה הנועז הזה בבושהר. ואיזה אסון נורא היה עלול להתרגש אחר כך. אבל בישראל הקטסטרופה היא, שכל זה נמנע. המשת"פים יצחק הרצוג ויאיר לפיד כבר מגויסים.

התגובה הישראלית על ההסכם עם איראן מצביעה על הלכי נפש עמוקים. ישראל הושחתה כל כך במשך השנים, ודעת הקהל שלה נשטפה בתעמולת הפחדות רבה כל כך, עד כי הסכם, כל הסכם, המושג בעקבות מאמץ דיפלומטי לא אלים נחשב לא לגיטימי. אולפנו כל כך לחשוב שהכל בכוח, רק בכוח, ואין דבר זולת השימוש בכוח, עד שכבר שכחנו שיש לפעמים גם דרכים אחרות. הן לא נמצאות עוד באוצר המלים הישראלי, בוודאי לא בארסנל שיטות הפעולה שלה.

ככה זה כשמדינה מתנהלת על חרבה ומשוכנעת לחשוב שאין דרך אחרת זולתה. ככה זה כשכל סכנה, אמיתית או מדומה, נענית מיד בתגובה אלימה, תמיד כתגובה ראשונה ויחידה, ולא אחרונה. מח"ט היורה למוות במיידה אבנים וישראל הששה להפציץ את איראן מדברים בדיוק באותה השפה. כשהשפה הזאת היא השפה היחידה השגורה בפי ישראל, והיא ממאנת לשמוע על קיומן של שפות אחרות, בוודאי לא לנסות ללמוד אותן — יש למדינה בעיה, אולי הבעיה הקיומית שלה: שום מדינה בהיסטוריה לא התקיימה לאורך שנים רק על חרבה.

ישראל התעטפה בחרדת אסון לא בגלל תוכן ההסכם עם איראן, שמעטים קראו אותו. היא התנהגה כך בגלל עצם השגתו. כל הסכם, גם הסכם כניעה של איראן, כולל החלפת דגלה בדגל לבן, היה נתקל בישראל בתגובה דומה.

נסו לטעון, ששום הפצצה לא היתה משיגה רווח זמן של 10–15 שנים, כמו ההסכם. נסו לטעון, כי שיבת איראן למשפחת העמים וצמיחתה הכלכלית הן בשורות טובות הרבה יותר מדחיקתה אל הקיר ובידודה. אלו נחשבות בישראל לדעות הזויות. כאן כולם הרי מומחים, היודעים שאיראן — בניגוד לישראל, אגב — מצפצפת על החלטות המוסדות הבינלאומיים ואינה מכבדת הסכמים. שם המשחק שלנו הוא: חשדהו וחשדהו. וכשאין דבר אחר זולת החשדות האינסופיים, כל העולם נגדנו, כל העולם עסוק רק בקידום השמדתנו, אין לו בכלל עניינים אחרים לעסוק בהם זולת השמדתנו — כי אז מדובר בפרנויה, בשלב מתקדם ומבהיל של המחלה. שאלו כל תרמילאי ישראלי החוזר מסוף העולם: הוא ראה אנטישמיות.

הדברים חמורים במיוחד כשהתגובה נעשית אחידה ומקהלתית, כזאת שאינה מותירה מקום לקולות אחרים. מול איראן או מול עזה, זה שיר שלא נגמר כאן לעולם: להפציץ.
http://www.youtube.com/user/rafoe10
https://twitter.com/RafoeJTF
    http://gplus.to/rafoe
https://www.facebook.com/RafoeJTF
جيش يوشع سيعود  (ג'ייש יהושע סעופא יעוד) - צבא יהושע עוד ישוב!

מנותק Rafoe

  • מנהל(ת) גלובלי(ת)
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 11045
  • "וְהִתְנַחַלְתֶּם אֶת-הָאָרֶץ" (במדבר, לג, נד')
                    דווקא כדאי שלאיראן תהיה פצצת אטום/קובי ניב

באחד מפרקי השיא של יצירת המופת הטלוויזיונית "שובר שורות" מבקשת אשתו של גיבור הסדרה וולטר וייט, המורה לכימיה שנהפך ליצרן קריסטל מת, שישמור על עצמו כי היא חוששת שהוא בסכנה. הוא מרים את ראשו ואומר לה את המשפט המדויק כל כך — "אני לא בסכנה. אני הסכנה".

גם אנחנו, עם ישראל, אם היינו מעט מודעים לעצמנו, היינו יכולים להישיר מבט מול פרצופנו במראה ולומר את אותו הדבר: "אנחנו לא בסכנה. אנחנו הסכנה".

ניקח לדוגמה את "המשט" האחרון לעזה. איזו סכנה בדיוק היותה הדוגית הזאת למדינת ישראל? אפס. ובכל זאת, אחד ממנהיגי האופוזיציה מכנה אותה "משט טרור", וישראל משלחת בה את מיטב צבאה האדיר ומתגאה בהצלחתה לעצור אותה.

מה שקרה עם ה"מרמרה" היה גרוע מזה. גם אז שילחנו את מיטב בנינו וכלי מלחמתנו כדי לעצור ספינה בלתי חמושה שלא היוותה שום סכנה, וברוב יהירות וטיפשות הרגנו תשעה מנוסעיה. ולא רק זה, אלא שעד היום אזרחי ישראל זוכרים את סיפור ה"מרמרה" כאילו אנחנו, התוקפים וההורגים, הם שעמדו בסכנה, יען כי הותקפנו במקלות ובמזלגות.

מרוב שימוש בכוח, נותרנו בלי מוח. רק כוח אנחנו יודעים להפעיל. רואים יתוש, מדמים אותו לפיל ויורים בו טיל. כל חתול מיילל הוא להקת זאבים טורפים שקמו עלינו לכלותנו, ואנחנו מיד משכימים להרוס אלפי בתים ולהרוג מאות ילדים. בעניין הפעלת הכוח, הכלב של פאבלוב הוא כלב לידנו. כי הבה נודה על האמת, רצועת עזה אינה באמת סכנה לקיומנו. מה שבאמת מסכן את קיומנו הוא המצור שהטלנו על רצועת עזה. לא רק שהמצור אינו מונע ירי טילים ומלחמות דו־שנתיות, אלא שבפועל הוא גם גורם להם וגם מנציח אותם.

והקשקוש הכי גדול הוא "סכנת הגרעין האיראני לעצם קיומנו". כי אין שום סכנה כזאת. מבחינת המשטר האיראני, הטלת פצצת אטום על ישראל פירושה התאבדות, שתמיט שואה על המדינה האיראנית. לישראל יש, וגם האיראנים קוראים עיתונים זרים, "יכולת המכה השנייה". כלומר, ישראל יכולה למחות את חצי איראן מעל פני האדמה, אם זו תתקוף אותה בפצצת אטום. שלא לדבר על מה שיעשו לאיראן במקרה כזה ארצות הברית ומדינות אחרות. אם כך, למה שתעשה את זה?

אה, אתם אומרים, הכל טוב ויפה, אבל לאיראנים ולמשטר שלהם "אין היגיון מערבי כמו שלנו". אלא שאפילו דוגמה אחת, שבה המשטר האיראני הנוכחי עשה ב–25 שנותיו פעולה בלתי רציונלית מסוכנת כזאת, אין לכם. כי אין כזאת.

אבל אפשר להביא דוגמה אחת לפחות להתנהגות לא רציונלית, המסוכנת לעצם קיומה, שמדינת ישראל עושה זה 50 שנה — מפעלות ההתנחלות, הכיבוש והדיכוי.

כך שבעצם כל ישראלי שוחר חיים צריך לרצות דווקא שתהיה לאיראן פצצת אטום. כי אם תהיה לה פצצת אטום, ייווצר בינינו לבינה מאזן אימה — כמו זה שמנע בעבר מלחמה בין ברית המועצות לארצות הברית — וימנע מישראל, הרואה בכל דוגית פצצת אטום משייטת, להשתולל ולהרוס את החיים לסביבתה ולעצמה.
http://www.youtube.com/user/rafoe10
https://twitter.com/RafoeJTF
    http://gplus.to/rafoe
https://www.facebook.com/RafoeJTF
جيش يوشع سيعود  (ג'ייש יהושע סעופא יעוד) - צבא יהושע עוד ישוב!